Harman Kardon Omni 20 zwart - Reviews

Multiroom speaker
Bluetooth
Bluetooth
60 watt vermogen

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Milio 14-09-2017

Mooi product

Naast een modern uiterlijk beschikt deze speaker ook over muzikale kwaliteiten, waarbij een hoog volume kan worden afgegeven. De muziekkwaliteit blijft ook op hoge volumes in takt. De app die nodig is voor het instellen van het wifi gedeelte werk goed en eenvoudig al kon ik geen handmatige instelling van het netwerk vinden. Gelukkig ging het probleemloos via de app. Na de wifi koppeling werd de firmware van de speaker bijgewerkt en moest er opnieuw gekoppeld worden. Bij 2 dezelfde speakers kan een stereo-opstelling worden gemaakt die dan ook werkt bij bluetooth. Mijn wifi netwerk is niet super krachtig maar desondanks loopt alles vloeiiend zonder hapetingen. Ik heb de set vergeleken met m'n oude audioset (klipsch boekenplank speakets) en afgezien van meer detail in het mid en hoog blijft de diepte van de bas wat achter bij de Klipsch. Hij neigt dan toch wat bonkerig. Gelet op de toegepaste techniek en kastgrootte is dit wellicht ook niet zo verwonderlijk. Al met al toch een mooi flexibel systeem met een goed geluid. Of een prijs van 200 of meer hierbij past is nog even de vraag. De app heeft z'n beperkingen (geen NAS ondersteuning en nederlandse radio stations), maar wie weet volgt hier nog een inhaalslag.

Pluspunten

• Goede connectivity
  • Uitgeballanceerd geluid
  • Kan mega hard

Minpunten

• Beperkingen app (geen NAS)
  • Afkankelijk van stopcontact
  • Geen echt diepe bas, tikkie bonkerig