LG NP7550 - Bluetooth speaker - Donkergrijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de LG NP7550 - Bluetooth speaker - Donkergrijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

EML 09-01-2016

Vele Bluetooth speakers gehad, noem het een uit de hand gelopen hobby, maar nooit eentje met een prijs-kwaliteitsverhouding als deze LG NP7550! Deze speaker heeft een geweldige balans in hoog-midden-laag. Met 20 watt vermogen gewoon bijna kamervullend geluid! Iedereen die er een beetje verstand van heeft begrijpt dat het erg lastig is een relatief kleine speaker een volwaardig geluid mee te geven waarbij hoge of lage tonen niet overheersen maar mooi in balans zijn. LG is hier met deze NP7550 zeer goed in geslaagd! De veel duurdere Bose Soundlink mini bijvoorbeeld vind ik minder gebalanceerd dan deze LG, vooral de bass overheerst bij de Bose hetgeen ten koste gaat van midden en hoog.

De speaker is aan de zware kant, dit zal waarschijnlijk door de gebruikte materialen komen want de speaker maakt een zeer degelijke indruk en is gemaakt van mooie materialen. De speaker kan worden opgeladen middels een gewone micro usb, wel zo handig. Middels de aux ingang kun je ook je computer etc eenvoudig aansluiten op de speaker.

Niet geheel onbelangrijk, de prijs! Ik heb deze speaker in de sale bij Bol kunnen kopen voor slechts 79 euro (jan-16), een absoluut koopje natuurlijk! Vergelijkbare Bluetooth speakers met deze geluidskwaliteit kosten al snel tussen de 150 en 200 euro. Ik heb er dus nog eentje bij besteld en met de LG app kan ik deze 2 speakers instellen als stereo paar. 40 watt stereo hifi Bluetooth geluid voor 158 euro en dat klinkt......ja gewoon belachelijk goed!!!