• Best Reviewed 2 keer okt 2023
  • Test panel 8.5 okt 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Sound Tower MX-ST50B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Martin 21-08-2023

Prima box

Geschreven voor: Samsung Sound Tower MX-ST50B

Prima box. Mooi design. Makkelijk te bedienen. Ook op vol vermogen is het geluid prima. Partyverlichting is ook leuk.
Hij is makkelijk te verbinden via Bluetooth met een tablet of telefoon. Door het ingebouwde handvat ook makkelijk te verplaatsen.
Kortom een prima box.

• Goed geluid
  • Makkelijk te verbinden via Bluetooth

p***@z************ 20-08-2023

Multifunctionele geluidsbox

Geschreven voor: Samsung Sound Tower MX-ST50B

Deze groot uitgevallen muziekbox Samsung MX-ST-50B. De gebruiksaanwijzing is niet lang, maar dat is niet nodig. Accu van de box goed opgeladen. Tot op heden in ieder geval minimaal 25 uur geluid kunnen laten produceren (zonder lichteffecten). De verbinding met BT is eenvoudig te maken. Het maximale geluid is oorverdovend. In de normale stand heeft de box een heel fijn zuiver geluid. De mogelijkheid voor verschillende lichteffecten is heel leuk. Uitzetten kan ook. Dat zal accu capaciteit schelen. Het is strak vormgegeven box, die redelijk zwaar is. Je gaat er geen lange wandeling mee maken. De extra bas instelling vind ik niet echt onderscheidend. De box is met verschillende apparaten te koppelen, zoals USB, MP3, gameconsole, telefoon, eventueel met een kabeltje. Die zitten er helaas niet bij, maar ja dat zie je bijna nergens. De accu meer dan de opgegeven 18 uren kunnen gebruiken. Een top product. Geen ervaring op de lange termijn.

Pluspunten

• geluid
  • accu
  • vele mogelijkheden

Minpunten

• basvermogen

LaurieH 20-08-2023

Prachtige box!

Geschreven voor: Samsung Sound Tower MX-ST50B

Hele fijne box! Gebruiksvriendelijk, mooi design en vooral ook een goed geluid! Te bedienen via een app en afstandsbediening of op de box zelf.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Veel opties
  • Mooie lichten
  • Prima accu

Minpunten

• De app is Engelstalig

Anne-Marie 12-08-2023

Geweldig geluid en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Sound Tower MX-ST50B

Ik heb de kans gekregen om dit product te mogen testen. Erg fijn, want het blijft lastig om een goede sound box voor binnen en buiten te vinden, ondanks dat er zo veel op de markt is. Het geluid van deze Sound Tower is echt top. Geweldig om te gebruiken voor feestjes, maar ook gewoon voor een avondje buiten met achtergrondmuziek.

Eenmaal uitgepakt had ik de muziek zo aangekregen. Koppelen met telefoon werkt dus erg makkelijk.

Ook de looks van deze box vind ik ten opzichte van veel anderen erg mooi. Deze kan prima in de woonkamer staan. De party lights maken het af. Je kan ze precies zo instellen als je zelf wilt met of zonder app. Via de app heb je nog net wat meer functies, maar is zeker niet noodzakelijk.

Je betaald er wel wat voor, maar voor een beetje muziekliefhebber is het echt de moeite waard!

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Zuiver geluid

Minpunten

• Groot om mee te nemen

Glenn 08-08-2023

Goede speaker

Geschreven voor: Samsung Sound Tower MX-ST50B

Ik heb dit product zelf mogen testen. Wat als eerste opvalt is het mooie en strakke design. Bovenop de speaker zijn een aantal knoppen bevestigd waarmee je de speaker eenvoudig kunt bedienen. Dit zijn de meest voorkomende functies welke je gebruikt.

De speaker is eenvoudig met bluetooth te verbinden. Zowel boven- als achterop zitten de knoppen om de verbindingstand aan te zetten. De knop aan de achterzijde knippert zodra de verbindingstand aan staat. Zodra de speaker verbonden is dan speelt de speaker een deuntje af.

De speaker zorgt voor goed geluid, echt ideaal voor feesten of partijen. Zelf kun je bepalen of je de bass wel of niet aanzet door middel van een druk op de knop. Zelf ben ik een voorstander van deze functie.

De speaker geeft leuke lichteffecten welke ook aangepast kunnen worden. Ook zit er een DJ functie op waarbij je een aantal effecten aan je muziek kunt toevoegen. Zelf vind ik dit een beetje overbodig van speaker.

Het is ook mogelijk om een microfoon aan te sluiten. Wat erg handig is dat de openingen aan de achterzijde van de speaker afgedekt zijn door een rubber. Hierdoor kan er geen vuil of dergelijke in vallen. Bij de speaker zit ook een afstandsbediening bijgeleverd om de speaker op afstand te kunnen bedienen.

• Gemakkelijke bediening
  • Bluetooth
  • Lichteffect

Minpunten

• Te veel functies