Samsung WAM3500 R3 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WAM3500 R3 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Kees 10-05-2018

Zeer teleurstellend systeem

Geschreven voor: Samsung WAM3500 R3 zwart

Miskoop. Instellingen verdwijnen, voortdurend opnieuw configureren, er wordt constant slechts 1 box gesignaleerd, onmogelijke afstemming met samsung smart tv. Zelfs de aanschaf van krachtiger router hielp niet.
Geluidskwaliteit overigens ok.

Minpunten

• Configuratie
  • Spontaan verdwìjnen van de instellingen

Caroline 11-03-2018

Surround werkt niet

Geschreven voor: Samsung WAM3500 R3 zwart

Geluid qua boxen zijn prima. Maar je moet deze niet willen opstellen in een surround setting met soundbar. Dan valt het volume van de R3 boxen totaal weg. En de boxen zijn in surround ook niet afzonderlijk in te stellen. Al lijkt dit wel zo (via app en tv). Al 1 jaar in de clinch met samsung. En ik ben niet de enige.

Pluspunten

• Afzonderlijk redelijk geluid

Minpunten

• Geen surround mogelijk

Piet 12-07-2017

slecht

Geschreven voor: Samsung WAM3500 R3 zwart

De combinatie met de HWJ650 en de beloofde surround stand werkt bij mij ook niet. Toen heb ik de speakers in de slaapkamer geplaatst waar het redelijk geluid geeft. Ik begrijp niet het enthousiasme van de andere reviewers.
Het geluid vind ik matig en regelmatig valt de wi-fi verbinding uit, terwijl de modem in dezelfde kamer hangt. Ik heb spijt van de aankoopt.

Pluspunten

• mooi design

Minpunten

• geluid
  • verbindingen

Ed 04-02-2017

Geweldig geluid, wat lastig te verbinden

Geschreven voor: Samsung WAM3500 R3 zwart

Er zit een geweldig geluid in, de eerste keer verbinden ging automatisch, hierna is het helaas niet meer gelukt en werkt het alleen nog via Bluetooth

Pluspunten

• Klein
  • Mooi geluid

Minpunten

• Verbinden Wifi

Ries van Geffen 10-01-2017

Mooi design, Goed geluid

Geschreven voor: Samsung WAM3500 R3 zwart

Speaker ziet er mooi afgewerkt uit. De Touch bovenop de speaker werk ook erg leuk. Er komt goed geluid uit wat de hele kamer voorziet van muziek.

• Touchpanel

Minpunten

• Geen goed werkende app voor Macbook

Constance 30-12-2016

Krachtige sound!

Geschreven voor: Samsung WAM3500 R3 zwart

Wat een mooie speaker is dit. Niet alleen om te zien maar ook om naar te luisteren. Het geluid is krachtig met een mooie bas en heldere tonen. De bediening is erg gemakkelijk en de bijbehorende app werkt uitstekend.

Een aanrader voor deze prijs!

Pluspunten

• Wifi en bluetooth
  • 360 graden geluid

Minpunten

• Geen accu

Ma1089 29-12-2016

TROEP!!

Geschreven voor: Samsung WAM3500 R3 zwart

1 woord; BAGGER!!! Maakt nauwelijks verbinding met wifi waardoor de tv (ook Samsung) de WAM 3500 niet 'ziet'! Drama. Samsung 2x geweest, konden er niks mee. Geld terug was geen optie voor Samsung. Voor mij dus wel. Helaas. Toen bij plattetv.nl ingeruild voor een SONOS-set. Wel stuk duurder, maakt je hebt wel wat. Draasloos, maar wel stabiel én goed geluid!

Minpunten

• Alles