Sony SRS-X33 blauw

Sony SRS-X33 blauw Best Reviewed mrt 2016

Beoordeling op basis van 62 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Bram 29-12-2015 Product paar weken in bezit

Mooie compacte speaker met een fantastisch vol geluid en een prachtige bas erin.
Met de NFC-functie is de speaker gemakkelijk te verbinden met bv. een smartphone.
Dankzij het gewicht en de compacte afmeting gemakkelijk mee te nemen.

Een aanrader!!!

Hans Kuppens 23-12-2015 Product paar weken in bezit

Bluetooth speaker SRS-X33 Black is een super speaker. In zijn prijsklasse het beste geluid.

Lekker compact en een prachtig geluid.
Bovendien is de bediening eenvoudig.

sander 18-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ik gebruik de speaker nu al even en heb er geen spijt van. het heeft een goede kwaliteit en is handig om mee te nemen. ook gaat het hard genoeg en het geluid blijft goed.

pinballbart 18-12-2015 Product maand in bezit

Ondanks zijn grootte zorgt deze wireless speaker voor een zeer mooi, vol geluid met een goeie bas. Makkelijk te verbinden met smartphone etc..., via de NFC-functie. Qua vormgeving een ideaal formaat om makkelijk te kunnen meenemen onderweg in de rugzak of handtas. Grootste minpunt voor mij is dat je hem niet gelijktijdig kan gebruiken terwijl hij aan het opladen is. Autonomie van de batterij is weliswaar ook een stuk minder dan de beloofde 11 uur, maar dit hangt natuurlijk af van hoe luid je hem zet... Ik neem hem elke dag mee naar het werk en ben er zeker heel tevreden mee.

eggedejong 18-12-2015 Product maand in bezit

Mooie vormgegeven speaker met een erg goed geluid. De bas is wel erg aanwezig en ik mis de mogelijkheid dit iets aan te passen. Wel erg onder de indruk van het (zuivere) geluid wat er onder groot volume uitkomt.

Raymond 18-12-2015 Product paar weken in bezit

Een erg kleine speaker met subliem geluid ongelooflijk en dat uit zo'n kleine speaker een echte aanrader

M 18-12-2015 Product paar weken in bezit

Goed geluid. Niet te veel knopjes erop, net genoeg voor alle mogelijkheden. De vorm is mooi slank en klein, dus makkelijk ergens te plaatsen

Paul 17-12-2015 Product paar dagen in bezit

Grandioos geluid met een lekkere bas! Vormgeving is goed. In tegenstelling tot andere speakers gewoon rechthoekig!

Bram 10-12-2015 Product paar dagen in bezit

Na veel wikken en wegen heb ik dan eindelijk deze speaker aangeschaft.
Maar wat een fantastisch geluidskwaliteit, zo klein met zo´n geluid is ongelofelijk.
Gemakkelijk overal mee te nemen en je hebt altijd muziek bij de hand.

Henk 07-12-2015 Product maand in bezit

De Sony srs-x33 black nu een maand in bezit. Geluidskwaliteit is boven verwachting; vult met gemak de hele kamer met een mooi geluid. De verbinding met iPad en iPhone komt zeer makkelijk tot stand. Mooi ingetogen vormgegeven.

RobbieFM 07-12-2015 Product paar dagen in bezit

Deze mooie rooie bluetooth speaker is een genot om naar te kijken en luisteren. Bij lange na niet perfect, maar voor een portable bluetooth speaker kan je dat ook niet verwachten.

Na veel wikken, wegen en vergelijken heb ik uiteindelijk deze speaker gekozen vooral voor de geluidskwaliteit.

Het geluid is namelijk natuurlijker en ruimer dan bij de meeste andere portable speakers. Het stereo geluid komt ook veel beter over dan bij andere speakers. Mensen die veel (onnatuurlijke) bas willen kunnen beter voor een Bose kiezen.

Er zitten weinig bedieningsknoppen op het apparaat. Vooral als je een NFC compatibele telefoon hebt bedien je weinig op de speaker. Het verbinden met de speaker is dan een kwestie van met je telefoon de speaker aantikken.

Het enige nadeel is het vervormen van het geluid vanaf ¾ van het maximale volume en dan staat hij heel hard! Maar voor mij is dat geen probleem, als ik heel hard muziek wil luisteren dan doe ik dat thuis op een set hele mooie boxen en niet op één klein bluetooth speakertje.

charlie 04-12-2015 Product maand in bezit

Perfecte geluiskwaliteit. Het ideale toestel om op elk moment, op elke plaats een kleine party te kunnen starten.

tokke 28-11-2015 Product paar weken in bezit

zeer licht en compact alsook super geluid en een enorm lange batterij capaciteit. zeker een aanrader.

Hans 27-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben voor de tweede keer naar de winkel geweest om te luisteren, maar eigenlijk stond mijn besluit al vast na het eerste bezoek. Mijn iphone pikte het signaal van zo'n 10 bluetooth speakers spontaan op en ik kon zo verschillende merken vergelijken. De sony sprong er uit qua heldere sound, mooie bas en fraai midden en hoog. De vormgeving vind ik strak en eenvoudig, geen knoppen die uitsteken, geen kunststofomhulsel maar metaal. Hij ziet er prachtig uit met zijn rode kleur en levert een fantastisch geluid. Bluetooth koppeling simpel en snel. Kortom, genieten maar. Ik heb hem speciaal gekocht voor werkkamer en kantoor, maar een woonkamer vullen met (achtergrond) muziek kan hij ook makkelijk aan. Ik hem hem nu een week maar gelet op de uitvoering denk ik dat duurzaamheid geen probleem zal zijn, vandaar alvast een 9.
Enig minpunt vind ik de forse oplaadsteker met het te korte usb-kabeltje. Dat moet echt kleiner resp. langer.

Jan van veen 24-11-2015 Product paar weken in bezit

Wat een simpele vormgeving en dat helpt je de luidspreker neer te zetten waar je maar wilt. De kwaliteit van het geluid verandert daar niet mee, altijd goed geluid met een prima verhouding tussen de bassen en de hoge tonen. Zeer gemakkelijk te bedienen vanaf je iPhone. Bij mij werkt het in het hele huis. Mijn telefoon ligt beneden en ik loop naar de eerste verdieping, neem de luidspreker mee en alles blijft werken. Meenemen naar verjaardag van een vriend, ook als geen probleem, prima muziek in de tuin! Ik heb hem nog niet zo lang dus over duurzaamheid kan ik weinig zeggen, maar ik maak me er geen zorgen over. Op zoek naar een draadloze blue tooth luidspreker: zoek niet langer!
Dit was voor mij een super keus!
Ook al omdat aansluiten zo ontzettend eenvoudig is! Even de Bluetooth aanzetten en het apparaat ziet hem onmiddellijk en luisteren maar.

rené 10-11-2015 Product paar weken in bezit

de vormgeving is robuust, geluid is gewoon al perfect wanneer je het geluid uit bv je iPhone op neutraal instelt.bereik van de bluetooth is erg ruim zelfs vanaf de 2e verdieping in het huis speelt hij gewoon door terwijl hij beneden in de woonkamer staat. telefoongesprekken zijn makkelijk te voeren,kortom ik vindt dit de beste uit de vergelijkingen die ik heb gedaan met jbl en bose en er is zelfs een actie van sony 15 euro retour bij aankoop mooi meegenomen

KR 04-11-2015 Product paar dagen in bezit

Goede sound, vergelijkbaar met de Bose mini II.
Eenvoudig in gebruik. Vlotte bleutooth. Goede autonomie.

bart2000 25-10-2015 Product paar dagen in bezit

Vooral de bass is erg goed aanwezig wat de box een vol geluid geeft. Ook over het volume ben ik zeer tevreden. ook NFC werkt perfect.

Geraldinho 23-10-2015 Product paar weken in bezit

Dit is al mijn tweede Sony speaker. Geluid is geweldig, diepe bass zit er in. Batterijduur is echt lang. En NFC functie maakt het verbinden met je telefoon nog makkelijker!

IkBenAjacied 12-10-2015 Product paar weken in bezit

Het geluid van deze speaker vind ik geweldig, en dat je met NFC automatisch je telefoon kunt verbinden is erg handig. Er zit ook een 3,5 mm ingang aan de achterkant, voor als je geen Bluetooth wil gebruiken. De bas is voor zo'n klein apparaat ontzettend sterk, ik vermoed dat dat de reden is dat 'ie zo zwaar is. Dat is dan ook het enige nadeel wat ik heb kunnen vinden. De vormgeving vind ik niet bijzonder, ook niet lelijk maar erg mooi is het ook niet. Wel functioneel, en dat is voor mij belangrijker. Duurzaamheid is voor mij nog niet aan de orde, omdat ik 'm pas 1,5 week heb, maar hij lijkt me erg robuust en stevig dus daar geef ik een 8 voor.