LG NP8350 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG NP8350 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Deejee 26-02-2016

Heerlijk klein krachtpatsertje..
als eerste maar het makkelijkste uitgeprobeerd, mijn iphone verbinden via bluetooth en mijn playlist lekker overal afspelen waar ik bezig ben.
het geluid is werkelijk subliem te noemen.
ik ben nu inmiddels een paar weken onderweg en heb de speaker nu toegevoegd via mijn WIFI aan het thuisnetwerk,
ik kan nu vanaf elk apparaat via de wifi muziek afspelen.
dit was wel even een kleine uitdaging, maar eenmaal toegevoegd werkt het vrij eenvoudig.
qua geluid zijn zowel de bas, als hoge en middentonen geweldig vertegenwoordigd.
van Queen tot K3... geweldig!

wat ook heerlijk is, dat de speaker ruime tijd kan spelen zonder opgeladen te moeten worden.
de eenvoud, het gebruiksgemak, veelzijdigheid en de geluidskwaliteit van de speaker maakt het dat ik hem een ieder kan aanbevelen!

Sjak 21-02-2016
Geschreven voor: LG NP8350 rvs

De LG NP8350 is qua design niet de mooiste bluetooth speaker die te verkrijgen is, maar hij presteert uitstekend. Hij staat lekker stevig, en het materiaal aan de onderkant van de speaker voorkomt trillen. Het verbinden van de speaker met mijn telefoon stelde niets voor, binnen een halve minuut geregeld. Het geluid van de LG NP8350 is uitstekend. Zowel bas- als de hoge tonen klinken uitstekend. Ik luister voornamelijk naar symfonische rock (prog-rock). Ook bij luisterboeken klinkt de speaker uitstekend.

Marjolein 18-02-2016
Geschreven voor: LG NP8350 rvs

Zeer handige speaker met een fraai design waarbij het geluid van 2 kanten komt. Hierdoor makkelijk in het midden van een tafel te plaatsen en door zijn oplaadbare accu dan geen last van kabeltjes. Geluid is verrassend goed voor dit formaat. Er zit een vrij behoorlijke bas in. Koppelen via bluetooth met telefoon en pc was zo gebeurd. Via Wifi was wat lastiger en merk dat muziek laden via wifi ook wat langer duurt. Al met al vind ik hem zijn prijs waard en denk dat ik hem van de zomer regelmatig naar het strand zal mee nemen.

Maryon 14-02-2016
Geschreven voor: LG NP8350 rvs

Zowel PoP als Klassieke muziek klinken goed uit deze draadloze speaker.
Installatie ging goed.Een duidelijke handleiding.Heb speaker verbonden met m'n I-Pad, Chromebook, Labtop en telefoon.

Nielsmeersum 28-01-2016
Geschreven voor: LG NP8350 rvs

Ik heb deze speaker gekocht omdat ik tot nu toe altijd muziek luisterde via mijn smartphone en graag eens wilde genieten van echt geluid. De speaker voldoet helemaal aan mijn verwachtingen! Het pairen via Bluetooth met mijn smartphone ging zonder problemen en ook mn laptop heeft de speaker zo gevonden. Verbinden via Wifi gaat iets lastiger. Verder is het geluid helder en zonder ruis. Ook bij een hoger volume. Ik ben erg tevreden

JoepVD23 30-11-2015
Geschreven voor: LG NP8350 rvs

Inmiddels een aantal dagen in het bezit van deze draadloze speaker. We waren al langer op zoek naar een speaker die we makkelijk overal in huis mee naar toe konden nemen, en deze speaker voldoet helemaal aan die verwachting! Het verbinden van de box met een smartphone is via bluetooth binnen een paar seconde gelukt, en door het formaat van de speaker zet je 'm makkelijk overal even neer. In de keuken tijdens het koken, in de badkamer, of 's avonds als je op de bank zit te lezen. Het geluid is erg helder, en ook bij hoge en lage tonen presteert de speaker goed.

martijn75 08-01-2016

Ik neem aan dat je hem ook via WiFi aansluit? Anders had je net zo goed de LG Music Flow P7 (NP7550) kunnen nemen welke alleen WiFi ontbeert en verder technisch identiek is. Kost momenteel slechts 79 euro bi Bol.(jan-15).

Willy Tersluijsen 31-10-2015
Geschreven voor: LG NP8350 rvs

De geluidskwaliteit voldoet aan mijn eisen en die van mijn kinderen ( zij hebben hem nu ook ontdekt ) Aangesloten op de laptop is hij krachtig genoeg ook voor buiten in de tuin. De accuduur valt toch wat tegen waardoor je hem redelijk snel aan de stroom moet leggen.

RdeWilde 28-10-2015
Geschreven voor: LG NP8350 rvs

Mooi apparaat, zonder opzichtige knoppen en of lichtjes. Door de zware uitvoering van het materiaal komt het geluid beter over en klinkt het zeker niet blikkerig afspeelmogelijkheden zoals je wilt netwerk of Bleutooth.

Maris1972 26-10-2015
Geschreven voor: LG NP8350 rvs

Zeer betaalbare multiroom speaker met prima geluid! Na het uitpakken en aansluiten op netstroom werd de speaker snel opgepikt door de smartphone. Voor verbinding met de WIFI meer geduld nodig. Bij het gebruik van Spotify via bluetooth op de smartphone wordt de muziek wel steeds onderbroken door het geluid van binnenkomende meldingen, dat is vervelend. Tijd dus om de andere verbindingsmogelijkheden uit te gaan proberen en te horen of het dan ook nog een probleem is. Geluid is verder goed en het is een lekker handzaam speakertje. Zeker geen spijt van!

martijn75 08-01-2016

Er zit toch WiFi op deze speaker. Kun je dan via de LG app geen verbinding maken met Spotify Connect? Daarbij maakt de speaker zelf rechtstreeks verbinding met Spotify en fungeert je smartphone enkel als afstandsbediening als het ware.

jjjjsmit 25-10-2015
Geschreven voor: LG NP8350 rvs

Enkele dagen geleden gekocht en meteen even een paar uur geladen. Toen met de handleiding erbij aan de slag. (De papieren handleiding is niet echt handig). Eerst maar eens verbinden met de bluetooth van mijn smartfoon. Dat werkte perfect. Ik verbaasde me over de geweldige geluidskwaliteit van de speaker. Daarna verbinding gelegd via wifi. Dat ging niet helemaal gesmeerd, na een 2e poging had ik contact met mijn smartfoon.
Uiteraard wilde ook graag muziek van mijn computer via de Music Flow horen. Na wat zoeken vond ik de software voor de pc. Dat geïnstalleerd en de Music Flow proberen te verbinden. Dat is tot nu toe nog steeds niet gelukt.
De geluidskwaliteit van het apparaat is prima. Ook heeft hij een fraaie vormgeving. Ook de geluidssterkte is perfect te regelen.

martijn75 08-01-2016

Dat is erg jammer. Wanneer je de WiFi functionaliteit niet kunt gebruiken ben je eigenlijk 100 euro te duur uit en had je beter 2 stuks LG Music Flow P7 (NP7550) kunnen kopen voor hetzelfde geld en die vervolgens pairen tot een stereo paar. Dan heb je 40 watt stereo Bluetooth HiFi voor nog geen 160 euro ;-)

linda0478 24-09-2015
Geschreven voor: LG NP8350 rvs

Ik heb de LG music flow H4 nu 2 weken en ben er heel erg tevreden over.
Goed verpakt en een mooi design, met de buitenkant was iig niets mis.
Ik heb hem gelijk volledig laten opladen en dat was vrij snel gebeurd. En toen kwam de eerste echte test. Bluetooth van mij smartphone aangezet en binnen een paar seconde had hij al verbinding met de soundbar. plus punt 1
Daarna een heerlijk harde rock nummer aangezet. Het geluid was warm en niet schel, en naarmate ik het geluid harder zetten bleef hij ook erg mooi helder. Hij tilde het geluid niet over. En dat voor zo'n kleine box. 2e plus punt dus
Na 2 dagen in de kast te hebben gestaan zat er nog genoeg pit in de accu dat hij gewoon nog een paar uur door ging.
Hij had van mij wel iets goedkoper gemogen , maar hij is het wel meer dan waard !

joster222 24-09-2015
Geschreven voor: LG NP8350 rvs

Ik heb de LG nu twee weken in huis, en gebruik hem voornamelijk in combinatie met mijn Samsung Galaxy S4. Hiervoor heb ik een paar andere draagbare speakers gehad, maar geen van die speakers voldeden aan alle eisen. De speaker van LG daarentegen is een topper, en heeft alles en zelfs meer dan ik vraag van een draagbare speaker.

Laat ik beginnen met de verbindingsopties. Je kan je afspeelapparaat verbinden met de LG via bluetooth, WiFi en de vertrouwde 3.5mm aux-kabel.
Het gebruik met de aux-kabel is simpel. Gewoon een kwestie van de kabel inpluggen en de functie op aux zetten. Met bluetooth gaat het bijna net zo snel, je zet de functie op bluetooth en je verbindt je afspeelapparaat met de speaker. Met Wifi duurt het wat langer. Je moet de Music Flow Player app downloaden en via de app de speaker met je netwerk laten verbinden. Hoe lang dit duurt verschilt per situatie. Het voordeel is wel dat je je speaker dan overal neer kan zetten zolang het verbinding heeft met je netwerk. Bovendien kan je de speaker dan met Spotify Connect, Youtube of Google Cast verbinden.

Qua design is de LG strak vormgegeven. Lekker minimalistisch zonder poespas. In plaats van vier kleine rubberen voetjes zit er 1 grote onder, wat veel steviger is. Verder is de bediening makkelijk in gebruik en voelt de speaker robuust aan.

Het geluid wat de speaker voortstuwt is zeer goed. Hoge en lage tonen worden perfect weergegeven. De bas is lekker krachtig zonder te overdrijven. Ook als je het volume flink omhoog schroeft hoor je geen gekraak of andere onwenselijke geluiden.
Concluderend is dit een zeer goede speaker die het waard is. Wat mij betreft mag 'ie blijven.

nerminK 24-09-2015
Geschreven voor: LG NP8350 rvs

Super speaker.Apparaat is klein van formaat maar er komt wel mooi geluid en is makkelijk te installeren.

eleutheromania 23-09-2015
Geschreven voor: LG NP8350 rvs

Ik heb de soundbar inmiddels een paar weken, maar ik vind 'm best wel chill. Je moet een app installeren om het te kunnen gebruiken, ik heb een Android telefoon (Huawei Ascend P6) dus dat was gauw gedaan. Was wel even een beetje zoeken hoe en wat precies maar het is goed uitgelegd in de handleiding.

Hij doet 't goed op afstand, produceert best een goed geluid, heeft een mooi ontwerp. Het gebruiken ervan is niet voor iedereen even makkelijk, slechts 4 knopjes, bepaalde dingen dubbel 'klikken' geeft weer een bepaalde optie.. Ik heb het inmiddels wel door maar een paar duidelijke knopjes erbij zou het voor de gemiddelde persoon denk ik iets gebruiksmakkelijker maken.
Of ik er die prijs voor over zou hebben..... Tja.. Niet per sé.

mrenmsgadget 23-09-2015
Geschreven voor: LG NP8350 rvs

Toen wij de musicflow h4 binnen kregen wilde wij hem uiteraard gelijk proberen.
Aan de opladen gehangen en aangezet om te koppelen.
Dat koppelen ging heel gemakkelijk, de telefoon zag hem gelijk een was met 2 tellen gekoppeld, zeer gemakkelijk.
Wij luisteren graag dance en nl talige muziek.
Onze eerste indruk met deze muziek via de musicflow h4 was dat er een hele goede geluidskwaliteit in zit.
De speaker is niet zo heel groot, maar het geluid is heel mooi en erg zuiver.
zeker een aanrader