Bose SoundLink Color rood

Nikkei BOXX1PK roze

Nikkei BOXX1PK roze

Ebol 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima geluid

We hadden al een aantal Bose producten in huis, en daar zijn we erg tevreden over. Maar hoe lekker is het als je in je tuin zit en kan genieten van heerlijke muziek, af te spelen via de iPhone of de iPad. Wat een geweldige sound zit er in deze mooie kleine geluidsbox. Een heerlijke donkere bas is aanwezig. De bediening kan ook via de knoppen boven op de geluidbox. Aansluiten via Bluetooth is kinderlijk eenvoudig. 1 druk op de Bluetooth knop en je hebt verbinding met je telefoon of iPad. Het bereik van het Bluetooth signaal is bij mij 8 meter. Als je verder wegloopt van de speaker valt het signaal weg.
Alles wordt netjes meegeleverd, lang snoer om de accu op te laden en een duidelijke beschrijving voor mensen die niet gewend zijn om Bluetooth te gebruiken.
Een mooie kleine geluidsbox waar je niet van vermoed dat er zo'n lekkere sound uit komt.
Genieten!

Tbaas 17-03-2016 Product paar dagen in bezit

Goed speakertje

Lekker geluid genoeg volume mooie bass.koppelt makkelijk met je telefoon.Europese stekker zit er gewoon bij trouwens.Als sony freak ging ik bijna voor een sony speajer maar na het luisteren naar zowat alle bt speakers in de media markt heb ik toch voor de bose gekozen,is z n geld zeker waard

Tom 11-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Goede Speaker

Dit is een goede speaker. Goed geluid, goede bass en compact formaat. Genoeg verbindingsmogelijkheden.
Enige minpuntje is: het geluid speelt soms raar af maar dat gaat na een korte tijd weg.

lgn390 11-03-2016 Product maand in bezit

Geweldige gadget

Ik heb de Bose Soundlink Color nu iets meer dan een maand in mijn bezit. Wat een geweldige gadget! Ik heb 'm niet echt nodig omdat ons huis ruim voorzien is van een goed geluidssysteem, maar deze Bose is wel ontzettend gaaf.

Ik verbaasde me over het geluid wat er uit komt. Het is een kleine box maar het geluid is kraakhelder en er zit voldoende volume op. Als het mooier weer gaat worden gaat deze box zeker mee op pad! Verder is het een mooi apparaatje om naar te kijken. Hij werkt heel eenvoudig, een druk op de knop en hij verbindt automatisch via bluetooth met je smartphone.

Een leuke feature; hij kan met twee apparaten tegelijk verbinding maken. .

Mocht je twijfelen over de aanschaf van de Bose Soundlink: doen! Ik was zelf echt blij verrast en gebruik 'm stiekem toch wel vaak. Kan niet wachten op de zomer..

Silex 12-02-2016 Product paar dagen in bezit

Wel een teleurstelling bij het uitpakken. De stekker is niet Europees, en een adapter is niet bijgeleverd. Dat had er voor die prijs toch wel bij gekund?
Dus bereid je daar vast op voor als je deze box bestelt.

Als je daar overheen bent, dan heb je er een heel handzaam boxje voor met een prima geluid!

lvdburgh 03-09-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldig leuk draagbaar speakertje met prima geluid. In deze prijsklasse echt een topper. Via smartphone of tablet zijn alle audio en video apps af te spelen. Helaas reageren niet alle apps op mijn equalizer, waardoor ik soms wat teveel bas ervaar. Bij Spotify is dit met bijvoorbeeld AudioFX wel goed te regelen. Het geluid is dan helemaal prima. TuneIn reageert niet op de equalizer.
Verbinding met bluetooth haalt ruim de 10 meter. Batterijduur lijkt vooralsnog goed. Ik ben er erg blij mee.

FRK77 09-01-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb verschillende systemen naast elkaar beluisterd en in deze prijsklasse is dit de meest gebalanceerde. Echt goed geluid bij alle volumes. JBL charger en Charger 2 missen de midden range klank. Het bose systeem heeft altijd een mooie bas en een goede uitgebalanceerd geluid. Niks anders dan lof.

Scherf 25-12-2014 Product paar dagen in bezit

Hoe simp kan het zijn. Op je smartphone heb je alle muziek voor handen. Via Bluetooth maak je de verbinding met dit apparaatje. Er komt een geweldig geluid uit in onze huiskamer. Via de equalizer op je app (bijv. Spotify) of smartphone kun je er zelf nog een draai aan geven. Lekker compact. Valt niet op en toch wel weer door z'n eenvoud. Ook zo mee te nemen. Erg blij mee!