Denon HEOS 7 wit - Reviews

lichtnet watt
Bluetooth
Multiroomspeaker

José 23-11-2016 Product paar weken in bezit

Prachtig geluid, app een probleem

Heb dit apparaat nu anderhalve week. Prachtig geluid en app in eerste instantie makkelijk te installeren. Ook Bluetooth op iPhone en iPad. Na een paar dagen begonnen de problemen met de app: ineens geen verbinding meer maken met de HEOS, waardoor je niet meer via de app kunt werken, het grote voordeel van dit merk immers. Hoop gedoe met opnieuw installeren en weer ineens werkend maar nu erweer uit. Zodat ik alleen via iPhone en Bluetooth muziek en radio kan afspelen want op mijn iPad wordt de HEOS niet herkend. Heos app opnieuw instellen lukt niet. Baal hier nogal van. Mijn internet is overigens onlangs geüpgrade dus daar kan het niet aan liggen.

Pluspunten

• Prachtig vol geluid
  • Bluetooth
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• App valt steeds uit
  • Herinstalleren app lastig

Ap 12-01-2016 Product maand in bezit

Wat is dit een subliem systeem in zijn klasse!! Wil je kwaliteit, mooi geluid, design en tal van mogelijkheden, dan zit je bij de Heos 7 goed..

BPMmgmt 06-02-2015 Product paar weken in bezit

Nu enkele weken de HEOS '7', '5' en de '3' in mijn bezit en ben zeer enthousiast over de producten. Geluidskwaliteit is top! Hier is veel aandacht aan besteed. De mogelijkheden zijn boven gemiddeld goed en ik kijk uit naar de volgende updates in de App. HEOS is voor iedereen een aanrader!

dsmit 16-01-2015 Product paar weken in bezit

Een mooie speaker met een wat meer traditionele uitstraling ten opzichte van het kunststof van de Sonos speakers. De geluidskwaliteit van deze speaker is zeer goed en beter dan de Sonos speakers.

De HEOS speakers zijn ook aan de wand te bevestigen met een muurbeugel van www.voorheos.nl