Heos 7 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Heos 7 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Dorine 27-11-2017

Nieuwe manier van muziek luisteren

Geschreven voor: Heos 7 wit

Ik had al eens gehoord dat het mogelijk moet zijn om draadloos muziek te kunnen luisteren. Bij de mediamarkt aangekomen geef ik aan dat ik niet meer een stereo-installatie in huis wil met de nodige dragen naar de diverse boxen. Dan is Heos de redder in de nood. Met een Heos 7 aangevuld met de Heos 1 in mijn ruime huiskamer kan ik nu alle muziek luisteren die ik maar wil.
Het installeren is een peulenschil en voor dat je het weet kun je alle muziek en radio's beluisteren die je maar wil. Wat super gemakkelijk is: via de app van Spotify kun je gelijk kiezen voor weergave via de Heos. Je hoeft dat niet te doen via de Heos-app.
Eindelijk kan ik weer van muziek genieten die ik wil. De mogelijkheden zijn eindeloos en in die twee weken dat ik de box nu heb zeker nog niet alles kunnen ontdekken.

Pluspunten

• Heel gemakkelijk te installeren
  • Handige app
  • Mooie vormgeving

Rob 24-11-2017

Mooi vormgegeven en zeer krachtige speaker

Geschreven voor: Heos 7 wit

Zeer fijn vormgegeven en krachtige speaker! Goed voor laten lichten en bewust voor de Denon HEOS gekozen. Je merkt toch dat er bij Denon de specifieke muziekkennis aanwezig is! Geluid is echt top, ook op hoog volume, dankzij de verschillende ingebouwde versterkers. Mijn grote woonkamer wordt met gemak van goed geluid voorzien!
De app is zeer gebruiksvriendelijk en heeft veel opties ingebouwd zoals de bekende muziekstreamingdiensten, SoundCloud en toegang tot duizenden radiozenders.
Ik kreeg er gratis een Bluetooth dongle bij geleverd. Het geluid verliest aan kwaliteit bij het streamen via Bluetooth. Gelukkig is dat eigenlijk ook nergens voor nodig.
Al met al dus een top apparaat!

Pluspunten

• Krachtig (naar voorkeur instelbaar) geluid
  • Gebruiksvriendelijke uitgebreide app
  • Mooie vormgeving
  • Geen vervorming bij hoog volume

Minpunten

• Geluidskwaliteit bij Bluetooth verbinding

Jude 1964 24-11-2017

Fantastisch geluid uit formidabele speaker

Geschreven voor: Heos 7 wit

Ik heb m nu bijna een jaar en kan met recht zeggen dat ik m uitgebreid getest heb 😃. Allereerst is de speaker gemakkelijk te installeren en met de wifi te verbinden en dan daarna...Een geweldig stereogeluid echt genieten. Ook met het volume flink open komt er nog steeds fantastisch geluid uit, het vervormd niet. Mijn zoon is een echte muziekfanaat en ook hij is er helemaal weg van. Fijn is ook dat je niet alleen met de app maar ook met de knoppen aan de zijkant van de speaker het volume kunt bedienen. Naast dat het geluid dus geweldig is, ziet de speaker er ook nog eens mooi en stylish uit. Je kunt m gemakkelijk met andere Heos apparatuur verbinden. De app is gemakkelijk te bedienen. Spotify gaat via de app van Heos en dat werkt prima. Kort gezegd waar voor je geld en echte Denon kwaliteit.

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Volumeregeling op het apparaat
  • Ziet er mooi uit
  • Gemakkelijke installatie

Minpunten

• Best prijzig

Jos Vermeer 24-11-2017

Fantastisch helder geluid met een heerlijke bas.

Geschreven voor: Heos 7 wit

Makkelijk te bedienen via een zeer overzichtelijke app. Of je nu muziek streamt, of luisteren via een radiozender of zelfs vanuit je eigen netwerk of server, het kan allemaal. Kortom een topproduct wat ik iedereen kan aanraden.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Zeer overzichtelijke app
  • Geweldige sound
  • Heerlijke diepe bas

Dennis 24-11-2017

HEOS 7

Geschreven voor: Heos 7 wit

Ik heb de HEOS soundbar en de HEOS 7 voor in de keuken, top en zeer voll geluid!! Uit de doos voel je het gewicht van de speaker, afwerking ziet er strak uit en dan heel eenvoudig te koppelen aan de app. Het geluid is eenvoudig en goed in te stellen. Een vriens heeft deze ondertussen ook aangeschaft.

Pluspunten

• Prachtig geluid
  • Past in mijn omgeving
  • Eenvoudig, stekker erin en koppelen maar

Minpunten

• Door de kwaliteit een prijzig apparaat

Segers 24-11-2017

Prachtig geluid en vormgeving

Geschreven voor: Heos 7 wit

Ik heb nu een jaar de Heos 7 en wat ben ik er blij mee. Heb heos gekozen boven sonos vanwege de vormgeving en het geluid is een stuk voller. Vlak voor oud en nieuw gekocht en kon meteen een goed feest geven. Voldoende volume om een grote kamer te vullen. Kan het heos systeem iedereen aanraden.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Geluidskwaliteit
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Geen AirPlay

Adrian 24-11-2017

Perfect sound

Geschreven voor: Heos 7 wit

Ik zocht een leuke speaker voor mij woonkamer en de Heos 7 was het beste optie qua kwaliteit /prijs en bovendien Ik vind Denon een heel goede merk.

Henk 23-03-2017

fenomenaal geluid, ontzettend veel mogelijkheden.

Geschreven voor: Heos 7 wit

Een paar maand in bezit. ik was op zoek naar nieuwe stereoapparatuur, bij de mediamarkt kwam ik tot de ontdekking dat ik een tijdje onder een steen had gelegen: je hebt helemaal geen versterker meer nodig. tegenwoordig zijn er luidsprekers die helemaal selfsupporting zijn. zo kwa mik bij de sonos opstelling terecht, dat zag en klonk er goed uit. en ik dacht: nou dat wordt dus Sonos. Vervolgens thuis maar eens even wat reviews gelezen. toen kwam ik erachter dat er wel meer te koop was dan Sonos. Denon maakt zijn eigen lijn namelijk de Heos serie. Wereldwijd is men zo lovend hierover dat ik wederom bij de mediamarkt een aantal uitgebreide luistersessies gedaan heb. vooral diverse soorten muziek geluisterd. (via tunefm) regelmatig probeerde de verkoper me over te halen om toch de Sonos te nemen. Maar behalve de geweldige heldere en krachtige diepe sound uit de Heos heeft deze noch meer voordelen tov de Sonos serie namelijk de bluetooth connectie en de usb aansluiting. Je kunt je stick met eigen muziek aansluiten en de app regelt het wel.
De Heos legt je geen enkele beperking op.
Ik geef een 10 omdat het werkelijk een schitterende luidspreker is.
ik heb er twee gekocht omdat mijn woonkamer redelijk ruim is. Ik heb de speakers gekoppeld zodat ze een stereopaar vormen. Eentje staat in de voorkamer, de andere in de achterkamer.
De bassen zijn ongekend diep.
Een echte aanrader. Ik heb hem gekocht bij de mediamarkt tijdens de btw weken. scheelt een boel. Ik heb de witte variant, die voor mij om onduidelijke redenen veel goedkoper is dan de zwarte.

Pluspunten

• Geluid goed zowel hoog als laag
  • veel mogelijkheden
  • vormgeving

Minpunten

• de app kan wel wat mooier
  • Spotify werkt niet bij gratis versie.

José 23-11-2016

Prachtig geluid, app een probleem

Geschreven voor: Heos 7 wit

Heb dit apparaat nu anderhalve week. Prachtig geluid en app in eerste instantie makkelijk te installeren. Ook Bluetooth op iPhone en iPad. Na een paar dagen begonnen de problemen met de app: ineens geen verbinding meer maken met de HEOS, waardoor je niet meer via de app kunt werken, het grote voordeel van dit merk immers. Hoop gedoe met opnieuw installeren en weer ineens werkend maar nu erweer uit. Zodat ik alleen via iPhone en Bluetooth muziek en radio kan afspelen want op mijn iPad wordt de HEOS niet herkend. Heos app opnieuw instellen lukt niet. Baal hier nogal van. Mijn internet is overigens onlangs geüpgrade dus daar kan het niet aan liggen.

Pluspunten

• Prachtig vol geluid
  • Bluetooth
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• App valt steeds uit
  • Herinstalleren app lastig