Harman Kardon Go + Play

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon Go + Play op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Teun Verspuij 21-06-2013
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

Geluid: vol, zeker als je naar bassen op zoek bent. Echt heel goed. Schrok eerst van de heftigheid ervan. Is dit nou teveel bas of hoor ik de muziek pas nu echt goed? Mozart opgezet en geconstateerd dat daar de bassen zeker niet uit verhouding zijn met de hoge tonen. Inmiddels dus weer gerustgesteld.

Mogelijkheden: was toch aardig geweest als je op het apparaat zelf de bas iets had kunnen temperen, al is het maar voor de buren.

Vormgeving: prachtig maar onpraktisch. Hoe kán je het bedenken om een docking station te maken waar je het scherm van je ipod niet meer kan zien? Die greep is leuk om ghettoblastertje te spelen maar je Go+Play móét op schouderhoogte staan om er goed onderdoor te kunnen kijken. Was met stomheid geslagen toen ik dit besefte. Dat maakt dat het cijfer voor vormgeving terugloopt van een 10 naar een 6.

ontevreden33 12-06-2012
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

Het gebruik in de praktijk valt me zwaar tegen. Als de baterijen opgeladen in het toestel zitten en je sluit hem vervolgens aan op 220 trek de set eerst de baterijen leeg en gaat dan pas over op 220. Dit beteken dat je bij gebruik zonder 220 volt telkens de baterijen moet opladen voor gebruiken dit is zeer onhandig en niet zoals het hoort en wat je als koper niet kan en mag verwachten.
Over deze afwijkende manier van functioneren is op de website van Harmen en ook in de gebruiksaanwijzig van hierover niets te vinden en het advies wat men geeft is:
Bij gebruik van 220 volt de baterijen verwijderen
Koppel je het los van 220 volt dan de baterijen terug plaatsen. Sluit je 220 Volt weer aan de baterijen verwijderen.
Hoe hebben ze het kunnen bedenken ! ik heb spijt van mijn aankoop

Henkiebassline 31-12-2011
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

Alle negatieve beoordelingen die hier worden beschreven kan je wel in de prullenbak gooien, ik heb nog nooit zoveel bekijks gehad met mn speakertje op vakantie. iedereen houd van harman en hij is nu onderdeel van ons gezin. money doesn't matters en bose is crap vergeleken bij harman.iemand die twijfelt: koop gewoon!

syb1234 02-11-2011
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

Heb de Harman Kardon nu zo'n 2,5 jaar en ik heb hem nog steeds dagelijks aan staan. Prachtig geluid komt eruit. Afstandsbediening is in het begin even wennen maar als je eenmaal door heb hoe hij werkt is het prima. Echt een geweldig apparaad!! Enige optie is een B&W zeppelin maar die is meteen een stuk duurder.

remco13 25-07-2011
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

supergeluid!! zelf aardig wat audio in huis,maar het geluid is echt super,zeker gezien het formaat,absolute aanrader!kan nog weinig zeggen over de degelijkheid aangezien ik hem nog niet lang bezit maar neem aan dat dat met harman kardon wel goed zit.draait 10 uur op 8 middelmatige(2900mAh)D oplaadbare batterijen op acceptabel niveau.zeer tevreden!

whjsteenbeek 29-06-2011
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

Mocht je de bas te overheersend vinden,regel dit dan bij je apparaat b.v. bij je iphone,ipod die je gebruikt.
Heb nu de go+play2 binnengekregen,hierbij krijgt je 2 adapters die feilloos in de slee passen.Nu echt geschikt voor je Iphone4.
Wat een geluid!
De Bose is echt de mindere.

steveO1 17-05-2011
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

Heb zelden tot nooit een docking station gehoord met zoveel sound
geld speelde op dat moment van aanschaf geen rol daar ik gewoon het beste wilde ( en dan maar betalen)
Ben netjes uit de strijd gekomen draai als dj heb een monsterbeats koptelefoon en audiofiel maar deze overtrof bose bowers en wilkinsons zeppelin en zelfs
dr. dre zun monsterbeats dock met gemak

Wat een apparaat
Maak nog geen gebruik van de accu maar dat zal me een worst wezen dit apparaat vult een woonkamer van 35 m3 feilloos
en klinkt als er een engeltje in je oor pist

Supermachine

kardonnono 19-04-2011
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

Na een paar keer deze iPlayer gebruikt te hebben stopte hij ermee. Voor mij geld terug en kijken naar een andere iPlayer. Voelt voor mij als een onbetrouwbaar product.

sa-bi-ne-ke 02-02-2011
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

Ik heb hem nu ong een jaar.. Ik vind hem nog steeds geweldig! Alles werkt zoals het werken moet hij laadt mn ipod 5g gewoon op.. alleen staat hij er constant op dus na een jaar is de battery errug zwak geworden en gaat mn ipod niet meer lang mee als ik hem zo op straat gebruik.. Dus eigenlijk niet erin laten steken of stekker uit stopcontact..
Laatst waren we op wintersport geweest.. mn vriend heeft niet zo een goede geluidsinstalatie in zn auto en ik had geen zin in cd's! Dus de harman meegenomen!
Er gaan 8 batterijen in en ik had gelezen dat die zo'n 2 uur meegingen! Ik goedkope batterijen gehaald van 1,89 per 3.. na 3 uur sprong hij uit..
Ik vanalles geprobeert.. leeg.. Toen weer nwe erin gedaan.. en die hebben het zeker 13 uur gedaan en ze zijn nog niet leeg.. Dus mss waren de vorige ook niet leeg!
Ik ben er nog steeds errug blij mee en het is een aanradertje!

Bart2203 31-01-2011
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

Klasse iPod/iPhone versterker. Gebruik hem met de iPhone 4, en alles werkt gewoon zoals het hoort: opladen, navigeren via de afstandsbediening.

Afstandsbediening inderdaad niet helemaal handig met maar 6 knopjes en een stuk of 30 mogelijkheden, maar dat zal wellicht wel wennen... Hoofdfuncties in elk geval voldoende intuïtief.

Maar wat een geluid zeg...! Heb hem vergeleken met vooral de Bose Sounddock Digital 10 en uiteindelijk voor deze gekozen, want die Bose is echt niet zo'nm beetje meer dan het dubbele qua geld waard: moet echt van goede huize komen om het verschil te horen...!

Helaas wel wat weinig aansluitmogelijkheden: bijvoorbeeld geen video output, da's dan wel weer een beetje karig van Harman Kardon.

Maar verder niets te klagen! Echt een prima versterker met een prima hoog maar vooral ongekende bas weergave uit zo'n relatief klein apparaat! Zitten dan ook wel twee 30 Watt subwoofers in en dat vind je niet bij veel iPod/iPhone docks.

ArpA 04-01-2011
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

Door onderstaande reacties ben ik aan het twijfelen geweest.
Dit kwam door de opmerkingen van het niet laden van de IPOD in combinatie met de ING aanbieding.

Heb hem toch gekocht (bij de ING).

Conclusie:
De laatste IPOD nano laad gewoon. Geen idee welke versie dit is. (http://www.apple.com/ipodnano/)

Het enige wat niet kan is de nano aansluiten als je radio wilt luisteren. Je zult dit via de meegeleverde aux kabel moeten doen. (volgeladen gaat de nano lang mee dus das niet zo erg)
Heb inmiddels een verlengkabel (male female) besteld dus dat probleem is straks ook over ;-)

Geluid is fantastisch, zij het wat veel bas. Smaken verschillen nu eenmaal.

Johnno 08-12-2010
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

Dit is een geweldig apparaat met een fantastisch geluid een echte aanrader (volgens mij de beste), zeker via de Rentepunten winkel.

De afstandsbediening is niet echt logisch in het
gebruik, zou een aandachtspunt moeten zijn.

Bart2344v 03-12-2010

Top product.

Heb hem 1 week meegenomen op vakantie echt super.

Moest alleen wel opletten dat ik de speaker niet te hard zette op het strand.

Wat komt daar een bak geluid uit niet normaal.

Voor liefhebbers van muziek met veel bass uitstekend ding.

Maar je kunt ook gewoon Celine Dion mooi en goed horen.

Ik raad je wel als je een ipod hebt gebruik je equalizer want bij sommige nummers wil je gewoon niet teveel bass horen.

Meer aansluitmogelijkheden zou ook wel fijn zijn zoals als bij de Harman Kardon go and play micro

Frank0010 17-10-2010
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

Lang getwijfeld en laten kiezen tussen deze en die van Bose.
Model van Bose iets mooier, maar het geluid...!!! Wat een wereld van verschil!
De reacties zoals hieronder Zijn echt waar.... niet gedacht dat er zoveel geluid uit zo'n klein ding komt.
Sterker als wat er in mijn auto ligt :-)
Erg zuiver geluid en makkelijk in het gebruik. Echt een top ding. Zitten maar 3 knoppen op (power, harder en zachter) geen poespas en echte kracht uit de speakers. Zou hem iedereen aanraden!!

martijn03 11-10-2010
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

Echt een top kwaliteits apperaat. Heb hem ruim een jaar en ben er nog net zo tevreden over als dat ik hem net kocht. Echt een ongekend goed geluid, bass en hoge tonen zijn natuurlijk gewoon met je ipod of andere mp-3 speler in te stellen! Dit laatste lijken velen maar niet te snappen. De Go + Play is meer dan zijn geld waard. Hij is niet te groot en geeft een GELUID!, echt ongekend goed!! Spatzuivere hoge tonen en ongekend mooie lage tonen.

Mr. BenK 19-03-2010
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

Heb deze ook aangeschaft en inmiddels ook weer terug gebracht.
Ten eerste omdat er verschillende modellen in omloop zijn en geen van deze modellen is aangepast aan de nieuwe Ipods. Aan de buitenkant is niet te zien welk model het is (bijv. met of zonder USB). Ipod is zeer slecht af te lezen door beugel.
Navraag bij Harman Kardon levert geen en in een ander geval een onjuiste reactie op. Deze luidpspreker gekocht voor € 189,00 bij de meeste zaken te koop voor € 349,00 (= f 769,00!!!) voor een heel eenvoudige box zonder regelbare bas en hoge tonen. Kortom prijs kwaliteit is ver te zoeken.

Bandido 02-03-2010
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

Laten we voorop stellen dat ik geen leek ben op het gebied van geluidsdragers. Voor mijn werk ben ik er veel mee bezig. Maar als ik eerlijk ben, heb ik nog nooit zo veel geluid uit zo'n (relatief) klein apparaat gehoord. De bass is ronduit overweldigend. Naar mijn bescheiden mening is dit het beste wat je op dit ogenblik voor voor je iPod kunt krijgen.
Tip : Zet je iPod eq. op R&B.
Kopen!

Jolanda1610 23-02-2010
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

Dit is een apparaat waar ik gewoon van ben gaan houden. Onvoorstelbaar gewoon wat een geluid dit systeem geeft. Ik kan niet zonder en geef hem een dikke 10!

Twijfelaars: niet meer twijfelen gewoon kopen!!!

andreasdegroot 03-02-2010
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

WAUW, wat een prachtig apparaat!
nu na een week gebruiken verrast het me steeds meer.
geweldig geluid, mooie volle bass ( waar ik van houd )
voor ipod en pc een top apparaat!
de afstandbediening is heel eenvoudig en voorzien van meerdere functies waarmee je de hele ipod kan besturen.
en er zit in de speaker een verborgen kastje waar je heel simpel je afstandsbediening in kan stoppen.

EEN ECHTE AANRADER!

sybbbb 03-02-2010
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

Gisteren gekregen geweldig geluid zit erin. Je moet wel van een flinke bass houden.

Alleen waar is dat draaiknopje voor achter je i-pod.En van die adapters voor je i-pod zie ik het nut ook niet van in.

Marcoowtje 31-01-2010
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

Mooi vormgegeven, alleen het handvat zit een beetje in de weg. Perfect geluid, alleen te veel bass.

350sl 30-01-2010
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

Dit apparaat is gewoon een goed staaltje techniek. Het geluid is bijzonder goed. Duurdere hifi sets kunnen hier nog van leren. Het is echt ongelofelijk wat voor een geluid uit dit apparaat komt zowel qua hoge tonen, bas als volume.

Ja het handvat zit in de weg bij de bediening maar dat is ook het enige minpuntje wat ik kan vinden, daar leer je al snel meer leven.

Ga na de winkel en probeer het toestel uit en vergelijk het met ieder ander toestel, de keuze is dan erg simpel.

juweeltje 25-10-2009
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

net een 5 tal uren geleden deze GEWELDIGE speaker gekocht.In de winkel kon ik er heel wat uittesten ,maar deze sprong er toch torenhoog uit.
Geen klein compact speakertje, maar daarvoor heb ik hem niet nodig.Deze speaker is perfect gemaakt om in een woonkamer of tuinparty deftig uit te hoek komen en schitterend geluid te creeren.

ik had hem liever in een moderner jasje gezien, of in een witte kleur, maar bon....het geluid is fantastisch en daar gaat het eigenlijk om!

Zeer degelijk afwerking, en zoals iemand reeds zei, jammer van de ECHTE inox handvat (geen plastiek dus).Deze belemmerd het zicht op de ipod.Maar toch een aanrader hoor!

Djerba 08-09-2009
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

Perfect geluid maar het is een groot en zwaar apparaat, dus niet geschikt als 'vakantiespeakersetje', wel als je een goed apparaat zoekt om thuis te zetten.

bastiannn 02-09-2009
Geschreven voor: Harman Kardon Go + Play

Reeds meer dan 2 jaar heb ik dit apparaat in bezit, en ben een zeer tevreden gebruiker.
De geluidskwaliteit is echt buitengewoon goed voor zo'n klein apparaat, echt veel beter dan de Bose die ik als vergelijking hoorde.

Minpunt is inderdaad dat het handvat precies bover de ipod zit, en dat je daarom soms lastig een nummer kunt opzoeken.
Daarnaast is de geluids kwaliteit bij gebruik van batterijen iets minder wanneer de batterijen aan hun einde beginnen te raken. In vergelijking met gebuik van het lichtnet. Dan geeft hij bij maximaal volume soms wat vervorming.

Maar deze minpunten vallen volledig weg tegen de verbazingwekkende geluidskwaliteit. Alle soorten muziek, van klassiek tot world music, jazz, pop komen echt volledig tot hun recht. En dit zijn de woorden van een redelijke audiofiel, rekening houdend met de compactheid van het apparaat.
Een topper!!