JBL Micro Wireless

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Micro Wireless op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

OldoStofjas 04-02-2014

Ongelooflijk wat een geluid er uit dit kleine apparaat komt. Ik ben nog steeds verbaasd. Verder handzaam, makkelijk te koppelen en leuk om te zien.

Tommy1950 28-08-2013

Uitstekende geluidskwaliteit voor zo'n kleine luidspreker!
Ook bij relatief hoge volumes treedt er geen vervorming op.
Handige vormgeving, makkelijk mee te nemen, en ook leuk om hem 'bedraad' aan te kunnen sluiten op apparaten zonder Bluetooth.
Ik heb ook een JBL Micro II (zonder Bluetooth) met dezelfde goede geluidskwaliteit.
Eén probleem wat ik niet kan verklaren: als ik die tweede JBL luidspreker op de Bluetooth luidspreker aansluit treedt er goed hoorbare vervorming op op beide luidsprekers, en alleen als ik Bluetooth gebruik!
Wel jammer, op die manier kan ik niet allebei de speakers draadloos gebruiken.
Om die reden geef ik een lagere beoordeling voor de geluidskwaliteit.

henk004 04-01-2013

Zeer tevreden over deze speaker!!
Ik was op zoek naar een kleine draadloze speaker (Bluetooth) voor mn iphone.
Vereisten:
- geen losse batterijen, goede accu
-klein, zodat ik de speaker gemakkelijke mee kan nemen in mn laptop tas naar mn werk, voor bijv. op het strand en voor weekendjes weg.
- en natuurlijk een prima geluid
Dit is de ideale oplossing!
Er komt ook zeker een goed geluid uit!
Verwacht geen bonkende bas met dit formaat, maar het geluid verraste me!!
Ik was aan het twijfelen tussen deze en de logitech mobile boombox. Maar deze was toch een stuk kleiner en goedkoper.
Ook zit er een handig tasje bij en een oplaadsnoer (micro usb naar usb), welke ik dmv mijn iphone lader kan opladen.
Aanrader!!