Trust Mooqi wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust Mooqi wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

frubbelwubbel 16-01-2016
Geschreven voor: Trust Mooqi zwart

Bij de eerste die ik had werd het geluid onherstelbaar zacht. Netjes ene nieuwe gekregen, maar hierbij werkt de bluetooth niet.

kuilgtv 20-06-2014
Geschreven voor: Trust Mooqi wit

Een geweldig apparaatje. Goed geluid, erg snel opgeladen en snel kontakt met je mobiel of tablet. Voor € 3 een ladertje bijgekocht in dezelfde kleur.

nic 21-05-2017

Waar heb jij de lader gekocht? Ik zoek er ook nog een

DennisvanBeek 01-06-2014
Geschreven voor: Trust Mooqi zwart

Ik was op zoek naar een betaalbaar speakertje voor mijn smartphone. In de winkel (Dixons)zag ik dit speakertje staan en vroeg aan de verkoper of ik 'm mocht proberen. Het geluid dat uit het speakertje kwam was erg goed (rekening houdend met het formaat en de prijs). het speakertje werkt via bleutooth of een kabeltje. het is een erg compact speakertje dus je kunt 'm overal mee naar toenemen. Kortom een prima speakertje.