Harman Kardon Esquire bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon Esquire bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

René 26-04-2016

Goed maar fragiele usb poort

Geschreven voor: Harman Kardon Esquire zwart

Het geluid van dit speakertje is inderdaad mooi en vol maar mag iets dieper. Verwacht niet dat je er een complete disco mee kunt organiseren maar het volstaat voor op je slaapkamer, keuken etc. Helaas is ging bij ons de mini-usb ingang na 2 jaar stuk door het geregelde opladen. Ook mijn neef heeft een Esquire en ook bij hem ging deze mini-usb poort stuk maar kreeg hij een nieuwe Esquire van de Mediamarkt, omdat dit een bekend probleem blijkt te zijn. Wij hebben hem al meer dan 2 jaar en kregen nul op ons request. Toch jammer van Harman/Kardon...

syltheboy 14-02-2015
Geschreven voor: Harman Kardon Esquire zwart

Toen ik deze speaker kocht had ik hem nog niet eens beluisterd. Dit omdat het spul van Harman/Kardon kwalitatief meestal erg goed is en ik de gok daarom wel wilde wagen. De speaker zit verpakt in een fraaie doos.

De geluidskwaliteit vind ik echt heel erg goed. Zeker als je kijkt naar het formaat van deze speaker. Ook de accu schijnt 10 uur mee te gaan, maar dit heb ik nog niet goed kunnen testen. Verder hebben ze duurzame materialen gebruikt, zoals leer en aluminium. Dit vind ik erg goed bij mijn Apple-producten matchen.

Het verbinding maken met de speaker verloopt probleemloos, zonder enige haperingen. Kortom, dit is een echte aanrader! Hij kost wat, maar dan heb je ook wat.

ronn4you 26-02-2015

waar ik niet uit kom zit er een op lader bij

W. Sengers 04-07-2014
Geschreven voor: Harman Kardon Esquire bruin

Geweldig mooi geluid , mooie bas en kan goed hard, de kwaliteit is zeer degelijk zoals je van harman/kardon gewend bent