JBL Charge Blue blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Charge Blue blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Christiaan.dj 08-09-2014
Geschreven voor: JBL Charge Blue blauw

Als ik nu terugkijk op een paar maanden geleden, is deze JBL Charge een goede investering geweest. Voor deze lage prijs heb je echt een stukje kwaliteit gekocht. Via Bluetooth syncen gaat hardstikke makkelijk, hetzelfde als met de ouderwetse kabel. Het geluid is perfect. Zeker een aanrader voor iemand die vaak naar muziek luistert

evertdebeverd 12-02-2014
Geschreven voor: JBL Charge Blue blauw

Wat een geweldig geluid voor zo'n klein apparaatje ! Vooral de lage tonen. Ik had eerst de Philips stb75, ook een goed geluid, maar toen ik bij iemand de JBL Charge hoorde, was ik meteen verkocht. Ik vond voor mijn Philips een gegadigde en heb meteen de JBL aanngeschaft. In tegenstelling tot de Philips zit er een oplader bij. Mijn waardering is een 9 omdat ik vind dat niets volmaakt is.