Akai AWS10WE wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Akai AWS10WE wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

arjannnl 06-06-2014
Geschreven voor: Akai AWS10WE wit

Ik was al heel lang opzoek naar een draadloze speaker en kwam toen deze tegen voor een spot prijsje en dacht achja waarom niet en toen ging het mee op vakantie, als ik onder de douche ging en als ik buiten met vrienden ging chillen.

Bij hele hoge bass liedjes loopt hij een beetje zacht maar dat is echt alleen bij overdreven bass wat je in weinig liedje hebt.

krijg er ongeveer 6uur batterij uit en constant op vol vermogen en dat ding is al van de wasmachine af getrild en van een bankje heb het ook van best hoog laten vallen maar het werkt nog steeds perfect!

Het enigste is dat er een usb op moest zitten waarmee ik me telefoon op moest kunnen opladen maar die werkt niet ook voordat ik het 100x heb laten vallen...(IPHONE 4GS)

vadur66 11-05-2014
Geschreven voor: Akai AWS10WE wit

wat een gigantisch geluid komt hieruit, manman super zowel hoog als laag alsmede middentonen.
super eenvoudig in gebruik en koppeling met bluetooth apperaten. aan de achterzijde zit de usb ingang waaraan jeje telefoon tablet kunt koppelen zodat deze geladen wordt. zeer stevige metalen constructie, met uitklapbaar voetje schitterend stereo, een ondergeschoven speaker alleen door de merknaam. topklasse van akai

benassen 22-07-2013
Geschreven voor: Akai AWS10WE wit

Voor de vakantie wou ik een draadloze speaker mee, dus heb ik me een beetje verdiept wat er te koop is. Ik kan je vertellen dat er een enorm aanbod is, zowel in prijs al in merken.
Nadat ik verschillende merken en prijzen met elkaar vergeleken had heb ik besloten deze AKAI te kopen. Mijn vader had ook altijd AKAI producten en daardoor weet ik dat de kwaliteit van dit merk goed is.
De AWS10 blonk tov zijn concurrenten uit in prijs en kwaliteit. Vergelijkbare speakers met het zelfde geluid zijn over het algemeen een stuk duurder.
Heb deze speaker mee gehad op vakantie en hij is prima bevallen. De batterij gaat super lang mee en het geluid is waanzinnig.
Een echte aanrader......

kvdveer92 18-07-2013
Geschreven voor: Akai AWS10WE wit

Ben helemaal blij met mijn nieuwe AWS10BK. Al een tijdje was ik opzoek naar een goede speaker met goed geluid die ik ook mee kon nemen. Andere speakers van dit formaat vind ik erg duur en leveren vaak niet dezelfde prestaties. De AWS10BK gaat lekker hard en de batterij gaat lang mee.
Kortom nu het lekker weer is merk ik dat hem overal mee naartoe neem. Picknick, strand, boot, bbq etc. Ideaal en het zorgt overal voor gezelligheid.

Een aanrader voor veel geluid en een goede prijs

evdh1983 11-06-2013

Dag Mensen,

Gister bij een elektro gigant geweest om een aantal mobiele speakers te beluisteren. Vind het te tricky om er zo een via i-net aan te schaffen zonder dat ik het geluid had gehoor, ik ben ja niet gek!

Heb je JBL Flip, de JBL charge tegen elkaar afgewogen, goede reviews over gehoord op i-net maar ik vond het geluid nogal tegenvallen, heel schel en weinig diepgang.

Toen wees een attente verkoper mij op de nieuwe mobiele speaker van Akai... Nou kan ik je melden dat ik daar niet meteen heel warm van werd maar goed, ik heb zo'n 20 jaar geleden een radio gekregen van mij vader van (jawel) Akai! En dat apparaat werkt nog steeds! Het proberen waard dus.

Nadat ik mij telefoon had gekoppeld met het apparaat en er mij favoriete nummers ff op had afgespeeld kan ik je melden dat hier een prima geluid uit komt! Lekker helder met een diepe Bass. Wat mij meteen opviel is dat deze speaker, ondanks zijn kleine formaat, nummers met een diepe Bass gigantisch mooi weer geeft! (rammelt alle kanten op, in de positieve zin dan heh). Voor €129,- geen verkeerde aankoop vind ik zelf. Kortom, prima prijs/kwaliteit verhouding!

Een aanrader!

m.v.g. Eddie