Akai AWS10BK zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Akai AWS10BK zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

alboe 19-08-2015
Geschreven voor: Akai AWS10BK zwart

Bluetooth werkt alleen binnen 2 a 3 meter en de geluidskwaliteit is dan slecht. Met het meegeleverde, veel te korte, audiokabeltje is de kwaliteit goed.

stuqua 12-08-2015
Geschreven voor: Akai AWS10BK zwart

Aangeschaft op basis van de reviews van anderen. Ze hebben niets teveel gezegd. het is een krachtige zuiver klinkende speaker met over het hele scala van hoge toon tot de lage een mooi helder geluid. een strakke vormgeving met weinig poespas echt een speaker die primair doet waar een speaker voor bedoeld is, dat spreekt mij zeer aan. Voordat ik deze heb aangeschaft heb ik vele modellen en merken bekeken en nu ben ik met 80,- Euro beland in de regionen waar anderen 150 + Euro betalen.

jr1980 30-12-2014
Geschreven voor: Akai AWS10BK zwart

Zeer mooie vormgeving en mooi afgewerkt. Geluid is erg goed en volume kan behoorlijk hoog voor zo een klein formaat speaker.

Verder eenvoudig in gebruik met weinig opties, precies wat ik zocht. Doet waarvoor het gemaakt is.

En de prijs is een stuk lager dan zijn concurrenten zoals
de De Bose mini, Sony en bijvoorbeeld JBL.

MalcolmKratz 26-08-2014
Geschreven voor: Akai AWS10BK zwart

Afgelopen maand besloot ik een van deze speakers aan te schaffen. Mijn stereotoren + studio speakers is te groot voor in mijn nieuwe huis. Daarbij (met verwachting veel verhuizingen op komst) is het altijd handig kleinere spullen te hebben.

Ik kwam dus uit bij de speaker na wat rondneuzen in verschillende electronica zaken. Ik ben een muziek liefhebber (dus geen basejunky of tunejunky). Ik hou niet van een overblatende bas, wat heel indrukwekkend klinkt en voelt maar de mid-range volkomen uitmoord. Ook ben ik geen tune-junky die via een mobiele telefoon speaker een nummer zal luisteren waarbij vrijwel alles platgeslagen word.

Natuurlijk is dit geen studio set. Maar ik ben ZEER verbaast over de geluidskwaliteit van deze Akai. Het is een goedkoop dingetje, maar klonk voor mij (helemaal voor een portable) het beste uit een grote selectie. Daarbij oogt hij stijlvol en klassiek.

De bouwkwaliteit voelt zeer hoog. De rubberachtige aanraking van het plastic geeft een fijn gevoel en daarbij geeft deze matte afwerking een moderne twist aan het klassiek design. Het apparaat is wat zwaar, maar voor 8 uur batterij (wat ik er daadwerkelijk meerdere malen uit heb gekregen, met zo'n geluidskwaliteit is dit het zeker waard!

Ik zou niet weten hoe Lady GaGa op dit apparaat zal klinken (nu klinkt dit sowieso al schel) maar er is een mooi overzicht aan klanken met een warme bas in alle muziek (van klassiek tot electronisch (techno, chillwave) tot reggea) klinkt heerlijk in mijn oren.

sanook 06-09-2013
Geschreven voor: Akai AWS10BK zwart

Door de goede reviews was ik erg geïnteresseerd in deze bluetooth speaker en toen ik hem op een website in de aanbieding zag voor 89 euro (en ik ook nog een kortingscoupon kon scoren waarmee ik precies de verzendkosten kon betalen) heb ik hem besteld en ik moet zeggen dat ik niet kan begrijpen dat er uit zo'n klein kastje zo'n geluid kan komen. Fantastisch !
Duurzaamheid kan ik nu natuurlijk nog niks over zeggen.