Salora BTS1500FM zwart - Reviews

Bluetooth
Multiroomspeaker

Lapierre 28-05-2015 Product kwartaal in bezit

Fantastisch apparaat. Makkelijk in het gebruik. Ik raad hem iedereen aan!
Blij met mijn aankoop! Hij staat in de woonkamer en de 40 watt is voldoende voor een mooi een zuiver geluid in de gehele woonkamer.

Joie du jour 27-04-2015 Product half jaar in bezit

2,2
Uiterst zelden bluetooth verbinding kunnen maken.Tijdrovende bezigheid. Waardeloze kwaliteit afstandsbediening. Serviceverlening niet goed. Ik begrijp niet iedereen hier zo lovend over schrijft.

sekeris 05-03-2015 Product half jaar in bezit

Dit product werkt heel goed. Ik heb hem in de slaapkamer staan en werkt prima met een bleutooth verbinding. Het geluid is goed en alle nummers die op mijn iphone staan worden perfect gestreamd naar het apparaat, heel handzaam en makkelijk te bedienen.

Simone ten Haaf 26-09-2013 Product kwartaal in bezit

Na een oriëntatie op wat er zo te krijgen is op dit gebied heb ik enige tijd geleden dit apparaat voor kantoor gekocht. Loepzuiver geluid, lekker hard te zetten en heel makkelijk te installeren. Werkte meteen perfect met mijn iphone. Het enige dat wat mij betreft iets verbeterd kan worden is de afstandsbediening, die wat licht is. Verder: topapparaat voor een prima prijs. Uitstekende deal, dus!

luistertoets 24-09-2013 Product half jaar in bezit

Prima geluidskwaliteit. Goede gebruiksaanwijzing, eenvoudig te bedienen. De bluetoothfunctie werkt uitstekend.De vormgeving is eenvoudig en daardoor mooi.

Deef0809 23-09-2013 Product paar dagen in bezit

Erg tevreden over deze speaker. Geluid is super, en de vorm is ook een zeer positief punt. Voor mij een echte aanrader!!

Kimmie85 22-09-2013 Product kwartaal in bezit

Superhandig in gebruik! Met de bluetooth optie sluit ik er vaak mijn smartphone op aan om mijn nieuwste muziek te luisteren. Ook het geluid is erg goed! Ik ben zeer tevreden!

Emma1211 22-09-2013 Product kwartaal in bezit

Erg tevreden met dit apparaat. Werkt uitstekend en doet wat hij moet doen. Nog geen problemen mee gehad tot nu toe!

Syl61 22-09-2013 Product half jaar in bezit

Erg blij met mijn aankoop. Simpel in gebruik, fantatisch geluid. Zelfs op een feestje gebruikt met meer dan 50 mensen.

Lisa2411 21-09-2013 Product paar dagen in bezit

Ontzettend blij en tevreden over mijn nieuwe aanwinst! De geluidskwaliteit is goed en hij is zeer makkelijk in gebruik.

seca 28-06-2013 Product paar weken in bezit

Een zeer mooi bluetoothapparaat die ook zeer betaalbaar is. Vooral de vormgeving heeft me doen besluiten om de BTS te kopen. Daarnaast heeft het apparaat een verrassend goed geluid. Zeer tevreden.