Ion Road Rocker zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Ion Road Rocker zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

VictorDroogh 26-10-2015
Geschreven voor: Ion Road Rocker zwart

Goed, product en het kan qua geluid vrij goed een gymzaal vullen. Wanneer je het volume opdraaid naar meer dan 2/3 van het totaal dan vervormt de bas, maar zo hard hoef je hem ook bijna nooit te zetten. Tevens top service gehad toen de batterij dood ging (door continue muziek met de stekker in het stop contact) kreeg ik na een korte email een nieuwe batterij die jezelf kan vervangen. Nu 4 jaar later nog steeds plezier van de speaker.

dannydraait 20-06-2015
Geschreven voor: Ion Road Rocker zwart

Het geluid is zeer goed voor zo'n klein kastje. Vervorming treed bij mij pas op bij volume 8 of hoger maar wanneer je hem zo luid afspeelt, genieten je buren zeker mee en daar zijn andere apparaten meer geschikt voor. Het is een fraai, robuust vormgegeven speaker die erg makkelijk mee te nemen is. Ontzettend makkelijk te bedienen en de bluetooth maakt een uiterst snelle verbinding. Via de audio ingang ook makkelijk aan te sluiten op tv, dvd, cd, mediaspelers, noem maar op. De batterij, wanneer volledig opgeladen, gaat makkelijk 6-8 uur mee dus zeker een dag of avond lang muziek. De universele houder op de bovenkant voor telefoon of tablet is erg makkelijk maar alleen zolang het apparaat ergens stabiel staat. Wanneer je het apparaat verplaatst en je vergeet je telefoon/tablet eraf te pakken, zal hij d'r zeker afvallen. Dit is echter maar een klein detail wanneer ik op zoek ga naar minpunten.
In mijn geval voldoet hij aan alle eisen, het is een degelijke, draagbare speaker die net dat beetje meer geeft dan de gemiddelde portable speaker van dit formaat.

bamischijfje123 20-08-2014
Geschreven voor: Ion Road Rocker zwart

De road rocker speelt op zich wel aardige kwaliteit af bij laag volume, maar als je hem iets harder zet (en zo hard gaat hij ook weer niet) klinken de tonen heel raar en storend. Het is de €80,- ZEKER niet waart. Voor €80,- kun je veel betere speakers krijgen. Maar hij ziet er wel erg mooi uit. :)

Hugopz 10-07-2014
Geschreven voor: Ion Road Rocker zwart

Ik heb de road rocker nu een week of 2, en ik ben zeeeeeer tevreden, ik heb hem hehaald bij klein omdat hij hier maar €72,00 euro was als je hem ophaald.

Hij heeft mooi geluid, en de bleutooth werkt gemakkelijk, en je krijgt er een goed werkende aux bij (niet zo'n flut ding). Het is wel jammer dat die snel gaat vervormen, bij mij al op 60%.
Het boxje is niet al tegroot en past makkelijk in een tas(een gewoone school rugtas).
De mic input heb ik nog niet veel gebruikt, maar werkt goed en geeft ook mooi geluid
Hele goede accu, na een hele dag muziek luisteren heb je nog steeds veel over

Al met al ben ik er erg blij mee, het is alleen jammer dat het zo snel gaat vervormen, maar dan staat hij al echt hard genoeg

Mocro 02-02-2014
Geschreven voor: Ion Road Rocker zwart

Ik heb dit product vandaag 30-01-2014 bij Dixons gekocht omdat hij hier voor 69.95 het goedkoopste was en ik moet zeggen een draadloos speaker met een microfoon input in deze formaat is erg zeldzaam dit is echt waar ik naar op zoek was, je kan het overal mee nemen en draadloos via bluetooth je bestanden afspelen, ik ben er nu al tevreden mee.

ik hoop dat de microfoon geluid in de toekomst wat hoger zullen zijn met deze apparaat of een update ervan.

Top ding.

LV31200 13-01-2014
Geschreven voor: Ion Road Rocker zwart

ik heb deze speaker nu een week. ik ben echt super blij hiermee. het geluid vervormt als de volume op het hardst staat maar dat is alleen met de niet originele nummers.
de bass werkt prima, de bleutooth is binnen een seconde verbonden, de microfoonaansluiting werkt ook. kortom een prima speaker!

Pieter1863 27-06-2013
Geschreven voor: Ion Road Rocker zwart

Verbazingwekkend goed (mono)geluid uit zo'n kleine compact box, zelfs nog een redelijke basweergave.
BlueTooth werkt simpel en perfect. De ingebouwde accu gaat ook behoorlijk lang mee. Als je hem op het lichtnet aansluit kun je ook je telefoon ermee opladen m.b.v. een USB kabel, deze wordt echter niet meegeleverd, dat is het enigste minpuntje,