Philips Fidelio DS3880W/10 zwart - Reviews

Kleur(en)
zwart
Type/soort
docking luidspreker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Fidelio DS3880W/10 zwart op Kieskeurig.nl.

8,1

Bandera 04-10-2013

Ik was zeer tevreden.... tot de komst van IOS 7

Geschreven voor: Philips Fidelio DS3880W/10 zwart

Ik was zeer tevreden over dit product. Goede prijs/geluid combinatie, gemakkelijk in het gebruik en bovendien een heel mooi apparaat.

Helaas werkt mijn versie niet in combinatie met IOS7...geen air play en ook geen muziek wanneer ik hem op de kabel aansluit.
In combinatie met mijn niet-geupgrade Ipod functioneert de fidelio wel nog dus het moet aan de upgrade liggen...
Heel jammer

Mamonosolb 16-06-2013

Echt een top aankoop

Geschreven voor: Philips Fidelio DS3880W/10 zwart

Soms denk je nog wel eens waarom heb ik deze aankoop gedaan, maar dat geldt voor dit product echt niet!
Ziet er mooi uit en geeft een klasse geluid. Heerlijk als ik nu buiten ga zitten, neem ik hem lekker mee naar buiten en kan ook daar genieten van heerlijke muziek.
Het geluid vult heel goed de ruimte.

EdwinDeG 02-09-2012

Uitstekende kwaliteit

Geschreven voor: Philips Fidelio DS3880W/10 zwart

De soundring is makkelijk te installeren en werkt uitstekend en geluid is zeer goed. Enige verbeterpuntje is de ipad/iphone app waarin de equalizer geregeld is. Dit kanmiets makkelijker en het zou mooi zijn als de instellingen bewaard blijven.

Ekkie60 25-08-2012

Mooi product, maar niet perfect

Geschreven voor: Philips Fidelio DS3880W/10 zwart

Mooi en handig product, echter het geluid hapert hinderlijk vaak. Koppeling aan vaste iMac gaat goed, met iPad of iPhone niet.
Geen plug & play installatie zoals we van bv Apple gewend zijn.

Lizzzard 10-07-2012

Deze portable luidspreker met Airplay voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Het apparaat is niet zwaar maar voelt degelijk aan. Het is uitstekend vormgegeven.

Hoewel het altijd lastig is om een goed geluid uit een kleine luidspreker te persen, voldoet het apparaat voldoende. Bij akoestische muziek mis je wel wat middentonen. Rekening houdend met het feit dat je deze speaker voornamelijk gebruikt voor achtergrond muziek is dat niet een heel groot gemis. Electronische muziek klink prima.

Ik heb thuis gebruik kunnen maken van een set-up met WPS, waardoor het apparaat geheel vanzelf in je wifi-netwerk wordt opgenomen. Eenmaal uitgepakt had ik het apparaat met 2 minuten spelend!
Ik heb wel de handleiding gelezen voor als je geen WPS functie hebt, en dat ziet er iet-wat omslachtig uit maar moet voor iedereen te doen zijn. Enig nadeel is dat de installatiekaart niet in het Nederlands is.

Al met al een goede portable AirPlay unit.

rplrpl 21-05-2012
  • Product kwartaal in bezit

Het geluid is prima. Hij ziet er ook prachtig uit. Installatie ging vlot. Zou ook zeer handig in gebruik zijn, hetgeen hij eigenlijk is. Alleen de uitwerking valt tegen. Airplay is niet echt betrouwbaar. Hapert soms en valt heel af en toe zelfs uit. Duurt soms een paar minuten voordat mijn Ipad hem uberhaupt kan vinden. Mijn WIFI is verder van goede kwaliteit. Negen van de tien keer werkt het wel naar behoren maar die keer dat het fout gaat is zeer frusterend. De app Fidelio was dramamatisch slecht. De opvolger Dockstudio wel wat beter maar nog steeds verre van stabiel.

Leon van der Jagt 07-04-2012

Apparaat uit de doos gehaald. Strak mooi vormgegeven apparaat. Voeding aangesloten en daarna kijken of ik het apparaat op het netwerk kon aanmelden. Helaas heeft mijn router geen WPS knop dus ik moest via mijn Ipod Touch het apparaat configureren dit ging prima met hulp van de handleiding.
Handleiding (Quick start) wel alleen in het Duits, Engels en in het Frans voor mijn geen probleem maar ik kan me voorstellen dat sommige klanten dit lastig vinden. Al met al 5 minuten bezig geweest voordat het apparaat het "beep" geluid gaf en ik dus aan de slag kon. Geluid is erg goed, apparaat is compact en dan toch nog zo goed geluid. Hij haalt het niet bij mijn Harman Kardon Go and Play maar deze is ook een stuk groter. Het bereik van het apparaat was erg goed ik kon vanuit mijn schuur het apparaat bedienen.
Zeker een aanrader voor mensen die Apple producten al in huis hebben en een apparaat zoeken voor het afspelen van hun muziek. Geen gedoe muziek afspelen op de Ipod Touch en het Philips apparaat selecteren en dit allemaal draadloos.

eksperth 05-04-2012

Een mooi vormgegeven apparaat van Philips. Het aansluiten van de Airplay was overzichtelijk met een duidelijke handleiding. De geluidskwaliteit van de Airplay Soundring is helder en duidelijk, al mis ik in sommige nummers het laag. Al met al een mooie Soundring!

Bobosapiens 11-02-2012

Onwijs gaaf!

Geschreven voor: Philips Fidelio DS3880W/10 zwart

Het geluid is onverwacht goed. Lekker crisp en een redelijke bas.
De vrijheid om overal muziek te kunnen hebben is heerlijk.

Deze soundwheel moet in principe met een wifi router verbonden zijn om airplay af te spelen. Het kan ook zonder - als je het setup knopje ingedrukt houd en een idevice met de speakers verbind. Dit blinkt niet echt uit in het gebruikersgemak. In de werkplaats of ver in de tuin dus wat onhandig. Een audio kabeltje inprikken kan altijd :)

Op de batterij speelt ie een hele avond.

Jvdbo 08-01-2012

Echt een fantastisch apparaat met heel goed en vol geluid.

Het werkt goed samen met de Airplay van Apple via de iPhone en iPad.

De installatie (verbinding maken met netwerk) is makkelijk met duidelijke instructies.

Deze uitvoering (ten opzichte van de DS3800) heeft een ingebouwde oplaadbare batterij waarmee je overal in en om het huis (waar er wifi is) muziek kunt luisteren, dus ook buiten (de belangrijkste reden waarom we deze hebben gekocht).

Al met al heel tevreden en hij is ook nog mooi ook.

De app van Philips die je gratis kunt downloaden werkt niet goed, maar die heb je dan ook eigenlijk helemaal niet nodig om iets af te spelen.