Sony MHC-V42 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MHC-V42 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Snuitje74 12-06-2019

Stoere partybox

Geschreven voor: Sony MHC-V42 zwart

Geluidskwaliteit is ruim voldoende ook met de extra bass.
Connectie via Bluetooth werkt probleemloos.
Gesture control is leuk maar reageert/werkt niet altijd zoals het hoort.
Heb het apparaat met de sweet 16 van dochterlief gebruikt en het was een echte eye catcher met de verlichting die op de beat mee knippert.
ook het karaoke is goed bevallen bij de jeugd.
De app die je kan downloaden en het apparaat op kan bedienen is niet duidelijk/overzichtelijk.

Pluspunten

• Goed geluid ook met extra bass
  • party verlichting in de box
  • Karaoke functie

Minpunten

• Geen microfoon bij geleverd
  • Gesture control werkt reageert niet altijd
  • De app is niet duidelijk

Shifty 01-06-2019

Zeer goed geluid uit deze tuinspeaker

Geschreven voor: Sony MHC-V42 zwart

Ik heb deze speaker nu ongeveer 3,5 week in mijn bezit. Zeker op mijn verjaardag was dit een hele aanwinst in de tuin. Prachtig geluid en zeker zoals beloofd. "Met deze speaker maak je van elk feestje een festival". Je moet wel rekening houden met het feit dat dit geen mobiele speaker is, hij dient namelijk wel steeds voorzien te worden van 220V, maar dat vind ik vrij logisch als je zo'n mooi en krachtig geluid wilt hebben. De ingebouwde Disco-LED-verlichting welke meeknippert op de muziek draagt ook zeker bij aan een goede feestsfeer. Al met al een goede aankoop waar ik zeker geen spijt van heb.

Pluspunten

• Prachting geluid
  • ingebouwde LED-verlichting
  • Goede bassen
  • Bluetooth mogelijk, dus vanaf telefoon bedienbaar

Minpunten

• is niet mobiel, altijd 220V nodig
  • wellicht wat aan de grote kant

RudyG 11-05-2019

Prima partyspeaker, leuk hebbeding

Geschreven voor: Sony MHC-V42 zwart

Ik heb de party speaker al paar keer getest. Hij maakte prima geluid met extra bass. Het gesture control is wat lastig in gebruik. De bewegingen worden niet altijd goed opgevangen, denk ik. Met de knoppen werkt makkelijker.
De app vind ik persoonlijk niet duidelijk. Is een beetje zoeken.
Leuke karaoke functie. Je kan er diverse muziek op afspelen maar dan is het we handig op iets van tekst/lyrics (het karaoke apparaat zelf) te hebben.
Wat erg leuk is, is de verlichting. Maakt het erg feestelijk.
Box is wel zwaar en met kort netsnoer lastig te verplaatsen. Wieltjes of echt goede handvatten is toch makkelijker dan grips die er nu op zitte. Bluetooth verbinding werkt prima.
Een paar AUX ingangen meer had misschien nog wel fijn geweest.
Maar al met al een erg leuk hebbeding.

Pluspunten

• Goede bas en geluid
  • Partyverlichting is een erg leuke extra
  • Karaoke functie

Minpunten

• Best zwaar zonder echt handige handvatten
  • Kort snoer

Ay00 10-05-2019

Erg goede speaker

Geschreven voor: Sony MHC-V42 zwart

Ik heb de party speaker getest op een feest met ongeveer 100 personen. Hij maakte prima geluid met extra bass. Bij het dansen was het volume net niet luid genoeg (ik raad dan een tweede box aan).
De app vind ik persoonlijk niet goed/duidelijk.
Tevens jammer dat de screen niet weergeeft waar je precies op drukt hierdoor kwamen er diverse geluiden uit de boxen.
Leuke karaoke functie. Je kan er diverse muziek op afspelen waarbij de lyrics wordt weggehaald.
Wat ook erg leuk is, is de verlichting. Maakte de box helemaal compleet.

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Karaoke functie
  • Verlichting

Minpunten

• scherm onduidelijk
  • app

Olivier 07-05-2019

Goede Partyspeaker voor gezellig feestjes

Geschreven voor: Sony MHC-V42 zwart

Goede Partyspeaker. Sterk en realistische geluid met extra bas. Geen probleem met bluetooth verdinden. Ik vind er is te weinig AUX ingang ( alleen een) en de Gesture control werkt niet goed .hij is bedienbaar met mobiele app maar er zijn 2 verschillend apps . Het was meer handig gewest met alleen een app. karaoke en guitaar aansluiting is wel goed gedacht.

Pluspunten

• Sterke geluid
  • Extra bass
  • karaoke & guitaar aansluiting

Minpunten

• te korte netsnoer
  • weinig aansluiting