VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ronald 28-11-2020

Naast de meest voordelige aanbieding gisteren, vandaag vooral onder de indruk van de service van de bezorgers: toch even meegeholpen met plaatsen en installeren. Top!

Cindy 28-11-2020

De afzuigkap gisteren besteld en vandaag ontvangen! Keurige service en blij met de aankoop. De bezorging door de chauffeur, was netjes. Hij kon onze woning niet vinden en belde om de route te vragen.

Gea 28-11-2020

Veiligkopen.nl is zeker een aanrader.
Ze zijn goedkoper dan andere websites.
Ze leveren super snel en een goede communicatie via de mail en sms over de levering.
10 minuten voor levering ontving ik de precieze tijd nog echt fijn.
De jongens waren zeer beleefd en content.

Pichlo 28-11-2020

prijs voor het gekochte artikel goedkoper dan bij andere aanbieders, snelle correcte bezorging, goede informatie over levering

Laura 28-11-2020

Snelle levering met goede prijs. De levering is een ander verhaal. Erg onvriendelijke bezorgers met veel haast die aangaven het tussenstuk tussen wasmachine en droger niet konden installeren en vanwege de (zonder tussenstuk) onveilige situatie de droger niet te gebruiken.
Spijt dat ik extra betaald heb voor de installatie aangezien dit nu nog eens over moet.

KW 28-11-2020

We kopen er niet vaak, maar als we witgoed nodig hebben komen we altijd weer uit bij VEILIGKOPEN.NU. Gisteren heeft de wasmachine het na tien jaar begeven (en met drie kinderen en heel veel wassen is dat niet zo vreemd), vanmorgen stond de nieuwe alweer te draaien! En ze zijn ook nog steeds de voordeligste, zeker nu het gisteren bij puur toeval Black Friday was en we 50 euro extra korting kregen. En voor 20 euro extra is hij naar de tweede verdieping gebracht, aangesloten en getest en hebben ze de oude meegenomen. Kortom, een zeer tevreden klant!

Mar 28-11-2020

Ik wist niet van het bestaan van deze website. Nadat we een keuze hadden gemaakt voor een droger (online en in winkels georiënteerd) ging ik googlen. Bij veiligkopen.nu het goedkoopst, en direct de volgende dag al in huis. Hij staat inmiddels, kant-en-klaar aangesloten op zolder. (Bij de bekendste fysieke winkel kon het pas over 3 dagen geleverd worden.)
Keurige jongens, vriendelijk en beleefd en de oude is meegenomen. Zeer tevreden!
Ordernr. VK923201

Steef Vriezema 28-11-2020

ik had eerst mijn bedenking om het online te doen en de betaling te doen.
Maar met wat heen en weer gemaild had ik er wel mijn vertrouwen in en dat heeft mij niet teleur gesteld.
Is voor mij wel een aanrader.

EdPteD 28-11-2020

Snelle levering en keurig afgeleverd.
We zagen de droger elders goedkoper staan en kregen het verschil terug betaald.
Pima service.
Nog maar één keer de droger gebruik werkt perfect.

ron 27-11-2020

Betrouwbaar bedrijf, doen wat ze beloven. Zeer nette afhandeling en bezorging.

Khalid.ouajna 27-11-2020

Ik.ben zeer tevreden en mensen die bij me.die koelkast ingeleverd vriendelijke en netjes wel netjes op tijd en het eerste keer dat ik bij jullie iets koopt wel tevreden wat jullie hebben normaals hartelijk dank groente.....

Geert 27-11-2020

Bestelling bij Veiligkopen is eenvoudig en gaat snel. Service ook uitstekend. en wel om de volgende reden.
Had een mail ontvangen van de transporteur wanneer de levering zou plaatsvinden. er ontbrak echter een link om de tijd van aflevering te kunnen zien. Mail gemaakt naar de transporteur en in CC aan veiligkopen. Transporteur reageert dat mail in behandeling wordt genomen. Maar veiligkopen reageert met de oplossing. Dit alles in een tijdsbestek van een 30 min. Top.
Aflevering van de transporteur was goed te vilgen via track en trace, vervoerder zeer correct. en waar het uiteindelijk omgaat het product zeer netjes afgeleverd en is prima. kortom shoppen bij veiligkopen geeft een goed gevoel.

Petra 27-11-2020

Super tevreden over veilig kopen. Super fijne site en duidelijk. Daarom Siemens wasnachine daar besteld. Gooede service via de msil. Direct bevestiging bestelling. Ook meteen een mail wanneer product geleverd zou worden. Service bij afleveren ook top. Ik zou iedereen veilig kopen aanraden.

Peter 27-11-2020

Snelle levering en het product voldoet aan mijn verwachting, prijstechnisch zeer goed

John 26-11-2020

Na lang wachten werd er op zaterdag de verkeerde koelkast bezorg.
Op maandag ochtend zou deze omgeruild werden maar dat werd maandag avond.
De compensatie die min aangeboden werd zij ze ook vergeten en daar heb ik nog enkele mails aan moeten spenderen.
Al met al ging er van alles mis

Leon lenzen 26-11-2020

Super service en ook het pakket verzenden op de voet kunnen volgen ook heel vriendelijk aan de telefoon

Koning 26-11-2020

Hallo volgende en misschien twijfelende kopers,

We hebben vandaag het product gekregen wat we gisterenmiddag hadden besteld, ik kom zelden tegen dat het product zo snel en goed word afgeleverd.
Bij deze zal ik dan een volgende keer ook graag weer bestellen inplaats van een bol.com.
Bedankt voor de service en tot een volgende keer in Friesland

Ben 26-11-2020

De afzuigkap die ik had besteld had een wat langere levertijd in overleg heb ik een andere besteld en deze werd de volgende dag gelijk geleverd.

J te T 26-11-2020

Bij VEILIG KOPEN.NU een Bosch DWB66DM50 afzuigkap gekocht.
De levering is snel en keurig gedaan, heel goed verpakt met een perfecte handleiding voor de montage.
Na montage is het een mooie stille afzuigkap die zijn werk goed doet.
Een aanrader.

FB 25-11-2020

Goed geprijsd, duidelijke communicatie en voor 22.00 uur besteld, is echt de volgende dag bezorgd. Zeker een aanrader!

Familie M. Zeist 25-11-2020

Bij Veilig Kopen is het inderdaad veilig en betrouwbaar kopen. Alhoewel wij Veilig Kopen niet kenden werden wij gerust gesteld door het thuiswinkel waarborg logo. De prijs was goed. Na de bestelling en onze betaling was de communicatie omtrent een vervangend type leverbare vriezer vriendelijk en helder. De bezorging ging vriendelijk, de vriezer werd keurig geplaatst. De oude vriezer en alle emballage werden meegenomen. Zo wil je het!

Marcel 24-11-2020

Alles verliep prima.
Snelle levering en het aangeven wanneer de bestelling aankomt is erg fijn.
Aangegeven tot over de eerste drempel,
Had alleen verwacht dat het apparaat uitgepakt werd en de piepschuim en het karton werd meegenomen.

Ronald 23-11-2020

Ruime keuze, goede duidelijke omschrijvingenbij de producte. Na de bestelling afgerond te hebben werden wij goed geïnformeerd over de levering van het product en een snelle levering. Kortom een aanrader!

Roy Van Aart 23-11-2020

Ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling
Prijsniveau goed
Levering zeer snel
Top geregeld

Duindam 23-11-2020

M'n oude wasmachine gesneuveld. Zondags een nieuwe besteld en direct maandag netjes in het gestuurde tijdvak afgeleverd. Oude wasmachine is gelijk meegenomen, dat is heel fijn. Duidelijk overzicht bij bestellen welke kosten je voor welke service moet betalen. En net iets goedkoper dan de andere zaken. Erg blij mee!!
Ivm corona ook goed dat de leverancier vooraf een code stuurt, zodat je contactloos kan ondertekenen.