VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 391 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

chris 06-12-2020

order VK927041

Grote koelkast besteld op 4 december 2020 om 15.30 uur en deze werd zeer vakkundig geleverd op 5 december 2020 om 12.35 binnen 24 uur zoals beloofd door Dynagroup TOPPERS.

Knoops Jos 06-12-2020

zeer snelle en goed op afspraak geleverd, mooi zo en bedankt goed bezig team veiligkopen;nu

jwmenger 05-12-2020

Ondanks de afspraak én betaling voor installatie van de bestelde vriezer weigerden de bezorgers de plaatsing.
Er was intern geen opdracht voor gegeven!
Het betaalbewijs en bevestiging laten zien, maar desondanks werd de beloofde/betaalde service niet geleverd.
Ik heb daarom de vriezer geweigerd.
Een nieuwe poging van Veiligkopen.nu afwachten - of anders afbestellen en elders kopen.

Masha K. 05-12-2020

I am very happy that I have chosen this company!
First they were very patient on the phone to explain what I was asking before I made a decision to buy something from them. Many times I have called! Then the delivery was fast, the delivery guys delivered on the second high floor(Amsterdam stairs:)). The installation company that they are working with is also awesome. All in all, perfect service!

Tim 04-12-2020

Duidelijke winkel en concurerende prijzen. De bestelling was snel en simpel en het product werd de volgende dag al geleverd én aangesloten. Zeker een aanrader!

Dafne 04-12-2020

Positieve ervaring bij het aanschaffen van een vaatwasser van het merk Beko. Nu is het nooit leuk als de oude vaatwasser de geest geeft, maar als dit één week voor de overdracht van de woning gebeurd, dan wil je dit snel en zo pijnloos mogelijk afhandelen ;) Gelukkig konden wij bij Veiligkopen.nu gister een nieuwe bestellen en is die vandaag al geleverd (Order VK926725). Ook de klantservice was zeer behulpzaam bij technische vragen over de afmetingen. Bedankt Veiligkopen!

Marijke 04-12-2020

Een prachtige Amerikaanse koelkast besteld, spannend, kopen zonder kijken, maar geen spijt! Duidelijke website, een goede prijs en fijne uitpakservice voor een klein bedrag.
Makkelijke manier van bezorging plannen en geen moment onduidelijk geweest wanneer de koelkast zou komen. En voor mij als online koper pokeren pluspunt dat dit bedrijf je niet overlaad met ongewenste mails. Kortom, top!!

Peter Bushoff 03-12-2020

Een top bedrijf ben aan de telefoon zeer vriendelijk gelopen op mijn vragen en daar na per mail een vraag en die was erg snel beantwoord dus was voor mijn erg duidelijk dat ik hem bij veilingkosten.nl
En echt de laagste prijs voor mijn afzuigkap
Dus het is echt duidelijk dat je hier iets moet kopen

Kurt 03-12-2020

Was op zoek naar een koffiemachine als cadeau. Heb hier een heel mooie Siemens op de kop kunnen tikken voor een zeer gunstige prijs. Prijs/kwaliteit dik in orde bij Veilig kopen. Ik raad de mensen zeker aan om eens te kijken naar de site wanneer ze iets van elektro zoeken. Heel goede opvolging en communicatie. Een 10 waard. Bedankt

M.V 03-12-2020

Eindelijk een 4 pits fornuis met wokbrander.
Ruime keuze aan ovenstanden.
Uiterlijk is super mooi met de wat robuuste rooster

Allisson De Vries 03-12-2020

De shop en levering ging prima. Echter heb ik voor aansluiting gekozen en dit was niet mogelijk omdat er geen aparte kraan was. Ik had gehoopt dat dit eerder al duidelijk was.

Jantine 03-12-2020

Geweldige wasmachine aangekocht vanwege de leuke actie. Ik kende veilig kopen nog niet, maar erg prettige communicatie. De flexibiliteit heb ik als prettig ervaren, evenals het kunnen volgen van de levering. Zou veiligkopen zeker aanraden!

Vineeth Raveendran 02-12-2020

De prijs was concurrerend en de levering was snel. ook het koopproces was eenvoudig.

W. van Vreeswijk 02-12-2020

Dit was de 1e keer dat ik een artikel (wasdroger) bij VeiligKopen.nl heb gekocht en het zal zeker niet de laatste zijn. Uitstekende service, goed bereikbaar op het genoemde telefoonnummer en vriendelijke mensen aan de telefoon. Zondag besteld en dinsdag stond hij aangesloten bij ons. Alles keurig netjes volgens afspraak gedaan (oude droger retour, installeren op de plaats waar de droger komt te staan)! Nu nog hopen dat de droger het lang en goed blijft doen :-)

Patricia 02-12-2020

Gebruiksvriendelijke site, snelle communicatie, snelle levering. Keurig op de hoogte gehouden over exacte tijd van levering. Vriendelijke bezorgers, zeker voor herhaling vatbaar!

Guus 02-12-2020

zeer snel een bevestiging van de bestelling na dat is gebleken dat het artikel niet meer leverbaar was , direct een voorstel cvoor een ander artikel die beter en duur is maar wel voor de prijs van het bestelde artikel. heel netjes en soepel, gelijk besteld en de volgende dag geleverd, super geregeld allemaal.

J. Croijmans 01-12-2020

Maandagavond om 20.30 besteld dinsdagmiddag om 13.00 uur in huis netjes op de keukentafel neer gezet in een woord geweldig wat een service en snelheid

Neeltje 01-12-2020

Keurig en vriendelijk geholpen. Uitstel van levering ivm uitslag coronatest, geen probleem.
De levering op de tijd die aangegeven was. De heren keurig verzorgd en vriendelijk, nog wat tips gevend.

Review Fornuis VFG6034WGRVS 01-12-2020

Er was een error bij de betaling en het was niet mogelijk om terug naar mijn bestelling te gaan. Ik ben dezelfde dag terug gebeld en is er een nieuwe betaallink gestuurd. Het fornuis is netjes op de juiste dag geleverd en binnen het tijdsslot, de bezorger heeft alles keurig afgehandeld en het oude product retour mee genomen.

Johanna 01-12-2020

Erg makkelijke bestel site. Simpel in te vullen. Lage prijzen. Ook het gratis retour nemen van het oude apparaat. Bestel dag kun je zelf aangeven. 's morgens krijg je mail of sms waarop je de verwachte besteltijd kunt bijhouden.

Martin Bl 30-11-2020

Heb zowel vaatwas als inbouw oven gekocht aan scherpe prijs en perfect geleverd zoals gevraagd top service.
Ik raad deze site zeker aan.

Katja 30-11-2020

Makkelijk met ideal betaald, direct de bevestiging en het factuur binnen via de mail. Track and trace tevens ruim van te voren binnen met duidelijke instructies. 1 dag na bestelling in goede staat ontvangen en het oude apparaat is netjes mee genomen. Prachtige Bosch vaatwasser! Snel aangesloten en werkt uitstekend.

Patricia 30-11-2020

Zeer goed geolied proces van bestelling tot levering, alles binnen 24 uur! Werkelijk uitmuntend.

Arpik 29-11-2020

Zeer tevreden over deze site. Dit was de eerste keer dat ik hier iets heb gekocht, gelijk ook een grote aankoop (wasmachine en droger), en alles ging heel soepel. Toen ik zelf iets verkeerd had aangeklikt bij het betalen, hebben zij gelijk contact met mij opgenomen om het juist af te handelen. De wasmachine en droger had ik in de eerste instantie apart van elkaar gekocht, maar tijdens het bellen hebben ze geregeld dat het tegelijk aan zou komen. Eigenlijk niks anders dan lof. Ik raad het iedereen aan!

Bosch WTN83202NL bij veiligkopen.nu 29-11-2020

Vrijdag 27-11 een Bosch droger WTN83202NL besteld bij veilingkopen.nu, bestelnummer: VK922852. Op Black Friday. En ondanks dat werd de droger een dag later netjes bezorgd :) Reden voor ons om dat te vieren. We hadden namelijk op 10 aug dezelfde droger besteld bij wasmachinevoordeel.nl (Vodelca). Maar na ongeveer 20 keer contact met ze te hebben gehad (plus nog heel veel tevergeefse pogingen tot contact) omdat de droger 11 aug bezorgd zou worden en we deze vrijdag 27-11 nog niet hadden ontvangen, besloten we het elders te proberen. Bij wasmachinevoordeel zeiden ze namelijk dat het aan Bosch lag, maar dat bleek niet zo. We zijn super blij dat veiligkopen.nu gewoon netjes hun afspraken nakomen en dat nog wel op Black Friday! De droger is top; de tijd van harde handdoeken is voorbij :)