VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VeiligKopen.nu.

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Nu ook levering op Zaterdag!! Veiligkopen.nu is de grootste internetwinkel gespecialiseerd op huishoudelijke apparatuur. Omdat veiligkopen.nu deel uit maakt van een grote organisatie zijn wij in staat onze artikelen tegen zeer gunstige tarieven aan te bieden, hierdoor is ook continuïteit gegarandeerd. Uniek bij Veiligkopen.nu, u kunt ook de door u gekocht inbouwapparatuur tegen een zeer gunstig tarief laten installeren (zie voorwaarden) Heeft u vragen dan willen wij deze graag beantwoorden u kunt ons bereiken onder telefoonnummer 070-3276808

Deze score is berekend op basis van 1155 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Ieniemienie 21-01-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Onderwerp vaatwasser ordernmr vk735617 Ik vind het contact met veilig.kopen.nu prima . Ze komen hun afspraken goed na en ook het bezorgen was prima geregeld👌Ik vind dit een erg prettige winkel. Ik had gevraagd om in de middag te komen, hier werd rekening mee gehouden. De levertijd klopte ook , de vaatwasser die ik wilde was niet meer leverbaar en ze regelde daardoor een die er et meest in de buurt komt, ik had dit liever voor ik bestelde geweten maar er was een goed contact waarmee je e.a kan vragen , dit vind ik het enige min puntje. Vaatwasser was goed verpakt en doet het prima, zit nog een extra rek op wat bij die andere niet zat🤗Kortom ik ben tevreden.

Cornelis 21-01-2019

Prijs is goed. Bereikbaarheid is goed en men geeft juiste advies. Eventuele wijzigingen zijn geen probleem. Men kent de klant. Bezorging was op tijd en vooraf was het mogelijk om telefonisch een tijdspanne te krijgen van ca. een 1/2 uur i.p.v. de gebruikelijke ochtend of middag.

Bok 19-01-2019

Super pagina 👍 zo gemakkelijk en erg overzichtelijk .Een side waar je gegarandeerd naar terug gaat . Dit is echt geweldig.

Greet 19-01-2019

Het toestel wat ik besteld had was niet meer leverbaar,daarom hebben ze mij het vervangende model opgestuurd,dat voldoet aan alles van het bestelde en zonder meerprijs.
Top!!! Ook de levering was zoals afgesproken.Ik heb er al meerdere toestellen gekocht.Altijd tevreden.

Roman 18-01-2019

Ik raad iedereen aan om bij veiligkopen een bestelling te doen. Het is nergens goedkoper, een groot keuze van top merken vlotte levering geen gezever gewoon een woord TOP.
Als ik iets wil kopen dan ga ik niet halsoverkop bestellen, maar eerst vergelijken en toch kom ik telkens terecht bij VeiligKopen.

vink 18-01-2019

op de webshop een zanussi vrieskast gekocht.
gebeld voor een andere dag maar netjes geholpen via de telefoon wat wel kon en niet.
via een andere bedrijf Dynalogic het product naar me toe gebracht.
conclusie netjes binnen afgeleverd en op zijn plaats gezet.
de persoon nam niet alles mee en liet de helft achter, ik was er niet mee eens en heb veiligkopen klantenservice gebeld en die hebben voor mij geregeld dat de volgende dag savonds opgehaald werd door Dynalogic.
ze hebben me netjes geholpen en meteen actie ondernomen.
dat is nu een betrouwbaar bedrijf die je zo goed helpt daar kunnen andere bedrijven nog van leren.
bedankt voor de samenwerking.
gegroet Vink

Ikse 18-01-2019

Heel erg goede service, snel en je krijgt een sms met de tijd hoelaat de bezorger er is.
Ik ben zeer tevreden, je kan de bezorger volgen en word goed op de hoogte gebracht vanaf het begin tot het eind.

Gezinud 17-01-2019

De service, snelle en zeer accuraat handelen van de medewerkers was voor ons heel bevredigend. Niet eerder meegemaakt .ik kan deze site echt aanraden.

Pieter 17-01-2019

De shop is goed. Goede prijs. Maar nu al 2x keer gehad dat er staat uit voorraad leverbaar en dat er 2-3 weken overheen gaan. voorheen was dat beter geregeld.

Marc 17-01-2019

Snelle levering, vriendelijke bezorgers, goede prijzen.
Goede e-mail communicatie .

J.G Brongers 17-01-2019

Ik kwam deze Webshop tegen omdat ik wat keuken apparatuur moest hebben, wat ik zag was niet duur en met een thuiswinkel waarborg leek het mij ook nog eens betrouwbaar.
De levering was zeer snel, vandaag besteld morgen in huis. De omschrijvingen zijn ook zeer uitgebreid op deze website. De volgende aankoop gaat hier zeker plaats vinden.
J.G Brongers

A duvalois bakker 17-01-2019

Op de site bestelling gedaan , afspraak wat levertijd betreft uitstekend aan te geven en goed nagekomen,goede prijs en prima service droger op devplek gezet .

Leon orie 16-01-2019

Snel safe en simpel met de aankoop van de vaatwasser. Keurige bezorging. Bij bezorging is alleen betaling met de creditcard niet mogelijk helaas

Fanny van Dalsen 16-01-2019

Duidelijke site met goede vergelijkingsopties. Ruime keuze en een gemakkelijk filtermenu. Zeer tevreden met mijn aankoop. Wel rekening houden met de breedte van de deuren in huis als je een Amerikaanse koelkast besteld; bij ons paste deze namelijk niet door de deur en moest dus uit de verpakking gehaald worden waardoor de bezorgers het niet binnen kunnen/willen zetten. Komt blijkbaar vaker voor, want in de gebruiksaanwijzing (!) staat hoe je de deuren van de koelkast eraf kunt halen.

Maarten 16-01-2019

Eerste keer wat besteld bij veiligkopen.nu, met name vanwege de snelle levertijd van een product. Echter kon deze levertijd niet nagekomen worden en dat was jammer: echter werd er op een goede manier gezamenlijk met mij naar een passende oplossing gezocht. Dus dat was erg fijn. Goede service.

Mac 15-01-2019

Geweldige shop . Vandaag besteld morgen in huis !! Ik heb jullie shop bij mijn favorieten geplaatst. Geleverde zaken netjes verpakt en aardige bezorger !!

Roland 15-01-2019

Online op VeiligKopen.Nu site een aantal opties voor nieuwe inbouw koel/vrieskast bekeken. Site heel duidelijk en volledig maar toch voor eigen gemoedsrust gebeld om nog wat vragen te stellen. Kreeg deskundig en plezierig antwoord. Kon toen snel keuze maken en online besteld plus montage. Montage binnen paar dagen geregeld en koelkast werd heel efficient en snel geplaatst. Erg netjes, vlot en deskundig. Volgende keer weer VeiligKopen.Nu

Joyce 15-01-2019

Al eerder een wasmachine bij ze gekocht. Was de goedkoopste en kregen goede service dus nu de droger ook aan vervanging toe was hebben we die ook bij veiligkopen.nu gekocht. Omdat de droger die ik wilde niet meer leverbaar was kreeg we de duurdere opvolger voor dezelfde prijs. Top service!

smarijsse 14-01-2019

Laagste prijs in de Benelux. Bij bestelling van de vaatwas bleek deze niet meer in voorraad. 15 min na de originele bestelling reeds het voorstel ontvangen tot levering van duurder model, aan dezelfde prijs. Dat is pas service.
Levering vlot en op het afgesproken moment.

Paul 14-01-2019

Voor de eerste keer een bestelling gedaan via deze site.
Alles is keurig volgens afspraak verlopen en netjes volgens afspraak geleverd.
Ook de bezorging is prima geregeld.
Er is alleen gekozen om het aankoop bedrag bij aflevering te pinnen omdat dit de eerste
grote aankoop is bij deze leverancier ook dit leverde geen probleem op.

Fritzke 13-01-2019

Prima webshop met een hele goede service. Wij hebben dit zelf ak in het verleden een keertje ondervonden bij een wasmachine die binnen een week defect was. Veiligkopen.nu stuurde meteen een nieuwr naar ons.

ja witteveen 12-01-2019

heel correcte shop de besteling was niet op voorraad er werd meteen met ons contact opgenomen zodra het binnen was zouden we meteen bericht krijgen zoaals de afspraak was zo is het ook gegaan we hebben de prijs vergelekken met andere bedrijven jullie waren de goedkoopste het art bevalt ons prima Hartelijk dank

Myrthe 12-01-2019

Produktinformatie is to the point, levering snel, efficiënt en het geleverde product was volgens verwachting. Dit alles voor de meest aantrekkelijke prijs!

D. Merken 11-01-2019

Alles ging zeer vlot en dit voor een zeer scherpe prijs. Een aanrader voor iedereen.

Peter-Paul 11-01-2019

Veiligkopen.nu wat een geweldig bedrijf.
Zonder aanbetaling hebben ze onze inbouwkoelkast vervangen. binnen een paar dagen geleverd en geplaatst. Direct ook een ongeplande aanpassing gedaan in onze keuken zodat de koelkast nog beter functioneert.
Zonder problemen kan ik dit bedrijf aanraden.

DennisVdL 11-01-2019

Er was een probleem met onze bestelling, ons besteld product kon niet meer geleverd worden. Dit is binnen het kwartier opgelost geweest met een alternatief product en binnen de 2 dagen geleverd. Top gewoon!

Keresztes 11-01-2019

Super tevreden op maandag besteld op dinsdag netjes geleverd.
Alles netjes op de mail ontvangen

Leon v M 10-01-2019

We zijn erg goed geholpen door Veiligkopen.nl, we hadden namelijk een apparaat besteld echter deze bleek uitverkocht. Hierop kregen we direct een nieuwer en duurder type van de door ons bestelde vaatwasser aangeboden tegen dezelfde prijs en met dezelfde levertijd. Top!

Inge 10-01-2019

Duidelijke site, makkelijk bestellen. Vlotte levering en heldere communicatie over de levering

HansHa 10-01-2019

Na een lange zoektocht op internet kwam ik uiteindelijk uit bij veilingkopen.nu. Deze Bosch recycle unit werd voor de meest uiteenlopende prijze aangeboden in zowel binnen- als buitenland, maar ik heb slechts een advies: "Zoek niet verder !!!!" Bespaar je kostbare tijd en koop je artikel gewoon bij Veiligkopen.NU. Zij waren echts het goedkoopste en hebben een prima, volledig geautomatiseerd distributie netwerk. Ik plaatste om 23.00 uur mijn wens om deze set de volgende dag te laten bezorgen en om 09.00 uur stond de koerier al voor de deur.
Voor wat betreft deze bestelde Bosch recirculatieset was ik nog even benieuwd of ook het kostbare koolstoffilter was bijgesloten. Gelukkig was dit ook het geval. Daarnaast heb ik nog de opmerking dat ik ook nog voor de uitdaging stond om een recirculatie set voor een SIEMENS inductie te kopen. Deze bleek vrijwel onvindbaar en schreeuwend duur. Ik besloot bij "VEILIG"kopen het avontuur aan te gaan en bestelde deze "BOSCH". Alle zorgen waren onterecht. HIJ PAST. Top website, Top voorwaarden, Super prijzen en snelle aflevering. Wat wil een mens nog meer. :)

Anuschka 10-01-2019

Goedkope webwinkel met duidelijke communicatie over wat je hebt gekocht, keuze over hoe/wanneer je wil betalen en wanneer je het afgeleverd zou willen hebben. Bij aflevering SMS wanneer koerier komt, zodat je niet uren thuis hoeft te blijven. Ideaal.

Herma van der Weij 09-01-2019

Mijn ervaring met dit bedrijf:
Een snelle levering, goede service bij telefonisch contact en de laagste prijs.

M.Schleepen 09-01-2019

Alles is verlopen volgens afspraak.
Half uurtje voor aflevering kregen we een sms je.
Beter kan bijna niet.

Fred Wammis 09-01-2019

Deze week het derde apparaat bij Veilig Kopen gekocht, niet alleen hun prijsnivo is goed ook als je info wilt omtrent een aanschaf krijg je keurig antwoord en goede uitleg.

De levering was weer als van ouds ,zoals afgesproken dus.

Niko M. 08-01-2019

Razendsnelle en correcte levering. De chauffeur heeft 120 km. (om) gereden. Wij waren de enige klant in deze regio. (tel uit je winst)
Het bestelformulier biedt geen mogelijkheid om aan te geven dat de bestelling geen haast
had. De levering had in dit geval geen prioriteit.

Tonnie 08-01-2019

Zeer overzichtelijke site met een uitstekend prijsniveau. Goede informatie op mijn vragen kwamen de afspraken keurig na. Levering van de AEG type T7DBN460 warmtepompdroger was geheel volgens afspraak prachtig apparaat en fluisterstil geweldig. Dit apparaat kan ik iedereen aanbevelen.

Herman 08-01-2019

Op zoek naar een leuke betaalbare inbouwoven. Na wat zoeken kwam ik terecht op veiligkopen.nu. Bij het product stond alles overzichtelijk en duidelijk vermeld. Voordelig prijs voor de oven en ook de verzendkosten was direct duidelijk te vinden. Ophalen kon (gratis) en verzenden was €15. Het plaatsen van de order en afrekening ging soepel. De aangegeven datum voor aflevering is netjes uitgevoerd en via track/trace te volgen. Netjes nog een SMS ontvangen vlak voor aankomst.

Product netjes en degelijk verpakt. Ziet mooi uit en heb deze zojuist al in de keuken geplaatst. Vrijdag wordt de oven voor het eerst in gebruik genomen

Al met al, zeer aan te bevelen om eerst hier te kijken als je op zoek bent naar voordelige goede apparatuur.

Conny 08-01-2019

Wat andere winkels niet konden leveren leverden zij wel. Vriendelijke en makkelijke site, vlotte levering, via Track and Treaces nauwkeurig te volgen. Apparaat in prima staat ontvangen.

Adriaan73 08-01-2019

We hebben al meerdere bestellingen gedaan en tot volle tevredenheid. Geven een goed advies bij het nieuw of te vervangen product. Zijn snel met hun beantwoording als je een vraag stelt via de mail. Telefonisch contact is vriendelijk. De levering is snel en wordt perfect begeleid. Kortom van harte aanbevolen.

Karel 08-01-2019

Eerst gebeld met klantenservice en gevraagd wat ik wilde weten, toen besteld en volgende dag is het pakket gelever

Reggy Weysen-Hermans 07-01-2019

Avonds een wasdroger besteld, de volgende dag al in huis. De prijs van de droger was de laagste die ik via internet heb gevonden. Bovendien was via de site exact na ta gaan, hoe laat het apparaat geleverd wordt en hoeveel klanten er nog voor jou zijn waar geleverd moet worden. Ook de route was te volgen. De twee bezorgers hebben de droger geruisloos geïnstalleerd zonder poeha en met veel respect voor de muren etc.

Ordernummer: VK733547

Buren 07-01-2019

Alles prima en duidelijk geregeld. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling en bezorging.

Annemie 07-01-2019

De levering is erg goed verlopen. De twee mannen waren erg behulpzaam. Ook de communicatie op voorhand verliep prima. Ik ben zeer tevreden.

StijnM 06-01-2019

Voor ons is het de 1ste keer dat wij bij Veiligkopen.nu apparatuur gekocht hebben. Veiligkopen.nu had op dat moment de laagste prijs voor de afzuigkap die wij hebben gekocht. Onze order VK732114 is bijzonder goed en netjes afgehandeld. Ook de klantenservice was telefonisch zeer deskundig en had snel een zinvol antwoord op mijn vraag. Apparatuur is zonder schade in originele verpakking geleverd. Kortom; Helemaal top!

Robert 06-01-2019

Super snelle en correcte afhandeling tegen een ZEER concurrerende prijs. Een echte aanbeveling!

Albert Derks 06-01-2019

Wij hadden voor 5 uur besteld wat heel gemakkelijk ging en de goedkoopste prijs van vele winkels , een hele mooie afzuigkap.
Nog even met de medewerkster gebeld om iets na te vragen een deskundig en snel antwoordt kon zij ons geven.
Wij kregen de volgende dag rond 3 uur de kap al thuis door een zeer vriendelijke bezorger.
Het is een mooi apparaat en het voldoet zelfs naar meer als we verwacht hadden, mooi, makkelijk en praktisch.
Wij bevelen deze webwinkel echt aan, betrouwbaar en deskundig.
Ons bestelnummer was 358472.
Dank voor jullie goede service en levering.

Ruud Smink 06-01-2019

CorrectE snelle bezorging alleen jammer dat je flink moet bijbetalen als je wil dat ze de verpakking er af halen en weer meenemen bij een Amerikaanse koelkast is dat nogal wat en een aardige klus als het niet goed weet.

Ramkn 06-01-2019

Ik kan de winkel van harte aanbevelen. Ze hanteren scherpe prijzen en zijn goed bereikbaar voor vragen. Geen gedoe met onvindbare telefoonnummers!
Omdat ik met een kapotte vaatwasser zat heb ik eerst even gebeld. De spullen zouden over 2 dagen bij veiligkopen binnen komen en worden verstuurd.
Nou dat is waar gemaakt. Erg fijn is dat van het hele proces berichtjes worden gestuurd zodat je weet waar je aan toe bent. Ook de bezorgdienst stuurt berichtjes zodat je niet de hele dag thuis moet blijven.
De spullen werden netjes binnen gezet en het oude apparaat ging mee terug.

Kortom erg tevreden!

Loek 06-01-2019

Donderdag wasmachine besteld.Vrijdag keurig afgeleverd en aangesloten.Jammer dat de track en trace maar half half werkte

Maurits de Groot 06-01-2019

Via best getest van de consumentenbond op deze website gekomen. Heel overzichtelijk. Snelle reactie over de mail. Snelle levering van het bestelde apparaat. Goede montage en uitleg van het bestelde. Had gewild dat mijn hele keuken door deze monteur was geïnstalleerd.