VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 397 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wim 17-03-2024

Op zoek naar een vriezer en via Kieskeurig kwam ik op de website van "Veilig Kopen.nu".
Een zeer overzichtelijke en klantvriendelijke website. Blijkt ook nog een van de goedkoopste te zijn waardoor mijn keuze snel was gemaakt. Voor 22 uur besteld en echt waar, de volgende dag geleverd!
Dat is klasse!

Henny 16-03-2024

Een goede/ makkelijke webshop, bij vragen telefonisch goed bereikbaar. Goede communicatie qua afleveren. Vriendelijke medewerkers die de diepvries kwamen afleveren.

dishwasher 14-03-2024

Good service, fast delivery, with the help of the delivery men to deliver the product to the kitchen door Competitive prices. I advise all my friends. I am happy that I chose your company

Lucas 14-03-2024

Duidelijke communicatie over de leverdatum en volgens afspraak geleverd. Vaatwasser keurig in huis geplaatst.

Pierik 14-03-2024

Duidelijke website. Goede prijzen. Hebben een inductiekookplaat aangeschaft (ordernr VK1268245). Omdat we een probleem hadden bij de betaling, telefonisch contact gehad met veiligkopen. Probleem is goed opgelost. Goede communicatie en netjes afgeleverd waarbij je netjes op de hoogte wordt gehouden wanneer je levering komt. Prima.

RDI 13-03-2024

Eenvoudig zoeken, goedkoopste op het punt van het product wat wij zochten. Bestellen en betalen eenvoudig. Levertijd kon niet gegeven worden maar er stond duidelijk dat het product niet op voorraad was en dat het besteld moest worden. Dat duurde echter bijna 2 maanden voordat het werd afgeleverd. Maar gedurende het proces werd ik na zelf vragen binnen 5 minuten op de hoogte gehouden van wanneer het product zou komen. Zodra het binnen was heeft men het direct verstuurd met een goede bezorg service

Ties Wips 13-03-2024

Erg tevreden hoe het allemaal gegaan is.
Alles volgens afspraakngegaan.
Ook dat Kiekeurig s'avonds tot 23:00 uur te bereiken is helemaal fijn.
Toppie !

J.N. van den Broek 07-03-2024

Duidelijke omschrijving van het product (wasmachine) op de website.
Vriendelijke en professionele telefonische toelichting.
Vlotte levering en plaatsing van de wasmachine.

Eric H 06-03-2024

Vooral gezocht op artikel Inventum {inductie-fornuis) en prijs, ...keurig en geen spijt van.
Netjes bezorgd (volgende dag), oude retour. Duidelijke track&trace.
Heel tevreden!

Hennie 05-03-2024

Prima bedrijf voordelig en de aankoop zag er nog beter uit als op de website
Goede communicatie

Monique Veld 04-03-2024

Ik ben al met al heel tevreden over mijn aankoopervaring bij VeiligKopen.nu. Na een eerdere poging de gewenste inductiekookplaat bij Bol.com aan te schaffen, die jammerlijk faalde omdat ik het verkeerde product kreeg toegestuurd, vond ik bij VeiligKopen een scherper aanbod. Na bestelling bleek dat de kookplaat niet direct leverbaar was, dus ik verwachtte weer een sof, maar nee, een dag later kreeg ik al bericht dat de kookplaat kon worden bezorgd op een door mij uitgekozen dag en tijdraam. Dat verliep allemaal als beloofd, behalve dan dat de chauffeur weigerde mijn oude gastoestel mee te nemen omdat hij geen plek had in zijn bus. De beste man was sowieso niet heel klantgericht, maar ik heb gelukkig iemand anders blij kunnen maken met mijn oude vierpitter, dus zand erover. De kookplaat is geïnstalleerd en alles is prima in orde!

Renate Klarenbeek 03-03-2024

Super snel geholpen prima koelkast super mooi netjes ingepakt goed verzorgd
Besteld en volgende dag geleverd geweldig
Precies zoals beschrijving deze koelkast is top ik raad deze winkel en koelkast aan iedereen aan mooi grote en kleur prima 👍🏻
Heel tevreden
Ook het leveren helemaal top heel behulpzamen mannen echt heel tevreden zodra ik een nieuw apparaat nodig hebt koop ik deze zeker weten weer hier !!!

Andy Daenen 03-03-2024

Via het internet hebben we veiligkopen.nu ontdekt. ze bieden de produkten aan zeer scherpe prijzen aan. De levering gebeurt zeer snel. Onze diepvrieskast die we op een vrijdag besteld hadden, werd zelfs op zaterdag geleverd. Een aanrader wat ons betreft.

Henk 29-02-2024

De webwinkel biedt duidelijke informatie over producten en bestelwijze. De bezorging is gratis en de producten zijn prettig geprijsd.
De klantenservice is vriendelijk en
behulpzaam bij vragen.
Wij zouden deze webwinkel aanbevelen bij onze familie en vrienden.
Wij zouden deze webwinkel

Wesley 28-02-2024

Fijne duidelijke info fijne vergelijking plus een goede lage prijs. Vaker via hier besteld toppertjes groetjesss

Deffernez Pierre-Jean 28-02-2024

kwaliteitsproduct, grote keuze, eenvoudig bestellen en snelle levering, geen schade. makkelijk te gebruiken website. al 15 jaar probleemloos mijn keukenapparaten . fantastisch.

Yvonne 27-02-2024

Besteld, en de volgende dag gelijk geleverd. De jongens hebben het keurig geplaatst en geïnstalleerd, en mijn oude apparaat meegenomen. Vriendelijk, snel en goede prijs!

Kristof 27-02-2024

Scherpste prijs online te vinden en zeer snelle, eenvoudige én gratis levering

Marianne 27-02-2024

Kreeg mail met bevestiging en verder niets contact opgenomen met de klantenservice daar vriendelijke te woord gestaan en erg behulpzaam. Kreeg van deze meneer nog een mail toegezonden waarin meer informatie stond.

Jorro 24-02-2024

Prima prijs voor deze nieuwe vriezer
Ziet er goed uit en we zijn heel blij met de bezorg methode
De bezorgers waren overigens bijzonder vriendelijk

Fam Cobben 23-02-2024

Makkelijk online te bestellen genoeg keuze
Snelle levering
Vriendelijk heren die kwamen leveren
(Zijn zo snel ongelooflijk )
Top 👍🏼

Sjors 22-02-2024

Ik heb gisteravond een Etna kcv385nzwa koelvriescombinatie besteld en betaald. Kreeg vanmorgen heel vroeg al bericht van Dynalogic (de vervoerder) we komen eraan met jouw bestelling van Veiligkopen.nu met een Trake&Tracé link . Ik kon de hele reis van mijn bestelling volgen met een steeds nauwkeuriger wordende aflever tijd. Geweldige service. Chauffeur Abdulkarim bracht de koelvriescombinatie met zijn maatje netjes 4 trappen op tot in de keuken. Verpakkingsmateriaal en oude koelvriescombinatie werden netjes meegenomen, echt TOP,hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Seba Guerrero 22-02-2024

Purchased a new washing machine one day and the next day in the morniong they delivered the machine. Usually in Bewlgium thay take the product to your dooe, not entering, but in this case they brought the machine inside the house to the final place for it. I just needed to take it out of the pachage and connect it.

VK1271877 16-02-2024

Had in eerste instantie een warmtepompdroger besteld die niet direct leverbaar was, order omgezet naar een wat duurder exemplaar, hoefde niks bij te betalen :-)
Snel geregeld en prima service van Richard en Melvin.
VK1271877

Gerard 14-02-2024

Het artikel (inductiekookplaat) was zeer scherp geprijst en de volgende dag netjes afgeleverd. Ben zeer tevreden over de online bestelling.