VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VeiligKopen.nu.

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Nu ook levering op Zaterdag!! Veiligkopen.nu is de grootste internetwinkel gespecialiseerd op huishoudelijke apparatuur. Omdat veiligkopen.nu deel uit maakt van een grote organisatie zijn wij in staat onze artikelen tegen zeer gunstige tarieven aan te bieden, hierdoor is ook continuïteit gegarandeerd. Uniek bij Veiligkopen.nu, u kunt ook de door u gekocht inbouwapparatuur tegen een zeer gunstig tarief laten installeren (zie voorwaarden) Heeft u vragen dan willen wij deze graag beantwoorden u kunt ons bereiken onder telefoonnummer 070-3276808

Deze score is berekend op basis van 1250 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Martijn79 22-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Shop stond bovenaan op Kieskeurig.nl. Laagste prijs was doorslaggevend. Binnen 24 uur was de wasmachine geplaatst. Wel teveel extra opties waarvoor je moest betalen. Niet betaald voor aansluiten, werd wel keurig gedaan door bezorgdienst Dynalogic.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruben 22-10-2018 Via de website gekocht

Prima geleverd, ietwat ruime indicatie.

De levering ging helemaal prima, houd er wel rekening mee dat je tot de dag van te voren niet weet hoelaat ze de volgende dag komen en dat je s'ochtends een tijdsraam krijgt van 3 uur. Het is dus lastig om andere dingen in te plannen in die dag of je moet erg flexibel zijn.

Edwin 22-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering met goede communicatie

Overzichtelijk website met duidelijk bestelsysteem. Planning van leverdatum per mail en hierbij is zelf een datum in te plannen. Heldere communicatie met betrekking tot levering en tevens te volgen via uitgebreide track en trace waarbij te zien is waar de bezorger zich bevindt en hoe veel klanten voor eigen levering zijn.

Marja Schoneveld 22-10-2018 Via de website gekocht

Goedkoop, goede en prettige installatie!

Vanwege de prijs gekozen voor dit bedrijf. De vriendelijke man die de wasmachine kwam installeren was kundig en bouwde de wasmachine keurig in. Ook het deurtje naast dat van de wasmachine zette hij weer recht en hij kortte een slangetje van mijn kraan in, toen ik vroeg of hij soms wist waarom die soms lekte. Ik ben tevreden!

ik ben correct behandeld 20-10-2018 Via de website gekocht

goede service

artikel was bij jullie het goedkoopst. helaas was het artikel niet op voorraad,dus moest ik een paar dagen wachten.

vriezeman 20-10-2018 Via de website gekocht

aankoop veiligkopen

aankoop perfect verlopen alles in orde goede opvolging van bestelling het was de eerste keer dat ik een bestelling plaatste bij veiligkopen nl maar alles is vlot en korrekt verlopen zoals voorzien volgende bestelling terug deze cite proficiat doe zo voort

Seroo 20-10-2018 Via de website gekocht

Super service

De service is geweldig. Bij contact heb je binnen 10 minuten een reactie terug. Daarbij denken ze met je mee en bieden je goede alternatieven als iets niet leverbaar is! Geweldige service!!!!

Westerhuis 19-10-2018 Via de website gekocht

Prima service prettig geholpen

Goede prijs en prettig geholpen. Het artikel is op tijd afgeleverd. Openingstijden van dit bedrijf zijn ook in de avond

Henny 19-10-2018 Via de website gekocht

Correcte en duidelijke servic van VEILIGKOPEN.NL

direct duidelijkheid en professionele antwoorden met duidelijke apparaten informatie en vergelijkenissen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert Dinand 18-10-2018 Via de website gekocht

Nette jongens die de wasmachine bezorgden!

Wasmachine netjes geplaatst, beide bezorgers zeer beleefd. Gezien het late tijdstip vroegen de heren of een beetje lawaai maken bij het installeren een probleem was.

Michiel (Zwolle) 18-10-2018 Via de website gekocht

Probleemloos bestellen, betalen en bezorgen. Laagste prijzen

Altijd zeer goede, deze keer beste prijs in de markt (stofzuiger Bosch BGL35MON12).

Probleemlose bestelling en betaling.

Probleemloze bezorging waarbij je per sms op de hoogte wordt gehouden wanneer (op de minuut) bezorger langkomt. De niet-thuis policy ken ik niet. Dus hier kan ik niets over zeggen.

Ik heb enkele jaren terug al mijn inbouw keuken apparatuur gekocht bij deze zaak.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marco 17-10-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Het apparaat dat ik besteld had was niet meer leverbaar. Ik heb toen een nieuwer en duurder model gekregen voor de oude prijs. Ook zeer goede levering, met de track en trace functie kun je de bezorger bijna op de minuut volgen.

Bert Loek 17-10-2018 Via de website gekocht

Goed alternatief geleverd

Aangezien de vaatwasser die wij wilden bestellen niet meer voorradig was, werd ons een goed alternatief (opvolgende model) aangeboden voor dezelfde prijs. Deze werd keurig de volgende werkdag geleverd.

Ruud Heine 17-10-2018 Via de website gekocht

Top Bedrijf Levert optijd beste bezorg service Dynalogic

Ik Kan van dit bedrijf alleen maar blij worden Levert perfect en daar nog bij ik ken de bezorg service Dynalogic uit andere bestellingen die ik elders gedaan heb.
Deze bezorger is voor mij de beste

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

G. van Eyk 16-10-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijzen, vlotte levering en goed geregeld

Voor mij de eerste keer dat ik hier koop, doorgaans voorzichtig met (voor mij) nieuwe adressen met scherpe prijzen. Maar betaling via I-deal en thuiswinkel waarborg gaven voldoende vertrouwen om gebruik te maken van de aantrekkelijk prijs. En ik ben zeker tevreden. Na bestelling gelijk een keurige bevestiging in de mail, aanmelding van verzending etc. En inderdaad kwam alles keurig ingepakt de andere dag binnen. Wat mij betreft zoals het hoort, maar dan wel voor een toch wat scherpere prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alex 16-10-2018 Via de website gekocht

Super snel en keurige service VK715124

S avonds AEG oven besteld en om 1300 uur de volgende stond hij in de keuken.
Fijne oven met genoeg functies. Prijs/kwaliteit is dik in orde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willem 16-10-2018 Via de website gekocht

Snel en vriendelijk en goed

Duidelijke website en ook handleidingen en instructies meteen voor handen. Na veel zoeken hebben we een offerte aangevraagd, binnen no-time was deze binnen. In alles zeer snelle reactietijd. Door omstandigheden moesten we de leverdatum aanpassen, zonder wachtrij en en moeilijke vragen telefonisch geregeld.
Ook de levering was stipt en met een glimlach, helemaal top!

Truus 16-10-2018 Via de website gekocht

super tevreden met veilig kopen

Ze doen wat ze beloven, snelle levering zoeken altijd naar de juiste oplossing wij zijn super tevreden met VEILIG KOPEN.nu

Robert K 16-10-2018 Via de website gekocht

Prima service

Laagste prijs en prima service. Alle afspraken worden nagekomen. Levering kan op de dag zelf online gevolgd worden waardoor langdurig thuiszitten voor ontvangst niet noodzakelijk is

Klerks 16-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Toen ik eenmaal besloten had welke oven ik wilde ben ik gaan googlen, al snel kwam ik uit bij veiligkopen.nu.
Een winkel met een zeer scherpe prijs, geen verzendkosten en snelle levering.
Na de bestelling geplaatst te hebben kreeg ik een mail met leveringsinformatie. Helaas was mijn bestelde oven uitverkocht en niet meer leverbaar, ik zou een vervangen model krijgen met minimaal dezelfde specificaties voor dezelfde prijs. Dit bleek een upgrade naar het nieuwste model, 3 dagen geleden voor mij een stap te duur en vanavond in gebruik genomen😀.
Hellemaal gelukkig, dank je voor deze super service veilig kopen.nu.👍🏻

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Tevreden gebruiker 15-10-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle service, ruim binnen 24 uur!. Helaas zat de afvoerset er niet bij maar 1 telefoontje en hij is nagestuurd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ingrid 14-10-2018 Via de website gekocht

Prima service

Eerst de stofzuiger bij de mediamarkt gekocht. Achteraf heel dom. Nadat ik het artikelnummer had ingevoerd zag ik dat veiligkopen de stofzuiger voor maar liefst 46 euro goedkoper aanbood. En dat voor exact dezelfde doos! Bij veiligkopen dezelfde stofzuiger besteld, die werd keurig de volgende morgen om 8.00 thuis afgeleverd. De stofzuiger van de mediamarkt krijgen ze terug (en ik wil mijn geld terug)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

fabtje 13-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

De prijzen waren heel concurrentieel. Had al op voorhand telefonisch contact gehad op voorhand of de koelkast in voorraad, en werd mij gezegd dat ze niet voorradig was, maar dat ik nieuwer model zou krijgen aan zelfde prijs. Bij de bestelling leek dit ook zo te zijn. Kon aangeven wanneer te leveren en er is ook geleverd op gevraagde datum. Via sms kreeg ik melding dat er er over 30 minuten zou zijn (was iets langer), maar prima qua indicatie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P.brouwet 13-10-2018 Via de website gekocht

Goede service.perfekt getegelf

Goed bereikbaar via website.aangepast toestel bij geen voorraad.
Snelle service
Goede levering.op tijd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Y. Knebel 13-10-2018 Via de website gekocht

goede levering van de vaatwasser

Op aanraden van mijn dochter via deze website een vaarwasser besteld. De site is gebruiksvriendelijk en duidelijk. Had zelf geen ervaring met bestellingen op internet. Ben zeer tevreden over de service en afspraak van levering. Ik raad kopen bij Veiligkopen zeker aan.

groen 13-10-2018 Via de website gekocht

Voor ons onbekend maar verrassend goed!

Via internet kwam wij bij Bemmel en Kroon terecht en kozen wij voor dit bedrijf vanwege de aangeboden 5 jaar garantie.
De gehele afhandeling was in 1 woord geweldig en wij zijn enorm blij met de aanschaf van de Liebherr vrieskast GP1486-20

Robert Fluit 12-10-2018 Via de website gekocht

Wij zijn super tevreden over de service !

Wat een fijn bedrijf, de droger kon niet meer geleverd worden daarover contact over gehad als service boden ze een nieuw model een veel duurdere droger , ik kan geen bedrijf die deze service zou geven ! Ook de levering ging perfect een dag ervoor al een tijdsplanning sturen en de leveringsdag een halfuur van te voren vermelden dat ze eraan komen , ook de aflevering ging perfect, voor ons is VeiligKopen.nu een aanbeveling waardig!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maggie 12-10-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prima shop. Het fijne is dat źe je ook een installateur mee kan bestellen voorr het plaatsen van het indutiefornuis. Bij veel andere konden ze het wel leveren, maar niet installeren. Waardoor je zelf nog een nstallateur moest zoeken.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willem 12-10-2018 Via de website gekocht

Prima , snelle levering

Echt prettig om op deze site iets te bestellen , ik bestelde savonds laat maar kreeg direct reactie terug. Model was niet leverbaar maar ik kreeg een duurder model zonder bijbetaling. Top geregeld

Mirjam 12-10-2018 Via de website gekocht

Prima en snelle service!

Alles ging zoals gehoopt en toen ik via de website van de vervoerder niet kon vinden hoe laat het pakket bezorgd zou worden, werd dit supersnel en vriendelijk via mail opgelost/uitgezocht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

William 12-10-2018 Via de website gekocht

Prima service e correct geleverd, super!

Bij deze gekocht op aanraden, ook prijs is super! De bezorging uitstekend geregeld en zeer klantvriendelijk, absoluut een aanrader, wij komen rr beslist terug!

GH 12-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Snelle en goede levering, Alles word precies uitgevoerd zoals afgesproken en met de grootste precisie word alles afgewikkeld, exact binnen het aangegeven tijdsblok.

Themu 12-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Scherpe prijzen.

S'avonds combi-magnetron besteld, volgende dag geleverd. Super. Groot assortiment keukenapparatuur voorradig.

Henk van der Poort 11-10-2018 Via de website gekocht

Alles heel vlot verlopen

Ik wist vooruit bijna niks van Veilig Kopen , maar mijn eerste mail werd binnen 10 min. beantwoord. Ze hebben scherpe prijzen , omdat ik een Wasmachine en Wasdroger tegelijk bestelde kreeg in nog een hele leuke korting. De bezorgdienst VBK logistiek ,
daar wordt je blij van zo professioneel dat die jongens tewerk gaan SUPER !!

een klein dingetje : ik zou vóór 21,00 uur bericht krijgen voor de bezorgtijd dat werd
22.20 uur.

Ben 11-10-2018 Via de website gekocht

Snel, voordelig en betrouwbaar

Goed geholpen nadat onze koelkast al na 3,5 jaar stuk ging aan een nieuwe koelkast met korting. Bezorging was voor 3,5 jaar terug niet best, bezorger is dezelfde gebleven maar de service was nu wel goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Rob Spape 11-10-2018 Via de website gekocht

Netjes geregeld

Bij "Veilig kopen.nu" reken je er natuurlijk op dat alles veilig en betrouwbaar wordt afgewerkt, zeker als het om grote bedragen gaat. En dat is ook gebeurd. Dus ik koop hier met een gerust hart nog een keer een ander product. Ook de slogan "Nergens goedkoper" klopte; want ik heb het product nergens goedkoper aangetroffen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cora 11-10-2018 Via de website gekocht

Wederom heel tevreden over Veilig kopen.nu

Voor vragen zijn ze telefonisch goed bereikbaar en geven goed advies.
Order VK713817 (bosch wasmachie) is naar tevredenheid uitgevoerd. Prettige bezorgers ook. Met afdeling sales zijn goede afspraken te maken.

Elise 10-10-2018 Via de website gekocht

Beste prijs en goede service!

In onze zoektocht naar een goede oven kwamen we op Veiligkopen.nu. Deze webshop biedt de laagste prijs en voor een goede service. De oven kon meteen geleverd worden en werkt goed!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ann 10-10-2018 Via de website gekocht

Snel en correct

Vriendelijke service, correcte afhandeling. Alles verliep gewoon zoals het hoort. Ook erg makkelijk dat je kunt zien wanneer je product precies geleverd wordt.

Ramon design Studio 10-10-2018 Via de website gekocht

Bestelling AEG kookplaat.

Goed contact via mail, zending ook via sms correcte afhandeling.

Fijne afhandelingen zowel met bestellen, betalen en ontvangst.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sandra 10-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige services

Duidelijk overzichtelijk en goedkoper als de rest en de levering was zelfs te vroeg aardige en vriendelijke mannen

M Erkens 09-10-2018 Via de website gekocht

Alles is perfect geregeld en afgeleverd volgens afspraak

Was het goedkoopste en een hele snelle levering , alles volgens afspraak zoals me beloofd is aan de telefoon

Rene Jansen 08-10-2018 Via de website gekocht

Top levering en prima communicatie.

Het koopproces ging prima vanaf het moment tot aflevering.Duidelijke terugkoppeling van
o.a. de verwachte levertijd. Ook werd de aflevering door de bezorgers uiterst deskundig , en op een vriendelijke manier uitgevoerd.Top !!

Fam Heijnen 08-10-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar. Aanrader!

Betrouwbaar, snelle levering en lage prijzen. Zeer aan te raden. Zanussi Magnetron gekocht. Keurige mailverkeer betreffende stand van zaken order. En de volgende werkdag al bezorgd.

Saskia 08-10-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare service, zeer vriendelijke bezorger.

Na lang zoeken en prijzen en producten vergelijken hebben we voor veiligkopen.nu gekozen. Het aanbod, de prijs en de leveringstermijn maakten voor ons het verschil.

Paul 07-10-2018 Via de website gekocht

Service boven verwachting

In tegenstelling tot wat je vaak over webwinkels hoort levert VeiligKopen een prima service. Ze hebben een klantadministratie goed voor elkaar. Een door mij gewenste wijziging in de afleverdatum was al verwerkt 'voordat ik was uitgesproken' : top-service. Aflevering op het afgesproken dagdeel met vooraankondiging "we zijn over 22 minuten bij u". Vriendelijke bezorgers die bij het naar boven sjouwen bovendien zorg hadden verf en behang niet te beschadigen. Geen 'lompe sjouwers'.

Matthijs 07-10-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering!

Doordat de bestelde wasmachine niet meer leverbaar was werd een duurdere versie geleverd voor dezelfde prijs. Zeer nette service! Bij de levering werd een half uur van te voren gebeld dat ze eraan kwamen, fijne en duidelijke communicatie. Absoluut een goede ervaring!

Mia 06-10-2018 Via de website gekocht

Top service!

Voor de eerste keer wat besteld. Zeker niet de laatste keer. Alles wat ze beloven komen ze na! We werden keurig op de hoogte gehouden van de bezorgtijd. We zijn 100% tevreden.

Monique 06-10-2018 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Duidelijke site. Makkelijk bestellen en betalen. Snelle levering! Goede service. Zeer tevreden klant.

Wim N 04-10-2018 Via de website gekocht

Prima afhandeling van bestelling

Snelle reactie van de verkoop afdeling en levering was stipt op tijd door zeer vriendelijke bezorgers