VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VeiligKopen.nu.

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Nu ook levering op Zaterdag!! Veiligkopen.nu is de grootste internetwinkel gespecialiseerd op huishoudelijke apparatuur. Omdat veiligkopen.nu deel uit maakt van een grote organisatie zijn wij in staat onze artikelen tegen zeer gunstige tarieven aan te bieden, hierdoor is ook continuïteit gegarandeerd. Uniek bij Veiligkopen.nu, u kunt ook de door u gekocht inbouwapparatuur tegen een zeer gunstig tarief laten installeren (zie voorwaarden) Heeft u vragen dan willen wij deze graag beantwoorden u kunt ons bereiken onder telefoonnummer 070-3276808

Deze score is berekend op basis van 1145 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Famvan5 17-05-2018 Via de website gekocht

De goedkoopste, de snelste en geweldige Service!

In een gezin van 5 zonder wasmachine, grote paniek!
Na uitgebreid wasmachines vergelijken kwamen we uit bij VeiligKopen.
Niet alleen is VeiligKopen de goedkoopste, (het scheelde toch weer 20 euro en daarboven op nog een Cashback....) maar nog belangrijker VeiligKopen levert ook in 1 dag.
Nu 1 dag later, staat de wasmachine op zijn plaats en zit de eerste was er al in!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Carel 17-05-2018 Via de website gekocht

Dus er zijn ook goeie..!!

Stom verbaasd dat alles liep zoals werd beloofd. Nooit eerder een grote bestelling bij een internetadres geplaatst. Ben zeer tevreden zowel met de service als met het geleverde product. Jullie hebben er een klant bij.

rob 15-05-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Dit bedrijf komt zeker z´n afspraken na.
Wij twijfelde eerst of wij wel via veligkopen moesten bestellen, eerst hadden wij onze Bosch vrieskast bij een andere webwinkel willen bestellen, maar die kon de laagste prijs niet garanderen ondanks dat dit op de website vermeldt stond.
Dus de kast toch maar bij Veiligkopen besteld, nou ik kan je zeggen daar hebben wij totaal geen spijt van.
De levering ging netjes zoals aangegeven, de kast zou tussen 16:45 en 19:45 geleverd worden, en deze werd dus rond 17:00 op de verdieping afgeleverd, echt perfecte service.

de volgende keer bestellen wij zeker weer bij Veiligkopen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rozemarijn 14-05-2018 Via de website gekocht

Wasmachine

Geweldige winkel. En top service. Goedkopere versie van de wasmachine besteld. Helaas niet meer leverbaar. Via de mail op dezelfde dag nog een bericht dat we voor hetzelfde geld een beter en duurder model zouden krijgen. Zaterdag besteld en maandag al geleverd en geïnstalleerd. Geweldige winkel die ook eens in de picture mag staan naast de grote concurrenten. Meer dan tevreden.ik beveel iedereen aan om via deze site zijn aanschaf te doen. Meer dan tevreden

Paul B 14-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Mede door eerdere positieve ervaringen met Veiligkopen.nu hebben we de Siemens wasmachine ook hier gekocht. Levering was weer snel ( en goed te volgen). Omdat de gekozen wasmachine niet meer voorradig was, hebben we duurder alternatief ontvangen zonder bijbetaling.

De Jong 14-05-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering en top service

Super snelle levering en goed geholpen. De vaatwasser was niet meer leverbaar en heb een duurdere opvolger gekregen. Dit alles zonder bij te betalen. Ech top service. Echt een aanrader.

Rasoel 12-05-2018 Via de website gekocht

De prijs en levering was top!

De prijs en levering waren doorslaggevend voor mij voor de aanschaf bij Veiligkopen.nu. Ik heb verschillende webwinkels online bekeken en vergeleken en Veiligkopen.nu kwam voor mij het gunstigste uit de bus.

Teubelinos 11-05-2018 Via de website gekocht

Chapeau voor Vriendelijke brabanders

Prijs kwaliteit de vriezer was bij veiligkopen.nu een stuk goedkoper dan bij andere aanbieders van dit product . Tevens werd deze de volgende dag al bezorgd door 2 zeer vriendelijke Brabanders die heel hulpvaardig waren bij het plaatsen en de afvoer van 3 hoog via een stijle trap van de oude vriezer, CHAPEAU

Marco 11-05-2018 Via de website gekocht

Snel en degelijk

Behalve dat er snel geleverd werd en netjes ingebouwd werd, hadden ze bij bestelling ook direct door dat ik de verkeerde maat vaatwasser wilde bestellen. Dat voorkwam ellende . Prima vaklui .

Ellen 10-05-2018 Via de website gekocht

Veilig-snel-goed!

Goeie service- kreeg (duurder) alternatief aangeboden voor dezelfde prijs omdat het product wat ik uitgezocht had-uitverkocht was.
Vriendelijke chauffeur!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

WK 09-05-2018 Via de website gekocht

Keurig afgehandeld

Ik kon veilig .kopen niet en heb deze gekozen omdat het apparaat de goedkoopste was en de recensies goed waren. Dit laatste is correct volgens planning en op tijd afgeleverd en goed te volgen via track en tracé. Eind conclusie zeer tevreden

Vmuijden 08-05-2018 Via de website gekocht

Top geregeld!

Zowel wasmachine als droger aangeschaft bij Veiligkopen. Eerst waren we wat huiverig online te kopen, maar na telefonisch contact te hebben gehad met xxxx bleek dit niet nodig. Een aanrader! Snelle service (binnen 24h in huis) en het transportbedrijf update regelmatig hoe laat ze verwachten aan te komen. Wij zijn dik tevreden!!

William 07-05-2018 Via de website gekocht

Heldere afspraken en goede voorlichting.

Ik ben keurig op de hoogte gehouden, van het plaatsen van de bestelling tot de levering. Een sms vlak voor levering, erg prettig en vriendelijk personeel. En de goedkoopste aanbieder, zelf 30€ verschil met Media Markt en andere aanbieders.

Ineke Bleijie 06-05-2018 Via de website gekocht

toppertje111

3 m.i werd de inbouw vaatwasser geplaatst. geruisloos, zonder gezeur, keurig opgeruimd en een beleefde jongeman! In 1 woord geweldig. wij zijn heel erg tevreden

Ronald 05-05-2018 Via de website gekocht

Topbedrijf

Na te lang met een andere webwinkel bezig te zijn geweest met diverse misverstanden was ik er klaar mee.
Ik vond VeiligKopen.nu op internet.
Ik had er nog nooit van gehoord!
Op dinsdagavond 21:55 belde ik VeiligKopen.nu op. Een aardige mevrouw vertelde mij dat de wasdroger op voorraad was en als ik voor 22:00 nog de kans zag om de aankooporder aan te maken ik de droger de volgende dag zou krijgen.
Het werd 22:03 toen de order eruit ging en wat schetst de verbazing? Direct een bevestiging order in de mailbox dat de wasdroger de volgende ochtend tussen 8:00 en 10:00 zou worden geleverd door Dynalogic.
De volgende morgen een was er ‘s nacht nog een email met een track en tracé nummer door Dynalogic verzonden en om 8:00 een herinnering SMS.

Het vervelende (wat iedereen wel weet) is met thuisbezorgen dat je vaak de hele (ruime) periode moet wachten op, wanneer wordt het nu geleverd. Daar wordt je ongedurig van.
Welnu, hier gaat het anders, op een prachtig routekaartje kan je live volgen waar de transporteur zich bevindt. Tevens aanvullende tekstinformatie erbij hoeveel adressen eerst bezocht gaan worden alvorens je zelf aan de beurt bent. Door deze informatie kan je gerust even het huis uit om een boodschap te doen immers je hoeft alleen af en toe het kaartje te raadplegen.
Wat een geweldig systeem! Chapeau!
Een grote pluim voor VeiligKopen.nu en voor de transporteur Dynalogic.
Hier kom ik zeker weer terug!

Frank 04-05-2018 Via de website gekocht

Prettig bedrijf, top service!

American fridge gekocht bij dit bedrijf voor een hele scherpe prijs. Keurig op afgesproken moment geleverd en alles werd ruim voor leveren goed gecommuniceerd.

MBW 03-05-2018 Via de website gekocht

Binnen 24 uur een nieuwe koelkast!

Een defecte koelkast? Bestel bij veiligkopen.nu en je hebt binnen 24 uur een nieuwe in huis en de oude koelkast is ook meteen opgeruimd. Waar andere bedrijven een levertijd hadden, hier dus super snel een nieuw apparaat in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Resie 03-05-2018 Via de website gekocht

Top service

De laagste prijs t.o.v andere sites voor hetzelfde product. Vele sites door gespit om te vergelijken. Oude machine 6kg aeg lavamat 15 jaar!!!! Snelle levering!!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Celle 02-05-2018 Via de website gekocht

Op en top leveringswijze

Ik heb ik al redelijk veel aankopen gedaan op internet , maar deze webshop heeft alles om de beste genoemd te worden omdat de wijze van opvolging van je aankoop zo duidelijk is , de levering stermojn correct is tot op een kwartiertje na . De aankoop op zich was ook de meest goedkoopste en heb er nog een extra korting bovenop gekregen. Top!!!

L.j.zwartenkot 01-05-2018 Via de website gekocht

Snel , goedkoop en overzichtelijk

Mijn combi oven ging zaterdag kapot ,en ik besloot me te oriënteren op een solo oven en kwam uit op een zanussi, na diverse web winkels te hebben geraadpleegd en vergeleken kwam Dynalogic er met het beste bod uit. Zaterdagavond besteld, direct bevestigd levering maandag middag 13.30. Oude Toestel direct mee terug, zelf gemonteerd en ,s avonds in gebruik genomen.SUPER

jgm 01-05-2018 Via de website gekocht

Zeer nette en goede service

Zeer nette afhandeling en zelfs toen ik een fout had gemaakt tijdens deze bestelling op koningsdag werd deze fout na mijn mail wederom op koningsdag meteen hersteld

karin 30-04-2018 Via de website gekocht

top service!

gisteren een wasmachine besteld, eerst een andere uit gekozen maar door een offerte te vragen bleek deze niet op voorraad, en voor hetzelfde lage bedrag een betere wasmachine gekregen, super service, door hele aardige mensen afgeleverd, top service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leonie 28-04-2018 Via de website gekocht

Super service

Superwinkel. Bij navraag of ik de bestelling op een gewenste datum kon laten bezorgen kreeg ik een offerte met extra korting toegezonden. Ook het bezorgen van mijn bestelling VK674072 op een gewenste datum was geen probleem!
Superservice

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maja 27-04-2018 Via de website gekocht

Verrassende top service!

Ik had een vaatwasser besteld, maar dit model was niet meer leverbaar, ik heb toen een vervanger ontvangen die een klasse hoger is! Ik twijfelde over de maatvoering, maar men heeft mij gerustgesteld, dat als er iets niet goed zou zijn we naar nieuwe oplossing zouden kijken.
Vind dit een top bedrijf! Super service!

Arno 26-04-2018 Via de website gekocht

Goeie zaak

Sinds vandaag heb ik mijn nieuwe wasmachine in huis ontvangen(netjes afgeleverd en aangesloten top). Ik had eerst een Aeg lavamat l7fe86ew besteld maar om dat deze niet meer op voorraad was kreeg ik de opvolger hiervan een duurder model voor dezelfde prijs vind ik helemaal top Omdat deze bijna 100 euro duurder is dan die ik besteld had Top service Het enige minpunt zijn de 5 euro pin kosten beetje geldklopperij 5 euro moeten betalen om te pinnen voor de rest Top zaak.

Wim 26-04-2018 Via de website gekocht

Top service!

Was een zeer snelle en goede levering geen schades en ik ben superblij met het product.
Hier ga ik nog jaren plezier van hebben

Van Leeuwen 26-04-2018 Via de website gekocht

Snel en correct

Snelle levering met duidelijk tijdschema . En veilige en goede shop! Alternatieve machine geleverd gekregen 9 ipv. 8 kg voor hetzelfde geld

Lagp1501 24-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Na het uitpluizen van internet uiteindelijk gekozen voor veiligkopen.nu . Goed reviews, duidelijke site, goed prijs verhouding. Kwam zeer betrouwbaar over. Dat blijft in de praktijk ook zo. Snel besteld, kan zelf bepalen wanneer er bezorgd wordt. Afleverbedrijf ook uitstekende service. Door track en trace en het ontvangen van sms Berichten. Zeer aan te bevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim 24-04-2018 Via de website gekocht

Bezorgen keurig op tijd

Goede prijs en snelle levering!! Is 30 euro goedkoper dan concollega’s en gratis bezorgd! Wat wil een mens nog meer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Nancy 24-04-2018 Via de website gekocht

Goede service en levering!

Zondag wasmachine En droger via website besteld, maandag gelijk geleverd. Keurig van te voren gebeld door chaufeur op ons verzoek, alles netjes afgeleverd en aangesloten. Tijdens en na het bestelproces snel en goed contact met klantenservice! Goede prijs en super blij met mooie Spullen. Volgende keer weer hier bestellen.

Jager 23-04-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Zondags vaatwasser stuk😡 maandag een nieuwe, wordt goed op de hoogte gehouden over je levering! Goedkoopste van allemaal en goede aardige bezorgdienst!
Kortom een heel tevreden klant...👍🏼

Dennis van Dijk 23-04-2018 Via de website gekocht

Binnen 14 uur in huis!

Was eerst wat wantrouwend over de website. Veiligkopen.nu; ja ja! Eerst wat recensies opgezocht en die waren lovend. Daar kunnen ze er nu 1 aan toevoegen. Prima site, beste prijs en binnen 14 uur geleverd. De dikke 9 omdat het gewoon goed was.

H.kramer 23-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en levering binnen 24 uur!

Betrouwbaar, snelle levering, veilige aankoop, vriendelijke koerier die netjes op tijd de volgende dag langs komt. Oude wasmachine weer netjes meegenomen.

Joy Addink 23-04-2018 Via de website gekocht

Niet duur, snel en netjes geleverd.. zoals afgesproken!

Magnetron heb ik ‘S middags besteld, volgende dag is deze netjes aan huis bezorgd. En ook nog eens de goedkoopste prijs! Top service, top prijs. 9 omdat ik geen sms heb gehad een half uur van te voren wat wel zo zou zijn.. voor de rest super!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anna 21-04-2018 Via de website gekocht

Klantgericht

Zowel het contact met de klantenservice als met uiteindelijk de bezorgen van mijn fornuis hebben met mij meegedacht. Heel fijn!

Lianne 19-04-2018 Via de website gekocht

Goede service voor de laagste prijs

Ik heb bij veiligkopen.nl een wasmachine en wasdroger gekocht. Ik kwam bij deze site uit omdat zij de modellen die ik had uitgekozen voor de laagste prijs aanboden. Na het bestellen kreeg ik een mailtje dat begon met “Helaas is het artikel dat u heeft besteld uitverkocht en het komt niet meer terug op voorraad...” Dat was balen, tot ik verder las. Als oplossing kreeg ik een duurder model wasmachine van hetzelfde merk geleverd, voor de prijs van het goedkopere model dat ik uit had gezocht!
Voor een kleine vergoeding werden de apparaten naar boven gedragen en aangesloten. Prima service, door aardige jongens.
Dit was mijn eerste bestelling bij veiligkopen.nl en ik ben blij verrast.

Ivo 19-04-2018 Via de website gekocht

Super Service!

Ruim 4 jaar geleden een koel-vriescombinatie gekocht omdat ze als goedkoopste uit de bus kwamen. Helaas hadden we een storing, dus terug gekeken waar hij ook alweer vandaar kwam.
Contact opgenomen met veiligkopen en binnen 10 minuten antwoord dat alles vergoed zou worden en de monteur zou bellen voor een afspraak. Volgende ochtend belde de monteur voor een afspraak en heeft alles naar tevredenheid opgelost. De factuur werd ook netjes vergoed door www.veiligkopen.nu. Dus: super service!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Marlein 19-04-2018 Via de website gekocht

Wederom betrouwbare service en geweldig geregeld

Dit is nu de derde keer dat ik iets bestel. In totaal zijn er een oven, kookplaat, vaatwasser, wasmachine en droger geleverd en geïnstalleerd voor mijn hoogbejaarde ouders en mijn gehandicapte zus. Bij dit bedrijf moet je zijn als je zeker wilt weten dat afspraken worden nagekomen en er netjes moet worden gewerkt. Echt service zoals het hoort! Tot mijn verbazing waren ze ook steeds goedkoper dan een niet nader te noemen bedrijf dat aan koude en een blauwe kleur doet denken :-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Janet de Bruijn 18-04-2018 Via de website gekocht

Top!

Gisteravond gekocht en staat nu al te koelen , gekocht voor in de schuur voor extra koeling in de zomer. Alles keurig geregeld en een vriendelijke meneer heeft hem gebracht. Netjes verpakt en eigenlijk te mooi voor in de schuur. Als ik weer eens iets nodig heb, weet ik jullie te vinden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joyse Polet 18-04-2018 Via de website gekocht

Goedkoper en prima service!

Deze winkel bood mijn combimagnetron veel goedkoper aan. De communicatie via email was netjes en daardoor was ik goed op de hoogte. Snelle, nette levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan Lauwers 18-04-2018 Via de website gekocht

Perfect, zoals altijd!

Ik koop al 10 jaar zowat al mijn electro bij veiligkopen.nu, en steeds erg tevreden over keuze, prijzen, levering en naverkoop dienst. Ook nu weer: wasmachine besteld (Order VK676804). 1 minuut later bestelbevestiging gekregen. Nog 1 minuut later de factuur. Nog 1 minuut later een vriendelijke mail, om texzeggen dat het door mij gekozen model uitverkocht is, en dat ze me, tegen dezelfde prijs, een hoger (en duurder) model zullen leveren. Leuk! Nog 1 minuut later bevestiging van de levering. En de volgende dag machine thuis geleverd, en aan de transporteur betaald. Wat kan je meer wensen?

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ken 18-04-2018 Via de website gekocht

goede service bezorgd binnen 24 uur

Snelle levering t juiste product ook telefonisch correct geholpen bij navraag over voorraad en levering binnen 24h

annet 16-04-2018 Via de website gekocht

betrouwbaar

Na een offerte te hebben gevraagd op verschillende producten kreeg ik deze erg snel. Helaas wilden ze niet 3 apparaten verkopen, maar 1 apparaat Omdat ze te duur waren met koelkast en eigenlijk ook de oven. Na opgaven van typenummer oven wordt je een andere aangeboden. Dat is een soort tactiek lijkt het wel. Als je vraagt om uitleg of deze wel hetzelfde is krijg je als antwoord dat ze dat niet weten. Dus ongeinteresseerd helaas en totaal niet met de klant meedenkend of behulpzaam.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Kieskeurig.nl 15-04-2018 Via de website gekocht

Zeer content van service

Ik bestelde bij kieskeurig.NL diepvrieskast 220l Met orde nr.VK675459 Om 8 u s morgens gemeld van levering met Email Half uur voor aankomst contact opgenomen. Levering stipt op tijd .Zeer content van het toestel.

Peter willems 15-04-2018 Via de website gekocht

Heel goede service

Ik had een bestelling geplaatst en veilig kopen twijfelde aan de lever datum en belde mij meteen op voor te vragen dat het klopte voor het product een week na bestelling te leveren vond dit heel goed wand een foute is ook rap gemaakt bij levering waren het echt super vriendelijke mens alvast bedankt veilig kopen

Marcel 14-04-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke en stipte service...!

Overzichtelijke site met veel aanbod en goede prijzen. Snelle afhandeling met offerte en aankoopfactuur via de mail.
Via de website 3 apparaten gekocht voor in de keuken, De gekozen vaatwasser bleek niet meer voorradig. Keurig een bericht ontvangen met de oplossing al aangereikt; een duurdere vaatwasser tegen de lagere prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Koopcapo 13-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering goede service

Op donderdag besteld vrijdag geleverd helaas met schade. Maar na telefoon en mail omruil op zaterdag. Top.

Jacqueline bakker 13-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!!!

Het is de goedkoopste online shop die ik
Kon vinden
En een snelle levering
Dit is best fijn als je koelkast kapot is!!😄😄

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ev 13-04-2018 Via de website gekocht

Super snelle service!

Fijne en snelle service. Van te voren werd er gebeld, wanneer ze er zouden zijn. Dat was erg prettig. De droger stond snel op zijn plek.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Maikel 13-04-2018 Via de website gekocht

Snelle goede levering wasmachine

Op een woensdag besteld tegen een scherpe prijs en aangegeven dit vrijdag geleverd te willen hebben inclusief installatie en meenemen oude machine. Zelfde dag nog een mail dat de 542 niet leverbaar was en de 592 nog wel en deze voor dezefde prijs verstuurd zou worden. In de tussentijd nog de tijdspanne van levering kunnen wijzigen van 9-22 naar 9-17 uur. Vrijdag netjes een 15 min van te voren gebeld door de koerier en de installatie en afvoer van de oude liep vlotjes. Nette bezorger(s). Ik zou hier zeker weer bestellen wanneer ik iets nodig mocht hebben.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -