VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VeiligKopen.nu.

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Nu ook levering op Zaterdag!! Veiligkopen.nu is de grootste internetwinkel gespecialiseerd op huishoudelijke apparatuur. Omdat veiligkopen.nu deel uit maakt van een grote organisatie zijn wij in staat onze artikelen tegen zeer gunstige tarieven aan te bieden, hierdoor is ook continuïteit gegarandeerd. Uniek bij Veiligkopen.nu, u kunt ook de door u gekocht inbouwapparatuur tegen een zeer gunstig tarief laten installeren (zie voorwaarden) Heeft u vragen dan willen wij deze graag beantwoorden u kunt ons bereiken onder telefoonnummer 070-3276808

Deze score is berekend op basis van 1146 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Erica 14-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en prima service!

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Snelle levering en scherpe prijzen. We hadden een ander model vaatwasser besteld maar die was niet meer leverbaar. Hiervoor in de plaats een vervangend, nieuwer, model voor dezelfde prijs ontvangen. Super service en informatievoorziening.

Willem Janssen 14-08-2018 Via de website gekocht

Veilig kopen: Voorbeeld voor velen!!!!!!

Ik had gisteravond een Siemens inductieplaat gekocht via Veiligkopen.nu. Vandaag om 11:00 geleverd en wat bleek? Ik had de verkeerde besteld. Ik moest een inductiekookplaat hebben met een perilex stekker en deze kon op 220, fout van mij. Ik heb gebeld met veilingkopen.nu en een uiterst behulpzame en vriendelijke medewerker (.....) deed zich alle moeite om de juiste kookplaat uit te zoeken. Kwestie van het verschil bijbetalen daar deze duurder was. Ik vroeg hoe ik de verkeerde kon retourneren.....heel eenvoudig gaf hij aan, gewoon klaarzetten en de bezorger neemt hem mee.

Wat een perfecte service, wat een behulpzaamheid en niet geheel onbelangrijke.....sterk concurrerende prijzen. Stop met zoeken en bestel via Veilingkopen.nu, scheelt tijd en moeite met zoeken want zij zijn de goedkoopste.

In 1 zin: Veilingkopen is voor mij een voorbeeld voor anderen!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anita Schaafsma-Reiding 14-08-2018 Via de website gekocht

Vlotte service met bestellen op zondag en maandag bezorgen.

De voordeligste met mijn bestelling en extra korting met mijn zondagbestelling
Dat gaf de doorslag
Website is zeer overzichtelijk en de klantenservice zeer toegankelijk

Peter 14-08-2018 Via de website gekocht

Vakkundig advies en eerlijke prijzen

Meerder malen hier gekocht, je word snel en vakkundig geholpen.
Meestal de volgende dag al in huis met goede bezorgdienst.

Toppertje. 14-08-2018 Via de website gekocht

Wat een snelle levering, daar kan nIemand tegenop.

Veiligkopen geeft je echt een veilig gevoel. Ze zorgen voor een razendsnelle afhandeling en levering.

Anoniem100 13-08-2018 Via de website gekocht

Goede service, een aanrader!

Veel keus qua producten, snelle levering, goede communicatie. Kortom: een aanrader om hier te bestellen!

Peter 13-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Wij hebben een amerikanse koekast gekocht. Als enige bedreif durfde ze aan om deze loodszwaar koekast in onze keuken te plaatsen en het oude mee te nemen ondanks het feit dat ze drie treden moesten overwinnen. We hebben contact genomen met taaloze winkels en niemand maar ook niemand anders kom je tegenmoet. Tesens superservice je kunt ze tot 23.00 bellen en ze weten je uitstekend te helpen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mieke 12-08-2018 Via de website gekocht

Superprijzen!

Ik was op zoek naar een aeg inbouwoven, had hem in de winkel gezien, maar wilde kijken of hij ergens goedkoper was en dat is gelukt! Vrijdag besteld, zaterdag geleverd!
De beschrijving op de website is zeer uitgebreid, zodat je heel gemakkelijk kunt zien of het de goede maten zijn!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

FransK 11-08-2018 Via de website gekocht

goedkoopste prijs

Directe levering,er wordt een tijd afgesproken en ook nagekomen,laagste prijs van Nederland.
Apparaat werkt goed.

Caroline 11-08-2018 Via de website gekocht

De was draait weer door!

Tevreden zijn wij en dit vanwege de snelle service! Vriendelijke mannen, waren op tijd goed te volgen via track & trace. Mijn wasje draait alweer!

Marc H. 11-08-2018 Via de website gekocht

beste Prijs-kwaliteit

VeiligKopen.nu biedt de beste prijs-kwaliteit, met zeer snelle levering, ook in België!
Echt een aanrader. Het was mijn eerste aankoop, maar vermoedelijk niet de laatste ...

Van Parys 10-08-2018 Via de website gekocht

Top service

Na de bestelling contact gehad met klantendienst om je betalingswijze aan te passen. Werd onmiddellijk in orde gemaakt en op die manier kan ik mijn wadmaxwasm de volgende dag ontvangen

Hans 10-08-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Na lang zoeken op het internet, specificaties vergelijken en vooral ook lettend op een goede prijs / prestatie verhouding uiteindelijk besloten on te kopen bi veiligkopennu. Supersnelle levering ( volgende dag), goede tracking van de levering. Perfect.

Heer 10-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Bij veiligkopen.nu was de Bosch wasmachine aanzienlijk goedkoper. Prima op de hoogte gehouden over de levering, keurig gebracht en afgeleverd

Maurice 10-08-2018 Via de website gekocht

Gewldige en snelle service

Duidelijke site en goede zoekfunctie.
Via google bij toeval op deze site terecht gekomen.
We waren op zoek naar een koelkast en deze was op via de veiligkopen.nu goedkoper en sneller te leveren dan de welbekende winkels.

T. Keveling 10-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ben zeer tevreden over de website, duidelijkheid van het navigatiesysteem TOP, scherpe prijzen, keurig optijd geleverd (binnen 24 uur in huis), vriendelijke chauffeur! Alles met elkaar perfekt!!

Irene 10-08-2018 Via de website gekocht

goedkoop en goede levering

Ik heb voor Veiligkopen gekozen omdat de inductiekookplaat hier veel goedkoper was dan elders en voor 23.00 uur volgende dag bezorgd.
En die afspraak zijn ze ook nagekomen. Product was netjes verpakt en keurig op tijd.

Robbieke 10-08-2018 Via de website gekocht

Goedkoopste,snel

Makkelijke zoeksite,vlot besteld en snel afgewerkt.
Nadeel,bezorger levert niet bij buren af,heb dat niet op de site kunnen vinden

Familie Stam 10-08-2018 Via de website gekocht

Goede service betrouwbare levering en nette bezorgers

Dinsdagavond 21:55 een koelkast besteld kon woensdag al worden geleverd! Ons kwam donderdag beter uit dit aangegeven op de website keurig op de aangegeven dag bezorgt en niet onbelangrijk super nette en beleefde bezorgers en uitmuntende track and tracé

Henk 09-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prima communicatie en vlotte afwikkeling (ook op zondag) van onze order. Bij deze webwinkel hebben we een vaatwasser besteld. Omdat het type niet meer leverbaar was hebben we voor dezelfde prijs de opvolger ontvangen. Ook de installatie van de vaatwasser door Ajtec is uitstekend gedaan.

l.b. 09-08-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar, levert volgens afspraak, goede prijs!

Betrouwbare webshop, lage prijs, duidelijke webshop, levering en montage volgend afspraak, Half uur van tevoren door monteur gebeld. Kortom uitstekende webshop!

Bjorn 09-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Vriendelijke klantenservice en snelle levering van het product. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de zending via een SMS.

Hanneke 09-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering!

Overzichtelijke site en als je n vraag hebt krijg je goede uitleg en snelle reacties. Daarbij is de prijs ook aantrekkelijk. Echt geweldige service.

haringsma 08-08-2018 Via de website gekocht

mooie prijs en snelle levering /* service

ten eerste voor de kookplaat een mooie prijs betaald niet duur en de levering was super snel, nu maar van gaan genieten in de keuken

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marije 08-08-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Beste prijs ten opzichte van andere aanbieders. Ook snelle levering en goede service! Dus helemaal naar wens. Ordernummer VK699585

Wil Siena 08-08-2018 Via de website gekocht

GEWELDIGE SERVICE

ik ben geweldig goed geholpen bij het bepalen van de aankoop van mijn Liebherr koel/vries combinatie. In eerste instantie een diepvrieskast gekocht en betaald. Later mijn keus veranderd en gekozen voor een koel/vries combinatie . Deze was € 50,00 goedkoper. Ik kreeg dezelfde dag nog een mailtje dat het teveel betaalde bedrag van €50,00 terug gestort was op mijn rekening. Super toch? Vriendelijk personeel en zeer snel telefonisch contact en niet tijden in de wacht gezet worden. De volgende dag afgeleverd door 2 zeer correcte mannen die hem op de plaats gezet hebben en aangesloten. Als ik weer iets nodig heb ga ik zeer zeker naar Veilig Kopen.Nu

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

tevreden klant 08-08-2018 Via de website gekocht

De goedkoopste

Ze waren idd de goedkoopste na machine uitgezocht te hebben via google, dus hier besteld
Geen seconde spijt van, oude retour nieuwe gepind toen hij binnen stond

Marcel Waninge 07-08-2018 Via de website gekocht

Super service!

Ik heb een nieuwe AEG koelkast besteld. De bestelling was zo geplaatst op de overzichtelijke website. Vrijdag besteld maandag een mail om de levering in te plannen. Ik wilde de koelkast op dinsdag en na het inplannen is alles prima geregeld.
Ik werd per mail op de hoogte gehouden over de levertijden. Dinsdag is de koelkast bezorgd en we zijn er erg blij mee! Prima service. Ze doen wat ze beloven. Ik kan dan ook ieder deze winkel aanbevelen!

roelof 07-08-2018 Via de website gekocht

hele goede service

Inbouwkoelkast besteld bij veiligkopen.nl was voor mij de eerste bestelling, maar alles is prima verlopen. Ook de bezorging was prima op tijd, zoals afgesproken'
Geweldige goede service, alles klopte ook, was een fluitje van een cent en hij was klaar voor gebruik.Mijn volgende aankoop is zeker bij veiligkopen.nl ook om de prijs, echt de goedkoopste.

Marissa 07-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service!

Het was de goedkoopste winkel voor deze producten met snelle levering. De producten waren op zaterdag besteld en op maandag in huis.

Jan Meijer 07-08-2018 Via de website gekocht

Afspraken worden nagekomen, goede nazorg

De bestelling is geheel volgens afspraak geleverd. De nazorg na installatie is uitstekend. Nu genieten van onze mooie nieuwe koelkast

Draaisma 06-08-2018 Via de website gekocht

goede en nette service

Duidelijke omschrijving van het product en goede keuze mogelijkheden . Vlotte levering .Afvoer van het oude materiaal zonder problemen.

John van Dijk 06-08-2018 Via de website gekocht

Goede service !

Keurig volgens afspraak geleverd, had alleen een klein mankementje aan het scharnier.
Diezelfde dag nog gebeld en ook dit is nu in behandeling bij de fabrikant, die een monteur gaat langs sturen om het scharnier te repareren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A. Vondra 06-08-2018 Via de website gekocht

Perfecte afwikkeling!

Ik koop veel op Internet, erg veel, heb veel ervaring opgedaan met letterlijk honderden Internet-winkels, en kan dus goede vergelijkingen maken. Ik heb nooit te maken gehad met frauduleuze sites, maar kom wel grote verschillen tegen in service en contact over het verloop van bestellingen. Eerlijk gezegd gingen bij mij rode vlaggen omhoog bij de naam: Veiligkopen.nu: waarom voel je de behoefte je veilig te noemen tenzij je dat niet bent? Maar de vele goede reviews stelden me gerust. En mijn mede-reviewers hadden gelijk: het is een geweldige Internetwinkel!
De prijs van mijn bestelling, een oven met magnetronfunctie (bestelnr. VK698471) was de laagste in Nederland - zelfs sites met laagste prijs garantie gaven aan niet te kunnen volgen. Ieder stap van de bestelling werd begeleid door duidelijke e-mails. Telefonisch contact verliep prettig en correct. Mijn oven werd in perfecte staat exact op de datum die bij de bestelling werd opgegeven geleverd, en de gebruikte transportdienst was absoluut geweldig. 's Ochtends kreeg ik een email met geschatte aflevertijd en Track 'n Trace, waarbij ik live kon volgen waar de vrachtwagen op ieder moment was, en hoeveel stops hij nog moest maken voordat hij bij mij zou zijn. Een half uur voor de beoogde aflevertijd (die precies overeenkwam met de geschatte aflevertijd) kreeg ik ook nog een sms-je.
Dit is hoe iedere Internet bestelling zou moeten worden begeleid. Deden meer winkels het maar zo! Ik kom daarom zeker terug bij Veiligkopen.nu.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans Bakker 06-08-2018 Via de website gekocht

Eerlijk duurt het langst

De webshop is zeer toegankelijk en gebruiksvriendelijk. De bezorgservice verloopt vlekkeloos, direct na het plaatsen van de bestelling bevestiging van het tijdstip van bezorgen. De chauffeurs bellen een half uur voor het daadwerkelijke bezorgen op.
Op het moment dat de wasmachine voor de deur van de verpakking door de chauffeurs werd ontdaan constateerde een van de bezorgers een deukje en bood direct aan om de volgende dag een andere nieuwe machine te bezorgen. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ceesk 06-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Duidelijke website, prima prijs veel lager dan bij anderen. Op tijd geleverd. Paar keer een sms gehad met de te verwachten levertijd.
De bezorging is tot over de 1e drempel. Dit kan een minpunt zijn.

V 05-08-2018 Via de website gekocht

Goede algemene indruk.

Makkelijk op te zoeken ,
Simpel te bestellen en makkelijk uit te kiezen welke dag het bezorgd
Moet worden

Friede Simmes 05-08-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

De site is overzichtelijk. En Veilig kopen doet wat ze beloofd: in de avond laat een wasmachine besteld en de volgende middag stond deze al te draaien. De informatie rondom de bezorging was correct en duidelijk. De bezorgers uitermate behulpzaam en beleefd.

Hans 05-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Uitstekende service van deze online winkel. Ze schakelen transportbedrijf Dynalogic in voor de aflevering, die je nauwgezet op de hoogte houden via een gedetailleerde Track & Trace. Het enige minpuntje was dat Dynalogic niet wist dat de oude vriezer mee terug moest. Daar werden ze niet door Veiligkopen over ingelicht, zeiden ze.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Mark 04-08-2018 Via de website gekocht

Ging allemaal prima

Geen problemen met bestelling gehad, oud type was niet meer leverbaar, gewoon kosteloos omgezet naar het duurdere nieuwe type.
De leverdatum zelf laten aanpassen is ook allemaal goed gegaan.
De bezorgers hebben de wasmachine keurig naar boven op zolder getilt, en netjes aangesloten, ik ben gewooon tevreden hoe het hele bestel en afleverproces is gegaan, prima!
Ze waren ook trouwens de goedkoopste, ook belangerijk ;)

Paul 04-08-2018 Via de website gekocht

Inductiekookplaat

Correcte informatie over de levering. Overeengekomen afspraK is perfect nagekomen. Levertje is van te voren aangegeven, wat ik als veer prettig ervaren heb.

E.de Leeuw 03-08-2018 Via de website gekocht

weer prima geregeld

het was weer al even geleden dat wij weer iets nodig hadden, maar de service is nog altijd even goed als toen. Op tijd, vriendelijk, niet gehaast, neemt tijd voor de klant en alles prima geregeld. TOP!!!

G. Peeters 03-08-2018 Via de website gekocht

Erg goede service!!!

Veiligkopen.nu heeft een erg goede service en prijs ten opzichte van andere aanbieders!!! Tevens is de site zeer duidelijke en overzichtelijke!!!

G.M.C.Mauriks 03-08-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Veiligkopen komt betrouwbaar over en doet wat het beloofd. Ik ben zeer tevreden en zal beslist vaker bij dit bedrijf aankopen doen.

dijksman 03-08-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Besteld en de volgende dag al snel en goed geleverd. Verzendbevestiging via de mail en volgens afspraak een half uur van tevoren gebeld. Top verlopen.

Osch 03-08-2018 Via de website gekocht

Onverwacht helemaal top

Kende de site niet, twijfelde, maar super snel en goede levering. Nu de BBQ nog in elkaar zetten :-).

Rene 03-08-2018 Via de website gekocht

Een dag eerder geleverd dan beloofd ????

Ik had de webshop gekozen om de laagste prijs.
Alles was boven verwachting goed geregeld. Dus goed en goedkoop bestaat echt.

Ga zo door

Aranka 03-08-2018 Via de website gekocht

Complimenten!!

Twee weken geleden kochten we de Bosch WAW32542NL wasmachine. Gezocht op internet en bij veiligkopen.nu uitgekomen, want de prijs was zeer aantrekkelijk in vergelijking met andere aanbieders. Het apparaat wordt niet voor je aangesloten, maar die keuze maak je door aanzienlijk minder voor het apparaat te betalen. Aansluiten kunnen we prima zelf, dus wij hebben een mooie wasmachine voor 'weinig'.
De levering is buitengewoon prima verlopen. Daar zou menig bedrijf nog wat van kunnen leren. Precies geleverd zoals was aangegeven, in ons geval de volgende dag. Op de leverdag word je keurig op de hoogte gehouden door de chauffeur, zodat je precies weet hoe laat je aankoop wordt bezorgd, complimenten!

De wasmachine had geen transportbeschadigingen, dus die hebben we gelijk aangesloten. Jippie :-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eduard 03-08-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

dit is mijn 2de bestelling bij veilig kopen de eerste keer kreeg ik een duurder apparaat omdat de bestelde stoomoven uitverkocht was.
nu kreeg ik extra korting omdat ik de magnetron functie miste.
Geen lange wachttijden bij telefonisch contact en snelle afhandeling echt super binnen minuut mailtje bestelde en ideal link

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Fam den Hartog 03-08-2018 Via de website gekocht

Laat zaterdag besteld; zondag update; maandag draait de was

De door mij uitgezochte wasmachine was niet meer leverbaar; netjes in de mail op de hoogte gesteld en een duurder alternatief voor dezelfde prijs (die al scherp was) aangeboden gekregen. Wasmachine is keurig geplaatst en de oude is meegenomen. Voorlopig ben ik dik tevreden!