VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VeiligKopen.nu.

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Nu ook levering op Zaterdag!! Veiligkopen.nu is de grootste internetwinkel gespecialiseerd op huishoudelijke apparatuur. Omdat veiligkopen.nu deel uit maakt van een grote organisatie zijn wij in staat onze artikelen tegen zeer gunstige tarieven aan te bieden, hierdoor is ook continuïteit gegarandeerd. Uniek bij Veiligkopen.nu, u kunt ook de door u gekocht inbouwapparatuur tegen een zeer gunstig tarief laten installeren (zie voorwaarden) Heeft u vragen dan willen wij deze graag beantwoorden u kunt ons bereiken onder telefoonnummer 070-3276808

Deze score is berekend op basis van 1053 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Bram 20-02-2018 Via de website gekocht

geweldige service

Mensen zijn heel klantvriendelijk en kijken wat ze voor je kunnen. Ik had al vijf apparaten besteld en wilde een speciale kraan. Dit werd speciaal door hen bekeken en ze kwamen er heel snel op terug. Ook tussentijds ontving ik berichten van Veligkopen.nu en alles werd netjes van te voren aangekondigd.

Wilfred 20-02-2018 Via de website gekocht

Super snelle bezorging.

Zondag middag besteld, maandag om 12.00 uur in huis. Het kan haast niet sneller, top. Ook de prijs was het laagste van allemaal en het artikel uiteraard ook mooi.

P. Wageveld 20-02-2018 Via de website gekocht

Zeer correcte service, keurig tussen de aangegeven tijd.

Goed omschreven, plus snelle levering. Wasmachine netjes afgeleverd, en keurig verpakt.
We zijn heel tevreden.

Martin 20-02-2018 Via de website gekocht

Sneller kan niet

Zaterdag stort de afwasmachine in. 1 keer met de hand was wel weer genoeg zondag nieuwe besteld en deze is maandag ochtend afgeleverd en voor de lunch weer schone bordjes.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Meriel Overloop 20-02-2018 Via de website gekocht

Superslecht service

Hele slechte ervaring met de mevrouw aan de lijn. Niet klant gericht, niet vriendelijk, geen medelijden, kon geen oplossing voor mijn probleem vinden. Gewoon "nee, nee, nee, dat kan niet" gezegd.

Riender 20-02-2018 Via de website gekocht

supersnelle levering en geweldige service

Super, goed georganiseerd en snelle levering . Bovendien de goedkoopste prijs voor de aangekochte waar

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Veenstra 19-02-2018 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle service

De webshop was overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De reden dat wij het apparaat gekocht hebben is, de prijs/kwaliteit verhouding.

Willem uit Elsloo 19-02-2018 Via de website gekocht

goedkoop, 100% volgens afspraak, snelle goede levering.

Bosch silent stofzuiger gekocht bij veiligkopennu, correcte snelle levering, zondag besteld maandag geleverd, met keurige track en trace. Veiligkopen nu was ook nog eens de goedkoopste aanbieder.
Product voldoet 100% aan verwachting.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maartje 19-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service!

Gebruiksvriendelijke site, duidelijk en overzichtelijk.
Snelle service en goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Vriendelijke mensen die ons nieuwe product af kwamen leveren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roland Nooijen 19-02-2018 Via de website gekocht

Ongelofelijke prijs!

Ik was wat huiverig om hier te bestellen, het prijsverschil was erg groot, de Samsungkoelkast RF56J9041SR/EG kon ik niet onder de €2300 vinden, bij Veiligkopen.nu stond hij voor €1899, na verder onderzoek waren zij al meer dan 10 jaar actief en bekend bij waarborg thuiswinkel.
Uit voorzorg heb ik toch maar niet vooruit betaald maar gekozen voor pinnen bij de bezorger, was achteraf nergens voor nodig, zondag besteld en maandagochtend bezorgd.
Top service, netjes via mail op de hoogte gehouden, en door de bezorger via sms omtrend de bezorgtijd!

klerks 19-02-2018 Via de website gekocht

goed verlopen

Weinig contact gehad maar de levering is goed verlopen .
Het vereist wel enige zelfredzaamheid omdat ik het gasfornuis zelf moest aansluiten .

Jaap 18-02-2018 Via de website gekocht

Goed allert

De door mij gekozen koelkast zou niet goed bij mij ingebouwd kunnen worden. Telefonisch hebben ze wat maten opgevraagd, waarbij dit probleem naar voren kwam. Vervolgens hebben ze mij een soortgelijke koelkast voorgesteld.
Jammergenoeg leveren ze maar 1x week in Utrecht. Installatie was perfect.

Bonny 18-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende snelle levering

Ten eerste nog 20 euro extra korting! Dan wil je toch wel zeker zijn dat je goed zit. De recensies waren lovend en dit bedrijf doet wat het beloofd. Uitstekend je bestelling te volgen. Zelfs nog iets eerder afgeleverd dan beloofd. Geen enkel minpuntje en dan score je dus een 10!

Robert Heemskerk 18-02-2018 Via de website gekocht

Supersnel en betaalbaar

Ze doen exact wat ze beloven. Betrouwbaar dus, snel en ook nog eens voor een goede prijs. Dit is het service niveau waar we inmiddels aan wennen als klant, maar toch blijft het bijzonder. Wasmachine vrijdagmiddag besteld en binnen 24 uur in huis draaiend met eerste was. Dankzij stoere mannen die het zware apparaat de trap optillen en de oude machine netjes opruimen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin 18-02-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en Supersnel

Uitgekomen op Veiligkopen na wat speurwerk op Google naar de laagste prijs voor een vaatwasmachine. Bestelling geplaatst en drie minuten later werd ik gebeld of de volgende dag leveren uitkwam. Volgende dag om 11 uur eerder vaatwasser netjes afgeleverd.

W peitsman 17-02-2018 Via de website gekocht

Goede uitleg over de aankoop en verschillende type machinnes

Ik heb wel 4 keer gebeld wat de verschillen zijn van de type drogers. Niets was te veel en kreeg overal antwoord op😇. Dat was voor mij genoeg om te kiezen voor dit bedrijf

Kroontje 17-02-2018 Via de website gekocht

Top! Dik tevreden!

Ik had er nog nooit bij gekocht. Ik had een vaatwasser met een bepaald type nummer besteld alleen was deze niet meer leverbaar bleek achteraf. Wat schetst mijn verbazing dat we voor het zelfde geld een veel dure type toegestuurd kregen! Vaatwasser is netjes afgeleverd en de oude gelijk mee terug genomen. Prima!

T.van den Boogaart 17-02-2018 Via de website gekocht

Goede telefonisch contact gehad in de avonduren.

Goedkoopste bij dit artikel , als er weer zo'n aanbieding is ga weer naar deze site. Snelle levering zonder problemen , zelf bepaald wanneer de levering kwam.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ingrid 17-02-2018 Via de website gekocht

goede service

alles is verlopen volgens plan.
Er werd een duurder toestel met gelijkaardige specificaties voorgesteld en geleverd binnen de afgesproken termijn.
Extra service aan 10€ is een absolute aanrader. Zeer behulpzame dienst bij levering van een volumineus product.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Shubi 16-02-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, goede service.

Het is een no-nonse shop waar je A-merken voor een goede prijs kunt krijgen. En dat terwijl het niet ten koste hoeft te gaan van de service. Kijk, zo kan het ook!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Ruud 16-02-2018 Via de website gekocht

Top service!

Hier is vandaag een nieuwe vaatwasser geplaatst. De monteur was op tijd en van te voren werd goed gecommuniceerd over de tijd, altijd fijn. De nieuwe vaatwasser had een extra slang waar een gat voor geboord moest worden, dit gebeurde zonder probleem en zonder extra kosten! De keuken werd super netjes achtergelaten en de machine kon zijn werk gaan doen. Hele goede, nette service! Zeer tevreden klant hier.

Fam Claus 16-02-2018 Via de website gekocht

Top Producten

Duidelijke website, snelle levering, en een goede Klantenservice ! echt een aanrader voor als je snel opzoek bent naar een betrouwbare leverancier als het gaat over Witgoed Apparatuur... Top !

Pat 16-02-2018 Via de website gekocht

OM 22.45 BETSELD OM 14.30 DRAAIDE DE EERSTE WAS. GEWELDIG.

Duidelijke site. komen afspraken goed na. Goedkoper dan de meeste. Bij Cool Bleu zelfde machine voor 799,- Vlot en vriendelijk geregeld, Tot nu toe eerste twee wassen schoon en machine heerlijk stil.

D. van Leest 16-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service en afhandeling

Siemens warmtepomdroger bestel en de volgende geleverd. Netjes op de aangegeven tijd en gelijk aangesloten en het oude apparaat mee.

Co 15-02-2018 Via de website gekocht

Al eerder goede ervaringen

Goede website, al eerder goede ervaringen met Bemmel en Kroon = veiligkopen.nu, correcte levering en de laagst gevonden prijs. Wat wil je nog meer: een echte aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Geweldige service 15-02-2018 Via de website gekocht

Top service

Gisteren besteld, goedkoper dan op alle andere websites en ik kreeg meteen de t&t om de bestelling te volgen. Bestelling ook nog eens eerder bezorgd dan verwacht!! Top! Bedankt

Marcel 15-02-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling van onze bestelling

Makkelijke website en scherpe prijs. Alle gegevens waren makkelijk terug te vinden en het hele bestelproces liep soepel en ging snel.
Het productie werd goed verpakt geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ralph 15-02-2018 Via de website gekocht

Niet meer beschikbaar, beter model tegen zelfde kosten

Na bestelling bleek model niet meer leverbaar. Zonder extra kosten een beter model geleverd in de plaats van zo'n 100 euro duurder. Top service!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Tom De Meulenaer 15-02-2018 Via de website gekocht

aankoop wasmachine Bosch WAQ28363NL

Bij de bestelling werd door mij een fout gemaakt ( dubbele bestelling ). Na telefonisch contact met Veilig Kopen werd alles vlot opgelost.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

fam.waltmans 15-02-2018 Via de website gekocht

zo blij

na een lange tijd het internet afstruinen naar een goede en betaalbare oven heb ik eindelijk de knoop door gehakt en deze besteld bij veiligkopen wist eerst niet wat ik moest verwachten maar na de recensies gelezen te hebben voelde het goed ik heb de oven besteld deze was niet meer leverbaar en kreeg een vervangend model deze was luxer en nieuwer, kreeg direct een mail met alle informatie en tevens bericht van het transport bedrijf. hiervan kreeg ik de volgende dag (voor 22.00 uur besteld morgen in huis) bericht hoe laat ze zouden komen hoefde dus niet de hele dag thuis te blijven uiteindelijk alles gecontroleerd op beschadigingen alles was netjes bezorgd en ik ben heel blij met mijn nieuwe oven.

Sylvia 15-02-2018 Via de website gekocht

Inbouwvaatwasser Siemens

Via internet terecht gekomen in deze shop ivm voordeligste prijs. Bij bestellen van de vaatwasser bleek het type niet meer op voorraad te zijn en hebben we voor hetzelfde bedrag een nieuwer type ontvangen die van aanschafprijs ruim E 130 duurder is. Echt TOP service !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Jss 15-02-2018 Via de website gekocht

Prima

Makkelijk besteld, snel geleverd. Het bestelde artikel was niet op voorraad. Daarvoor zonder meerprijs een duurder product. Het wie onhandige hieraan vond ik dat ik eerst wou opzoeken wat dit dan precies voor model was. Handiger om op website aan te geven als iets niet voorradig is

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Niek 15-02-2018 Via de website gekocht

Levering vaatwas

Eenvoudig te kiezen aan goedkope prijzen. Toestel was niet op voorraad, maar werd binnen de week gelverdg.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ted 14-02-2018 Via de website gekocht

Franke spoelbak

Op speurtocht naar onze nieuwe spoelbak voor onze keuken stuitten wij op veiligkopen.nu met een overzichtelijke rij spoelbakken hebben wij uiteindelijk gekozen voor een franke spoelbak, strak design en onderhoudsvrij door het Rvs. Besteld, was niet op voorraad maar werd uitstekend op de hoogte gehouden en levering keurig zoals besproken. Kortom top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ineke Zeef 14-02-2018 Via de website gekocht

snelle levering

op aanraden van mijn zoon heb ik voor deze shop gekozen.
snelle levering en een scherpe prijs!
het werd op tijd gebracht zodat ik maar een dag zonder het artikel ben geweest.

P de Leest 14-02-2018 Via de website gekocht

De vaart erin

Nog nimmer meegemaakt dat een levering zo snel werd bezorgd. En de bezorger was ook zeer beleefd en behulpzaam. Complimenten

Mikail 14-02-2018 Via de website gekocht

Goedkoopste!

Supersnel service. En goedkoop! Kreeg een duurdere product voor hetzelfde prijs omdat het product die ik had bestelt uitverkocht was. Tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Irene 14-02-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte ervaring

Vooropgesteld, Marco aan de telefoon is geweldig, ik kan niet anders zeggen, MAAR..... mijn ervaring is zeer slecht te noemen. Bestelde vorige week een droger via de website. 2 dagen later zou hij worden bezorgd ná 17.00. Dit speciaal zo afgesproken in verband met mijn werk. Dit kon blijkbaar niet doordringen bij de bezorger. De betreffende dag kreeg ik een sms met de mededeling dat ze de droger tussen 9.00 en 12.00 kwamen brengen. Na te hebben gebeld met Marco werd dit weer teruggedraaid en zou hij zoals afgesproken het einde van de dag bij mij komen. Vervolgens kreeg ik halverwege die middag wéér een sms, nu met de mededeling dat ze rond 15.45 bij mij zouden zijn. Ik redde dat niet, had bovendien na 17.00 afgesproken...
Helaas, die dag zouden ze het dus niet meer voor elkaar kunnen krijgen. Dan maar de volgende dag... graag na 18.00, in verband met mijn werk. Op de betreffende dag kreeg ik wéér een sms: wij komen tussen 9.00 en 12.00 bij u langs. Help! Na een telefoontje met Marco hebben wij dit weer kunnen wijzigen. Gelukkig,.. ze zullen langskomen na 18.00 uur zoals afgesproken. Wat schetst mijn verbazing... om 16.00 krijg ik een sms...WIJ KOMEN OM 16.45 BIJ U LANGS! Ik heb maar vrij genomen en ben zo snel mogelijk naar huis gegaan en je raadt het misschien al: toen ik een half uur later thuis kwam, waren ze al geweest.... HELAAS NOG STEEDS GEEN DROGER. Ik heb mijn hele bestelling maar geannuleerd. Ik koop die droger wel ergens anders.
Nu probeer ik al een paar dagen mijn 650 euro terug te krijgen en dat is nog steeds niet gelukt. Marco, ik heb gemerkt dat jij hier niets aan kunt doen, maar wat is dit een drama. Ik ga bijna twijfelen of het bedrijf wel echt bestaat en hoop toch echt niet dat ik mijn geld kwijt ben...
Ik zou het heel netjes vinden als ik op een of andere gepaste wijze een knappe vergoeding of kadobon zou krijgen aangeboden, als pleister op de wonde en bij wijze van excuus want dit is te gek voor woorden...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Andre Hauman 14-02-2018 Via de website gekocht

geweldige service, men gaf mij een onmiddellijke oplossing

overzichtelijke site, onmiddellijk antwoord op mijn bijkomende mails.
een correcte en goed te volgen levering.

B.Vissers 13-02-2018 Via de website gekocht

Snel en makkelijke aankoop.

Overzichtelijke webpagina, goede prijzen. Ruime keuze met bijna allemaal merken geschikt voor ieder mans beurs.

Marloes 13-02-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

De wasmachine werd na bestellen gelijk de volgende dag al afgeleverd en aangesloten. Het model wasmachine dat ik had besteld was echter niet leverbaar en in plaats daarvoor heb ik een nieuwer model mogen ontvangen. Ontzettend blij met deze goede en snelle service!

Jeroen 13-02-2018 Via de website gekocht

TOP SERVICE!

Gisteren besteld vandaag bezorgd tot in de keuken!
Ideal link werkte niet helemaal goed maar werdt direct door het bedrijf gebeld dat ze een nieuwe ideal betaallink stuurden zodat ze de vaatwasser vandaag konden leveren.
Vanaf vanmorgen keurig op de hoogte gehouden voor de verwachte levertijd,en ze waren nog een kwartier eerder.Echt top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rick 13-02-2018 Via de website gekocht

Beste prijs en goede levering

Product besteld voor laagste prijs van alle webwinkels. Bestelling was niet op voorraad, maar werd binnen enkele dagen geleverd. Bezorgafspraak maken was eenvoudig, en bezorging kwam op tijd (Dynalogic).

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Nico van dijk 13-02-2018 Via de website gekocht

Keurig bediend en geïnformeerd

We hadden een bepaald type oven van Siemens uitgezocht, maar kregen automatisch het type van
2017 uitgeleverd tegen dezelfde prijs als het oudere type!
Dat noem ik nog
Eens service

Kees 13-02-2018 Via de website gekocht

Prima service

Ruime keus op de site en overzichtelijk met product informatie tegen een zeer gunstige prijs, alleen de bezorging is niet echt zo als het moet. De heren waren niet echt van plan om het product uit te pakken, en omdat ik voor deze service betaald had moest dit dan maar.
Dit deden ze dan maar binnen gooide nog een foto paspartou op de grond en stuk en karton en verpakking materiaal namen ze niet dat moest ik maar bewaren

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Sol 12-02-2018 Via de website gekocht

Aeg inductie kookplaat perfecte levering

Aeg inductiekookplaat HK634200FB gisteren besteld en vandaag volgens planning geleverd. Deze aanbieder Veiligkopen.nu is ook nog eens goedkoper dan de grotere marktspelers. En natuurlijk gratis gezorgd.

Joost 12-02-2018 Via de website gekocht

Snel, klantvriendelijk, top service en scherpe prijs!!!

Wij kwamen bij onze zoektocht naar een Smeg fornuis uit bij veiligkopen.nu mede door de scherpe prijs! Ik heb hem online besteld en nog even gebeld omdat ik wat vragen had. Super te woord gestaan en nog handige tips meegekregen! Het fornuis is keurig op de gewenste dag geleverd en van te voren werd ik nog even netjes gebeld. Super blij met de service en de goede prijs/ kwaliteit verhouding. Absolute aanrader en daarom alles uitstekend beoordeeld!

Jos 10-02-2018 Via de website gekocht

Goede keus

Duidelijke site met voldoende keuzemogelijkheden. Scherpe prijs. Prima informatievoorziening over bestelling. Snelle en acurate afhandeling en bezorging.

Blommaers 10-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende levering en prima op tijd !

Uitstekende levering van mijn droogkast en prima op tijd ! Oude trommel meegenomen en ook al het verpakkingsmateriaal.

Vincent 10-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service met goede bezorging

Gisterenavond een wasmachine besteld en binnen 24 uur de eerste was weer kunnen draaien.
via een uitstekende bezorgdienst op de hoogte gehouden van tijdstip levering. Daardoor rustig boodschappen kunnen doen.