VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VeiligKopen.nu.

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Nu ook levering op Zaterdag!! Veiligkopen.nu is de grootste internetwinkel gespecialiseerd op huishoudelijke apparatuur. Omdat veiligkopen.nu deel uit maakt van een grote organisatie zijn wij in staat onze artikelen tegen zeer gunstige tarieven aan te bieden, hierdoor is ook continuïteit gegarandeerd. Uniek bij Veiligkopen.nu, u kunt ook de door u gekocht inbouwapparatuur tegen een zeer gunstig tarief laten installeren (zie voorwaarden) Heeft u vragen dan willen wij deze graag beantwoorden u kunt ons bereiken onder telefoonnummer 070-3276808

Deze score is gebaseerd op 400 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Yvonne 27-02-2024

Besteld, en de volgende dag gelijk geleverd. De jongens hebben het keurig geplaatst en geïnstalleerd, en mijn oude apparaat meegenomen. Vriendelijk, snel en goede prijs!

Kristof 27-02-2024

Scherpste prijs online te vinden en zeer snelle, eenvoudige én gratis levering

Marianne 27-02-2024

Kreeg mail met bevestiging en verder niets contact opgenomen met de klantenservice daar vriendelijke te woord gestaan en erg behulpzaam. Kreeg van deze meneer nog een mail toegezonden waarin meer informatie stond.

Jorro 24-02-2024

Prima prijs voor deze nieuwe vriezer
Ziet er goed uit en we zijn heel blij met de bezorg methode
De bezorgers waren overigens bijzonder vriendelijk

Fam Cobben 23-02-2024

Makkelijk online te bestellen genoeg keuze
Snelle levering
Vriendelijk heren die kwamen leveren
(Zijn zo snel ongelooflijk )
Top 👍🏼

Sjors 22-02-2024

Ik heb gisteravond een Etna kcv385nzwa koelvriescombinatie besteld en betaald. Kreeg vanmorgen heel vroeg al bericht van Dynalogic (de vervoerder) we komen eraan met jouw bestelling van Veiligkopen.nu met een Trake&Tracé link . Ik kon de hele reis van mijn bestelling volgen met een steeds nauwkeuriger wordende aflever tijd. Geweldige service. Chauffeur Abdulkarim bracht de koelvriescombinatie met zijn maatje netjes 4 trappen op tot in de keuken. Verpakkingsmateriaal en oude koelvriescombinatie werden netjes meegenomen, echt TOP,hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Seba Guerrero 22-02-2024

Purchased a new washing machine one day and the next day in the morniong they delivered the machine. Usually in Bewlgium thay take the product to your dooe, not entering, but in this case they brought the machine inside the house to the final place for it. I just needed to take it out of the pachage and connect it.

VK1271877 16-02-2024

Had in eerste instantie een warmtepompdroger besteld die niet direct leverbaar was, order omgezet naar een wat duurder exemplaar, hoefde niks bij te betalen :-)
Snel geregeld en prima service van Richard en Melvin.
VK1271877

Gerard 14-02-2024

Het artikel (inductiekookplaat) was zeer scherp geprijst en de volgende dag netjes afgeleverd. Ben zeer tevreden over de online bestelling.

R Hoekstra 14-02-2024

Keurig nette snelle levering. Afspraken zijn keurig nagekomen. Zee duidelijk website waardoor bestellen ook heel gemakkelijk ging.

Piet Douma 14-02-2024

Prima ervaring na het kopen van een combimagnetron! Zondag besteld - Maandag in huis ! Goede communicatie betreffende de levering van het apparaat via track en trace tot in het uur van levering ! Warm aanbevolen webshop 👍

Imke 12-02-2024

Ik wilde de dag na mijn wasbak al hebben, omdat we hem zouden gaan installeren. Maar ze hadden mijn betaling nog niet binnen. Nadat ik een mail gestuurd had, kreeg ik om 10 uur savonds reactie. Ik mocht mijn afschrift van de betaling toesturen en dan zouden ze de wasbak de dag erna toesturen. Zo gezegd, zo gedaan. Meteen daarna een leverbevestiging gekregem. Zonet de mail gekregen dat ze onderweg zijn. Dit vind ik nu behulpzaam en service!!!

Zehra Gokmen 11-02-2024

Ik heb 2 wasmachines en een droger besteld en ben zeer tevreden. De service en prijs is uitstekend. Raad het zeker aan!

Whirlpool 10-02-2024

ARG90211N koelkast werd geleverd met 2 defecte glasplaten (plasticrand)
Ik kom niet voor vervanging/vergoeding in aanmerking. Ik heb geprobeerd te lijmen en toen bleek dat de scheur in de pl.rand door te hoge spanning is veroorzaakt. Ik vind het een schande, Veilig kopen is verantwoordelijk voor een goede afhandeling, maar schuift het probleem af naar de firma die hem geplaatst heeft (Ajtec) en naar Whirlpool. Ik koop nooit meer iets bij "Veilig(!)kopen".

BS Shridhar 10-02-2024

Easy, Clear & convenient website; Very competitively priced; Order placing was a cinch; Product delivered and installed on time; Product met expectations. Happy!.

Rob 08-02-2024

Keurige service en goed geholpen bij kapot apperaat.
Snelle vervanging van electrisch gasfornuis door nieuw.

Dorien 07-02-2024

Kwam als goedkoopste bij Kieskeurig uit de bus. Prima vriezer gekocht. Online bestellen ging snel en gemakkelijk. Daarbij kon ik zelf de leveringsdatum kiezen (zelfs al de volgende dag!).
Levering en informatie daaromtrent was prima. De vervoerder heeft een leveringstijdsframe van twee uur, en belooft dat je meer hoort wanneer de chauffeur zijn reis begonnen is. Dat was wat lastig want je weet immers niet hoe lang de reis duurt. Uiteindelijk hoorde ik een half uur van te voren.
Beloofd was dat de oude vriezer meegenomen zou worden, maar we moesten praten als Brugman om dat ook daadwerkelijk voor elkaar te krijgen.
Al met al is alles prima gelukt en doet de vriezer zijn werk ook prima!

THEO 06-02-2024

Prima bedrijf. Snelle levering, goede service. Top produkten! Ik raad veiligkopen.nu. Super bedrijf!!

Siepie Dijkslag 06-02-2024

We hebben gekocht bij veilig kopen omdat de prijs goed was en de levering direkt de volgende dag. Keurig geregeld allemaal

Vonne 03-02-2024

Super tevreden over Veilig Kopen! Snelle levering van, in dit geval, was-en droger apparaten! Droger bleek behoorlijk beschadigd, foto's gestuurd en de tweede dag werd er al weer een nieuwe geleverd zonder schade!!
Dus mensen niet wanhopen, u kunt nog steeds Veilig Kopen!!!

D. Klaassen 30-01-2024

Ik had een wasmachine op het oog en deze was ergens anders goedkoper, Veiligkopen deed me snel een passende offerte en door akkoord te geven was het snel geregeld. Ook moest het een specifiek dagdeel worden geleverd en ook dit was geen probleem. De wasmachine werd snel en professioneel aangesloten. Dus een prima ervaring!

Jody demoitie 29-01-2024

VK1268210
Goede snelle levering. Alles lijkt inorde te zijn. Handig dat de handleiding online komt.

Tom 27-01-2024

Perfect, zowel info over de leverings datum en dan nog is zelf de dag van levering kunnen kiezen. De levering zelf op het voorhand perfect ingelicht van het uur voor de levering.

René Boogmans 27-01-2024

Het is de eerste keer dat wij bij jullie besteld hebben. En wij willen jullie bedanken voor de juiste begeleiding, en wat vooral belangrijk is, het houden aan afspraken. Ook qua leveren konden wij alles meevolgen, en werd het geleverd op de tijd die werd aangegeven.
Bedankt hiervoor.
René en Mieke.

Wilhelmien 26-01-2024

Snelle reactie, vriendelijk, goede informatie omtrent bestelling en levering. Afspraken exact nagekomen ivm levertijd. Levering was keurig verpakt. Fijn bedrijf wat de levering bezorgde.
Wij zijn dik tevreden en zullen zeker dit bedrijf aanbevelen.