VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Meeusen Ann 20-12-2023

Zeer tevreden over de website. Had probleem met betreffende betaling uit België en kreeg zeer snel antwoord op mijn mail. Alles verliep vlot en dag later stond besteldienst aan de deur.

Rene 19-12-2023

Deze winkel gekozen omdat die de goedkoopste was. Kon het bezorgadres later probleemloos veranderen (bezorgen i.p.v. afhalen). Keurig bezorgd op het aangekondigde/afgesproken tijdstip.

Sophia 19-12-2023

Ze stuurden me om 8:00 uur 's ochtends een bericht, dan kon ik pakket online volgen en ze waren mooi op tijd thuis.

Patrick V - België 16-12-2023

Goeie, overzichtelijke site. Bewering van scherpe prijzen klopt echt. Vlot bereikbare klanten dienst, wat geen evidentie meer is tegenwoordig. Bestelling stipt geleverd. Enige werkpuntjes zijn dat er geen vergelijkfunctie is tussen verschillende, te koop aangeboden toestellen. Ook worden er extra kosten (€ 9,95) aangerekend wanneer men met een kredietkaart wil betalen, wat jammer is, want in veel gevallen is de koopwaar dan extra verzekerd door de kaartuitgever.

Ger Janssen 16-12-2023

Super tevreden . Goed bedrijf veilig kopen snel geleverd komen afspraken ook na. En ook belangrijk goede prijzen en goede producten. Zeker een aanrader.

Hans 15-12-2023

Super bedrijf. Snelle levering. Ik had foutje gemaakt met bestellen. Ik had een product gekozen dat niet in voorraad was. Eén telefoontje en de order werd omgezet naar een product dat wel in voorraad was. De medewerker werkte direct mee tot de oplossing. En dat ging niet ten koste van de levertijd. Top. Neem m'n petje af voor dit bedrijf.

Ozkan 15-12-2023

Ik heb met Black Friday een nieuwe wasmachine en droger gekocht nr. VK1249824. Blijkbaar had de fabrikant productie/leverings problemen heeft. Samen met de klantenservice gekeken naar een oplossing. En samen eruitgekomen. Waarvoor mijn dank. Vandaag heb ik de producten mogen ontvangen. Volgende keer bestel ik weer rustig bij veiligkopen.nl

Marianne 12-12-2023

Ik ben zeer tevreden over mijn whirlpool inductie kookplaat WSQ2760BF.Met de nieuwe technology kookt het snel en bak je o.a. een kipschnitzel lekker krokant.
Op de website van veiligkopen.nu kun je alles makkelijk vinden en is zeer overzichtelijk.En er is genoeg keus voor hele scherpe prijzen.
Je wordt Telefonisch professioneel en vriendelijk geholpen.

Louis Loos 11-12-2023

Zeer verast hoe deze winkel een formidabele service levert , het was voor mij de eerste keer en ben zeer tevreden hoe de dienstverlening is , i.v.m timing leveringstijd en snelheid en verzorging van mijn aankoop.

Cadalen. Dominique El ouiriny 11-12-2023

Ben zeer tevreden levering ging heel vlot smorgens bericht gekregen dan sms zeer vriendelijk personeel dat levert uitleg gekregen prijs was veel goedkoper als elders. Top

EsteRiet 11-12-2023

Ongelooflijk ! Zondagavond rond 20 u besteld en maandagochtend rond 11 u gratis geleverd in België.
Hoe doen ze het ?
Waarom deze shop ? Was 50 euro goedkoper dan de meeste andere aanbieders.

HP 10-12-2023

De afhandeling van veelgevraagde producten die bijna overal uitverkocht waren werd hier sneller en beter afgehandeld dan bij andere bedrijven. De correspondentie over tijd van levering was beter en de prijs het laagst.

Leon Reinders 09-12-2023

Eenvoudig te bestellen, genoeg keus uit diverse merken, goede prijs kwaliteit verhouding, duidelijke communicatie over de levertijd en mooi op tijd bezorgd op de afgesproken datum.

Robert 08-12-2023

Geen poespas, maar doen wat ze zeggen. Sta echt te kijken, we hebben de vaatwasser om 19:35 besteld en om 08:30 uur de volgende dag stonden ze aan de deur. Snel, goed en betrouwbaar. Keurige mensen en goed geholpen. Ga zo door.

Lex Hamersma 07-12-2023

Een goede duidelijke website die een aankoop makkelijk maakt. Goede informatie over het gewenste te kopen apparaat, een goede prijs en een keurige bezorging👍 Kortom top😁

Sandra 07-12-2023

Koel/vries combinatie besteld. Duidelijke website met contact gegevens gaf mij het vertrouwen om hier een bestelling te plaatsen. Ook perfecte bezorging. Geweldig dat je kan meekijken waar de koerier rijdt.

Carine 07-12-2023

Zeer correct en stipt. Zullen hier zeker nog aankopen. Goederen precies zoals omschreven en levering op exact tijdstip

Mehmet 07-12-2023

I bought a fridge and a range hood. Almost everything went smoothly. They were responsive during the whole process, including the delivery service. The only issue I had was that installation service would have to be delayed and they had not informed me beforehand. But they immediately cancelled it per my request and refunded me for the installation cost.

ERic 07-12-2023

Duidelijke site, eenvoudig bestellen, heldere voorwaarden en snelle levering

MTB 06-12-2023

Goed en duidelijk e-mailcontact gehad over de aanschaf van onze afzuigkap. We kregen antwoord op onze vragen en een passende offerte!

Marc C 04-12-2023

Alles verloopt perfect zelf de communicatie door de leverancier verliep zeer goed ook al sprak die mens moeilijk Nederlands.

Bert 04-12-2023

Als ik heel eerlijk ben (en tevens erg naïef) sprak de naam van het bedrijf mij enorm aan. Maar ook de supersnelle bestelling en levering binnen 24 uur. Geweldig gewoon. Dus voor mij een 10. Geen klachten alleen maar complimenten.

Caroline 03-12-2023

Duidelijke informatie over het aangekocht product. Gebruiksvriendelijke website en betalings-mogelijkheden. Zeer vlotte en vriendelijke levering.

Anouk 03-12-2023

++++ Prijs is top, bezorging nog beter! Thanks mannen. Heel vriendelijk en up to date over bezorgtijd.

CK 03-12-2023

Heel aardige bezorgers, goede informatie over de te vrewachte levertijd, maar helaas, ze waren veel later dan voorzien; de verwachte levertijd is een aantal keer naar een veel later tijdvenster geschoven.