VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 391 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

THEO 06-02-2024

Prima bedrijf. Snelle levering, goede service. Top produkten! Ik raad veiligkopen.nu. Super bedrijf!!

Siepie Dijkslag 06-02-2024

We hebben gekocht bij veilig kopen omdat de prijs goed was en de levering direkt de volgende dag. Keurig geregeld allemaal

Vonne 03-02-2024

Super tevreden over Veilig Kopen! Snelle levering van, in dit geval, was-en droger apparaten! Droger bleek behoorlijk beschadigd, foto's gestuurd en de tweede dag werd er al weer een nieuwe geleverd zonder schade!!
Dus mensen niet wanhopen, u kunt nog steeds Veilig Kopen!!!

D. Klaassen 30-01-2024

Ik had een wasmachine op het oog en deze was ergens anders goedkoper, Veiligkopen deed me snel een passende offerte en door akkoord te geven was het snel geregeld. Ook moest het een specifiek dagdeel worden geleverd en ook dit was geen probleem. De wasmachine werd snel en professioneel aangesloten. Dus een prima ervaring!

Jody demoitie 29-01-2024

VK1268210
Goede snelle levering. Alles lijkt inorde te zijn. Handig dat de handleiding online komt.

Tom 27-01-2024

Perfect, zowel info over de leverings datum en dan nog is zelf de dag van levering kunnen kiezen. De levering zelf op het voorhand perfect ingelicht van het uur voor de levering.

René Boogmans 27-01-2024

Het is de eerste keer dat wij bij jullie besteld hebben. En wij willen jullie bedanken voor de juiste begeleiding, en wat vooral belangrijk is, het houden aan afspraken. Ook qua leveren konden wij alles meevolgen, en werd het geleverd op de tijd die werd aangegeven.
Bedankt hiervoor.
René en Mieke.

Wilhelmien 26-01-2024

Snelle reactie, vriendelijk, goede informatie omtrent bestelling en levering. Afspraken exact nagekomen ivm levertijd. Levering was keurig verpakt. Fijn bedrijf wat de levering bezorgde.
Wij zijn dik tevreden en zullen zeker dit bedrijf aanbevelen.

Tuya 24-01-2024

Deze 2 deurs koelvrieskast Inventum KV1808R was 6% goedkoper dan bij Bol.com met de zelfde 5 jaar garantie en gratis bezorgen op 3e etage. Via Dynalogic, 24 uur na bestelling al bezorgd. Diverse updates bezorgtijd ontvangen. Als het oude apparaat bij de voordeur staat en schoon is gemaakt plus losse delen met tape vast gezet nemen ze die ook gratis mee. Zeer tevreden. No-frost, klasse E en dat voor € 395,00. Die 6% kun je ook inruilen dan nemen ze de verpakking mee en zetten het apparaat op zijn plek.

Bram 23-01-2024

Onze wasmachine is prima op tijd geleverd, voor een hele goede prijs
Ook de levering aanpassen was een koud kunstje, en geloof het of niet ze waren er precies op de afgesproken tijd
Zelden zo een prima bedrijf meegemaakt

Guido 22-01-2024

De site is zeer overzichtelijk en toegankelijk met een zeer goede prijsduiding, duidelijke info over het product dat je wil aankopen, alle specificaties zijn duidelijk vermeld en de info bij het afrekenen is duidelijk en de levertermijn is super snel en wordt effectief ook nageleefd, kortom, voor mij mijn eerste aankoop bij Veiligkopen maar zeker niet de laatste.
Echt een aanrader.

Veenstra 21-01-2024

Netjes gebeld voor de levering door de chauffeur en zoals afgesproken over de drempel afgeleverd. Super mooie en strakke koelkast heel erg tevreden!

Wilma 21-01-2024

Op prima site een inductiekookplaat besteld.
Werd de volgende dag geleverd na uitstekende informatie voorziening van tijdstip van bezorging.

Hein 20-01-2024

Een super shop!! Ze komen tenminste na wat ze schrijven op hun site! Goede prijs en snel geleverd door een fantastische vervoerder die je constant op de hoogte houdt over de levertijd!! In een woord.,,,suuuuper!!!

Walter 19-01-2024

Snelle en correcte levering / communicatie.
Het bestelde product is geleverd binnen de van te voren afgesproken tijd.
Product voldoet aan hetgeen is omschreven op de website.

Anoniem 17-01-2024

Snel gefixed en geïnstalleerd, goede bezorging. Verder gewoon tevreden over alles.

Ans 17-01-2024

2e keer dat ik hier wat koop. Nu wasmachine gekocht. Perfecte winkel. Snelle levering en netjes geïnstalleerd door de sterke mannen van Dynalogic. Oude machine meteen door hen afgevoerd. Helemaal top

Arie Pronk 15-01-2024

Ben helemaal tevreden , niets op aan te merken . Snel geleverd .Vrijdag middag besteld en zaterdag om 12 .00h.Stond hij al op de 1etage klaar voor gebruik .
De mensen die hem kwamen brengen en plaatsen helemaal top.

Axel 15-01-2024

Goedkoop, veilige webshop en ik had de mogelijkheid bij de miele oven/magnetron om extra garantie bij te bestellen. De bestelling en levering ging allemaal prima en snel.

Ineke hag 14-01-2024

We hebben een Siemens inbouwespressomachine gekocht. Heerlijke koffie en het gemak ervan. Top!!!

Adam Lazarewicz 14-01-2024

Ik ben erg blij met de aankoop en de goede service,zeer snelle en professionele service

Suzan 13-01-2024

Tot overmate van ramp ineens mijn oude wasmachine kapot. Nieuwe wasmachine op vrijdags gekocht en goed op de hoogte gehouden. Volgende middag al geleverd. Van te voren bericht gehad dat bezorgers onderweg waren en vriendelijke mensen bij aankomst. Machine werd netjes uitgepakt boven gebracht aansloten en oude machine mee namen. Mooie machine de nieuwe. Geen klachten. En zou het zo weer doen. Ordernummer: VK1263428

Duidelijk en heldere service. Blij met de nieuwe wasmachine

gert 13-01-2024

precies op tijd zonder beschadiging en beleefd dus zeker een aanrader .
ook wel eens fijn:)

Ineke hag 12-01-2024

Was simpel te vinden op de site wat ik wilde hebben. Prima site dus. De bezorging liet wat op zich wachten omdat het aparast niet op voorraad was

Pascalle 11-01-2024

Super snelle service, mooie koelkast en vriendelijke bezorgers! De koelkast werd op zijn plek gezet en al het afval weer meegenomen.