VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 391 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marcel 24-11-2020

Alles verliep prima.
Snelle levering en het aangeven wanneer de bestelling aankomt is erg fijn.
Aangegeven tot over de eerste drempel,
Had alleen verwacht dat het apparaat uitgepakt werd en de piepschuim en het karton werd meegenomen.

Ronald 23-11-2020

Ruime keuze, goede duidelijke omschrijvingenbij de producte. Na de bestelling afgerond te hebben werden wij goed geïnformeerd over de levering van het product en een snelle levering. Kortom een aanrader!

Roy Van Aart 23-11-2020

Ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling
Prijsniveau goed
Levering zeer snel
Top geregeld

Duindam 23-11-2020

M'n oude wasmachine gesneuveld. Zondags een nieuwe besteld en direct maandag netjes in het gestuurde tijdvak afgeleverd. Oude wasmachine is gelijk meegenomen, dat is heel fijn. Duidelijk overzicht bij bestellen welke kosten je voor welke service moet betalen. En net iets goedkoper dan de andere zaken. Erg blij mee!!
Ivm corona ook goed dat de leverancier vooraf een code stuurt, zodat je contactloos kan ondertekenen.

Monique vd palen 23-11-2020

Bij de consumentenbond gekeken en daar was de warmtepompdroger best reviewt okt 2020. Op internet gekeken naar waar ik het kon kopen voor de beste prijs EN goede service. Daar kwam veiligkopen.nu voor mij uit beste keus. De website was duidelijk en overzichtelijk en de prijs was echt de laagste op dit moment, mede namens de blackfridayactie. Heb zaterdagavond de droger besteld en betaald en kreeg netjes een bevestiging. Vandaag(maandag) is hij netjes op tijd geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden met een traceernummer om de voortgang te zien. De oude droger werd meegenomen en mijn nieuwe droger werd geinstaleerd op de zolder doir 2 nette bezorgers. Ze namen ook het karton weer mee en waren kundig en vriendelijk.
Wil je iets bestellen bij een betrouwbare winkel en goede prijs en snelle levering raad ik echt aan om bij veiligkopen.nu te bestellen. Niet twijfelen maar doen.

NGAM 21-11-2020

Ik koos voor een veilige en erkende online winkel voor mijn aankoop met de zekerheid van levering en klantenservice aangezien je veel nare verhalen hoort over internetbedrog.
Meteen na bestelling werd ik s’ avonds om 22.00 u nog gebeld aangezien mijn mailadres per ongeluk fout was ingevoerd. Klantvriendelijke heer, zeer behulpzaam, snelle levering en transparante organisatie.
Levering prima in orde en gemonteerd.
Dikke duim!

Harry 21-11-2020

Snelle levering!!
Goede prijs kwaliteit verhouding!!
Duidelijke site met juiste gegevens!!

Carin 21-11-2020

Snelle levering. Maar ook mogelijk om te bepalen om een andere leveringsdag te kiezen. Je krijgt op de dag zelf een link, waarop je kan zien in welktijdsblok ze komen. En dan een push up bericht een half uur van tevoren.
Daarnaast voor een klein bedrag word het oude apparaat meegenomen en de nieuwe geïnstalleerd op de etage waar het apparaat geïnstalleerd moet worden. Installeren het nieuwe apparaat en geven alvast de eerste uitleg.
Tot slot laten ze alles opgeruimd en netjes achter.

Fritz 20-11-2020

Ze doen hun naam eer aan. Veilig en betrouwbaar maar ook snel en super Track &Trace die exact uitkomt. Ook vriendelijk personeel.
Vriezer van Bosch

Hussie 19-11-2020

Ik ben altijd een beetje huiverig met internet winkels, zeker als je niet achteraf kan betalen. Maar alles is super goed gegaan. Levering was snel, werd steeds op de hoogte gehouden. Netjes een melding toen ze naar mij toe kwamen, half uur ervoor ongeveer. Heb lang gezocht maar ze leveren tegen een absolute top prijs. Voor een klein bedrag heb ik mijn garantie uitgebreid tot 5 jaar. Aanrader mij hebben ze overtuigd.

Baboelal 19-11-2020

Heel goed geregeld, keurig optijd afgeleverd. Wasmachine was verkeerde type gebracht, bezorgen hebben meteen gebeld en volgende dag was de juiste afgeleverd.

Rosa63 19-11-2020

Het door mij bestelde artikel bleek niet meer leverbaar waarna de opvolger (die een paar tientjes duurder was) voor de oorspronkelijke prijs werd geleverd. Blij mee!
Goede communicatie.

Jan N, Almere 19-11-2020

Bestelling en levering prima georganiseerd, duidelijke aankondiging met steeds concretere aflevertijd.

Bezorgers uitermate vriendelijk en beleefd, al kreeg ik bijna de verkeerde doos door de deur en mocht de behandeling van de - voor mij toch kostbare - apparatuur echt wel wat voorzichtiger. Niettemin waardering!

Tevreden klant 19-11-2020

Zeer snelle service met goede voorraden en actuele prijzen. 2 minuten vóor 22.00 uur besteld en de volgende dag 10.35 uur stonden ze op de stoep met mijn Amerikaanse koelkast. Een top apparaat met veel ruimte en zeer stil (39 db), wat merkbaar rust geeft. En dat voor een scherpe prijs!

A.de Boer 19-11-2020

Snelle levering-beleefd en hulpvaardig personeel -goede tijdsaanduiding van levering .Zeer tevreden

Wolfs 17-11-2020

Makkelijke website, goede communicatie en snelle levering. Nette mensen die de wasmachine keurig neer hebben gezet en al de rommel mee hebben genomen.

José Derksen 17-11-2020

Fijne betrouwbare shop. Alles op afgesproken tijd deskundig geleverd. Fijne communicatie via e-mail en sms.
Ik zal deze shop van harte aanbevelen.

Delfie 16-11-2020

Een scherpe aanbieding van het product, snelle levering en duidelijke mailcontact.

Barry 16-11-2020

van A to Z zo als het hoort website duidelijk , updates omtrent levering , en ook nog eens zonder gebreken geleverd

Fokke Boorsma 15-11-2020

Snelle levering, goede track & trace, je wordt per uur op de hoogte gehouden zo ongeveer. En een scherpe prijs

Nico 14-11-2020

Zeer correcte afhandeling! Bezorging binnen 24 uur, vriendelijk en behulpzaam.

Ger 14-11-2020

Na het eerste contact tot en met de bestelling van de goederen ging alles perfect en tegen een goede prijs. Nadat de bestelling was gedaan en ook de betaling zijn de goederen besteld en kwam de transporteur in beeld. Bij de transporteur mag wel eens een goed werkend ingang controle plaatsvinden. De goederen zijn door Veiligkopen aangeleverd en daarna zijn ze niet meer teruggevonden. Na tussenkomst van Veiligkopen is 1 artikel na dagen zoeken teruggevonden en het 2e artikel is tot op heden nog niet gevonden.
Het eerste artikel wat zoek was is uiteindelijk gevonden en in een behoorlijke beschadigde doos bij met veel plastic tape om de doos ons afgeleverd. Na een melding bij Veiligkopen dat het eerste artikel gelukkig onbeschadigd is aangeleverd en dat wij nog zitten te wachten op het 2e artikel. Dit artikel hebben ze snel bij de leverancier besteld en is na 3 dagen bij ons aangeleverd. De communicatie met Veiligkopen is uitstekend verlopen maar bij Dynalogic mag de communicatie en magazijn activiteiten wel wat verbeteren. Ik hoop dat ze dit de komende weken ook daadwerkelijk gaan doen zodat ik bij de volgende bestelling niet weer geconfronteerd wordt met de slechte aanlevering van de goederen.

Maartje Brouwer 14-11-2020

Super snelle levering. Donderdag avond besteld, zaterdag middag in huis (had zelfs vrijdags al gekunt, maar dat kwam mij niet uit). En door de kassa korting was ik hier veel goedkoper uit dan bij andere verkopers.

Harry de Vries 14-11-2020

De levering was binnen 24 Uur, en er werd goed aangegeven hoe laat de koelkast bezorgd wordt.
De bezorgers waren vriendelijk en pakte de koelkast uit.
Dus geheel prima.

Anita 14-11-2020

Goede service, nette, vriendelijke heren, die het apparaat netjes geïnstaleerd hebben en de oude wasmachine meegenomen hebben. Snelle levering. Helemaal tevreden.