VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anita 14-11-2020

Goede service, nette, vriendelijke heren, die het apparaat netjes geïnstaleerd hebben en de oude wasmachine meegenomen hebben. Snelle levering. Helemaal tevreden.

Fam. van Dijk 13-11-2020

duidelijke website, nette prijzen. Onze nieuwe wasmachine zo besteld en de volgende dag keurig volgens planning geleverd. Helemaal top !

Jacqueline 12-11-2020

De site is overzichtelijk en makkelijk op product te sorteren. Het proces van aflevering is duidelijk en helder en we zijn steeds op de hoogte gehouden over de aflevertijd. Ze waren ook keurig op tijd en zonder poespas werd de oude meegenomen en de nieuwe binnengebracht. Snel, accuraat en efficiënt.

WHB 12-11-2020

Snelle levering, goede service, zat een deukje in de deur erg jammer maar is erg netjes en snel opgelost de volgende dag omgeruild.

Norwin 12-11-2020

Service was heel goed, de volgende dag geleverd.
Bezorgers waren vriendelijk en heel behulpzaam.
Norwin

Marissa 12-11-2020

Veiligkopen bood het inductiefornuis dat ik op het oog had voor de beste prijs aan. Omdat ik er zeker van wilde zijn dat het fornuis voorradig was, heb ik eerst met de klantenservice gebeld. Ik had gelijk iemand aan de lijn en er werd bevestigd dat, indien ik het fornuis voor 22.00 zou bestellen, ik hem morgen in huis had. Hierna heb ik mijn bestelling geplaats en ging de levering erg voorspoedig. De koerier kwam op het aangegeven tijdstip en leverde het fornuis tot in de keuken (uiteraard op gepaste afstand). Ik ben er ontzettend blij mee!

Michel 11-11-2020

Topshop,scherpe aanbiedingen en snelle levering,ook nog eens 100 euro terug op mn bankrekening door een actie die ze hebben lopen,hoppa,heel blij met de Siemens wasdroger.
ordernummer VK911500

Erik 11-11-2020

Al meerdere malen bij Veilgkopen rtikelen besteld.
Altijd goed geregeld en afgehndeld.
Goede communicatie van het begin tot het einde.
Ook de mogelijkheid om het gekochte apparaat te laten installeren.
Helemaal top

Jaap de W. 11-11-2020

Hele mooie, persoonlijke aanbieding gekregen voor de aanschaf van een wasmachine en droger. Ontzettend snel antwoord, zelfs einde van de dag en in het weekend. Richard en Marco, dank voor jullie inzet en meedenken!

mike 11-11-2020

Duidelijke site, prima prijs en snelle levering zoals vooraf beloofd. Order VK914473

CdeV 11-11-2020

Veilig kopen heeft een prima aanbod met ruime keus. Na lang nadenken en uitzoeken had ik een wasmachine uitgekozen en vooraf betaald, welke toch niet leverbaar was. Dit zou eigenlijk gelijk op de site vermeld moeten worden als niet leverbaar/uitverkocht. Nu kreeg ik na betaling gelijk een email bericht dat VeiligKopen een vergelijkbare wasmachine zou leveren. Dit bleek ook zo te zijn, en het is prima dat men een alternatief voorstelt, maar ik had het liever zelf uitgezocht en het zeker voor de betaling willen weten.
De snelle levering en de goede service van het doorgeven van eerst het dagdeel en later de exacte bezorgtijd heb ik als zeer prettig ervaren.

Mariska 11-11-2020

Wat een mooie machine, keurig geleverd op de dag en tijdstip zoals afgesproken Via de planning! Aangesloten en oude machine mee terug! Wij zijn blij 👍👍

Wim 11-11-2020

Levering was snel. Ik had een droger besteld die nergens meer op voorraad was. Na afrekenen bleek dat ook bij bij veilig kopen deze droger niet op voorraad was. Maar ik kreeg van dezelfde droger het nieuwe model, voor de prijs van de droger die ik eigenlijk besteld had. De droger werkt top, dus ik ben heel tevreden.

Tammie 10-11-2020

Duidelijke website en snelle levering
Keurig afgeleverd op de uitgezochte datum

Dijk 10-11-2020

Prima service. Ik heb een vriezer gekocht voor een mooie prijs vergeleken met andere webshops. Top!

Ten Kate-Kool 10-11-2020

de beste prijs en perfecte levering, geheel volgens planning. tussentijds goed op de hoogte gehouden.

RenéEhv 10-11-2020

Veiligkopen had niet alleen veruit de laagste prijs voor de Liebherr vrieskast, maar omdat mijn bestelling een wat ouder model was, kreeg ik een upgrade, naar het model van dit jaar. Niet verkeerd, toch? De bezorgingsdatum mocht ik zelf kiezen en via een trackingscode en SMS-bericht werd ik op de hoogte gehouden van het exacte tijdstip. De bezorgers waren stipt op tijd en waren op mijn verzoek bereid mijn vrieskist in de kelder te plaatsen. Dat had me in mijn eentje nooit gelukt. Een 100% 10-puntenervaring dus!

Bert 09-11-2020

Prima webwinkel , na aanvraag offerte een korting van € 80,- gekregen vergeleken met andere webwinkels, besteld op vrijdag en op maandag de wasdroger geleverd gekregen in prima conditie geen beschadigingen.

Marion 09-11-2020

Ruime keuze snelle bezorging en een optimale service met zeer vriendelijk en kundig personeel

Rob B. 09-11-2020

Alles volgens afspraak. Aflevering direct volgende dag en oude spullen mee retour.

Jansen 09-11-2020

Gisteren besteld en van ochtend 2 x mail gekregen dat ze er rond 11 uur zijn. En op tijd en netjes achtergelaten pluim.

Berta 09-11-2020

Website experience was perfect and delivery was here in less than 10 hours!! Order number: 382775

Monique Gerlings 09-11-2020

Super service! Gisteren besteld en nu al ontvangen. Nette aflevering en alles volgens afspraak. Ook direct antwoord op mail. Helemaal top!

Jean Marc 08-11-2020

Wij zijn heel tevreden. Men wordt "per stap" telkens ingelicht via e-mail wat er komen zal.
Ongeveer een kwartier voor tijd, krijgt men nog een smsje dat men eraan komt.
De leveringstermijn wordt gerespecteerd.
Perfecte service.

Jolanda 08-11-2020

op de site stond het artikel als leverbaar en dus morgen in huis. Na bestelling geplaatst te hebben kreeg ik bericht dat hij niet op voorraad was en dat hij besteld moest worden bij de leverancier. Uiteindelijk kwam hij een aantal dagen later. Dat was nog snel genoeg, maar zou fijn zijn als dat bij bestellen al bekend zou zijn.