VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 392 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Werf 12-12-2020

Na bestelling gelijk een orderbevestiging en keurig afgeleverd op afgesproken data.
Top! Ik beveel veiligkopen.nu zeker aan!

Nicole 12-12-2020

Super netjes geholpen en personeel denkt met je mee. Ook de bezorging ging vlekkeloos. Ben goed geïnformeerd over m’n bestelling al met al erg tevreden en kom zeker terug!

Arjan 12-12-2020

Onze wasmachine was stuk. We zochten een nieuwe wasmachine en vonden bij veiligkopen.nu de gewenste wasmachine voor de beste prijs. We hadden op vrijdag besteld en zaterdag werd er al geleverd. Voor een klein bedrag extra werd de wasmachine op zijn plek gezet en aangesloten. En de oude wasmachine werd weer meegenomen. Heel fijn dat het zo snel kon met goede service.

Wim 12-12-2020

Gisterenavond na 20.00 uur besteld, na een duidelijke telefonische uitleg over de wasmachine en vandaag al keurig op de tweede etage afgeleverd, nadat we 's morgens om 08.00 een bericht kregen hoe laat we de machine konden verwachten en zelfs nog een reminder een half uur van te voren. Wat een service!

Jos Croijmans 11-12-2020

Ik geef veilig kopen een negen omdat ze zeer snel leveren goede bezorger en wat ik ook nog wil vermelden mijn vrouw had een oven magnetron gekocht en kwam tot de conclusie dat het geen hete lucht oven was gebeld en de oven werd zonder problemen omgeruild wat een service van veiligkopen.nu

Mark 11-12-2020

Wij bestelden een model koelkast dat niet meer leverbaar bleek en kregen voor hetzelfde geld de (duurdere) opvolger. Top! De communicatie met de installateur verliep vooraf ook prima. Daardoor geen verrassingen bij de levering. Kortom alles naar tevredenheid afgehandeld.

Krystle Theisen 11-12-2020

Beste prijs wederom dus naast de snelle levering altijd op tijd en volgens de duidelijke afspraak,

dus voordelig, betrouwbaar en volgens afspraak , jammer voor cool bleu maar veilig kopen nu bij ons op de 1 e plaats

Pnina 11-12-2020

Met gemak hebben we gisteren een wasmachine besteld in een redelijk voordelige prijs en vandaag al geleverd gekregen. Super snel en makkelijk.
Onze oude wasmachine moest weg, twee verdiepingen omlaag in een smalle wenteltrap en hij was zwaaaar. Met snelheid was de oude beneden en hop de nieuwe boven. Super snel! Heel erg bedankt, ik heb nooit gedacht dat het in deze tempo en zonder problemen zal gaan. Echt super tevreden 👍🏼

Philippe 11-12-2020

Snel geleverd. Kookplaat zelf nog niet in gebruik genomen.
Enige minpuntje dat ik kon bedenken, is dat de kookplaat min of meer onbeschermd in de doos zat.
Ik had verwacht dat deze was ingepakt in folie, ter bescherming tijdens het transport.
Dat was niet het geval.
Gelukkig is deze onbeschadigd.

Kirsten 11-12-2020

Komen afspraken keurig na. Zeer goede communicatie en dezelfde dag antwoord op je mail. Maken juiste inschattingen bij levertijden en geven goede informatie.

Maarten 10-12-2020

Ik heb voor veiligkopen.nu gekozen omdat ze de goedkoopste waren. Zo goedkoop dat ik het eerst niet vertrouwde (25% goedkoper). Na een google zoektocht durfde ik het wel aan om bij ze te bestellen.

S avonds besteld en de volgende dag om half 3 stond de bezorger al voor de deur. Terwijl de postagentschappen al zeggen dat ze snelle bezorging niet kunnen garanderen wegens Corona.

De website was overzichtelijk en het bestelproces makkelijk en snel.

Kortom als ik weer wat keukenapparatuur nodig ben check ik veiligkopen.nu als eerste.

Gea Dijks. 10-12-2020

De website van deze winkel is duidelijk en overzichtelijk. De klant word goed geïnformeerd over alles omtrent de levering en het tijdstip van de bezorging.
Ik beveel deze winkel zeer zeker aan.

Astrid 10-12-2020

Goedkoopste aanbieder van de afzuigkap. 's Avonds besteld en de volgende dag inderdaad in huis. Wij konden chauffeur op de app volgen en zien wanneer hij er zou zijn.

Tamara Nijman 10-12-2020

Ik heb voor deze webshop gekozen omdat het de goedkoopste was en ik weinig klachten las.
Zelf heb ik ook helemaal geen klachten, de service is goed, je wordt goed op de hoogte gehouden en de bezorging is ook prima, je krijgt 's morgens een tijdsblok en tegen de aangeven tijd ook nog een bericht van de bezorger hoe laat hij er is.
Kortom perfect!

Hans van de Werken 09-12-2020

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat het assortiment ruim is en de prijzen zeer competatief. De afhandeling van de aankoop ging vlot en corretc. De volgende dag is de wasmachine geeverd en aangesloten. Oude wasmachine is netjes afgevoerd. Ik ben tevreden over de geleverde service.

André 09-12-2020

Zeer gebruikersvriendelijke site; uitstekende informatie met betrekking tot geselecteerd product . Bovendien is Veilig Kopen.nu de goedkoopste aanbieder van dit product. Informatie over levering prima en zorgvuldig. Product werd exact op beoogd tijdstip geleverd door zeer vriendelijke koerier. Kortom: super !

Geert 09-12-2020

Erg tevreden. Goede prijs in vergelijking met andere sites. Levering was ook prima. Enige wat beter had gekund dat we pas na een week te horen kregen wanneer droger geleverd zou worden.

Frieda Brandenburg 09-12-2020

Op maandag 7-12-20 Siemens LF98BIP50 afzuigkap besteld en betaald. Op de site stond dat deze op voorraad is en dit was voor mij juist erg belangrijk omdat ik hem vrijdag nodig heb.
Direct een bevestiging gekregen maar deze was niet op voorraad en wordt bij de leverancier besteld. Dit zou een paar dagen gaan duren. Kan gebeuren! Wat wel erg vreemd is dat de afzuigkap nog steeds op voorraad zou zijn volgens de site.

Sifra Bakker 08-12-2020

Gister heb ik een hete luchtoven besteld en vandaag heb ik deze al gebruikt!
Goede service. Ik kreeg vanmorgen een email en en sms met het tijdvak wanneer de bezorger zou komen. De bezorger kwam ook binnen deze tijd en hij stuurde mij een half uur voordat hij kwam nog een sms. Dat vind ik pas goede service, ondanks de corona drukte. Fijne website waar ik waarschijnlijk vaker ga bestellen. De oven van Invetum was ook goedkoper dan bij andere webwinkels.

Marijke 07-12-2020

Een prachtige Amerikaanse koelkast besteld, spannend, kopen zonder kijken, maar geen spijt! Duidelijke website, een goede prijs en fijne uitpakservice voor een klein bedrag.
Makkelijke manier van bezorging plannen en geen moment onduidelijk geweest wanneer de koelkast zou komen. En voor mij als online koper pokeren pluspunt dat dit bedrijf je niet overlaad met ongewenste mails. Kortom, top!!

Aju 07-12-2020

Ik koos de site omdat tijdens black friday was de wasmachine tijdens de samsung sale al uitverkocht en ik bleef maar zoeken en uiteindelijk vond ik de wasmachine hier.

Z. 07-12-2020

Super prijs! Super snelle levering! En alles op genoemde data bezorgd en geinstalleerd!
Bedankt

Binky 07-12-2020

Nadat onze oude Siemens combimagnetron de geest had gegeven, zijn we op zoek gegaan naar een vervanger.We gingen voor hetzelfde merk Siemens type CM636GBS1 en kwamen op de site veilingkopen.nu terecht, deze gelijk besteld vanwege de prijs en service.Kreeg na bestelling een e-mail dat mijn bestelde product niet meer leverbaar en uitverkocht was, kreeg ander duurder type aangeboden voor dezelfde prijs.Deze is onlangs bezorgd, al heeft de levering even op zich laten wachten maar dat lag niet aan veilingkopen.nu maar aan de leverancier.

Jan 06-12-2020

Duidelijke website met goede selectie criteria.
Goede prijs.
Snelle levering en goede communicatie m.b.t. levert moment.

Viviane Labiau 06-12-2020

Goede en vlotte e-shop, gemakkelijke bestelling via internet, correcte levering op overeengekomen tijdstip.