VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan 03-02-2021

De snlk90mfx9 zelf is niet zoveel op aan te merken anders dan dat de zwarte wok brander van de video er niet bij zat maar een kleinere zilveren opzet wokbrander blijkt te zijn, over de levering vind ik dat er heel onduidelijk word gedaan, je kom nergens kiezen voorbezorging in de keuken, ook niet voor evt paar euro extra, nu staat er wel op de site (als je goed zoekt) dat fornuisen van 90cm alleen tot de drempel worden geleverd, maar zelfs dat is niet gebeurd, verder werken er 2 jonge mannen in de bezorging die te beroerd zijn om een paar treden van een portiek trap op te lopen, laten je gewoon in de kou staan met apparatuur, dan denk ik ook, waarom werk je bij een bezorgbedrijf als je geen spierballen of service gerichte instelling hebt?🤔 apparatuur: 8 service: 5

Veiligkopen.nu 02-02-2021

Superfijne koelkast/ vriezer en heel fijn telefonisch geholpen. Op tijd langs gebracht👍Heel tevreden.

Peter Buitenhuis 02-02-2021

Waren op zoek naar een gasfornuis, vanwege Corona was er haast geen gasfornuis vanuit Duitsland te krijgen. Waren op zoek naar een bosch of Siemens. Werd aan de telefoon goed geholpen door een medewerkster die op zoek ging naar een gasfornuis. Eindelijk 1 gevonden en deze werd de volgende dag al bezorgd.

Paul 02-02-2021

Moor site duidelijk en makkelijk bestellen en betalen en de bezorging ook top

Rebecca 01-02-2021

Ik had hier nog nooit iets eerder besteld. Daarom keek ik naar de reviews en daardoor ben ik overtuigd om hier iets te bestellen. Mijn aankoop was een Bosch gasfornuis met oven . Ik ben er echt blij mee. Hij is aangekomen zoals die is beschreven. Ook was de levering top! Ruim van te voren was er aangegeven hoe laat ze zouden komen leveren. Ook kregen we een sms + een e-mail als bevestiging. Ik had voor drempel service gekozen maar het gasfornuis werd automatisch in de keuken neergezet. Daar waren wij ook zeker blij mee. Zelfs de prijzen zijn zeker betaalbaar ook als ik kijk naar andere producten. Ik raad het zeker aan om hier iets te kopen, want de service is top!

Famke Philips 01-02-2021

Koel-vriescombinatie gekocht voor een lagere prijs als bij de concurrenten
Snelle en vriendelijke reactie op mail (bij mij zelfs op zondag)
Miscommunicatie bij bezorgservice (extern bedrijf), ik had geen service afgenomen dus dit bedrijf kwam hem alleen brengen, maar niet helemaal zoals afgesproken. Direct contact gezocht met veiligkopen.nu en veiligkopen.nu heeft direct gehandeld en mijn klacht naar tevredenheid snel afgehandeld. Ik ben zeer tevreden en zou iedereen aanbevelen bij dit bedrijf en ook indien nodig zelf weer iets aanschaffen bij hun.

Geen idee wat ik daarbij moet invullen 01-02-2021

Helaas duurde het lang voordat ik mijn spullen geleverd kreeg. Dat zal wel door de Corona zijn gekomen. Het personeel was uitermate vriendelijk. Jammer alleen dat ze mijn diepvries niet mee konden nemen. Staat nu in mijn tuin. Hoop dat het morgen opgehaald wordt. Ben verder zeer tevreden over jullie

renate verhorik 01-02-2021

duidelijke overzichtelijke site ,goede prijzen,montage afspraken goed geregeld,aardig personeel

Dennis 31-01-2021

Goed advies van de mannen en goed geholpen. Beter niet in het weekend bellen tenzij je haast hebt aangezien dan de dames wat minder zin hebben om te helpen. Volgens afspraak bezorgd en super vriendelijke en behulpzame medewerkers. Zeer aan te raden dit bedrijf.

Mw. Verkerk 31-01-2021

Netjes geregeld en afgeleverd. Fijn dat je een tijdsindatie krijgt. Bezorgers ook vriendelijk en hielden netjes afstand ivm de geldende regels van nu.

Freddy 31-01-2021

Zeer correcte verkoop en levering.
Alles is zeer vlot verlopen.
De prijs is de laagste van allemaal (indien niet verlagen ze hem naar de concurrentie).
Ik raad deze winkel dan ook aan!!!

Jannie 30-01-2021

Goed te woord gestaan
Goede service, netjes op tijd bezorgd, vriendelijk personeel

BD 30-01-2021

De vriezer die wij besteld hebben was niet op voorraad en dat is wel begrijpelijk in deze tijd. Deze was trouwens nergens op online op voorraad. Ik heb twee keer een mail gestuurd in ongeveer een maand tijd en deze werden snel beantwoord en telkens werd bevestigd dat het in de eerste week februari geleverd kon worden. 29 Januari een mail om een leverdatum te plannen en dat kon al meten de volgende dag. Daar dit op een zaterdag was kwam dat wel heel mooi uit. We kregen op tijd via email en sms te horen binnen welk tijdsbestek het geleverd zou worden. De koerier zou 15-30 minuten voor levering bellen maar dat deden ze in ons geval niet. Ook was het wel fijn geweest als er tijdens het bestellen ergens bij had gestaan dat onze vriezer, of witgoed in het algemeen, inclusief verpakking op de plaats gezet moet worden. Omdat de toegang naar de plek waar wij de vriezer willen hebben de verpakking verwijderd moest worden zou er kans zijn op beschadigen van de vriezer en daarom zetten de koeriers het dan niet op zijn plek. Dit vinden wij heel begrijpelijk maar zou fijn zijn geweest als we dit van te voren wisten.

Nellie 30-01-2021

Snelle levering, perfecte service, oude wasmachine is meegenomen, zelfs voor mij van boven gehaald. Nieuwe weer naar boven gebracht, perfect

tevreden klant 30-01-2021

De shop was duidelijk en gemakkelijk te gebruiken apparaat voldoet aan de beschreven verwachtingen.

Pieter Van't Oosten 30-01-2021

Inductieplaat gekocht en in laten bouwen

Ik heb via veilig kopen een inductieplaat gekocht, dit omdat de prijs hier voor mij het meest gunstig was. Ook biedt veilig kopen de mogelijkheid je plaat in te laten bouwen door een professioneel bedrijf. De levering was snel en de klantenservice erg behulpzaam.

Ik zou hier zeker weer bestellen.

Ray 29-01-2021

Vaatwasser besteld,bleek een oude type te zijn.Daarvoor in de plaats de opvolger gekregen.
Contact via mail is vriendelijk en duidelijk.
Goed geregeld!

Til van Burik 29-01-2021

Ik ben zeer tevreden over deze Veiligkopen shop. Er is een website met duidelijke informatie en voorkeuzemogelijkheid om te helpen bij het kiezen voor welke machine je moet kiezen.
De levering is snel, vriendelijk en keurig gedaan door de medewerkers.
Ik zal zeker weer bij deze winkel kopen.

BvE 29-01-2021

Deze shop bevelen we jullie allemaal aan! Snelle reactie terug, super correct , ze denken mee met het terug leveren van je oude apparatuur. Ik zal er zeker zelf weer een product aanschaffen!

Marianne 29-01-2021

Savond om half elf gebeld keurig te woord gestaan.
Combimagnetron keurig afgeleverd op de afgesproken dag.
Top

Arnold 28-01-2021

Zeer vlotte levering met zeer scherpe prijs, keurige bezorgers gewoon toppie.

Hanoeman 27-01-2021

Zeer scherpe prijzen, telefonisch behulpzaam en vriendelijk te woord gestaan. Topservice!

JJ staub 27-01-2021

Snel uitgeleverd heel aardig chauffeur en zekers ga ik bij dit bedrijf snel weer bestelling doen

Lydia Buist 27-01-2021

Amerikaanse koelkast van inventum met ordernummer VK945203 gekocht. Netjes thuisgebracht en op zijn plaats gezet. Prima service!

Vd Waals 27-01-2021

Bestelling en levering vlot verlopen. Gisteren besteld en vandaag keurig afgeleverd. Oude apparaat mee retourgenomen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de verwachte levertijd.