VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 388 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Emmelie 16-02-2021

Op de website stond dat onze afzuigkap direct leverbaar was, in tegenstelling tot andere websites, daarom besteld bij veiligkopen.nu. Na bestelling kreeg ik een mail dat hij toch niet leverbaar was. Uiteindelijk anderhalve week op moeten wachten. Ik begreep dat de levertijden wel vaker niet kloppen op deze website. Verder wel aardig personeel die direct je vraag kan beantwoorden. Ook scherpe prijzen!

Marita 16-02-2021

Super fijne shop, met duidelijke beschrijvingen bij de producten en snelle levertijden. Helemaal tevreden!

Jos Appelman 16-02-2021

Helaas niet het juiste artikel ontvangen, maar is wel weer allemaal netjes opgelost door verkoper.

Mevr Cor Geurts 16-02-2021

Via het internet zocht ik eerst een bedrijf in mijn directe omgeving. Dat lukte niet, men kon niet leveren wat ik specifiek zocht. Doordat ik allerlei bedrijven de revue liet passeren, kwam meer en meer bij mij naar boven: weet ik wel wie die mensen zijn, het blijft toch een virtuele tocht in het ongewisse. Toen kwam ik ineens terecht op de site van VeiligKopen. Het was heel anders, gerichte informatie werd aangeleverd, je voelde de vrijheid van wat geleverd kan worden en vooral het kostenaspect stond er helder en duidelijk bij. Vooral de informatie over de kwaliteit van het product was zeer bepalend. Ineens voelde ik me beschut en was ik zeker van dat ik veilig kon kopen...... naam en adres staat erbij, je kunt zo contact opnemen..... je voelt je niet in het ongewisse...... Dat was de reden om bij u de bestelling te plaatsen. Ook toen na de bestelling het bericht kwam...... het door u bestelde product is niet meer leverbaar, maar we hebben hetzelfde product (wat iets duurder is) en dat leveren we voor de afgesproken prijs. Ook de firma die het allemaal moest bezorgen: het was perfect! Was getekend,
Echt Inzake ordernummer: VK953557 PS: ik heb geen Facebook, dus moet ik het hierbij laten.

Han olthof 15-02-2021

Vaatwasser zondagavond besteld was niet meer te leveren, heeft veilgkopen.nl de opvolger geleverd die €150- duurder was, zonder dat ik moest bij betalen
Echt super
Maandagmiddag al geleverd super snel echt toppie

Ruud 15-02-2021

De laagste prijs en de volgende dag om 11:00 uur in huis. Oude apparatuur meegenomen. Helemaal Top

Carolien Sewalt 14-02-2021

Apparaat is netjes met 2 personen afgeleverd, zelf op een zondag. Als ik het wou, mocht ik mijn oude apparaat meegeven. Dus netjes geregeld.

Silvia 14-02-2021

Ik ben zeer tevreden over veiligkopen na mijn bestelling had ik een vraag, heb meteen gebeld. Ze waren meteen bereikbaar (laat op de avond) stonden me vriendelijk te woord en hebben me goed geholpen. Mijn bestelde gasoven werd netjes volgens afspraak geleverd. Er zat helaas een kleine schade op, ook daarover gemaild en ook weer snel een antwoord terug en het wordt netjes afgehandeld. Ik ga veiligkopen.nu zeker aanraden bij vrienden en familie.

Antoine 13-02-2021

Zeer concurrerende prijzen. Het door ons bestelde artikel was niet op voorraad maar toch redelijk snel geleverd. De bezorging is zoals vermeld en je wordt keurig op de hoogte gehouden.

Ineke 13-02-2021

Super snelle reactie en keurig op tijd bezorgd. Hele vriendelijke bezorgers die de oude vriezer keurig meenamen

Irma 13-02-2021

Super snelle en nette levering van onze wasmachine. De oude werd netjes mee retour genomen. Duidelijke site waar je gemakkelijk en overzichtelijk je bestelling kan doen.

Astrid Besseling 13-02-2021

Website is heel duidelijk en overzichtelijk, je leest veel informatie over het product wat je wilt kopen, dat is wel heel prettig en je leest reviews ook nuttig. De producten zijn betaalbaar voor elke portemonnee wat wils. De stappen die je doet om het product uiteindelijk te kopen is ook heel makkelijk. Maar vooral betrouwbaar. Je krijgt gelijk een bevestigingsmail met specificatie en wanneer het gebracht wordt. Deze is te volgen via Track en Trace. De bezorging wordt geregeld geüpdatet zodat je van te voren weet wanneer het bezorgd wordt. Eerst de dag, daarna binnen bepaald tijdstip van paar uur en uiteindelijk een sms met de juiste tijdstip van bezorgen. Helemaal top! De bezorgers kwamen met z'n tweeën en bracht het product op de plek van bestemming. Super vriendelijk attent en netjes. Was voor mij de eerste keer bij VeiligKopen.nu maar zal dat zeker vaker doen en mensen aanraden!

Nicole 13-02-2021

Gekozen droogkast was niet direct in voorraad, maar na een week zelfs een nieuw model aan dezelfde prijs ontvangen.....

jose 13-02-2021

snelle afhandeling en bezorging,vriendelijk personeel aan de telefoon,ook bij omruilen bestelde product alle medewerking

Trees 13-02-2021

Bij de bestelling hielden ze me goed op de hoogte van de stand van zaken. Eenmaal geleverd bleek de magnetron niet het juiste formaat te hebben. Dat had ik zelf niet goed gedaan tijdens het bestellen. Daarna had ik een mail gestuurd met de melding dat ik deze graag retour wilde geven en dat ik ook een keuze had gemaakt welke ik dan wel wilde hebben. Binnen 1 dag werd er gereageerd en 2 dagen later was de ene magnetron opgehaald en de juiste magnetron geleverd. Wat een service. Dank je wel.

Jolanda 12-02-2021

Snelle levering van mijn mooie zwarte afzuigkap. S avonds besteld, volgende dag al in huis. Netjes afgeleverd door de koerier (order VK952940)

Hermien 12-02-2021

Ik had er nog niet eerder van gehoord,en door het vergelijken op internet,kwam ik opde site uit van veilig kopen,ze geven na aankoop Snel en duidelijke informatie over de aankoop,en de bezorging,via een track en trace systeem,nette en aardige vriendelijke chauffeur. Van mij krijgen ze een 9.

Bassie 11-02-2021

Goede service en snelheid. Product is al aangesloten en werkt prima. Top geregeld

Diana 11-02-2021

Ik ben zeer content met deze shop. Een hele heldere duidelijke communicatie. Geen kleine lettertjes. Mooie betaalbare producten en een hele nette service. Ik ben blij met het aangekochte product.

Dovianus 10-02-2021

Geweldige service,per telefoon heel goed geholpen. Besteld en de dag er na geleverd.
De bezorgers waren top.
Hebben zelfs de vloer nog schoon gemaakt vanwege de sneeuw.
Wij zijn super tevreden en zouden zeker hier nog eens bestellen. Een aanrader!!

Anoek 10-02-2021

Ik heb voor veiligkopen.nu gekozen omdat ze hier de laagste prijs boden en het artikel de volgende dag al geleverd werd. Dit ondanks de (erg slechte) weersomstandigheden. Heel tevreden:)

P. 10-02-2021

Ondanks code oranje (!) Op tijd geleverd.
Door sms en track and trace precies op de hoogte van het te leveren tijdstip.

ardy 10-02-2021

No Nonsens, Prima website en aflevering volgens afspraak.
Koffiemachine van siemens aangeschaft, bij veiligkopen.nu was deze machine ver uit het voordeligst !

Mohammed Sayed Hasan 09-02-2021

Ik vind Veiligkopen een uitstekende website. Ik heb gister een vaatwisser (VK951685) gekocht en was vandaag thuis geleveerd hoewel het slechte weer.
Helemaal blij mee!!

Desiree 09-02-2021

Erg goed! Door de weersomstandigheden iets later geleverd, heel begrijpelijk! Werd goed op de hoogte gehouden van wanneer de vaatwasser geleverd zou worden. Erg tevreden!! Mijn ordernummer VK951025