VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

H.Adriaanse 23-02-2021

Ik heb gekozen voor deze shop omdat hij samen met ander shops de goedkoopste was,en van deze shops de hoogste waardering had.

m. dahms 22-02-2021

zeer tevreden. goede service, super snelle levering.
vaatwasser besteld, die niet meer leverbaar was direct na mijn bestelling werd ik hierover telefonisch op de hoogte gesteld.
kreeg de opvolger van deze vaatwasser voor dezelfde prijs.
vriendelijk bij aflevering.

Hooff van Frank 22-02-2021

Siemens combi magnetron besteld, nieuwere type geleverd gekregen met dezelfde specificaties en prijs omdat bestelde product niet leverbaar was
Volgende dag geleverd (zondag) met nette service, oude product hebben ze mee retour genomen .. SUPER !!!
Mooi product van Siemens studioline

Ria 21-02-2021

Superservice, vandaag, op zondag, een vaatwasser geleverd. Gemaild ivm een misverstand over het aansluiten en er was een kleine beschadiging geconstateerd. Werd binnen 3 minuten na het verzenden van de mail al opgebeld en het werd meteen opgelost.

Mateusz 21-02-2021

heel snel, goedkoper dan de concurrentie, geen schade, weekendbezorging, een heel groot pluspunt, ik kom hier nog een keer terug

Iris 21-02-2021

Laatst heb ik een Bosch wasmachine gekocht op ordernummer VK951243, hij werd helemaal tot de voordeur geleverd ondanks de verhuischaos in ons nieuwe appartementencompex. Hier waren wij erg blij mee! Ook de wasmachine werkt perfect en is voor zijn prijs een mooi ding!

Wasmachine 20-02-2021

Top service en hele vriendelijke chauffeurs. Echt een topservice. Zou het zeer zeker aanraden om bij jullie aankopen te doen.
Ik ben zeer tevreden

Elvis Zwanziger 20-02-2021

Kleine vriezer Inventum VR600 gekocht voor minder wat ik op andere websites zag.
En ook nog eens snel geleverd ook. Vandaag besteld morgen in huis.
helemaal geweldig.

Rolf Dijkstra 19-02-2021

Keurig bezorgd en afgeleverd vlgs afspraak tegen de scherpste prijs. Echt top!

KADEVO 19-02-2021

Zeldzaam goede afhandeling van mijn bestelling. Keurig bij mij thuis bezorgd. Chapeau

Maaike Lindeman 19-02-2021

Noodgedwongen door de Corona nu een nieuwe oven bestellen via intranet. Uitgekomen bij deze winkel. Snel een goede offerte en snelle levering. Helemaal top. En de bezorging keurig op tijd, hele vriendelijke bezorgers. Wij zijn echt tevreden over deze aankoop. Een dikke tien.
Maaike Lindeman

Marijke Vroege 19-02-2021

Voor info gebeld, kreeg n aardige meneer aan de telefoon, die me goede uitleg gaf. Ook de bezorging was perfect, kreeg mail, dat ie onderweg was en bezorging was binnen het aangegeven tijdvak. Alles prima, zeer tevreden.

H Klein 19-02-2021

hele snelle levering en duidelijke web site groot assortiment aan apparaten

Brugge 19-02-2021

Enkel fantastische ervaringen met dit bedrijf. Snelle reactie op vragen die ik stelde per mail. Een heel vriendelijke en behulpzame werknemer nam zelf het initiatief om mijn vragen telefonisch te beantwoorden, zodat ik alles klaar en duidelijk begreep. Het mailverkeer was ook heel duidelijk en werd heel snel en accuraat beantwoord. De levering was zoals gepland en ik kon via track and trace mijn bestelling volgen. Zo kon ik ongeveer zien hoeveel tijd ik nog had voor de bestelling werd aan huis gebracht.
Top!

Erik 18-02-2021

Reageren goed op mail en telefoon. Na het plaatsen van de bestelling van de vrieskast gaat alles duidelijk en snel. Echt cool!! Top uitgevoerd!

Marja Kaptijn 18-02-2021

Service is prima. De combi magnetron oven die ik besteld had was niet meer leverbaar maar er is een duurder exemplaar geleverd tegen dezelfde prijs. Top!

Bert Manders 18-02-2021

Doen wat ze beloven: levertijd volgende dag, snel plaatsen en oude meenemen en heel vriendelijk en oog voor details

Ben en Hellen 18-02-2021

wij waren op zoek naar een wasmachine (een bovenlader van Indesit ) toen zagen we bij veiligkopen .nu
een bovenlader, wij hadden 7 jaar geleden een zelfde wasmachine van Indesit ',en deze was goed geprijsd !!
we hadden hem binnen 1 Dag ,geweldige service !!
ook een pluim voor de plaatsing door de medewerkers goed gedaan

martine 17-02-2021

Telefonisch heel goed geholpen,
mooi gasfornuis gekocht, prima service.
Duidelijke mail met aankoop, ook de betaling was makkelijk te voldoen.

Blije koper 17-02-2021

Een beter bedrijf dan Veiligkopen bestaat er niet. Gevraagd naar laagste prijsgarantie. Ja dus. Offerte binnen 10 minuten ontvangen. Levering vandaag dus een dag na bestelling. Keurige mails over aflevering qua tijd. 15 minuten voor afleveren telefoontje dat ze eraan komen. Coronamaatregelen in acht genomen en binnen een kwartier stond de wasmachine en droger op zijn plek op zolder en draaide de wasmachine het testprogramma al. Oude apparatuur meegenomen. En dat allemaal door 2 geweldig vriendelijke mannen. Echt, een beter bedrijf dan Veiligkopen vind je nergens! Bestelnummer VK954376. Wij zijn blije kopers!

Paul 17-02-2021

Kwam automatisch op de site
Geen spijt van. Uitstekende communicatie en service

Marie 17-02-2021

Tot nu toe de beste prijs en prijsgarantie.
Ook heb ik gebeld voor info en die was met prima uitleg.
De bezorging reeds 2x apparatuur aangeschaft was ook prima geregeld.
Waarom cijfer 7, ik mis een vergelijk lijst, daar heb ik bij een andere leverancier naar gekeken voordat ik tot aankoop overging.

Croijmans 16-02-2021

We hebben begin dit jaar een combimagnetron gekocht bij veiligkopen.nu toen mijn warmtepomp droger stuk ging wist ik meteen waar ik hem zou bestellen.Fijne overzichtelijk site , duidelijke prijs ,gisterenavond besteld en vanmiddag om klokslag 15.20 uur geleverd zeer goede communicatie van wanneer en hoe laat ze kwamen.Keurig netjes binnen gezet en de oude meegenomen .

Eef 16-02-2021

Duidelijke website
Hele snelle levering en levering door een goed kundig bedrijf
En een hele scherpe prijs

Emmelie 16-02-2021

Op de website stond dat onze afzuigkap direct leverbaar was, in tegenstelling tot andere websites, daarom besteld bij veiligkopen.nu. Na bestelling kreeg ik een mail dat hij toch niet leverbaar was. Uiteindelijk anderhalve week op moeten wachten. Ik begreep dat de levertijden wel vaker niet kloppen op deze website. Verder wel aardig personeel die direct je vraag kan beantwoorden. Ook scherpe prijzen!