VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 388 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bram 12-03-2021

Goede servicehad en snel geleverd typenummer vande kookplaat was uitverkocht kreeg een duurder alternatief voor de zelfde prijs
Top hoor

M de Vaal 12-03-2021

Prijs heel gunstig. Bevestiging netjes per mail en bijzondere vriendelijk bezorgers. Al met al....absoluut een aanrader!

M.Bos 11-03-2021

Mooie prijs, goede service, op tijd geleverd zoals wordt vermeldt.
Bezorgers zijn netjes vriendelijk en volgens de corona maatregelen gehandeld

Richard v Oosten 11-03-2021

Heb hier een nieuwe combi inbouw oven gekocht en deze werd de volgende dag al geleverd en dat ook nog eens voor de zeer scherpe prijs! Kortom kom ik hier zeker weer terug als ik weer wat nodig heb !
Ik raad deze winkel ook zeker aan iedereen aan die voor de voordeligste prijs wat zoekt en vriendelijk geholpen wil worden.

Marion 11-03-2021

Duidelijk, snel, topservice, goedkoper, ong half uur belletjevan tevoren bij levering, vriendelijk, netjes.... VK961244 🍀🍀🍀

Rina Spoelstra 11-03-2021

Top service! Zoals afgesproken.
Zeer nette bezorgers en zeer vriendelijk!
Ik zou het iedereen aanraden!

Joanna 11-03-2021

Het bestelde door mij product was niet op vorraad. Moest besteld worden bij fabrikant. Niet verwacht dat ik hem zo snel zou krijgen. Super service. Kan je zelf gewenste leverdatum kiezen, handig!

Alexia kegel 11-03-2021

Eind van de middag gekeken naar een nieuwe koelkast op deze website, besteld, en de dag erna al thuis! bezorgers ook erg sympathiek omdat de koelkast te groot was voor de lift dus hebben ze deze zonder probleem 3 hoog getilt, heel erg bedankt!
had verder geen snellere levering kunnen bedenken dank jullie wel.

Bosch1983 11-03-2021

Op 9 maart heb ik een gasfornuis besteld bij veilingkopen.nu. Aangegeven dat deze 11 maart moest bezorgd worden. Op de exacte tijd die was aangegeven is de gasfornuis bezorgd. Top service en vriendelijke bezorgers.

G-J Heeren 09-03-2021

Ik heb voor het eerst kennis gemaakt met Veilingkosten.nu en dat is perfect bevalen.
Na eerst een vaatwasser bij de concurrent te hebben besteld die zogenaamd niet meer leverbaar was, moest ik circa 3 weken wachten op het alternatief. 3 weken met de hand afwassen! Help!
Na wat zoekwerk op internet bij Veilingkopen.nu
Uitgekomen, savonds om 21:30 besteld en volgende dag om 11:00 had ik de AEG vaatwasser die ik wilde al thuis! En nog €30,- goedkoper ook!
Helemaal gelukkig! Klasse, ik kan niet anders zeggen.

Annie 09-03-2021

Doen wat ze zeggen. Werd beloofd dat het 8 maart binnen zou zijn en dat klopte. Snel bezorgd.

Rudy 09-03-2021

Super webshop! 4 flinke apparaten gekocht en een mooie prijs gekregen! De respons op mail is zeer snel en adequaat. Ik heb inmiddels al meerdere mensen in mijn omgeving getipt om hier witgoederen aan te schaffen! Ik kijk nu al uit naar de volgende bestelling die ik kan doen!

Wouter 09-03-2021

Goede ervaring met deze site
Inductie kookplaat binnen 24 uur in huis, netjes op tijd en goede track&trace
Alles voor een nette prijs!!!!
Ga zo door!

Elma 08-03-2021

Woord “ Veilig” in uw naam trekt de volle aandacht voor mij. En als ik heel eerlijk ben trekt jullie bedrijf mij nog meer aandacht door jullie prijzen
(veel waanzinnig mooie aanbiedingen). Levering ging sneller dan ik had verwacht. Nog een compliment voor de hele goede regeling van levering en monteren die netjes is verloopt. Ik zou zeker jullie klant willen blijven. Ik vind het dan ook jammer dat ik al niet veel langer deze site ken. VK 959573

Leo Arts 08-03-2021

Snelle levering en duidelijke communicatie. Zijn goed bereikbaar voor vragen

L.j. Veenstra 07-03-2021

Heldere website die snel werkt, prijzen zijn in onze aankoop scherp. Zaterdagavond gekocht en keurig via de mail en sms op de hoogte gehouden en zondagmorgen tegen 10.30 aan huis afgeleverd. Top👍👍

Appeltrrn 06-03-2021

Het artikel dat ik besteld had is exact wat er op de site stond en ook alle artikelgegevens waren precies wat er vermeld was wat op zich al prettig is.
Verder snelle en correcte levering Chapo!!!

Linda S 06-03-2021

Ik ben zeer tevreden over Veiligkopen.nu. Goede prijzen, snelle levering, vriendelijke klantenservice en vriendelijke bezorgers!
Aanrader dus!

Meeceees 06-03-2021

Goede keus tegen concurrerende prijs.
De bezorging is uitmuntend.
altijd vriendelijke en service gerichte bezorgers.

Miep 06-03-2021

Fijne website, lekker voordelig, goede service. Aanrader. Weet precies wanneer het geleverd word.

Jozie 05-03-2021

Veiligkopen.nl is een verrassende fijne site om te kopen. Ik kreeg deze via mijn zus. Ze had er een droger gekocht en ja.... 3 weken later ging mijn droger na 19 jaar stuk. Dus ik had ook een nieuwe nodig. Kieskeurig behandeld je prima en ook nog erg goedkoop. En wat een service. Voor 22.00uur besteld en de volgende dag staat het apparaat al binnen en aangesloten. Ik ben erg blij met mijn Warmtepompdroger. En vandaag heb ik deze site al weer aan een ander doorgegeven. Ps. Ook de bezorging was TOP !!!

JannekeSdG 05-03-2021

De levering was supersnel en voorzien van duidelijke communicatie via mail en sms. De oude machine werd gratis mee retour genomrn en de nieuwe keurig op tijd binnen gezet..

Yilmaz 05-03-2021

zeer snel levering, half uur van te voren heeft de bezorger gebelt en doorgegeven

Wim Winteraeken. 05-03-2021

Alles correct,afhandeling,zoals afgesproken,bezorging correct,kortom niets negatief.Ga zo door.👍👍

Zaanstreek 05-03-2021

Heel tevreden. Machine was uitverkocht en we kregen automatisch een ander aangeboden die welliswaar iets duurder maar zelfde kwalificatie had en dat tegen zelfde prijs. Daarnaast goed op tijd gebracht en netjes geïnstalleerd