VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 391 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Alex 21-03-2021

Prima website. Siemens oven besteld voor een prima prijs en de verdere afhandeling (levering/montage) is ook keurig verlopen. Goede en tijdige communicatie, heel netjes gewerkt. Kortom een aanrader voor een volgende bestelling.

Vanto 20-03-2021

De bezorgers hadden haast, plaatsen en wegwezen . We hebben extra betaald voor het plaatsen maar uitleggen was er niet bij.

Franken 20-03-2021

In augustus een nieuwe keuken gekocht, maar bleek al snel dat de magnetron in backorder stond. Na 6 maanden nog steeds niets, wij hebben toen zelf naar een alternatief gezocht en kwamen al gauw uit bij veiligkopen.nl. Zij hebben de magnetron kunnen leveren terwijl niemand anders dat kon. Nu is eindelijk de keuken af. Veiligkopen.nl super bedankt voor het leveren van onze magnetron. We zijn er erg blij mee!

Depapagaai 20-03-2021

Goede service.
Een Siemens Oven besteld We moesten er ff op wachten en we kregen een nieuwere versie voor de zelfde prijs.
Wachten was het waard ..
als je een mailtje stuurt dan Binnen 2 uur al een reactie.
Top geen klachten....

Maaike 20-03-2021

De bestelling verliep probleemloos, omdat we nog een vraag hadden over het artikel hebben we in de avond gebeld. We werden vriendelijk te woord gestaan maar de medewerker was niet goed op de hoogte van het te bestellen artikel, wat ook wel begrijpelijk is omdat je eenmaal niet van alles op de hoogte kunt zijn. We kregen het advies om met de leverancier te bellen dit kan natuurlijk ook.
Veilig kopen is zeer goed telefonisch te bereiken hebben een scherpe prijs en een levering zoals dit afgesproken is. TOP!

Gerard 20-03-2021

vanwege mijn eerdere ervaringen met veiligkopen heb ik een combimagnetron gekocht en ben zeer tevreden met het verloop en de afwikkeling van de aankoop,een topwinkel die ik van harte iedereen kan aanbevelen. Mijn eerdere aankopen waren een koelvriescombinatie en een wasmachine,alles zonder klachten.

John 19-03-2021

Vandaag besteld de volgende dag geleverd. Ook kan je zelf kiezen welke dag je de bestelling geleverd wilt hebben. De dag van levering word je netjes op de hoogte gehouden wanneer de bezorgers langs komen om je product af te leveren.

B.pracht 19-03-2021

Ondanks dat we lang moesten wachten op onze bestelling vanwege leveringsproblemen door Corona zijn we altijd netjes te woord gestaan en na de levering in hun zaak kwam het uiteindelijk binnen 24 uur bij ons thuis.

Bert 19-03-2021

Gisteren een Bosch vrieskast gekocht bij Veiligkopen.nu en via ideal betaald. Bijna direct keuri bericht dat de vrieskast vandaag al geleverd zou worden. Ook de info vanuit het bezorgsysteem keurig en accuraat. Precies op tijd werd de kast door dynalogic afgelever en door de heren keurig achter de drempel gezet. Ook de "oude" vriezer werd keurig mee teruggenomen. Mooi werk!

Anneleen 19-03-2021

vriendelijk, behulpzaam en correct betrouwbaar. telefonisch bereikbaar en snelle antwoorden op mails

Anita 18-03-2021

Zeer tevreden, goede en zeer snelle service. Ook goed advies. Plaatsing ook heel netjes.
Ook de klantenservice is goed bereikbaar en zeer vriendelijk. Kan niet anders zeggen dan dat ik het een top bedrijf vind !

gerabit avci 17-03-2021

ik heb mijn bestelling geplaatst en daarna krijg ik een bevestiging.
Dag voor levering een email ontvangen.
Ik vind communicatie en levering zeer correct bij dit firma.

Roelof.A. 17-03-2021

Zowel de koel/vriezer verkoop als debediening/aflevering is correkt! Geregeld!

wil 17-03-2021

en super site, zeer overzichtelijk, prijs kwaliteit goed.
de spullen die ik bestelde waren niet op voorraad, maar binnen een week waren ze binnen.
aflevering de volgende dag ook nog een sms een half uur voor dat ze komen helemaal top.

Arend 17-03-2021

Goede telefonische service met snelle terugkoppeling. Konden uiteindelijk ook snel leveren en de volgende werkdag kon de installatieservice het voor ons installeren. Vlot geregeld!

JP 16-03-2021

Ondanks dat de levering iets langer duurde, zeer tevreden
Klantenservice zeer behulpzaam
Product uiteraard wat ik besteld had

Jose 16-03-2021

Prima vriezer, snel geleverd maar ook keurige prijs!
Kopen ging super makkelijk en we werden op de hoogte gehouden van de levertijd.
Heel tevreden en onze volgende koop zal zeker hier gebeuren

co 16-03-2021

We kopen veel via Veilig Kopen.nu en afspraken worden altijd goed nagekomen. Werkzaamheden ter plaatse gebeuren ook netjes, dus kortom: "Veiligkopen.nu is de oplossing voor u"

Olivier 15-03-2021

steeds een snelle service gecombineerd met goeie prijzen. Jammer dat er geen credit cards aanvaard worden.

Jos 15-03-2021

Echt ongelooflijk we hebben een nieuw warmtepompdroger gekocht bij veiligkopen.nu. orderernummer vk962978. Dit was op zaterdag je. En wat denk je zondag konden ze hem al leveren. Echter wij konden deze dag niet. Maandagochtend werd de droger geleverd. Prima service, echt top

An 15-03-2021

bestelling gedaan,dit bedrijf was bij ons niet bekend.
keurige service en zoals afgesproken op tijd geleverd.

Tamara 15-03-2021

Goede prijs- kwaliteitverhouding en bezorging op het afgesproken moment!
Zeer tevreden, goede service.

Janneke 14-03-2021

Goedkoopste prijs op internet. Gekozen om te laten leveren. Er word zelfs op zondag geleverd, top! Voor 22.00 besteld dus de volgende dag in huis. Je wordt super op de hoogte gehouden mbt het tijdstip van levering. Mail vooraf en ongeveer een kwartier voor ze er zijn een sms bericht. Wij zouden hier zeker in de toekomst nog eens bestellen als we wat nodig hebben.

jacco meesters 14-03-2021

goede levering aardige mensen en geweldige service prima uitgelegd hoe ik moest handelen in het begin

jansen 13-03-2021

we hadden eerst de verkeeerde vaatwasser besteld. Meteen gebeld savonds om half 10 en het geld werdt meteen retour geboekt en de andere vaatwasser werdt ook meteen door hun besteld savond om half 10. De dag erop waren ze netjes op tijd om de nieuwe juiste bestelde vaatwasser te leveren door 2 leuke bezorgers die niet flauw waren. echt een aanrader.