VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 391 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Yilmaz 05-03-2021

zeer snel levering, half uur van te voren heeft de bezorger gebelt en doorgegeven

Wim Winteraeken. 05-03-2021

Alles correct,afhandeling,zoals afgesproken,bezorging correct,kortom niets negatief.Ga zo door.👍👍

Zaanstreek 05-03-2021

Heel tevreden. Machine was uitverkocht en we kregen automatisch een ander aangeboden die welliswaar iets duurder maar zelfde kwalificatie had en dat tegen zelfde prijs. Daarnaast goed op tijd gebracht en netjes geïnstalleerd

Peter 05-03-2021

de website is duidelijk en alles is gelopen zoals is afgesproken dus ben tevreden

Danny 03-03-2021

Goede service en prijs, wordt prima op de hoogte gehouden over de levering!

Kookplaat 03-03-2021

Goed en reageren snel op e-mail. Bestelling is goed verlopen en op tijd geleverd.

Dick 02-03-2021

Bestelling op zaterdag gedaan, en op zondag geleverd. Zeer goed.
Krijgt netjes een bevestigingsmail en de volgende dag een mail met leveringstijd.
Kon netjes alles volgen. Waren mooi op tijd. Nette bezorgers.
Zou hier zo weer bestellen. Zeer tevreden.
ordernummer vk958342

Nowak Przemek 02-03-2021

Levering was super. Mensen zijn heel lief. De winkel heeft beste prijs. Dank je wel
Ordernuumer. VK958518

Lisette 01-03-2021

Zoveel bestellingen voor nieuwe huis en dan moet je alles volgen voor levering etc. Veiligkopen komt alle afspraken na en toen bleek dat iets niet leverbaar was hebben ze duurder product ter vervanging geleverd en werd het bij te betalen bedragen door Veiligkopen betaald. Super en heel dankbaar voor de goede samenwerking!

Danni 01-03-2021

perfecte sevice en levering.
slechts één woord is hier van toepassing ( SUPER )

Lizzy 01-03-2021

Voor mijn nieuwe over was ik op zoek naar een telescoop rek om de roosters makkelijk uit te kunnen schuiven. Omdat het prijsverschil tussen de site van Siemens en Veiligkopen best groot was op deze site terecht gekomen. In eerste instantie was ik enigzins huiverig maar na alle positieve reviews gelezen te hebben toch besteld. En zeker niet teleurgesteld. Zondagmiddag besteld en maandagochtend ontvangen met een goede leverancier. Zou hier zeker weer opnieuw bestellen!!

John 01-03-2021

Had wat zorgen over de vraag of ik de juiste machine had gekozen, maar gelukkig zijn alle functies die ik gebruik aanwezig. Bijvoorbeeld de mogelijkheid om het toerental zelf te bepalen als de wasmachine alleen op centrifugeren staat. Las ook veel klachten over Dynalogic, de vervoerder, maar ook daarover niets dan lof. Keurige levering en precies op de aangegeven tijd.

stefan 01-03-2021

Inbouwkoelkast van Bosch besteld, was echter niet meer leverbaar. Er is aan mij het nieuwste model Bosch geleverd ,zonder bijbetaling .Dit is Top . Bezorging ging vlot en was via track en trace goed te volgen, Bezorgers waren vriendelijk en namen ook het verpakkingsmateriaal mee. Koelkast staat nu prima te draaien. Bedankt voor de correcte levering.

Ozturk 28-02-2021

Vaatwasser netjes geleverd, de heren hebben het keurig neergezet op de plek waar ik wilde. Erg vriendelijk ook. Snelle levering en goedkoop!

Wim 28-02-2021

Makkelijk producten zoeken en bestellen. De betaling via Ideal was zo geregeld. Vond het verbazend dat als je op zaterdag eind van de middag, begin van de avond besteld er al op zondag geleverd kan worden. S'nachts om drie uur een bevestigingsmail met track en trace van Dynalogic, s'morgens om half negen nogmaals een mail met de ontvangerscode, even later een app met de de bevestiging dat ze rond kwart voor 12 kwamen leveren en toen waren ze er ook.

JJ Germain 28-02-2021

Ik kwam bij veiligkopen.nu en vond de site meteen overzichtelijk. Het bestelproces was eenvoudig. De keuze voor bezorgdag-voor mij was dat op een zondag(!) - was geen probleem! De sms een half uur van te voren is prettig. De bezorgers vroegen niet om de controlecode bij bezorging. Vreemd. Ook keken ze vreemd op toen ik zei dat ik ook de extra service had genomen en dat de heren dus het verpakkingsmateriaal mee moesten nemen...dat deden ze uiteindelijk wel maar nadat ik het uitgelegd had. Misschien de heren bezorgers nog wat beter informeren? Maar over het geheel en de webwinkel ben ik zeer tevreden.

Robin 28-02-2021

Ik verwachte de volgende dag mijn bestelling te krijgen zoals aangegeven aangezien ik voor 22:00 bestelde, maar dit bleek niet het geval. Hier zouden ze wat duidelijker mogen zijn en het beter aangeven. De bezorger kwam een half uur later dan ik in een SMS van de bezorger zelf door had gekregen. Waren ook niet de meest vriendelijke en spraakzame mensen, maar goed, de bezorging verliep verder goed.

Gerard van diest 28-02-2021

Lekker snel en goeie levering de chauffeur zijn vriendelijk en behulpzaam en snrl

Mirjam 27-02-2021

Duidelijke track en trace, houden je goed op de hoogte en snel bezorgd. Top!

Klaas 26-02-2021

Complete product omschrijving.

Laagste prijs in combinatie met veel service als deel van levering; kies de dag, snelle levering, inclusief aflever tijdstip.

Al met al een hele goede ervaring.

Hans Roeleveld 26-02-2021

Bestellen ging moeiteloos via de site, daarbij nog een stuk goedkoper dan alle andere gerenomeerde webshops. Donderdag besteld vrijdagmiddag om 13.00 keurig netjes geleverd.
Ben zeer tevreden.

John 26-02-2021

makkelijk met bestellen, op tijd geleverd, had een 10 kunnen zijn, als ze de verpakking ook mee hadden genomen.
dus wij zijn heel tevreden

De rooij 25-02-2021

Heb online een bestelling geplaatst van een condens droger
De droger van mijn keuze was niet meer te leveren kreeg een duurdere
droger voor de zelfde prijs als mijn eerste keuze dat vind ik nou een goeie service
Nog nooit eerder meegemaakt super.

Monique Lambalk 24-02-2021

Duidelijke website met voldoende filters zodat je gemakkelijk een selectie kunt maken van bv afmeting inbouwapparaat die voor ons van toepassing waardoor de keuze overzichtelijk wordt

Marie Van Laer 24-02-2021

Beste prijs, snelle levering. Plaatsing van nieuw toestel en meenemen oud. Een tevreden klant.