VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anja 29-03-2021

We kochten een Amerikaanse koelvries combi, voor een heel mooie aanbieding. Om het onszelf wat makkelijker te maken kochten we er extra service (op de plek zetten, uitpakken, verpakkingsmateriaal meenemen) bij. De levering ging volgens afspraak, echter van service van de vervoerder was geen sprake. Dus toch zelf versjouwen en uitpakken. De klacht hierover werd door veiligkopen op de afleverdatum (zondag) meteen beantwoord en het betaalde service bedrag stond op maandag weer op onze rekening. Super service!!!

Harry 28-03-2021

Ik had een Beko vaatwasser besteld onder ordernummer VK960406 De levering zou iets langer duren. Na een paar dagen heb ik contact opgenomen om hier navraag over te doen. Binnen 2 uur had ik antwoord op mijn e-mail. Er bleek een flinke voorraad bestellingen bij de leverancier uit te staan waardoor het onbekend was wanneer de mijne geleverd zou worden.
Als alternatief werd een iets duurdere vaatwasser aangeboden welke wel voorradig was. Hier ben ik toen mee akkoord gegaan en zonder ernaar te vragen werd het prijsverschil van de prijs afgehaald. De levering gebeurde op de afgesproken dag. Echt top service van Veiligkopen.nl

LG wasmachine 28-03-2021

Enigste bedrijf dat op zondag bezorgde,en hij was in de aanbieding...bezorging hield ons goed op de hoogte,en zonder gezeur brachten ze onze wasmachine Achter huis.. heel fijn voor ons

Jeroen salarie 28-03-2021

Overzichtelijke site en echt mijn artikel was hier dan ook echt goedkoper dan bij de concurrent.levering is super snel en correct .
Via de track en tracé van hun vervoerder blijf je up to date over de levering .
Kortom super service.

Maarten Clasquin 27-03-2021

Aardige bezorgers, goede communicatie en service + bezorgtijd was duidelijk aangegeven.
Prima levering. Voor herhaling vatbaar

Groetend,

Maarten Clasquin

M Matze 27-03-2021

Goede site en aankoopbedrag van de vrieskast zeer concurrerend. Snelle levering volgens tijdsplanning.
"Veilig Kopen" wordt mijn site waar ik eerst ga zoeken.

Cliff 26-03-2021

duidelijke shop, goede service, scherpe prijzen en de bezorging ging ook top

Alex 26-03-2021

Omdat ze goedkoop en snel leveren en vriendelijke bezorger en op de afgesproken tijd komen

Henrietta 26-03-2021

Geweldig geregeld. Snel geleverd, keurig volgens afspraak. Geen enkel negatief punt. Bravo!!

Elise 26-03-2021

Snelle levering . Werd gelijk gebeld door aardige meneer. Ze dachten dat er maar 1 aanwezig was maar er waren er toch 2. Ze belde binnen 15 minuten na bestelling. Zou jullie zeker aanraden om er te bestelleb

O.Hensen 25-03-2021

Zeer goede producten tegen een goedkope prijs en een snelle levering!
Bij vragen krijg je een goed antwoord of oplossing!

Stiegheuver 25-03-2021

Je moet goed opletten of er “te leveren” staat of “op voorraad” want bij het eerste geval kan je wel eens bijna 2 maanden op je apparaat moeten wachten. Ik kreeg weinig info waarom het zo lang duurde of hoe lang het nog ging duren. Kul verhaal dat de fabriek op 35% draaide door Corona terwijl ik uit betrouwbare bron vernam dat de fabrieken op volle toeren draaien door de grote vraag van klanten.
Uiteindelijk netjes mijn apparaat geleverd gekregen maar volgende keer ga ik ergens anders kijken denk ik die iets duidelijker zijn over de levertijden

Familie Speek 25-03-2021

Snelle afhandeling van bestelling en attente begeleiding naar tijdstip van afleveren. 100% tevreden. Een veilige en duidelijke aanrader, ook voor de ouderen onder ons.

Bernold 24-03-2021

Goede ervaring. Ook veel service en hulp gehad. Ook hebben ze het fornuis uit eigen beweging omgeruid toen er een beschadiging aan zat.
Tevens hebben ze de fabrikant ingeschakeld toen er waarschijnlijk een defect was.

Momfer de Mol 24-03-2021

In deze tijd ga je meer op internet vergelijken. Ga geen appels met peren vergelijken. En kom dan vaak bij Veilig Kopen uit.

T.Behrens Kraak 23-03-2021

overzichtelijk en goede service en snelle levering. Toppy
Ik raad iedereen aan om hier zijn inkopen te doen
Ben zeer zeer tevreden van mij krijgen ze een 10+

Aziz 23-03-2021

Ik vind deze winkel betrouwbaar en eerlijk.
Bezorgt artikelen op tijd.
De prijs zijn goedkoper dan de andere winkel.

A. Galindo 22-03-2021

Website is best user friendly. Prijs voor de bestelde artikel was de meeste gunstig; hetzelfde artikel is duurder bij andere webshops

Maggi 22-03-2021

Mooie goede wasmachine (Siemens) voor een betaalbare prijs gekocht. Zondagmiddag besteld, de volgende dag om 1130 bezorgd. Nette mail ontvangen over het tijdsbestek.
Zo blij met de Klantenservice, zo vriendelijk en behulpzaam. Top.

Monus53 22-03-2021

Professioneel geholpen en juiste informatie over producten die tijdelijk niet op voorraad waren. De leverdatum kan je zelf bepalen wat enorm handig en klantvriendelijk is. De bezorgers bellen netjes als ze bijna bij je in buurt zijn en helpen waar zij kunnen om de apparatuur op je juiste plek te krijgen. Top geregeld!

Frans Huisstede 22-03-2021

Bosch vriezer zaterdagavond besteld . maandagmorgen vroeg al bericht hoe laat er bezorgd zou worden.
Keurig op tijd en na volle tevredenheid afgeleverd. De vrieskist is ondertussen al gevuld en draait al.
Prima service . 100 % tevreden.

Erik 22-03-2021

Veilgkopen doet gewoon wat zij beloven. Van bestelling tot en met het plaatsen. De Vaatwasser werd zelfs aangesloten wat niet was overeengekomen. Oude vaatwasser en de verpakkingen zijn netjes meegenomen. Vriendelijk personeel. Al met al gewoon top!

KoenL 22-03-2021

Vriezer gekocht. Levering was erg snel, binnen 1 dag. Duidelijke emails met track&trace code.

Niels 22-03-2021

Zeer goede prijzen, ruim assortiment, snelle reactie van de klantenservice en heel snel geleverd! Absoluut voor herhaling vatbaar en een bedrijf om aan te bevelen!

Anita makkelie 21-03-2021

Goed overzicht op de site met goede uitleg.
Werd vriendelijk geholpen toen ik belde over me bestelling.
Erge fijne winkel om bij te bestellen