VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rian van Loenhout 17-04-2021

Hier wil ik graag aan meedoen, wat een service, ik meen het.
Direct mails, goede track en tracé code , tot op de minuut, top.
Daarnaast nog info via sms, hier kunnen veel koeriersbedrijven een voorbeeld aan nemen. Wij hadden dit al gezegd tegen de bezorger.

Jeroen 17-04-2021

Shop gekozen vanwege de scherpe prijzen en goede recenties. Via mail goed geinformeerd wat de status was van de bestelling en keurig op tijd bezorgd.

Douwe 16-04-2021

Een prima product, goede omschrijving en nette prijs. Eerst niet voorradig bij de verkoper maar werd binnen 24 uur gekeverd. Had ik niet verwacht

Sandra 15-04-2021

Goede prijzen, ruime keuze. Levering is top! Je wordt continue op dr hoogte gehouden van levermoment.

Renee 15-04-2021

via google terecht gekomen op deze site en snel gevonden wat we zochten. Bestelling gedaan en alle handelingen tot aan de bezorging gingen razend snel. Erg tevreden met onze bestelling en zeer tevreden met de bezorgdienst.

Gert J. Brink 15-04-2021

Snelle en accurate levering voor de meest scherpe prijs, ook de installaties is perfect door Veiligkopen.nl verzorgd.
Helemaal top.

Ertas 15-04-2021

Vriendelijk behulpzaam en halennalles uit de mouwen om je ook bij de totaalbedrag te helpen , plus apparaten die uit de roulatie gaan zetten ze op de bon gelijk de oovolger erop bedankt mensen :))))

Hennie 15-04-2021

Duidelijke website, heel belangrijk zeer goede prijzen en prima en snelle levering

Tanja 13-04-2021

Zondag ging onze wasdroger stuk. Maar met een gezin 2 kinderen, 3 honden hebben wij veel wasgoed en kunnen wij niet zonder droger.
Na ons gauw verdiept te hebben in een aantal verschillende drogers kwamen we uit op een Bosch, deze was bij www.veiligkopen.nl het goedkoopste en niet geheel onbelangrijk 's avonds bestellen en de volgende dag in huis. Ik dacht dat niet klopte maar kreeg netjes een mail met track en trace, deze kon ik de volgende dag volgen inclusief tijdsvak. Van tevoren nog netjes een berichtje dat ze er over 10 minuten zouden zijn.
Al met al een zeer tevreden klant, ik zou zeker indien we iets nodig hebben weer bestellen bij www.veiligkopen.nl

Dennis Westercappel 13-04-2021

Ik heb voor deze webshop gekozen vanwege de positieve ervaring die mijn vriendin heeft gehad met hun. Altijd een snelle levering, vriendelijke, beschaafde bezorgers en een adequate afhandeling op de website. Dus ik zou sowieso kieskeurig met veel vertrouwen aanbevelen aan mijn familie, vrienden en kennissen

Johan L. 12-04-2021

Snelle en keurige levering. Zaterdag na 22 uur besteld. Maandag om 24:40 uur nieuwe wasdroger en wasmachine.
Ook vanwege prima internetsite die verschillende mogelijkheden naast elkaar toont en dan ook nog een korting toepast.
Dat geeft een goed beeld en wordt de keuze makkelijker gemaakt.
Prima geslaagd.

Maaije de Geus 12-04-2021

ordernummer VK968070
Voor aankoop gebeld of het wel of niet voorradig was. Werd prima te woord gestaan, was niet voorradig maar zouden smeg bellen. Klaar terwijl u wacht. 3 tot 5 dagen was het bij hen en dan zouden zij direct contact opnemen met ons.
Bestelling gedaan. De betaalmogelijkheden mogen mij betreft uitgebreid met PayPal maar dat terzijde.
Toen leek het stil te blijven, ik na 14 dagen een giftige mail gestuurd, die direct beantwoord werd, waaruit bleek dat zij keurig ( 3 dagen) al mailden dat ze het hadden. De mail zat onverklaarbaar in t archief (zucht). 4x excuus en langer lontje besteld.
Nu vertel ik dit: deze mail was zo dag 11 april en raad eens wat er net geleverd is, minder dan 24 uur later? Mijn smeg.....
Net even uitgepakt om uiterlijke schade op te nemen zover ik zie niets. Wat een plaatje. Straks met man nogmaals nalopen maar ik kan niet wachten!! Nu de nieuwe keuken nog.......

Diana Materossi 12-04-2021

Onze keuze is gevallen op dit bedrijf vanwege de prijs van het product (aanbiedingsactie) en levertijd. Echter na orderbevestiging en volledige betaling is op de dag van levering geen reactie gekomen van het bedrijf maar het product was niet geleverd. Na zelf contact gezocht te hebben (eerst half uur in de telefonische wachtrij) was het de boodschap dat de leveringsdatum niet gehaald kon worden. Communicatie over het niet kunnen halen van de gemaakte afspraak zit er bij dit bedrijf helaas niet in. Product is prima, service is onvoldoende.

Hennie 11-04-2021

Perfecte gang van zaken betreft aankoop.
Zeer goede levering met perfecte track @ tracé

Jannie 10-04-2021

Site gebruiksvriendelijk. Apparaat makkelijk te vinden. Goede levering . Snel antwoord op de mail.

Blije klant 10-04-2021

Zojuist een Bosch warmtepompdroger bij Veiligkopen gekocht met ordernummer VK971426. Wederom en net zoals al jaren, tot volle tevredenheid, goede prijs, snelle levering!

Rene en Ellen van Stralendorff 09-04-2021

Via een kennis zijn wij op deze site gaan kijken en werden meteen blij ,wat een duidelijke en gemakkelijke site .
Binnen een mum van tijd hadden we waar we naar op zoek waren ,en dat was zo fijn want we zijn niet zo thuis in het online winkelen.
We hebben een combi magnetron/oven van het merk Inventum type IMC6044GT gekocht , en keken uit naar zijn komst.
Ook dit ging in een razend snel tempo , 36 uur later stond de vriendelijke bezorger al met onze nieuwe aankoop aan de deur.
Wij hebben onze site gevonden ,het assortiment is zeer uitgebreid en zullen hier zeker vaker iets bestellen .
Veilig kopen .nu , is echt een aanrader voor iedereen.

APM Deckers 09-04-2021

Zochten een nieuwe koelkast,en kwamen op internet bij veilig kopen.nl uit,deze was toch een stuk goedkoper dan andere sites.. de service van gratis oude meenemen was ook super. Onze betelling was erg overzichtelijk en via een sms bericht op de hoogte gehouden van de tijd van brengen,zodat je niet de gehele dag hoeft af te wachten,net voor aankomst weer een melding. De bezorgers waren erg vriendelijk en met een zeer tevreden gevoel staat de nieuwe koelkast op zijn plek,en de oude meegenomen SUPER BEDRIJF,EEN ECHTE AANRADER!!

M. van Laatum 09-04-2021

Fijne, snelle bezorging en duidelijke communicatie via de mail. We blijven hier bestellingen plaatsen!

Beatrijs 09-04-2021

Ik kende deze website niet, dus spannend hoe dit zou verlopen. Niets dan lof: ik werd continue geïnformeerd over de status van de bestelling en het tijdstip van levering. Doos coronaproof afgeleverd. Prima service!

M. O. 09-04-2021

Gisteravond een inbouwoven gekocht en vandaag al geleverd. Snelle en nette levering

jan boegheim 08-04-2021

goed contact snelle en nette aflevering ben dik tevreden zou het iedereen aanraden

Harry 08-04-2021

Ondanks dat ik het bedrijf niet kon, besloot ik toch bij hun een inductie inbouwplaat te kopen.
Goedkoper dan de rest, goede en snelle informatie over item en levering.

Ingrid 08-04-2021

Supersnel geleverd. Wij hadden na levering nog een vraag over het produkt en hebben daar direct telefonisch antwoord op gehad!

Kris van Weije 08-04-2021

Meerdere sites bekeken en hier uitgekomen door dat de site eenvoudig is, en goed overzichtelijk. Goede service, was machine is keurig geplaatst, en dat voor slecht 19,95 aan service kosten. Ook de optie tot extra garantie genomen, welke op andere sites niet te vinden was. Machine draait al op advies van de bezorger, monteur en erg tevreden met de levering en de goede zorgen.