VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 392 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Joop 08-05-2021

Snel bezorgd via internet en de volgende dag bezorgd en door regen binnen gezet!

Rob 06-05-2021

Goed advies aan de telefoon, daarna is onze vaatwasser snel geleverd. En netjes gemonteerd!

Van ojik 06-05-2021

Een super snelle levering en echt vanaf dat je besteld hebt tot levering is er duidelijk contact via mail en sms.
Duidelijke site ook.
En de koeriers waren echt precies op het tijdstip dat je via track en trace krijgt en niet te vergeten hele vriendelijke koeriers👌🏻.
Dit bedrijf is echt een aanrader om hier je aankopen online te doen 👍🏻

Irene 06-05-2021

We zijn zeer tevreden met de snelle service vanVeiligkopen.nu 👍. Ook de prijs is voordelig (goedkoper dan elders). Deze keer kochten wij een vriezer (ordernumer 978623-1). De volgende keer kopen wij.......

Carin van Ginkel 06-05-2021

Beste lezer
Niet alleen heeft veiligkopen.nl een heel duidelijke website maar ook de prijs is zeer aantrekkelijk! Meteen vertrouwd met een directe mail betreft aankoop! Heel fijn, en de volgende dag geleverd! Super👍

Angela 05-05-2021

Super tevreden met onze nieuwe koelkast VK976581 van Inventum. Service van jullie bedrijf is uitstekend. Goede communicatie per email/ telefoon over levertijd en tijdstip van aankomst. Klantvriendelijke service gerichte bezorgers. Top!

Harry P. 04-05-2021

Ik had uitlopend model koelkast gekocht, omdat de nieuwe versie (nagenoeg) gelijk was aan aan het oude model, maar toch €60 verschil. Na aankoop bleek oude model niet beschikbaar en kreeg ik alsnog nieuwe model voor oude prijs aangeboden. Uiteraard superblij mee.

Koelkast werd volgende dag al geleverd.

Gerard 04-05-2021

Alles naar wens geleverd en goede service geleverd. Volgens juiste track and tracegegevens goed te volgen

Marian 04-05-2021

Onze kookplaat was naar 15 jaar stuk, daarom op zoek naar een andere. Toen op jullie site rondgekeken en deze qua prijs overal gecheckt. En jullie waren goedkoop en ook nog volgende dag gebracht. Mail verkeer duidelijk en later kregen we mail dat de kookplaat die we gekozen hadden niet meer voorradig was daardoor jullie gekozen voor een nieuwer model die qua prijs ook hoger was maar dat deze voor dezelfde prijs aan ons verkocht werd. Top communicatie en je kunt zelf aan deur betalen

T.Bond 04-05-2021

Ik heb op zaterdag bij VeiligKopen.nu een vriezer gekocht omdat mijn oude vriezer op het punt stond om het te begeven. De vriezer was zeer scherp geprijsd . Tot mijn verbazing kon de vriezer zondag al worden geleverd. Echt top.

joka 04-05-2021

Superservice, duidelijk en netjes te woord gestaan , snel, goed geprijsd! Helemaal tevreden!

C 03-05-2021

Zondag besteld en maandag al geleverd. Super snel en ook uitvoerige info over de levering.

M. Bouckaert 03-05-2021

Echt prima product en service! Zondagavond besteld en de volgende dag al bezorgd. De levering door 2 medewerkers verliep net zo vlot als de bestelling en met een prima service. Een echte aanrader dit bedrijf!

Karine 03-05-2021

2 zeer hulpvaardige mannen.
Netjes gewerkt en aangesloten, zelfs droger verplaatst en op zijn plek gezet.
Tevens alles afgevoerd.

dc 02-05-2021

Is in het verleden altijd correct geweest, ook in het geval van een defect altijd zonder probleem en kostenloos hersteld. Geeft heel goede prijzen, als de prijs elders lager is passen zij ook hun prijs aan. Is een aanrader

A. van der Goes 02-05-2021

Prima bedrijf, met een duidelijke site en goede prijzen.
Had een wasmachine uitgekozen. Daar deze niet meer leverbaar was kreeg ik een machine geleverd met dezelfde voorwaarden maar 9kg ipv 8kg voor dezelfde prijs.Ook levering verliep perfect met vriendelijke bezorger en keurig op tijd.

Samsung 02-05-2021

Ik heb een magnetron besteld net voor 22:00 uur en de volgende dag werd het netjes geleverd.
De optie oude apparaat meenemen heb ik aangevinkt tijdens de bestelling maar die is niet meegenomen.

Rene Laanen 01-05-2021

Goede site om je aankopen te vinden en makkelijk aan te schaffen! De goedkoopste artikelen tegen de scherpste prijs.

Nico 01-05-2021

Uitgebreid assortiment, snelle levering, goed op de hoogte gehouden over de levering.

Joka 01-05-2021

Veiligkopen.nu is zeer aan te bevelen, zeer beleefd en duidelijk aan de telefoon, snelle service. Keurige levering met duidelijke tijdsaanduiding van levering.

Ingrid 30-04-2021

Super snelle levering en aantrekkelijk geprijsd. Informatie op website geeft voldoende gegevens om gerichte aankoop te doen.

Boltjes 30-04-2021

Netjes en op tijd geleverd, zoals afgesproken. Ook het bezorgen vriendelijke en vakmensen. Helemaal top!!

Nicole 30-04-2021

Doen meer dan je verwacht.. ik heb hier een oven besteld die al zeer goedkoop was, heb voor hetzelfde geld een nieuwer model gekregen maar het toestel was niet op voorraad.. dit kan gebeuren.. toen ik een week later de klantendienst belde met de vraag wanneer ik de oven kon verwachtten konden ze dit direct zeggen en het klopte ook nog eens... echt fantastisch bedrijf waar ik zeker nog eens ga bestellen...

Alfred 30-04-2021

Voor onze zoektocht naar een gasfornuis elektrische oven combinatie kwamen we uit bij veiligkopen.nu aangezien zij nog deze combinatie beschikbaar hadden. Het bestellen ging makkelijk, echter dag erna kregen we te horen dat het artikel niet op voorraad was zonder verdere informatie aan te leveren. We hebben zelf er achteraan moeten bellen (er wordt snel opgenomen en de personen aan de lijn waren zeer behulpzaam!) om te horen dat er 6 weken levertijd op zat. Op de laatste dag van de leveringsweek wederom zelf moeten bellen wat de status van de levering was, maar nu staat de fornuis oven combinatie heel mooi in de keuken. Al met al goed opgelost en prima service, met wat ruimte voor verbeteringen. Dat zit dus in het ons pro-actief benaderen van de leveringsstatus.

Ramona Petrescu 30-04-2021

Ik heb alles goed ontvangen, ik ben zeer tevreden, bedankt voor alles.Ik zal zeker meer bestellen.