VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 391 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Elise 28-04-2021

Makkelijk bestelproces, duidelijke communicatie over de levering, snelle levering

Smeysters 27-04-2021

Wij werden telefonisch vriendelijk te woord gestaan, daarnaast volgde prompt de leveringsinformatie die inderdaad keurig werd uitgevoerd.

Saad. 27-04-2021

Webshop is duidelijk vormgegeven, levertijden en andere informatie is ook duidelijk aangegeven. De klantenservice is goed bereikbaar en behulpzaam. Ten slotte zijn de prijzen marktconform of zelfs goedkoper. Concluderend: een aanbeveling deze webshop!

Jan 26-04-2021

Ik had nog nooit van Veiligkopen.nu gehoord en was een beetje huiverig om daar m'n nieuwe wasmachine te kopen.
Toch heb ik dat gedaan omdat de machine die ik wilde daar veruit het goedkoopst was.
Daar heb ik geen spijt van gekregen. Integendeel. Ik vond de service en de leversnelheid geweldig (zaterdag besteld, zondag geleverd).
Ik ga de volgende keer als ik spullen nodig heb daar zeker weer kijken!

Tom Englebert 26-04-2021

Gekozen voor veilig wonen i.v.m zeer scherpe prijsstelling en duidelijke communicatie .Alles tot en met de levering prima geregeld kan Veilig Kopen zeker aanbevelen.

R. van Ee 25-04-2021

Ik heb voor deze site gekozen omdat ik hier de goedkoopste combimagnetron kon kopen. Besteld en de dag aangegeven wanneer het bezorgd kon worden. Het werd netjes op tijd bezorgd. Top. Ik beveel deze site aan.

rob 24-04-2021

snel en keurig geleverd , nette mensen apparaat binnengezet
volgende keer zullen we weer bij jullie bestellen

Fred van Galen 24-04-2021

Omdat een tien geen uitdagingen meer geeft voor de toekomst, heb ik een negen gegeven.
Vanaf het eerste telefonische contact tot de levering is alles perfect gelopen.
In het telefonische contact werd mij gezegd dat de afzuigkap niet in voorraad was en dat hij met de fabriek ging bellen wanneer zij konden leveren. Daar houd ik van geen slap gelul maar concreet een antwoord. Max. Twee weken kreeg ik als antwoord maar binnen een week werd er geleverd.
Ook heeft de bewuste verkoper even gekeken naar welke AK filters ik nodig had.
Dat noem ik service!
Volgende keer ga ik eerst bij veiligkopen.nu kijken of zij mij kunnen leveren wat ik nodig heb. Dat is de verdienste voor een goede en prettige klant- en service gerichtheid.

Johan 24-04-2021

Al onze witgoed komt van veiligkopen.nu. Altijd volgens afspraak geleverd voor een scherpe prijs.

Frans 23-04-2021

Goede telefonische informatie. Prima prijs-kwaliteit. Levering verliep vliegensvlug

Hasan 23-04-2021

Snel, accuraat en duidelijke omschrijving en communicatie! Kortom: service op maat!

Stephanie Scholte 22-04-2021

Zeer blij met de aankoop! Top inductie plaat en service.

Top 22-04-2021

Top inductieplaat en goede service. Na bestellen en betalen inductieplaat werd ik de dag erna direct gebeld door een monteur om deze te laten monteren. Goede uitleg ook van de monteur over de evt extra kosten als de plaat niet direct zou passen enz. Heel blij met de apparatuur en de monteur die het heeft geplaatst.

Wil Mutsaers 21-04-2021

Met name vanwege enkele minder prettige ervaringen met het online winkelen, is Veiligkopen.nu een verademing. Zowel de telefonische helpdesk die maar liefst tot' s avonds 23.00 uur bereikbaar is als de snelle en accurate levering heeft ons aangenaam verrast. Bovendien gekoppeld aan de bezorging door Dynalogic met een uitstekende communicatie over het proces van uitleveren is een voorbeeld voor conculega's.

Natas 21-04-2021

Voor de 3e keer wat besteld en snelle levering zoals voorheen. Bezorger geeft op de dag zelf aan hoelaat ze arriveren. Daadwerlijke tijdstip via een sms bericht. Top service!

Katja 21-04-2021

Ik kende de winkel nog niet, maar prima service. Snelle levering en stukken goedkoper (lees: €625,00 ipv €759,00) dan andere sites. Ik zou hier zo weer bestellen.

Harm 21-04-2021

De webshop was duidelijk en het het afrekenen ging prima. De bezorging was ook in het aangegeven tijdslot en de bezorgers belden van tevoren dat ze er over 15 minuten zouden zijn.
Het pakket werd netjes, goed verpakt en met beleid afgeleverd.

Lemstra 20-04-2021

Keurig op tijd geleverd.En netjes voor me naar binnen gebracht.De oude combimagnetron weer mee terug genomen.

A. Vogel 20-04-2021

De site van het aanbod is overzichtelijk. Prijs is de laagste internetprijs en levering stipt conform afspraak.

J 20-04-2021

Snelle levering, reageren snel op vragen en brengen het zelfs in huis. Dik tevreden en zou er zeker weer bestellen.

VK973821

Encarni 20-04-2021

Goed geholpen door de mensen van veilig kopen. Netjes afgeleverd volgens afspraak.
Wij zijn blij met onze super de luxe siemens combi magnetron.

Rondr 19-04-2021

2e keer een aankoop gedaan bij VeiligKopen.nu. Nu laten bezorgen, 1e keer afgehaald. Beide keren prima geregeld. Goede (laagste) prijs. Kreeg deze keer een nieuwer/beter type geleverd ivm niet meer voorradig zijn van het door mij bestelde, helemaal goed. Volgende keer weer.

PV 18-04-2021

In het eerste kwartaal van 2021 kocht ik bij VeiligKopen een Siemens wasmachine. Na enkele dagen bleken er enkele programma’s niet in orde.
Na één telefoontje naar VeiligKopen kwam er een monteur. Deze constateerde dat elektronica niet in orde was. Die zelfde dag heb ik het servicerapport naar VeiligKopen gemaild.
De andere dag al, had ik een nieuwe wasmachine.
Kijk dat is nog eens klasse!
Dit is écht een snelle en correct afhandeling van het probleem.
Een dag later een nieuwe wasmachine en de defecte wasmachine retour.
Hartelijk bedankt.

Ronny van Wel 17-04-2021

Korte lijnen wat betreft informatie verstrekking over de aan te schaffen keuken inbouw apparaten. Helaas niet alles op voorraad. Stond niet duidelijk aangeven op de website. Alsnog zijn ze ons tegemoet gekomen en hebben ze tijdig alles kunnen leveren. Compliment. Veiligkopen.nu

Rian van Loenhout 17-04-2021

Hier wil ik graag aan meedoen, wat een service, ik meen het.
Direct mails, goede track en tracé code , tot op de minuut, top.
Daarnaast nog info via sms, hier kunnen veel koeriersbedrijven een voorbeeld aan nemen. Wij hadden dit al gezegd tegen de bezorger.