VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A 07-04-2021

Uitstekende prijsstelling, goede communicatie en en perfecte levering. Zel en duidelijk wanneer men komt. Klasse

Erdogan 06-04-2021

Ik was al een tijdje opzoek naar een amerikaanse koelkast. Ik heb deze bij veiligkopen.nu voor een voordeligere prijs kunnen vinden. Daarnaast was er een snelle levering. Top service!

Natascha 06-04-2021

Voor de 2e keer bij VeiligKopen apparatuur besteld. De 2e apparatuur was niet meer op voorraad waardoor zij dit direct hebben laten weten. Koerierdienst laat ook keurig weten hoe laat ze arriveren. Zeker een aanrader en de naam "VeiligKopen" spreek voor zich.

Rene en Ellen van Stralendorff 06-04-2021

Via een kennis zijn wij op deze site gaan kijken en werden meteen blij ,wat een duidelijke en gemakkelijke site .
Binnen een mum van tijd hadden we waar we naar op zoek waren ,en dat was zo fijn want we zijn niet zo thuis in het online winkelen.
We hebben een combi magnetron/oven van het merk Inventum type IMC6044GT gekocht , en keken uit naar zijn komst.
Ook dit ging in een razend snel tempo , 36 uur later stond de vriendelijke bezorger al met onze nieuwe aankoop aan de deur.
Wij hebben onze site gevonden ,het assortiment is zeer uitgebreid en zullen hier zeker vaker iets bestellen .
Veilig kopen .nu , is echt een aanrader voor iedereen.

P. H. Van Binsbergen 05-04-2021

Prima prijs ook dankzij de leuke paaskorting. Snel en netjes een wasmachine en een droger afgeleverd. Super bedrijf.

Peter 05-04-2021

Omdat de bestelling niet logisch was, werd ik binnen 15 minuten terug gebeld. Na overleg werd alles duidelijk voor de verkoper!

Stegeman 04-04-2021

Erg tevreden over Veilg Kopen, ik had per vergissing een oven i.p.v. een combi magnetron
gekocht en deze laten leveren, zonder problemen om kunnen laten ruilen, zelfs de volgende dag al. Prima service.

Van Zoomeren 04-04-2021

Simpele wenshop om te bestellen. Concurrende prijzen. Keurig nette aflevering en montage. Zeker aan te bevelen hier uw aankopen te doen.

Els 04-04-2021

Met recht veilig kopen en in 1 dag mijn stofzuiger binnen, keurig aan de deur afgeleverd door een top bezorger van Dynalogic, volgende keer zeker weer bij Veiligkopen iets bestellen

Rob 03-04-2021

Goede prijs, leuke korting vanwege pasen, een 8 omdat er altijd ruimte moet zijn voor verbetering.

Sabine 03-04-2021

Snel overzicht van producten. Goeie uitleg. Snelle levering was voor mij een must.

De Wit 03-04-2021

Super geholpen. Online besteld, was helaas niet op voorraad aar met 2 dagen kreeg ik een mailtje dat de bestelling binnen was en dat ik aan kon geven wanneer ik hem geleverd wou hebben

Sabine 03-04-2021

Makkelijke website. Goede uitleg over producten. En prijzen beduidend lager dan elders. Levering was super. Vriendelijk, behulpzaam en met een glimlach. Een plezier om zo je spullen te ontvangen. 968832

Astrid 03-04-2021

Vlot contact/ beantwoording vragen.
Uiteindelijk is op mijn verzoek onze koelkast zelfs eerder bezorgd dan de oorspronkelijk afgesproken leverdatum. Chauffeurs hielden goed rekening met de corona-maatregelen, koelkast is netjes uitgepakt. Mijn 2 oude koelkasten konden mee retour, heel fijn! De nieuwe (Amerikaanse)koelkast bevalt tot nu toe heel goed.
Wij hebben al eerder gekocht bij veiligkopen.nu, onze ervaring was toen ook positief,
toen de oven bij levering beschadigd bleek is dat prima en vlot opgelost.

D Stam 01-04-2021

Prima organisatie , het aangeschafte model was niet meer leverbaar en kosteloos een duurder model geleverd , alles op tijd en conform afspraak

Bertus Vesper 31-03-2021

Perfecte services en de levering verliep geheel naar wens. Vriendelijk personeel, waar je van op aan kunt. Afspraak is afspraak. Daar hou ik van.

Tim 30-03-2021

Heldere communicatie. Levering duurde wat langer omdat het product niet op voorraad was. Contact met klantenservice was gewoon echt goed - daar kunnen echt veel webshops nog een voorbeeld aan nemen. Product is aangegeven tijd netjes binnen het tijdvenster afgeleverd.

Lamaruivlo 29-03-2021

Prima service, duidelijkheid van het product en levering! Goede communicatie over verloop van de bestelling en supersnel!

Nelis Wisse 29-03-2021

Snelle levering volgens afspraak en bezorgtijd op track en tracé bijzonder handig.

Linda 29-03-2021

Goede service , verzending zoals beloofd. Ik ben heel tevreden. De track and trace is eerst vrij ruim maar wordt steeds bijgewerkt en 10 minuten voor tijd kreeg km een SMS. Ik vind dit heel fijn, op deze manier zit je niet de hele tijd bij de deur te wachten.

Anja 29-03-2021

We kochten een Amerikaanse koelvries combi, voor een heel mooie aanbieding. Om het onszelf wat makkelijker te maken kochten we er extra service (op de plek zetten, uitpakken, verpakkingsmateriaal meenemen) bij. De levering ging volgens afspraak, echter van service van de vervoerder was geen sprake. Dus toch zelf versjouwen en uitpakken. De klacht hierover werd door veiligkopen op de afleverdatum (zondag) meteen beantwoord en het betaalde service bedrag stond op maandag weer op onze rekening. Super service!!!

Harry 28-03-2021

Ik had een Beko vaatwasser besteld onder ordernummer VK960406 De levering zou iets langer duren. Na een paar dagen heb ik contact opgenomen om hier navraag over te doen. Binnen 2 uur had ik antwoord op mijn e-mail. Er bleek een flinke voorraad bestellingen bij de leverancier uit te staan waardoor het onbekend was wanneer de mijne geleverd zou worden.
Als alternatief werd een iets duurdere vaatwasser aangeboden welke wel voorradig was. Hier ben ik toen mee akkoord gegaan en zonder ernaar te vragen werd het prijsverschil van de prijs afgehaald. De levering gebeurde op de afgesproken dag. Echt top service van Veiligkopen.nl

LG wasmachine 28-03-2021

Enigste bedrijf dat op zondag bezorgde,en hij was in de aanbieding...bezorging hield ons goed op de hoogte,en zonder gezeur brachten ze onze wasmachine Achter huis.. heel fijn voor ons

Jeroen salarie 28-03-2021

Overzichtelijke site en echt mijn artikel was hier dan ook echt goedkoper dan bij de concurrent.levering is super snel en correct .
Via de track en tracé van hun vervoerder blijf je up to date over de levering .
Kortom super service.

Maarten Clasquin 27-03-2021

Aardige bezorgers, goede communicatie en service + bezorgtijd was duidelijk aangegeven.
Prima levering. Voor herhaling vatbaar

Groetend,