VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Justin 01-06-2021

Hele snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het pakket komt en hoe laat. Verder werkt alles zoals verwacht.

Stanley 01-06-2021

Heb de site bekeken en de recensies gekezen, omdat de recensies zo goed zijn twijfelde ik aan of veiligkopen nu echt zijn afspraken nakomt. Zien is geloven, heb bestelling gedaan. Veiligkopen.nu is betrouwbaar en zou dit aanbevelen om bij hun te bestellen.Snelle levering, klanten service altijd bereikbaar en flexibele bezorging

OvW 31-05-2021

Zondag besteld maandag op tijd geleverd , goede prijs , duidelijke en snelle communicatie met zowel Veilig kopen.nu ( mail op zondag en je hebt snel antwoord) als met de transport/bezorg firma Dynalogic. Top! Dit is de eerste keer dat we hier kopen, wij komen hier zeker terug!

jowan 31-05-2021

Op en top service! Levering op zondag mogelijk en je kan via de track and trace keurig bijhouden of de chauffeurs al in de buurt zijn. Kwartier voor aankomst krijg je een sms. Ook niets dan lof over de bezorgers die ons gasfornuis kwamen brengen. Bij aankomst werd ik al uiterst vriendelijk begroet. Het feit dat de temperatuur behoorlijk aan de hoge kant was en het ook nog eens een zondag leek hun beide niets uit te maken. Na dat ze eerst het oude gasfornuis uit de gang verwijdert hadden, ging ik ervanuit dat het nieuwe fornuis in in de gang zou worden achtergelaten (dat stond tenslotte in de leveringsvoorwaarden). Ik stond er dan ook van te kijken dat mij gevraagd werd waar de keuken was, dan zouden ze hem daar even neerzetten.

Eerlijk gezegd had ik nog niet eerder van veiligkopen.nu gehoord, maar vanaf nu wordt al het witgoed daar bestelt.

Yko de Jong 31-05-2021

Top service. Gebeld voor de beste deal en die ook gekregen, vlot, zonder poespas. Levertijd meteen duidelijk, ook accuraat. Levering was ook super netjes. Erg tevreden!

Bianca 29-05-2021

Een geweldige makkelijke website overzichtelijk. Ik heb voor deze site gekozen omdat hde vrieskast die ik nodig had de andere dag geleverd werd daar was ik heel blij mee. Ik raad deze website aan iedereen aan.

Henk 29-05-2021

Het produkt dat ik besteld had werd keurig op tijd geleverd, dit ging vergezeld van een melding van de chauffeur vooraf en geïnstalleerd en het oude, defecte apparaat, werd zonder opmerkingen meegenomen. Volgens opgave werd nog een korte uitleg gegeven van de werking en bediening van het apparaat. De prijs is zeer concurrerend en goed te noemen.

Ineke 29-05-2021

Mooi artikel voor een zeer scherpe prijs. Vlot afgehandeld en keurig bezorgd. Vriendelijke bezorger.

V d heuvel 28-05-2021

Scherpe prijs,vlotte levering,nette bezorgers.
De bestelling was keurig te volgen via de mail updates.ik zou zeker overwegen daar weer te kopen

Mar 28-05-2021

Goede service, snelle levering. Over de kwaliteit van het product kan ik nog niets zeggen aangezien het nog niet in gebruik is.

Rghif 28-05-2021

Heel vriendelijk en je wordt perfect op de hoogte gehouden zowel via mail en na het verzenden van de apparatuur ook via track en trace, zodat je de bestelling kan volgen. Heb zeker vrienden doorverwezen naar veiligkopen.nu top service heel tevreden. Dank.

jeurissen Mark 28-05-2021

De kwaliteit en snelheid dat er gereageerd wordt en afgehandeld is een prima zaak.Ik heb al verschillende toestellen gekocht en als het niet meerleverbaar is krijg je een betere versie van het bestelde met de dezlfde prijs

Peter 27-05-2021

Super geregeld. Bestelling 's avonds geplaatst en direct leverbaar tegen scherpe prijs.

Fam Valkenburg 27-05-2021

wij hebben al meerdere keukenapparaten bij Veilig Kopen gekocht en altijd dik tevreden. hebben we het elders goedkoper gezien, krijgen we na een mailtje te hebben gestuurd een order met hetzelfde bedrag of zelfs nog goedkoper.
Snelle afhandeling en snelle nette levering... Wij zijn dik tevreden...

Hansjen 26-05-2021

Het kopen bij Veiligkopen gaat wel héél gemakkelijk. Het is alleen maar doorklikken. De beschrijving van het artikel (vaatwasser) was heel uitvoering zodat je een perfect beeld krijgt van wat je aanschaft. Ook de betaling ging heel soepel, in een paar klikken heb je betaald. Donderdagmiddag besteld en vrijdagmiddag afgeleverd. En als laatste gebruiken ze een prima vervoerder om het artikel thuis af te leveren. (Dynalogic) De bezorgers kwamen heel ontspannen en vertrouwd over. Ging alles maar zo als ik nu heb meegemaakt.

Wil 26-05-2021

Aflevering exact zoals gezegd binnen een dag, netjes op de plaats gezet en afgesteld, mooi product. Alls netjes achtergelaten en rommel meegenomen, ik moet zeggen top aflevering hoor. Apparaat werkte meteen naar behoren.

Peet 26-05-2021

Snelle reacties op mail. Product niet leverbaar automatisch ander type gestuurd

Rob Zwanink 26-05-2021

Bestelling was makkelijk te plaatsen. Betalen idem. Alles binnen 24 uren keurig geleverd. Tegen geringe meerkosten werd wasmachine op zolder gebracht (en de oude wasmachine mee terug genomen). Over de nieuwe wasmachine is nog niets te melden , behalve dat de 1e indruk goed is.

Blije koelkast 26-05-2021

Uitstekend!!! Ben zo blij met de nieuwe koelkast. Gisteren besteld vandaag meteen geleverd!! Goede snellere levering. Er ontbrak iets meteen gebeld gelijk geholpen. Beter kan niet hoor!! Bedankt dat jullie mijn dag goed hebben gemaakt :)

Verginia 25-05-2021

Mijn koelkast begaf het net voor het pinkster weekend. Ik op google surfen, kwam ik veiligkopen.nu tegen nooit van gehoord. Ik zag dat ze ook zanussikoelkasten verkopen voor inbouwen. Ik heb op 24 mei mijn bestelling geplaatst en 25 mei staat hij thuis bij mij op zijn plaats. Ik ben er heel blij mee en met de snelle levering door vriendelijke bezorgers.

Nico B 25-05-2021

Prima bedrijf, scherpe prijzen, uitstekende service en een vriendelijke klantenservice die direct bereikbaar is

Stefan 25-05-2021

Onlangs wasmachine (Bosch
WAV28MH0NL) bij VeiligKopen.nu gekocht. Scherpste prijs die te vinden was! Snelle levering (binnen 16 uur in huis). Service is ronduit goed. Werd prima op de hoogte gehouden van verwachte bezorgtijd en die tijd werd ook gehaald. Oude machine werd weer meegenomen.

Peter 25-05-2021

Super snelle levering! Nauwkeurige communcatie en goede handeling. Kortom erg tevreden over ordernummer VK984614

John 23-05-2021

Ik dacht eerst een goede shop redelijke snelle levering, maar toen ik half maart een combimagnetron en combo oven kocht en beide waren behoorlijk aan de prijs omdat ik graag deze type wilde was de levertijd verschrikkelijk.
Na veel mailen en bellen werd iedere keer gezegd over 2 weken krijgen we hem binnen. Uiteindelijk is de combioven begin mei geleverd maar de combimagnetron wordt nog steeds verder uitgesteld en deze heb ik tot op heden nog niet binnen maar we zitten nu wel 2 maanden verder. Uit noodzaak hebben zo’n low budget magnetron moeten kopen. We vinden dit erg jammer misschien dat ze er niks aan kunnen doen want ook hun zijn afhankelijk van de fabriek maar toch kom dan met een andere optie.

Annika ter Velde 22-05-2021

Prima levering en we werden netjes geïnformeerd over hoe laat de levering was. Gisteren om iets voor 10 ‘s ochtends de wasmachine besteld en vandaag al geleverd.