VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 395 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Johan Veraart 19-06-2021

De shop is heel overzichtelijk en duidelijk. Gemakkelijk te bedienen en te vinden op het net.
De prijs is prima en het geleverde artikel is perfect van kwaliteit. De levering is goed verzorgd en goed op tijd.
De track en Trace werkt prima. Ook het contact met de service afdeling gaat vriendelijk en begrip vol.
Zal iedereen deze winkel/shop aanbevelen. Het ordernummer van het ons geleverde artikel; NOVY afzuigkap is
VK990483

nimo 19-06-2021

Daags na bestelling aflevering in BE van koel/vriescombinatie, zoals beloofd. Veiligkopen.nu geeft goede service en is competitief in zowel prijs als prestatie. TOP.

Gerard GH 18-06-2021

Aanschaf koelkast zonder vriesvak. Webshop was voordeligste en met aantrekkelijke voorwaarden voor lage prijs. Goede communicatie. Levering en communicatie door transporteur was niet goed. Het niet geleverde alsmede de vele telefoonkosten zijn door webshop gecompenseerd. Netjes.

Dinant 18-06-2021

prima webwinkel, ook telefonisch goed geholpen, ook de bezorging was prima geregeld, geen klachten

JvZ 17-06-2021

De shop veiligkopen.nl komt na wat er op de site staat qua levering. Netjes op tijd geleverd. Naast een nette site ook nette levering. Het oude apparaat ook meegenomen. Ben er zeer content over.

Rachel Verwer 17-06-2021

Goede service en mooi prijs kwaliteit wij zijn zeer tevreden met onze koelkast

ANN 17-06-2021

Goede communicatie ivm de bestelling en deze werd snel en correct geleverd via Dynalogic.

gea van der weide 16-06-2021

we hebben gekozen voor deze machine omdat in vergelijking de voordeligste was , site zeer overzichtelijk en gemakkelijk ook de bestelling via de mail liep perfect , op de dag van levering nog een email gehad bij benadering was de aangegeven tijd goed, de bezorgers waren vriendelijk het was goed en snel geregeld .

Jurgen 15-06-2021

Ik heb hier een (vanwege de luxe) best prijzige vaatwasser gekocht die vanwege de prijs niet zo heel populair is en dus moeilijk snel leverbaar. Veilig kopen had hem echter wel op voorraad! Goede scherpe prijs, duidelijke webshop en goede communicatie stroom (niet onnodig veel mails, maar wel de info die wenselijk is). Keurig conform afspraak vandaag geleverd. Ik ben dik tevreden!

Ton bertens 15-06-2021

Zeer vriendelijke klantenservice en snel contact.aflevering en plaatsen ging professioneel en uw medewerkers zijn heel vriendelijk. Complimenten en bedankt. Groeten. Ton bertens

Marianne Jong 15-06-2021

Op zich is het klantencontact goed als je belt.
Wij hadden echter een combimagnetron besteld die steeds maar niet geleverd werd. Daar moesten wij zelf achteraan bellen. We hadden het netter gevonden als dit vanuit Veilig Kopen aan ons was doorgegeven.

Koning 14-06-2021

Veiligkopen.nu is een duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Betrouwbaar want mijn order VK989764 wasdroger en stofzuiger werd inderdaad de volgende dag (op zaterdag) netjes afgeleverd.

B. Bezuijen-Kaptein 14-06-2021

De koel/vriescombinatie was perfect verpakt. De bezorgers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en waren op tijd.

Bas 13-06-2021

Vaatwasser besteld, echter niet meer voorraad. Alternatief gelijkwaardige aangeboden. Echter werd deze elders iets goedkoper aanboden. Levering op tijd.

Peter 12-06-2021

Veilig Kopen.nu heb ik gekozen via de Kieskeurig vergelijkingssite.
De prijs van de AEG frontlader L6TB73G was een van de laagste van de verschillende aanbieders.
De online bestelling is telefonisch uitgevoerd omdat de pinbetaling bij aflevering vanwege corona niet online kon worden ingevoerd. De aflevering met track en trace per sms en e-mail info werden keurig volgens afspraak uitgevoerd.
Het hogere servicebedrag hiervoor van € 20,00 is het zeker waard.
Ik vind Veilig Kopen.nu een echte aanrader die zijn beloftes waarmaakt!

P.B.Heijermans 12-06-2021

Snel geleverd met aankondiging van van tijd van bezorging,super!!
Zal zeker overwegen een volgende aankoop weer bij Veiligkopen.nu overwegen.

Mario 11-06-2021

de wasmachine meteen de volgende dag inhuis.alles netjes aangesloten en opgeruimd. Goede communicatie over de levertijd. En voor veiligkopen gekozen vanwege de 40 e extra kassa korting. Super tevreden .

Veiligkopen 10-06-2021

Goed contact
Levering uitstekend
Goede prijs
Afrekenen bij de deur
Voldoen aan alle afspraken

Ina Lakeman 09-06-2021

Prima levering en hartelijke bezorgers. Ze brachten het helemaal in ons appartement.

Dennis 08-06-2021

Precies zoals omschreven wat er stond op de site. Personeel vriendelijk en professioneel. Factuur met ordernummer VK988557 gisteren besteld vandaag geleverd

Jelmer 08-06-2021

Snelle levering. Volgende dag in huis. (mits op voorraad uiteraard)
Juiste informatie betreft bezorging.

L. Verheijen 07-06-2021

Via Google op zoek naar een droger op deze site uitgekomen. Hele snelle levering met een geweldige service. Dynalogic houdt je via mail, een trackinglink èn sms op de hoogte van de exacte levertijd. Hele nette jongens en zeer klantvriendelijk met een hoge servicegerichtheid. Binnen 10 minuten stond alles op zijn plek.

Natasa 07-06-2021

Al meerder apparaten gekocht bij Veilig Kopen en altijd dik tevreden. Laatste aankoop een koelkast,snelle afhandeling, snelle levering, je wordt op de hoogte gehouden hoe laat ze komen leveren. wij zijn heel tevreden.

Lilian 07-06-2021

Voor mij was Veiligkopen.nu een nieuwe ontdekking. Ik was op zoek naar een kwalitatief goeie wasdroger. Bij Veiligkopen is er voldoende keuze. De site is overzichtelijk en de opties voor de verschillende drogers waren makkelijk te vinden. Voor de vragen die ik nog had heb ik telefonisch contact opgenomen. Dit verliep soepel. Bij de bestelling was ik vergeten aan te geven dat ik de machine wou laten aansluiten. Met een extra telefoontje was dit direct geregeld. Mijn ordernummer is 390334.

EllenSandra 06-06-2021

Super, artikel was niet op voorraad, dus had verwacht dat het wel ns lang kon gaan duren. Maar niets was minder waar. Hardstikke goede, snelle levering.