VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 388 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Cees Esseboom 09-02-2021

Afzuigkap op 26 januari 2021 besteld en direct werd contact opgenomen door ... om een afspraak voor plaatsing te maken.
Op 6 februari dit afgesproken en inderdaad (ondanks de sneeuw) was .... aanwezig met de bestelde apparatuur.

Léon 09-02-2021

We hadden met spoed een nieuwe koelkast en diepvriezer nodig. Via Veilig, kopen vonden we precies degene die we wilden en ze waren nog het goedkoopste ook. We waren zelf bang dat in verband met de sneeuw die gevallen was de goederen niet afgeleverd konden worden, maar de bezorgers waren precies binnen de afgesproken tijd aanwezig. Zeer vriendelijke mannen die zonder problemen alles binnen (met in acht name van de Coronamaatregelen) zette en het defecte toestel meenamen. Mocht ik weer iets nodig hebben, dan ga ik zeker weer naar veiligkopen

John 09-02-2021

Goede service, informatie en natuurlijk prijs! Vandaag besteld, morgen in huis, dat zeker, top

David 09-02-2021

Gemak dient de mens is de gezegde en dat is zeker van toepassing bij Veiligkopen.nu.
Binnen enkele minuten de bevestingsmail van mijn bestelling en de informatie wat betreft de levering. Ik kon de volgende dag exact de chauffeur volgen en zien waar de chauffeur was. Daarnaast belde de chauffeur netjes op om aan te geven dat hij onderweg was.

Reyner 09-02-2021

De avond ervoor besteld en de volgende dag geleverd. De bezorging was goed aangegeven en net voor de bezorging nog een sms ontvangen. Tijdvak werd zelfs gehaald met de slecht begaanbare wegen door de sneeuw. Bezorgers liepen zelfs van de hoek van de straat door de sneeuw met de wasmachine en haalden de oude machine ook weer mee door de sneeuw! Top.

Walther van den Broek 08-02-2021

Ik had een bericht gestuurd fat mijn koffiemachine elders goedkoper was, en kreeg meteen een reactie met een offerte voor dezelfde prijs. Dus dat werkt hoe. Daarnaast zou de bezorging op zondag plaatsvinden maar door het barre winterweer kon dit niet. Wel keurig netjes de volgende dag bezorgd toen het ook nog slecht weer was. Prima service en goede prijs.

Pasman 08-02-2021

Erg tevreden. De oven-combi was niet meer leverbaar en hebben hiervoor nu een duurder alternatief voor dezelfde prijs gekregen. Een dag later hadden we hem in huis.

Fred uit Eindhoven 08-02-2021

Super. LG wasmachine welke ik had besteld was niet meer leverbaar, daarvoor in de plaats de duurdere vervanger aangeboden voor hetzelfde bedrag!

Verder duidelijke communicatie en snelle levering.

G. 08-02-2021

Vriendelijk telefonisch geholpen en dag daarna keurig thuisbezorgd. Hele fijne ervaring

Marko 07-02-2021

De eerste omschrijving bij mijn artikel was Leverbaar waardoor ik dacht dat het de volgende dag binnen zou zijn. Achteraf bleek dat dan de status op voorraad moest zijn. Dat was jammer. Gelukkig kreeg ik de dag erna een bevestiging dat veiligkopen ‘m nu ook binnen had en dus kon afleveren. Prima afgeleverd en mooie prijs. Apparaat voldoet ook! Ordernummer VK950227

Ingrid 06-02-2021

Goede snelle service van mijn koffieautomaat. Gisteren besteld, vandaag al in huis!!

Richard 06-02-2021

Veel keuze en goed bereikbaar en ik heb het artikel nergens anders goedkoper kunnen vinden. Helemaal tevreden dus.

J.Lammen 06-02-2021

Wij zijn zeer tevreden met onze geleverde wasmachine.Verkoper was kundig en gaf goede informatie.Wij hebben een Zanussi wasmachine gekocht en konden deze nergens meer krijgen, levertijd vaak 3 á 4 weken bij andere winkels.Maar bij veiligkopen.nu hadden ze er nog 13 op voorraad dus was de keuze snel gemaakt.Het contact qua levering was top, we werden steeds op de hoogte gehouden qua leverings tijdstip.Ik zou veiligkopen.nu zeker aanbevelen bij bekenden.

Anita 06-02-2021

Bijzonder snelle levering, zeker in voor in deze tijd. Mooi apparaat voor een nog mooiere prijs!

Leila 05-02-2021

Clear information, best price compared to other websites, additional advantages (e.g. extra warranty) for small price and quick delivery!

Many updates about the order via email and delivery on time, better than expected!

hans 05-02-2021

Eigenlijk was veilig kopen mijn tweede keus maar het feit dat een concurrent geld ging rekenen voor een voorkeur qua tijd haakte ik daar af en kwam ik bij veilig kopen. Track en trace met bezorgen werkt perfect. Chauffeur heeft het een aantal keer een uppdate door gevoerd en we krijgen keurig een sms bericht dat ze er over een half uurtje zijn. Perfect met een grote P

Nancy 05-02-2021

Product staat duidelijk omschreven en eerlijke prijzen. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je product het magazijn verlaat, wanneer het bij de post is aangekomen en wanneer het onderweg is naar je adres. Erg te vrede ..

Toon van Gestel 05-02-2021

Kuurrig volgens afspraak geleverd savonds om 8uur besteld en andere dag al geleverd mooie oven perfect bakt geweldig super zaak

jo 05-02-2021

geven telefonisch een goede voorlichting over het product en hoe in deze tijd de koop en de bezorging gaat

FM 04-02-2021

Goede prijs en de volgende dag geleverd, ondanks de corona drukte. Duidelijke bezorg informatie via website waarop de bezorger 'live' te volgen is.

Renata 04-02-2021

De website is zeer overzichtelijk. Het aanbod is groot en het is fijn dat je goed kan filteren op de site om tot de juiste aankoop te komen. De artikelen zijn goed geprijsd. Bij vragen zijn ze direct telefonisch bereikbaar en je wordt goed geholpen. Op de dag van levering kun je de afleverstatus bijhouden via een link. Dit klopte exact. De oude vrieskist is netjes mee teruggenomen. De chauffeur had een mondkapje op en was zeer vriendelijk en hield zich aan de huidige corona regels.

Renata 04-02-2021

An 04-02-2021

Duidelijke afspraken, heel goed vermeld wanneer het product werd geleverd, keurige bezorgers. Top.

Marcel 03-02-2021

Snelle levering. Mooie vrieser. Echter bezorging is waardeloos want ik had extra service zodat de draairichting van de deur aangepast en het verpakkingsmateriaal meegenomen zou worden. Vervolgens komt de bezorger een half uur vroeger dan in de sms gemeld en ik er dus niet bij ben. Mijn dochter neemt de vriezer in ontvangst waarbij deze dus onuitgepakt
achter de drempel wordt achtergelaten. Kan ik er zelf mee aan het werk en maar zien dat ik het verpakkingsmateriaal kwijt raak.

Karen 03-02-2021

De wasdroger die ik had besteld was uitverkocht en daarom kreeg ik een duurder exemplaar geleverd. Heldere communicatie, snelle levering (de volgende dag) en bezorgd door kundige vriendelijke mensen.