VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lydia Buist 27-01-2021

Amerikaanse koelkast van inventum met ordernummer VK945203 gekocht. Netjes thuisgebracht en op zijn plaats gezet. Prima service!

Vd Waals 27-01-2021

Bestelling en levering vlot verlopen. Gisteren besteld en vandaag keurig afgeleverd. Oude apparaat mee retourgenomen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de verwachte levertijd.

Anne H. 27-01-2021

After having decided for a wash dryer model, we searched for sellers on google. Veilingkopen.nu did not only offer the best price, but would also deliver next day (if wanted) in the the second floor.
Delivery went very smooth on the day of choice with an email upfront with a delivery window, another call shortly before the delivery was here and two very friendly employees being quick and efficient and wearing face masks.
All in all really good service.

Mauske 27-01-2021

Complete webshop met groot aanbod dat eenvoudig te doorzoeken is en prijs is ok. Klantenservice was nog op laat tijdstip (21:00) telefonisch bereikbaar. Dit vond ik zeer positief.

Nadeel vond ik dat de webshop groot weergeeft vandaag besteld voor.., morgen geleverd... .
Bij bestelling merk ik dat het artikel niet echt op voorraad is (zoals de meeste). De bestelling geeft aan leverdatum zsm. Ik ontvang een email dat artikel niet voorradig is, als dit voorradig is bij leverancier dit binnen een paar dagen wordt geleverd. Paar dagen later krijg ik email dat de leverancier het artikel geleverd heeft en of ik een leverdatum wil selecteren.
Al in al. webshop ok, service ok, communicatie ok, maar weergave levertijd zou wat duidelijker mogen.

Piet 26-01-2021

Goede service . Ze komen na wat er op de site staat . Voor 22.00 uur besteld
Volgende dag geleverd.
En ook nog goed koper dan de meeste online winkels. Toto zaak😀😀😀

B Vos 26-01-2021

Vriendelijk aan de telefoon. Na de geplaatste bestelling, kreeg ik snel per mail informatie omtrent de bezorging. Op de dag van bezorging was Veilig Kopen heel duidelijk over het tijdstip van bezorging en hoefde ik niet lang thuis te blijven.

Kevin 26-01-2021

Gisteren de Inventum VFG 6020GRVS gasfornuis besteld. Super snel geleverd namelijk de dag erna. Hele fijne bezorging. Konden zelf bij houden wanneer ze kwamen via track and trace. Nu heerlijk koken op het nieuwe gasfornuis.
Nog een pluspunt was dat het oude gasfornuis gewoon gratis meegenomen werd.

Helemaal dik tevreden!!

Rob en carla 26-01-2021

Telefonisch goed te bereiken. Geven advies als je iets vraagt. De prijzen zijn redelijk.
Bezorging ging ook netjes en goed via track en tracé te volgen.
Namen oude vriezer ook netjes mee terug. (Moest wel al ontdooit zijn)
Ik ben een tevreden klant

Frank Bunskoek 25-01-2021

Graag wil ik reageren op mijn eerdere review van 24-01-2021 t.a.v. het winkelen bij Veiligkopen.nu.
In deze review heb ik geoordeeld over de product aanbieding en beloftes die men niet na komt.
Vandaag heb ik dan mijn wasmachine mogen ontvangen en wil ik mijn eerdere review rectificeren. Vanaf zondag middag, (contact gehad met een service medewerker van VEILIGKOPEN.NU) tot vandaag, de levering van mijn aangekocht product is alles netjes gegaan waar VEILIGKOPEN.NU voor staat. Wat ik eerlijk moet zeggen is dat men de klant serieus neemt en dat er alles aangedaan wordt om vervelende zaken op te lossen. Al met al kan ik zeggen netjes opgelost en ik ben een tevreden klant.

----------------------------------------------
Eerdere review 24-1-2021:

Ik heb voor de eerste keer iets gekocht bij deze aanbieder en ik moet helaas bekennen dat wat ze aanbieden via deze site, niet het gene is wat ze ook waar maken. Helaas was mijn oude wasmachine op een zaterdag er mee opgehouden en ben toen wat aan google-en geweest waardoor ik bij "Veiligkopen.nu" uitkwam. Nieuwe WASMACHINE uitgezocht die op voorraad was. Tenminste dat stond op het internet. Besteld en betaald en ik kreeg netjes mijn bestelorde met levering op de ZONDAG. Best raar dacht ik, een levering op zondag. Ik heb de klantenservice maar even gebeld en kreeg te horen "JA hoor ook op zondag wordt er geleverd". Fijn dacht ik, dat pas een goede service.
Een uurtje late kreeg ik een mail van "VEILIGKOPEN.NU" dat de wasmachine die ik besteld had niet meer voorradig was en dat ik daardoor een ander vergelijkbare wasmachine zou krijgen. Nou op zich vond ik dit al raar want tenslotte de bestelde wasmachine stond op het internet op voorradig. Van de andere kant, wat ik dan positief vond er een oplossing werd gegeven. Waar ik me dan wel aan stoor is dat men dan s'nachts om 04:00 uur een mail ontvangt van het transport bedrijf Dynalogic die de wasmachine moet gaan leveren, dat zij geen bestelling van Veiligkopen.nu hebben ontvangen, waardoor de afspraak op zondag niet kan plaatsvinden. Op zondag heb ik vervolgens geprobeerd om in contact te komen met "veiligkopen.nu" die wederom volgens het internet ook op zondag van 09:30 tot 23:00 bereikbaar zouden zijn en wat dus weer niet juist is. Volgens het antwoordaparaat is dit vanaf 14:30 uur tot 23:00 uur. Het mij dan nog in zo uit wanneer en welke wasmachine er geleverd wordt maar beloof geen service als je die niet waar kunt maken.

Jeroen 25-01-2021

De website is overzichtelijk en duidelijk.
De service is prima.
Producten zijn goed verpakt.

HenkG 25-01-2021

Goede service,
Bestelling geplaats artikel was niet voorradig dus hebben ze mijn bestelling aangepast naar een nieuwer type en mij ook netjes op de hoogte gebracht dit alles al binnen een uur na de bestelling.
Mooie vlotte levering en op de gewenste dag.
En natuurlijk geweldige mooie lage prijzen

Mounir 25-01-2021

Veiligkopen. nu is een leuke verrassing. Ik heb er een droger machine besteld . Ik kreeg dezelfde dag een antwoord dat Zanussi ZDP7200W uitverkocht is, maar ik het model erboven zou ontvangen. En zo was het. Levering en machine op tijd gemaakt en ontvangen. De Zanussi ZDC8200W is een lekker stille machine. Het doet zijn werk naar behoren. Veel dank aan de klantenservice van Veiligkopen.nu

Hadassa 24-01-2021

Snel adequaat antwoord op mailtjes en vragen. Vrije keuze wanneer het artikel te laten bezorgen.

Jeroen Wiegmans 24-01-2021

Heb een nieuwe keuken laten maken besloot op het laatst toch dat er een nieuwe vaatwasser in wilde, na rond speuren op internet kwam ik op jullie site terecht en gelukkig hadden jullie het model dat ik wilde nog op voorraad. Ik heb telefonisch contact opgenomen en werd vriendelijk en correct geholpen, de vaatwasser kon zelfs bij de interieurbouwer geleverd worden. Bezorging verliep prima en was duidelijk te volgen, kortom bedankt voor de service en levering

Dhr Claasse 23-01-2021

Duidelijke website en voordelig vergeleken met vele andere webwinkels, heb een inbouw stoomoven en inbouw magnetron besteld van hetzelfde merk, oven bleek niet meer leverbaar te zijn ivm overjarig model en ze hebben dit kosteloos opgewaardeerd naar een nieuwer model met meer mogelijkheden, hierdoor moest ook de magnetron worden opgewaardeerd naar een nieuwer type ivm kleurverschillen, dit hebben ze ook kosteloos opgewaardeerd, ben hierover gebeld en ben erg tevreden, levering heeft een tijdje geduurd, alles moest worden besteld en was niet op voorraad bij de leverancier en dit kwam vermoedelijk ook nog door de kerstdagen en de corona waardoor het net geen maand heeft geduurd tussen bestellen en leveren, ook hier hebben ze netjes over gebeld dat de levertijd wat langer zou duren, na binnenkomst in hun depot zijn de goederen de volgende dag al geleverd, prima service en goede communicatie en prima opgelost, en voor dezelfde prijs nieuwere modellen apparaten geleverd die een behoorlijk stuk duurder zijn dan die ik had besteld en dat zonder meerkosten.

Edwin 23-01-2021

Op Veiligkopen een combimagnetron gekocht, welke direct leverbaar was terwijl ik bij andere sites 21d moest wachten. Het fijne van Veiligkopen is dat je zelf de afleverdatum kunt kiezen, wel zo gemakkelijk ipv dat je verplicht thuis moet blijven op een dag welke niet uitkomt. De aflevering zelf was ook goed en klantvriendelijk!
Puntje ter verbetering is dat je op de website niet producten met elkaar kunt vergelijken, echter eenvoudig op te lossen door een paar schermen naast elkaar te openen.

Denny 23-01-2021

Normaal gesproken zou ik nooit een reactie plaatsen maar voor Veilig kopen. Nu maak ik graag een dikke uitzondering en waarom om dat het bedrijf zeer goed contact houd met de klant erg duidelijk waneer je het product kan verwachten niet naar wens of er is een probleem mee word erg goed en snel en naar volle tevredenheid afgehandeld ook het snel uitleveren van je bestelling is ook top geregeld ik zou dan ook nog eens weer bestellen hebben hier 3 mooie kookplaten gekocht en en zoals je leest zeer tevreden echt een aanrader!

VK942616 ordernummer

Edwin 23-01-2021

De shop is goed
Wordt goed op de hoogte gehouden, wanneer het geleverd word
En komt zijn afspraak na

Frans van Kan 22-01-2021

Zeer betrouwbaar bedrijf. Service is fantastisch. Bieden bij artikelen die niet meer voorradig zijn, altijd de opvolger. Vaak is deze veel duurder. Ook de communicatie is meer dan goed. Alles volgens afspraak geleverd. Producten zijn goed afgeleverd.

Ik beveel dit bedrijf zeker aan ! 22-01-2021

Zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen om de juiste keuze te maken voor een nieuwe koel/vrieskast combinatie. 1 dag later geleverd. Enthousiaste bezorgers die net dat extra stukje service verleenden. Vooraf een mail over tijdstip aankomst (binnen een (lever) tijdsbestek van 3 uur) en 10 min. vooraf een extra telefoontje ontvangen van de chauffeur. Zeer content met de aankoop. Zeker een aanrader qua klantvriendelijkheid, levertijd en extra service. Ik beveel dit bedrijf ten zeerste aan !

Barraki 22-01-2021

Ik ben tevreden met de service van het bedrijf. Vriendelijke medewerkers die hun beloftes altijd nakomen.

Anouk 21-01-2021

fijne site, heeft vele merken.
vaatwasser gekocht die we graag wilden, dag later bezorgd.
nette berichtgeving mbt het bestel- en lever proces.

erg tevreden.

Arianne Nagelhout 21-01-2021

Gisteren heb ik mijn was/droogcombinatie besteld, vanmiddag is deze geleverd. Super!
Ik werd aan de telefoon erg vriendelijk te woord gestaan. De prijs was ook heel scherp!
Ook op een mail wordt correct en snel gereageerd! Ik ben gewoon heel erg tevreden over veiligkopen.nu
Probeer op deze manier service te blijven verlenen!
Ik zal jullie naam in mijn omgeving delen.

Mo aissati 21-01-2021

Geweldige verkopers. Telefonisten waren vriendelijk. Prijs was perfect. Chauffeurs waren geduldig. Kortom DE winkel om mijn spullen in te kopen. Geweldige team jongens. Bedankt en tot gauw weer.

Esther Visser-Efde 20-01-2021

Ze doen precies wat ze zeggen!
Zelfs de levering was op de voet te volgen en op het laatst zelfs een sms dat ze om een bepaald tijdstip er zullen zijn.
Helemaal top! Zeer tevreden over deze site en mijn aangeschaft koffiezet apparaat.