VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 392 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mo aissati 21-01-2021

Geweldige verkopers. Telefonisten waren vriendelijk. Prijs was perfect. Chauffeurs waren geduldig. Kortom DE winkel om mijn spullen in te kopen. Geweldige team jongens. Bedankt en tot gauw weer.

Esther Visser-Efde 20-01-2021

Ze doen precies wat ze zeggen!
Zelfs de levering was op de voet te volgen en op het laatst zelfs een sms dat ze om een bepaald tijdstip er zullen zijn.
Helemaal top! Zeer tevreden over deze site en mijn aangeschaft koffiezet apparaat.

gertjanrhe 20-01-2021

duidelijke webshop, goede prijs, vlotte bezorging in afgesproken tijdvak; bestelnummer 385536 en 385537

Han 20-01-2021

Ik wilde een bepaald type koelkast en kwam bij deze webshop uit als goedkoopste. Goede reviews deden mij besluiten hier te bestellen. Bezorging ging goed, kwamen eerder dan verwacht omdat de track&trace niet werkte. De aankoop zelf bevalt goed.

Steffie 20-01-2021

Ik heb 14jan jl. voor het eerst een aankoop gedaan via de website veiligkopen.nl het is een toegankelijke website en de prijzen zijn relatief goedkoper dan de concurrenten. Ik heb een AEG inductie fornuis besteld de volgende dag werd het al thuis bezorgd. Helaas tot 2x toe zat er beschadigingen op de kookplaat van het inductie fornuis. Contact opgenomen de klantenservice, waar ik trouwens zeer vriendelijk geholpen ben. Ze hebben ervoor gezorgd dat het de volgende dag omgeruild kon worden. Waarschijnlijk is er iets verkeerd gegaan bij het bezorgen. Maar nu heb ik een goede fornuis mogen ontvangen, waar ik heel blij mee ben.

Simon 19-01-2021

Overzichtelijke en makkelijke site. Absoluut de laagste prijs!! Daarnaast binnen 14 uur afgeleverd!! Er zijn weinig webwinkels die deze belofte na (kunnen) komen maar "Veilig Kopen" lijkt dat met het grootste gemak waar te kunnen maken.
Klantenservice tot 22.30 uur bereikbaar met vriendelijk en deskundig personeel die oplossingsgericht meedenken met de klant.
Deze webwinkel raad ik met overtuiging aan iedereen aan.

Louis Janssen 19-01-2021

Had per ongeluk inbouw koelkast verkeerd ingemeten. Ruilen was geen probleem, kreeg ook nog geld terug, omruilen werd soepel geregeld, zonder kosten in rekening te brengen. Pluim voor veilig kopen!

Daniel 18-01-2021

Een site die overzichtelijk, duidelijk en makkelijk in gebruik is. Een breed assortiment aan topmerken van wasmachines en drogers.
En misschien nog wel belangrijker, de ontzettend goede/scherpe prijzen!

Daniel 18-01-2021

Duidelijke omschrijvingen van top merken. Een breed assortiment aan wasmachines en drogers. Ook een nette en overzichtelijke site.

Eric Peters 18-01-2021

Afgelopen week via veilingkopen.nu een combi-magnetron gekocht (ordernummer 941776)
Was niet op voorraad, maar wel leverbaar. Heldere beschrijving van de verkoopstatus. Na bestelling direct antwoord dat het product niet op voorraad was, maar zodra weer binnen geleverd zou worden.
Binnen enkele dagen wederom bericht dat het product op voorraad was en kon ik met 1 klik in het bericht een aflever afspraak maken. Het was al na 17:00 uur dat ik op vrijdag dat bericht opende. Meteen maar geprobeerd of de combi de volgende dag op zaterdag geleverd kon worden. Die optie stond ook aangegeven en dus hier voor gekozen.
De volgende dag bericht met een track and trace, tevens een SMS waarin het te verwachten levermoment aangekondigd werd.
De website hield updates bij.
En inderdaad op de gestelde tijd kwam de bestelbus de straat inrijden met onze combi-magnetron.
Al met al prima service, heldere site, eerlijke voorraadstatus en uiteindelijk nog een hele snelle levering. Mooi de oude apparatuur mee gegeven zodat ik daar ok meteen van af was.
Oh ja, de prijs was ook nog de goedkoopste die ik online tegenkwam.
Al met al is veilingkopen.nu een prima webshop die ik iedereen rustig durf aan te bevelen.

Aukje elzer 17-01-2021

Vaatwasser gekocht een super service na dat is gebleken dat mij een verkeerde vaatwasser was bezorgd . Het werd direct geregeld na 1 telefoontje .erg attent en vriendelijk .en de volgende zal mij de goede vaatwasser bezorgd worden .dit noem ik nog eens een service TOP veilig kopen

Pe 17-01-2021

Na mijn bestelling bleek dat het gekozen model niet meer leverbaar was. Dit werd snel en naar tevredenheid opgelost.
De communicatie over de levering en de levering zelf was perfect. Goed te volgen via track en trace en op de aangegeven tijd.

D. van den Burg 17-01-2021

Vriendelijk geholpen door de heren en bezorging was goed geregeld en ook vriendelijke mensen. Oude apparaat kosteloos meegenomen. Zeer tevreden.

Tamara 17-01-2021

Gisteren een Amerikaanse koelkast besteld,vandaag al in huis. Perfect geregeld allemaal ,netjes en snel. De koelkast: geweldig! Ben je op zoek naar een nieuw apparaat, ga voor veiligkopen!

René 17-01-2021

Beste prijs, goede afhandeling, snelle reactie via klantenservice telefoon. Aflevering ging tot op de minuut nauwkeurig.

Jeroen 17-01-2021

Mooie oven. Bakt heerlijk krokant. Veel beter dan onze combimagnetron! En stil.

Erwin 16-01-2021

Het was de eerste keer dat ik via deze site iets besteld heb, maar ook mede door de goede reviews hier het product besteld.

Hier was ons artikel ook het voordeligste en met een nette levering ervan.

Zeer goede ervaring met deze verkoper

Jacques-Tati 16-01-2021

Op 24 december mijn Inventum koelkast(order VK 934227) gekocht bij Veiligkopen.nu , eerlijk gezegd was ik niet bekend met dit bedrijf. Maar ben zeer tevreden. Vooraf nog even via de chat contact gehad omtrent vragen over de zwarte Inventum koelkast. Werd snel en goed geholpen. De bestelling was snel geregeld alleen was de koelkast helaas niet op voorraad. Twee weken later al bericht dat de koelkast binnen was. Afspraak met de bezorgdienst gemaakt via de mail en vandaag bezorgd. Bezorgdienst op tijd en ik kreeg een half uur van tevoren nog een sms dat zij om 10.30 uur er zouden zijn. En stipt op tijd. De bezorgers waren zeer vriendelijk. Hebben mijn oude koelkast meegenomen. Ik heb totaal geen spijt dat ik de koelkast via Veiligkopen.nu heb gekocht. Ik ga het mijn kennissen,vrienden en familie om te kopen Veiligkopen.nu

Willem de Boer 16-01-2021

Ik ben zeer tevreden over de mijn contact met de klantenservice, de supersnelle en correcte levering en niet in de laatste plaats: de lage aanschafprijs.

Ray 16-01-2021

Een wasDroger besteld en alles volgens plan geregeld zowel bezorgen en op de hoogte houden top!

Marieke S 16-01-2021

Zowel informatievoorziening, tijdvak van levering en levering zelf super goed.
Het sneeuwde en beide erg vriendelijke bezorgers wilden niet dat ik als vrouw die zware oven vanuit de sneeuw naar mijn keuken zou tillen. Het werd dus voor me binnen gezet.
Heel erg tevreden!

Milly Nijkamp 15-01-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat zij mij de koelkast konden leveren die ik wilde hebben. Ik heb wel een tip voor de website. Hierop staat nl. dat voor 22.00 uur besteld het artikel de volgende dag geleverd wordt, maar dat bleek na aankoop niet het geval omdat het reeds aangekochte artikel niet bij hen op voorraad stond. Dit zou op voorhand aangegeven kunnen worden. Wel kreeg ik de volgende dag al een bericht dat de koelkast bij hen binnen was en kon ik zelf een datum plannen voor levering en dat verliep vlekkeloos en door de dag werd ik goed op de hoogte gehouden over de levertijd. De koelkast werd netjes geplaatst door uiterst vriendelijke bezorgers. Wat wel jammer is dat er geen extra service besteld kan worden voor technische installatie service.

Willem Jan Reijnen 15-01-2021

We hebben deze kookplaat gekocht omdat die prima recensies kreeg.
Vanwege de gunstige prijs zijn we bij veilingkopen.nu terechtgekomen en dat is ons uitstekend bevallen.
We konden zelf een dag kiezen en werden keurig op de hoogte gehouden op welk tijdstip hij geleverd zou worden.

Hava 15-01-2021

Ik heb een wasmachine besteld en binnen 18 uur ontvangen. Zeer goeie service, ben heel tevreden. Ik zal zeker weer een bestelling doen.

Saskia 15-01-2021

Waren alle online shops maar zo correct als deze!
Ik stelde na mijn aankoop een vraag over de factuur en kreeg meteen antwoord terug en het was zelfs zondag!
Levering gebeurde ook netjes en zoals gezegd met de dag van de levering en zelfs het uur! Je kan het perfect inplannen. Het zou alleen handig zijn mocht betalen via bankcontact ipv vooruitbetaling ook kunnen. Verder topsite