VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 391 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Daan 01-03-2022

Snel geleverd binnen 2 werkdagen en Prijstechnisch is het ook goed voor elkaar!

Ellen 28-02-2022

Op dinsdag een vaatwasser (VK1068900) besteld. Goedkoopste prijs. Woensdag bezorgd. Na aanzetten bleek de deur niet goed te sluiten. Ik verwachtte een hoop gedoe. Maar niets is minder waar. 1 kort telefoontje en de vaatwasser is omgeruild. Nu draait hij naar volle tevredenheid. Topservice!

Sharon 27-02-2022

Makkelijk te bestellen en snel bezorgd. Ook nog iets voordeliger ! Ik ben zeer tevreden!

Stefsamsu 27-02-2022

Ik vind het de meest goedkoopste snelle bezorging perfecte reactie bij beschadiging had de volgende dag al een nieuw artikel in huis
Een aanrader

Piet 27-02-2022

De bezorging is perfect gegaan , tot aan de deur.
Vriendelijke bezorger.
Bezorger was precies optijd .

Kim 26-02-2022

Super tevreden over deze winkel! Ik had per ongeluk in een andere winkel ook al een inductieplaat gekocht en zonder gedoe kon ik de 2e op het laatste moment nog uit mijn bestelling laten halen. De wasmachine, die ik wel nog wilde laten bezorgen, werd keurig op tijd geleverd en de bezorgers hebben hem voor mij op de juiste plek gezet zodat ik hem zelf niet de drempel over hoefde te tillen. Top service!

Rina beerens 26-02-2022

Communicatie was van een zeer goed niveau en bezorging spot on time.
Het is jammer dat je vanuit het buitenland niet rechtstreeks kunt kopen en laten versturen naar je eigen adres, dit geval Spanje.
Via een omweg en met hulp van de medewerkers toch erin geslaagd om de oven hierheen te laten komen. Hartelijk dank!

B.V 25-02-2022

Vlotte levering en netjes afgeleverd, vriendelijk personeel en klantvriendelijk.

Arina 25-02-2022

Wij hebben al 2 keer gekocht en laten monteren bij veilig kopen en zijn er zeer tevreden over alles volgens afspraak top!

Claudia 24-02-2022

overzichtelijke site en snelle levering. Contact met de klantenservice gehad en werd hier snel en goed geholpen.

jacobus 24-02-2022

Zelden zo snel en goed geholpen. De prijs was zeer concurrerend en de bezorging perfect en zonder wachttijd.

M. Saman 24-02-2022

Na een korte zoektocht naar een AEG afzuigkap kwam ik terecht op de site van veiligkopen.nu. Op deze overzichtelijk site kon ik alle specificaties van het apparaat overzichtelijk vinden. Ook was de prijs een van de laagste op internet te vinden dus de afzuigkap besteld. Binnen korte tijd kreeg ik een bevestigingsemail met mijn ordernummer VK1066969. Bij de afzuigkap werd duidelijk aangegeven dat deze leverbaar was maar niet op voorraad. Hiervoor kreeg ik vervolgens een email dat deze gelijk besteld werd bij de fabrikant. Na een paar dagen contact gezocht met veiligkopen.nu met de vraag wanneer de afzuigkap ging komen. Hierop kreeg ik een duidelijke email dat men hem maandag verwachte. Dat gebeurde ook en kreeg een email waarin ik een afspraak kon maken. Dinsdag, maar 1 week later werd de afzuigkap geleverd. Perfecte service dat veel vertrouwen gaf voor een volgende bestelling.

Louck Borman 23-02-2022

Via Google een mooie aanbieding gevonden. Doorklikkend naar de website bleek de prijs hoger. Na een telefoontje werd de lagere googleprijs aangeboden. Koop gesloten en de volgende dag werd de droger geleverd. Bij de volgende aankoop van een apparaat zal ik zeker eerst bij veiligkopen gaan kijken!!

Ruud Snoeren 23-02-2022

Gemakkelijk bestellen, snelle en correcte levering. De oude vrieskast heeft VeiligKopen.nu gratis retour genomen. VeiligKopen.nu is echt een aanrader!

Erik 21-02-2022

De goedkoopste, op voorraad, en de andere daags in huis.
Daar blijf je dan graag voor thuis.

Harry S. 21-02-2022

Goede en heldere site met lage(re) prijzen. Supersnelle en zorgvuldige levering door Dynalogic.
Zou ik weer huishoudelijke apparatuur nodig hebben ga ik zeker eerst op Veiligkopen.nu kijken!

Ronald 21-02-2022

Op internet gevonden en dat de juiste prijs gevonden .site gegoogled met positieve beoordeling.apparaat kon direct geleverd worden .dus alles bij elkaar heel tevreden.

John 19-02-2022

Goede en duidelijke website. Veiligkopen.nu is telefonisch goed bereikbaar en je wordt vriendelijk geholpen. Bij de bestelling was de Bosch oven niet op voorraad, hij zou besteld worden en we hoefde pas te betalen bij levering echt super. Bij levering word je keurig op de hoogte gehouden van de tijd dat ze komen en ook de levering was prima in orde. Wij zijn zeer tevreden. Ik raad deze winkel dan ook van harte aan. Ze maken hun naam echt waar Veiligkopen. Echt top!!

Stien 18-02-2022

Je wordt op de hoogte gehouden dat de bezorger onderweg is met je product. Dmv SMS berichtje het exacte tijd dat de bezorger voor de deur staat. Ben tevreden. Voor de 2e keer een product aangeschaft. Veiligkopen.nu zou ik aanraden voor online aankopen.

Tonnie 17-02-2022

Makkelijk te bestellen en binnen no time in huis. ook de telefonische bereikbaarheid is heel goed.Plus ook nog iets voordeliger !! Ben zeer tevreden!

Co 16-02-2022

Duidelijke website, de service en de prijs is, zoals bijna altijd, zeer goed.
Zeker een aanrader

Marloes 16-02-2022

Leverdatum van mn nieuwe wasmachine was niet bekend volgens de eerste bevestiging. Na mijn e-mail werd direct telefonisch contact met me opgenomen en levering voor de volgende dag afgesproken. Bezorgers waren keurig op de aangekondigde tijd, kwartier van tevoren werd ik nog even gebeld dat ik ze zo kon verwachten. Ze hebben de wasmachine netjes aangesloten op de tweede verdieping en al het verpakkingsmateriaal mee retour genomen.

Edelmann 16-02-2022

Duidelijk. Zelf te bepalen welke dag er bezorgd word en die dag goed te volgen.

Teo Le 15-02-2022

Scherpe prijs, kassakorting en hele snelle levering. Voor 22:00 besteld, morgen in huis. Gratis verzendkosten en gratis extra service!!! Diepvries naar de zolder gebracht, verpakking meenemen en evt. oude apparaten

Ernst 14-02-2022

Veiligkopen.nu komt hun afspraak na. Keurig product, goed verpakt en netjes op tijd geleverd.