VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 395 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

anton 23-01-2022

Makkelijk online bestellen en keurig dag later geleverd. Alles keurig verzorgd en netje afgehandeld.

Marc 23-01-2022

duidelijke website , gemakkelijk te bestellen , perfecte levering , goed aanbod . Aanrader !

Jeanne 23-01-2022

Omdat ik bij veilig kopen het goedkoopste aanbod had op mijn bosch koelkast. Maar liefst 220 euro minder als bij mij in het dorp.
Donderdag besteld vrijdag in huis. Geweldig blij mee.

Edith 22-01-2022

Goede prijs en snelle levering. Vriendelijk personeel, goede behandeling . Oude apparaat meegenomen en verpakkings matriaal.

Michel 22-01-2022

afgelopen 2 maanden 2x huishoudelijke apparaten gekocht bij veiligkopen .nu.
netjes volgens afspraak geleverd en oude mee genomen.

Thea 21-01-2022

Ben al jaren klant van veilig kopen , als je vragen hebt dan kun je bellen en worden je vragen beantwoord,naar tevredenheid.

J van Luit 20-01-2022

Overzichtelijke site.
Goede prijzen. Bij vragen snel antwoord via de klantenservice. En zeer snelle levering.

Eugene 20-01-2022

The price was cheap, and the quality is super perfect! You can set the temperature of your refrigerator and freezer yourself.

D vd Stege 20-01-2022

Alvorens te bestellen eerst een paar vragen per email mail gesteld. Hierop in 1 of 2 een uur adekwate antwoorden ontvangen. B.v. Is de beoogde geintegreerde vaatwasser goed en passend als vervanging van een defecte bijna 22 jaar oude Siemens vaatwasser, die tot nu toe geen storingen had gehad! Vervolgens besteld, de volgende dag geleverd en deze dezelfde dag zelf geinstalleeerd en in gebruik genomen.
De levering van goede huishoudapparatuur is momenteel een probleem. ik was dan ook blij verrast met deze snelle oplossing.

Liesbeth 18-01-2022

Ik vond op veilig kopen de diepvries die ik zocht aan een heel goede prijs. Het bestellen ging heel makkelijk. De communicatie was snel en duidelijk en de levering was superstipt. De mensen die leverden waren wel niet op de hoogte dat er bijbetaald werd voor installatie, maar maakten er geen probleem van het toch te doen. Al bij al, zeer tevreden!

Marieke 17-01-2022

Via een zoek opdracht op deze site terecht gekomen
Voor deze site gekozen vanwege laagste prijs.
Je kunt zelf je leveringsdag kiezen en wordt vervolgens zeer goed op de hoogte gehouden via een track en tracé.
Alles goed verlopen.

Willem 17-01-2022

Was een beetje op mijn hoede vanwege negatieve reviews. Heb van tevoren gebeld of artikel op voorraad was en het is netjes op tijd afgeleverd. Vriendelijke klantenservice en scherpe prijs. Alleen jammer dat je niet met creditcard kan betalen.

Lindner 16-01-2022

In de nood een nieuwe koelkast nodig (koelkast kapot, medicijnen die gekoeld moeten worden). Via veilingkosten gebeld, want de beoogde koelkast was elders €16,- goedkoper. Aan de prijs wilde de vriendelijke verkoper niks doen (anders was m’n review een 10 geweest). Wel is de grote plus dat de koelkast de dag erna al bezorgd kan worden en dat is dan op zondag. Vet wel ideaal!
Zondag vroeg een bericht gekregen van de bezorger dat ze eraan komen, dus koel/vries ontdooid. Vlak erna een bericht dat ze toch niet komen: fout bij de distributie. Balen! Echter 2 uur later belt de vervoerder: koelkast is geregeld en komt eraan. Top apparaat, top service, top snelheid en prima scherpe prijs. Ik kreeg even de kriebels toen ik best veel negatieve recensies las over dit bedrijf, maar in mijn ervaring is dit niet het geval en is het onwijs goed opgelost. Ik bestel de volgende keer weer via veiligkopen

Mark Goessens 15-01-2022

Ik bestelde voor het eerst bij Veilig Kopen. De prijs van de combioven was hier het allergoedkoopst wegens een €10 korting actie.
Ik bestelde in de avond, nog voor 22:00, en de dag erna werd deze netjes door Dynalogic geleverd. Precies binnen het gecommuniceerde tijdvak. Kortom, alles is perfect gelopen, precies zoals verwacht werd. Complimenten!

Ordernummer: VK1056432

Carolien 15-01-2022

Snelle en duidelijke communicatie. Via mail wordt er gelijk terug gereageert.

Marion 15-01-2022

Zocht een diepvries welke voorradig zou zijn. Na betaling kreeg ik helaas een mail dat deze niet voorradig was en bericht zou krijgen. Gezien de huidige levertijden hierover gemaild. Was toch licht ontstemd dat hij online wel als voorradig stond aangemeld. Nette mail terug ontvangen dat het product met 14 dgn verwacht werd te kunnen leveren. Zo ook geschiede. Gisteren mail gekregen om in te plannen. Vandaag geleverd. Keurig met tijdsvlak en belletje. Ook keurig op zijn plek gezet en de oude diepvries is weer mee.
Al met al erg tevreden hoe alles is verlopen!

john 15-01-2022

overzichtelijke website, goede communicatie, snelle levering en goede service.
zeer tevreden

René 15-01-2022

Ik had eerst de order geplaatst vergeten te annuleren omdat toch eerst nog even de cheffin in de keuken het art ook wilde hebben. Vervolgens werd ik netjes gebeld of dat ik het nog wilde hebben. Ze hadden de order netjes geannuleerd en ik weer definitief opnieuw besteld.
Zo netjes en correct tevens snel geleverd met track en tracé.
Wat een goede en mooie service. Tevens zeer betrouwbaar.
Het product netjes afgeleverd en verpakt binnen gekregen.
Tevens geen gesjeesde chauffeur aan de deur maar rustig en correct. Ook als zeer prettig ervaren. Top jongens.

Karin 14-01-2022

Goede prijs en vlotte levering, waar ik keurig van op de hoogte gehouden werd

May 14-01-2022

Goede snelle communicatie, leveringen ook op zondag!
Veel keuze uit producten.
Prima service.

Joep den Otter 14-01-2022

Wat op veel plaatsen niet leverbaar was, bleek op voorraad bij VeiligKopen.nl
Bovendien werd snel geleverd, waren de paperassen in orde en werd de inbouwservice (was uitbesteed) geattendeerd opdat dat bedrijf een afspraak met mij kon maken. Kortom: pico bello allemaal en.....vertrouwd!

Alex 13-01-2022

Wij krijgen steeds vlot antwoord op onze prijsvraag en er wordt vlot en stipt geleverd !

jm de groot 13-01-2022

Zeer goede service vriendelijk en behulpzaam. Je belt er word snel opgenomen en krijg netjes antwoord.

PL 13-01-2022

We hebben vorige week een nieuwe inbouwkoelkast besteld. De keuze viel op Veiligkopen omdat deze KK op voorraad was, op zondag geleverd kon worden en laag in de prijs zat.
Bij het uitpakken van de KK bleken er 2 deukjes in het zijpaneel te zitten. Omdat het een inbouwapparaat betrof en de KK verder goed leek te werken, besloten we hem toch in te bouwen en in gebruik te nemen. Wel heb ik 'for the record' even de beschadigingen gemeld bij Veiligkopen. Nog diezelfde avond kreeg ik het verzoek een foto te sturen. En direct na het verzenden kreeg ik het aanbod van een heel nette financiële schadevergoeding.

Dit gebaar en vooral de snelheid van reageren maakt dat ik zeer aangenaam verrast ben door de dienstverlening van dit bedrijf. Een eventuele volgende aankoop zal dan ook vrijwel zeker hier plaats gaan vinden.

Anneleen 12-01-2022

‘s Avonds om 18 uur koelkast besteld. Volgende dag om 14 uur geleverd. Koelkast in prima staat en geleverd op de plaats waar we het wilden. Betaling bij levering. Prima en snelle service!