VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Majlen 07-01-2022

Geen poespas, doen wat ze zeggen, snel en vriendelijke bezorgers met super service dus wat wil je nog meer. En het mooie is dat ze hele mooie prijzen hebben. Heel blij mee.

Rob Verwey 07-01-2022

In eerste instantie voor gekozen omdat ze direct konden leveren. Dit was keurig geregeld. Goed geïnformeerd, en kort van tevoren nog een sms'je. Over de drempel werd gelukkig niet letterlijk genomen, en uiterst netjes. Fijn dat ook zo kan!

Tonnie 07-01-2022

We hadden een vrieskast gekocht maar helaas was deze beschadig. Maar de service is echt perfect de volgende dag werdt er een andere vrieskast geleverd. Ze doen echt hun best om het op te lossen wat ook gebeurd is

Aad 07-01-2022

Zeer snelle levering van een prima product. De extra korting maakte het aantrekkelijk om hier te bestellen.

Mevrouw Bos 07-01-2022

Op de site stond dat artikel direct leverbaar was, voor mij reden om hier te bestellen. Na bestelling en betaling bleek dit niet te kloppen, sterker nog levertijd was pas over 4 maanden! Dit vond de verkoper ook te gek, en ik kreeg zonder dat ik daarom hoefde te vragen een mooi ( en duurder) alternatief aangeboden voor het bedrag wat ik al betaald had, en die kwam vervolgens de volgende dag binnen. Keurig opgelost, eigenlijk al voor er een probleem was. Echt heel netjes. Een mooi begin van het nieuwe jaar.

Wolters 07-01-2022

We hebben een diepvrieskast besteld en werd netjes afgeleverd. Ging om VK1052142 order betrof een Liebherr GN 3245-20. Op website stond in voorraad maar moet volgens mij zijn leverbaar. Veder vlotte service, je wordt erg goed op de hoogte gehouden van de voortgang in eerlijke berichten. Aanrader.

G. de Bruin 06-01-2022

De laagste prijs! en snelle bezorging (binnen 18 uur na bestelling) Ook de oude vaatwasmachine werd keurig meegenomen.

Y. Hendriks 06-01-2022

Site is zeer gebruiksvriendelijk. Voor 22.00 uur besteld, levering volgende dag. Je wordt met de minuut op de hoogte gehouden van de levering. Tijdblok van 3 uur. Je hoeft niet de hele dag thuis te blijven! Reviews waren ook positief! Veiligkopen.nu beveel ik zeker aan! 👍

Adams 06-01-2022

Ik heb een wasmachine gekocht bij Veiligkopen. Allereest was de wasmachine bij hun het scherpst geprijsd. Ten tweede konden zij deze de volgende dag al leveren. De volgende dag kreeg ik een berichtje waarbij ik de levering kon volgen via Track en Trace. Geweldig, je hoeft dus niet in een hele tijdblock zitten te wachten totdat ze komen. Kortom, snel en betrouwbare service.

J 05-01-2022

Snelle nette levering volgens afspraak je wordt via mail op de hoogte gehouden welke tijd ze komen .
Dus ik zou deze winkel aanbevelen.

Cameron 05-01-2022

Had nooit eerder van dit bedrijf gehoord maar kwam ze online tegen toen ik een koelkast zocht. Ik ben positief verrast, scherpe prijzen en zijn telefonisch goed te bereiken. Ook bij het bestellen kon je een dag uitkiezen die jou het beste uitkomt. Klein minpuntje was de vervoerder (staat los van veiligkopen.nu) die weigerde om het oude product mee terug te nemen omdat het niet buiten klaar stond. Gebeld met veiligkopen.nu en zij hebben een nieuwe ophaalopdracht in het systeem gezet, prima oplossing maar de vervoerder had wel wat coulanter kunnen zijn naar mijn mening.

Vivian 05-01-2022

Super service. Er ging iets niet goed met bestellen op website. Waren savonds telefonisch bereikbaar. Top de mannen die m aangesloten hebben.

Jos 05-01-2022

wasmachine Vandaag geleverd en pressies op tijd zoals aangegeven en prachtig hoe je de vracht kunt volgen.
De medewerkers hadden goede kennis van de zaken.

Gabrielle 05-01-2022

Reeds goede ervaringen gemaakt ruim 7 jaar geleden. goede productinformatie en heldere website.

Rob 05-01-2022

Vaatwasser ging plotseling defect, werd niet meer warm en de aardlek sprong er uit.
Omdat het al een oud beestje was, was het niet meer de moeite om hem te laten repareren.
Op internet gekeken en Veiligkopen.nu sprong er uit. Duidelijke wensite en goede omschrijving van het artikel. s’ Avonds om 20:30 besteld en de volgende dag om 13:30 geleverd.
Perfect geregeld, helemaal blij.

J.A. Kusters 05-01-2022

Tevreden over de snelle bezorging en prijs maar iets minder over de bezorging op zich
Ik had gekozen voor thuisbezorgd en aangesloten maar de vriezer werd neergezet met de mededeling dat de stekker er na vier uur in mocht
Vriezer stond dus niet waterpas en plastic mocht ik zelf verwijderen
Dus klein min puntje maar wel tevreden

M 04-01-2022

Mijn vaatwasser was stuk en natuurlijk wil je dan snel een nieuwe, in verband met installatie duurt het iets langer.

Maar wel vriendelijker en sneller dan bij de concurrent waar wij de vaatwasser hebben afbesteld.

Telefonisch zeer vriendelijk geholpen met het maken van de juiste keus vaatwasser die direkt leverbaar was.
via internet is het altijd spannend.
Jullie doen je naam eer aan. Bij veilig kopen ben ik op het juiste adres!

Jan Willem 04-01-2022

Topservice! En snelle levering door aardige medewerkers, kortom; voor iedereen aan te bevelen

P. Koppelman 04-01-2022

Ik heb een combi stoomoven besteld en deze is netjes afgeleverd. De service is zeer goed, telefonisch wordt je keurig geholpen en ook wat betreft de levering wordt dit keurig van te voren aangegeven. Daar komt nog bij dat de levering netjes binnen de afgesproken tijd was.

Jo 04-01-2022

Goed te vinden op internet met genoeg informatie. Redelijk geprijsd. Bezorging is goed geregeld.
Doos was niet goed gesloten en piepschuim was kapot. Hier foto’s van gemaakt. Even afwachten of de inductie plaat er onder geleden heeft.

Patricia De Beule 04-01-2022

Zeer toffe shop vol producten aan interessante prijzen. Wat een gemak om te bestellen, je ziet ook meteen of het voorradig is. Alsook de levering van onze vriezer met ordernummer VK1050872 verliep vlekkeloos. Prima service ik kreeg een track & trace code en kon zo zien wanneer ze zouden leveren. Ook werd onze vriezer zorgvuldig uitgepakt en alle afval alsook het oude toestel deden ze mee. Echt TOP !

Miguel vd Velden 03-01-2022

Snelle en keurige levering door een goedwerkende bedrijf geleverd. Opvallend vriendelijke bezorgers! En, wij zijn ook heel blij met de nieuwe koelkast, Dus altijd weer bij Veiligkopen.nu bestellen.

Peter Schreuder 03-01-2022

Duidelijke webshop perfecte prijs die lager is dan andere grote spelers op webshop ook de levering was ook 1 tot 2 dagen sneller dus had ik binnen 24 uur weer een nieuwe vriezer en de kapotte ging zonder problemen retour 👍

Peter en Mirjam Burgers 03-01-2022

Heldere webshop, met voor ons een zeer aantrekkelijke aanbieding. Keurige communicatie, snelle en correcte levering, vriezer werd keurig geïnstalleerd. Niets dan lof!

Sjors 02-01-2022

Keurig geleverd wat besteld is op een dag wat ik kon kiezen. Al met al dus niks mis mee! Vreemd eigenlijk dat als je merkt dat alles gewoon gaat zoals beloofd dat het al snel bijzonder is… dat terzijde, oven en magnetron zijn netjes en onbeschadigd en werkt allemaal prima. En een goeie prijs!