VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

vincent 31-12-2021

We waren speciale koolstoffilters nodig voor onze Whirlpool kookplaat met centrale afzuiging. Whirlpool zelf en andere shops benaderd met een vraag over het artikel. Alleen veiligkopen.nu gaf antwoord en ook nog een antwoord waar ik wat mee kon. De prijs was ook nog de laagste. Filters binnen een dag geleverd.

Mike 31-12-2021

duidelijke website en zonder al te veel (onnodig) klikken had ik mijn product besteld. Ook erg scherp geprijsd in mijn geval en betere service dan bv BOL.com en/of Coolblue. Geen poespas en de leveringsservice (track en trace en realtime volgen van aankomsttijd) van de koerierspartner was erg prettig.

Bianca 31-12-2021

Snel geleverd prima service 👌🏼 Prachtige koelkast 1 die in de schuur kan bij 0 graden zeer tevreden. Gisteravond besteld en om 12 uur in huis

nico 31-12-2021

nette snelle hulp bij bestellen, snelle levering en ook nog eens goedkoper dan bij de collega bedrijven,

Frank 31-12-2021

Onze diepvriezer had het net voor oudjaar begeven. We zijn direct op zoek gegaan naar een nieuwe en kwamen toevallig op de site veiligkopen.nu terecht. We vonden er meteen onze goesting. Aangenaam verrast door snelle opvolging en levering van onze bestelling. Vriendelijke medewerker die ons telefonisch contacteerde om ons meer duiding te geven bij onze keuze. Perfecte berichtgeving over track en trace opvolging. Geleverd conform schema. Prima service en ook vriendelijke leveranciers.

Leontine 31-12-2021

Goede communicatie en vriendelijk personeel.
Snelle levering en correcte afhandeling.Zeer tevreden.

MHennekens 30-12-2021

Prima service.
Ik had in eerste instantie een verkeerde maat inbouwkoelkast besteld en betaald toen ik de orderbevestiging goed controleerde kwam ik achter mijn fout.
Een telefoontje was genoeg om het bestelde product te veranderen en tevens het verschil in aankoopbedrag te regelen. De medewerker was zeer behulpzaam en dacht actief mee om een passend alternatief te vinden.
Ondanks dat het bestelde product niet op voorraad was en er ook nog eens een Kerst weekend tussen zat was de bestelling toch snel binnen.
Dit was mijn eerste ervaring met VeiligKopen.nu maar zal in de toekomst graag weer gebruik van dit bedrijf maken.

Jacques Theunissen 30-12-2021

Nadat ik wist welke oven ik wilde, gezocht naar de beste voorwaarden. Bij VeiligKopen.NU kwam alles samen. Prijs, gemak, duidelijkheid en telefonische service. Levering op afgesproken datum en netjes geleverd, op de tijd die meerdere keren per dag werd aangegeven zodat je niet de hele dag thuis zit te wachten. Top !! Ordernummer 1049841-1 !!

Patricia De Beule 30-12-2021

Makkelijke en ruime webshop vol kwaliteitsprodukten aan mooi aantrekkelijke prijzen. Echt een aanrader. Ik kijk nu al uit naar mijn levering ! Veel succes verder.

C. 29-12-2021

In 1 woord geweldig, keuze is reuze en ook nog eens voordeliger dan diverse andere firma's.
Gisteren besteld en vandaag geleverd.
Wat ook wel eens gemeld mag worden dat de bezorgers ook een dikke 10 krijgen!

Rien 29-12-2021

Heb een wasdroger besteld met aanbieding en werd netjes geleverd de volgende dag en gebracht door 2 vriendelijke mannen 👍

Ruud 29-12-2021

Prima bedrijf . Had als enige de gewenste vaatwasser op voorraad . En de volgende dag op tijd geleverd . Dus zeer tevreden!!

Ed 29-12-2021

Super fijn bedrijf Duidelijke site Fijne klanten service en de mannen die de droger hebben bezorgd waren mooi op tijd en erg vriendelijk en correct.

Echt super

Lucien 29-12-2021

De reden dat wij voor jullie shop hebben gekozen is dat deze zeer overzichtelijk is met enorme keuze snelle levertermijn en aantrekkelijk geprijsde artikelen .De gemaakte afspraak ivm. levertermijn is tot op de dag en uur nagekomen ,perfect.
Conclusie zeer correcte handelaar en wij zullen zeker reclame maken voor jullie.

AvH 29-12-2021

Het bedrijf doet wat het zegt, snelle correcte levering!!
Prijstechnisch prima in orde.

Schinkel 29-12-2021

Wij zijn echt super tevreden we hebben zondagmiddag een nieuwe inductie plaat besteld en we kregen hem de volgende dag al geleverd echt super

JCM 28-12-2021

Ruim aanbod van artikellen en voor een scherpe prijs. Verder geweldig dat je de bezorgdag zelf kunt bepalen.

Nicolle 28-12-2021

Ik vind de shop goed. Had gebeld dat het wat lang duurde en mijn bestelling nog niet had.
Er werd meteen contact opgenomen bij het productiebedrijf en werd mij teruggebeld dat het de week erop binnen zou komen.
Zo ook gebeurd, is vandaag netjes thuis afgeleverd.
Zeer vriendelijk.

MH van Isselmuden 28-12-2021

Duidelijke website, vriendelijke klantenservice. Snelle levering. Oude koelkast kon niet mee ivm overvolle bestelwagen, maar werd meteen geregeld met het maken van een nieuwe afspraak om de koelkast alsnog op te halen.

Eva 28-12-2021

Duidelijke site. Wasmachine besteld en meteen de volgende dag geleverd. De oude werd kosteloos meegenomen. Goede service.

Rita Jonckers 27-12-2021

Zeer concurrentiële prijzen en uitstekende service voor snelle levering , zelfs eerder dan eerst verwacht
Een topaankoop wat mij betreft

Victor 27-12-2021

Net mijn droger ontvangen. Super service. Aangesloten en goed op de plek geplaatst!

R Middelkoop 27-12-2021

Ik had eerder een droger en een diepvriezer gekocht bij veiligkopen.nu met goede ervaringen. Voor de vervanging van onze vaatwasser en koelkast met order VK1035950 was dit wederom weer een goede keuze. Er dreigde iets mis te gaan met een plotseling veel langere levertijd. Maar met een paar telefoontjes is dit keurig opgelost; ik mocht een van de apparaten elders vandaan laten leveren omdat dat uit voorraad kon en veiligkopen.nu vergoedde mij tevens het verschil in aanschafprijs. Beide machines zij netjes op tijd voor de feestdagen vakkundig ingebouwd.
Voor mij is het belangrijkste dat je ook op veiligkopen.nu kunt rekenen, mocht het net een beetje anders lopen dan je als klant had verwacht.

Albert 24-12-2021

Kende deze shop niet maar heel snel en netjes afgeleverd hartelijke dank

Frank 24-12-2021

Super vlotte bestelling en heel goede en correcte opvolging van track and trace en op de dag van levering 2x een bericht via mail dat de chauffeur onderweg is met uurschema.