VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Segers Johny 12-02-2022

Informatie over het order was heel correct. De uitvoering was volgens het boekje. Het is de eerste keer dat ik iets koop via het internet en ben uiterst tevreden. Groeten.

Hanny 11-02-2022

Duidelijke afspraken over bezorging, die werden nagekomen. Goed product voor een zeer schappelijke prijs.

Johan van der Aa 09-02-2022

De service is top. Aflevering ook. Jammer dat ik niet een op de hoogte was van de lange levertijd.

Kees 09-02-2022

Voor het eerst bij veiligkopen.nu besteld. Maar dat zal vaker gaan gebeuren.
Dit wil je als klant: een vriezer voor een scherpe prijs, volgende dag op afgesproken tijd leveren en door de bezorgers keurig op zolder geplaatst (zonder meerprijs), oude vriezer vanaf de zolder retour.
Direct duidelijk factuur per mail en via track and trace steeds op de hoogte van de levertijd.
Klasse.

Fred met bestelnummer Vk1062188 09-02-2022

Besteld en daarna keurig op de hoogte gehouden van aflevering. Ook het laten plaatsen was in tijdsbestek zoals afgesproken. Alles keurig op tijd en netjes afgewerkt. Top

Dionne 08-02-2022

Super snelle service! Scherpe prijzen en de dag erna bezorgd. Je krijgt op tijd een mail en sms hoe laat de bezorgers komen, alles netjes aangesloten. Verpakkingsmateriaal en oude apparaat netjes meegenomen. Vriendelijke bezorgers die pas weggaan als de apparatuur ook uitgeprobeerd is.

Chantal 07-02-2022

Makkelijk bestellen en snelle levering (zelfs op zondag!). Het was op de website niet helemaal duidelijk dat pin-betaling bij aflevering op het moment niet automatisch kan omdat dit vanwege Corona is uitgeschakeld. Na een kort telefoontje met de klantenservice is dit snel opgelost. Helaas bleek de volgende dag bij levering de pin-automaat niet te werken. Dit is opgelost doordat de bezorgers even hebben gewacht zodat wij cash-geld konden gaan pinnen en daarmee konden afrekenen. Alhoewel het proces dus niet 100% goed ging, is dit wel netjes, vriendelijk en snel opgelost vandaar dat ik toch een 8 heb gegeven.

Ronald 06-02-2022

Tussen de prijs via een zoekopdracht en de website zat een klein verschil. Hiervoor telefonisch contact opgenomen met veiligkopen.nu. Ik werd vakkundig en prettig geholpen en kon de bestelling direct doen. Zowel het geleverde als ook de levering waren zoals afgesproken. Als bedrijf zeker een aanrader.

Frederik 06-02-2022

Shop veiligkopen.nu was nieuw voor mij. We vonden er een magnetron oven met ordernummer VK1062773 aan de beste prijs op het net. De bestelling en betaling ging vlot.
De levering was snel en op de gewenste datum. Ook een pluim voor de verzender Dynalogic. snel, correct, vriendelijk en op zaterdag nog laat.
Een aanrader.

Chris 05-02-2022

Eerst even gebeld om te vragen of het artikel
inderdaad op voorraad was. Een vriendelijke medewerker zei dat dat het geval was. Toen direct besteld rond 19:45. De volgende dag om 13:00 stond het artikel bij mij thuis. Zeer goed op de hoogte gehouden steeds door het transport bedrijf wat betreft de aankomst tijd. Voor nu echt super en hier bestellen we zeker weer

Iemand 04-02-2022

snelle levering en artikel wat ik wilde hebben was bij veiligkopen.nu in de aanbieding

Denkens Ronald 04-02-2022

Zeer correcte verkopers.
Heb besteld en was binnen de 3 dagen geleverd, op de site staat binnen 24 uur geleverd maar dit klopt niet echt maar is bij andere webshops net hetzelfde. 3 dagen. Vind ik goede service.
Was kleine beschadiging aan bij leveren. Kregen de keuze tot gratis omwisselen of een kleine vergoeding.
Alles is zeer vlot en correct behandeld. Zijn goed bereikbaar en behulpzaam.

Frank 03-02-2022

Goede prijs, snelle reactie én aanpassing op een vraag m.b.t. De leverdatum en netjes op tijd geleverd. Ze denken met je mee en dat is dus de toegevoegde waarde die ik nog weleens bij andere webwinkels mis.

Corneel 02-02-2022

Keurig op tijd en vriendelijke bezorgers. Gekozen voor veilig kopen omdat dit het voordeligst was. Wij hebben zelf de diepvries geplaatst hetgeen heel makkelijk ging. En wat maakt een dag langer wachten op een product als dit nu uit. Hoeft niet volgende dag bezorgd te worden.

Yvon 02-02-2022

Ik heb mijn wasmachine gekocht via deze site. Deze site komt de beloftes ook na en leveren echt de volgende werkdag. Waar ik echt super blij mee ben want met pubers in huis heb ik de volgende echt een machine nodig. De bestelling plaatsen ging zeer makkelijk door duidelijke bestelpagina. Het bezorgen was echt geweldig, op de minuut nauwkeurig. Eerst een tijdspad van 3 uren tot een uur en daarna met melding op de tijd en die klopte precies. De bezorgers echt 2 toppers. Ik zeg bestellen via veilig kopen is echt een aanrader!!

Pieter Vel 01-02-2022

Duidelijke omschrijving van het product. Een Liebherr koelkast. Waren op dat moment ook de goedkoopste, snelle bezorging. De bezorger communiceerde ook prima over de bezorg tijd.

Peter 01-02-2022

Deze shop is erg voordelig kon de machiene omdat hij zwart is nergens anders goedkoper kopen bezorging was perfect

Jacomien 01-02-2022

Wasdroger besteld en de volgende dag in huis. We werden de hele dag op de hoogte gehouden wanneer ze hem kwamen afleveren.

ad van meurs 31-01-2022

Snelle levering en vragen worden keurig beantwoord, bedrijf komt de woorden na. Keurige service en super snelle levering, ook dat is keurig te volgen met een duidelijke track en trace.

Rob 31-01-2022

Was gemakkelijk om te bestellen en nog goedkoper ook. En nog binnen de 24 uur geleverd ook nog. Vriendelijke bezorgers ze hebben de vries koel combinatie achterom gereden en in de tuin gezet. Waar krijg je deze klant vriendelijke services nog?
Ik ben dik tevred3en.

Henk Ossendrecht 30-01-2022

veel keuze super snelle levering een lieber diepvries werd vandaag op een zondag zelfs keurig geleverd uitgepakt en in de schuur gezet alle materialen werden retour genomen. Leuke kassa korting ook en verlening garantie ook gedaan voor een klein bedrag 5 jaar geen zorgen.
Klantenservice goed bereikbaar en goed advies bij de aankoop

Piet Zandijk 29-01-2022

Duidelijke site waarop als je goed leest duidelijk aangegeven wordt of een product op voorraad is of dat het product leverbaar is. Wij hadden minder opgelet en er vanuit gegaan dat leverbaar en voorraad hetzelfde zou zijn. Dit omdat het beide groen weer wordt gegeven en we dus te weinig gelezen hadden. Toch snel geleverd, ook werd de waarschijnlijke levertijd die we beantwoord kregen gehaald.

Peters 29-01-2022

Top
Goede afspraken
Aardige bezorgers
Zeer tevreden
Oude toestel afgevoerd
Geholpen met naar binnen zetten fijn
Groet harry peters gendt

geduld is een schone zaak 29-01-2022

dit was de 1e keer dat we hier iets bestelden en dit was omdat het door ons bestelde hier het goedkoopst bleek, jammer was wel dat hij niet op voorraad bleek en we tegen verwachting in ipv 2 dagen 2.5 week moesten wachten. aangezien niet bekend was wanneer geleverd ging worden en wij wel betaald hadden zorgde dit voor enige onrust. maar na te informeren men ons aanbood het geld terug te storten hielden wij toch vertrouwen en dat werd beloond want inmiddels is onze vrieskast correct en vlot bezorgd.
mocht het weer zo uitkomen dat wij hier een gewenst artikel tegenkomen zullen we neit aarzelen te kopen.

Hans 28-01-2022

Vlotte bezorging. Vriendelijke bezorgers. Goede informatie voorziening van bezorgtijdstip