VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 397 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M.Engbers 29-03-2022

Zeer vlotte levering je kunt zelf plannen wanneer je hem wild ontvangen
Dit is de goedkoopste winkel bol.com is 10euro duurder
Ziet er netjes uit
Een aanrader om daar te kopen

Herma 28-03-2022

Duidelijke website met prima producten en prijzen. Vriendelijke , behulpzame verkopers aan de telefoon. De communicatie rondom de bestelling is goed en duidelijk en met een snelle bezorging is kopen bij VeiligKopen.nl Echt een aanrader!!

Marjan 27-03-2022

VK1068827 Wij zochten een stoomoven die paste bij de oven die we al hadden. Zeer goed geadviseerd door betrokken medewerker van veiligkopen.nu. De stoomoven werd eerder bezorgd dan verwacht. Wij zijn heel tevreden over veiligkopen.nu en heel blij met de stoomoven.

Mariska 26-03-2022

De laagste prijs en toch super snelle levering! Vond t stiekem wel spannend ivm best wat matige recensies! Maar wat mij betreft een aanrader!

Sandy 25-03-2022

Wij hebben een inductie kookplaat, afzuigkap en combi magnetron online besteld bij Veiligkopen.nu
Via internet ben ik aan deze site gekomen.
Een SUPER goede site, zodra je je bestelling hebt gedaan, wordt je tot je bestelling binnenkomt op de hoogte gehouden over je bestelde artikelen via mail.
Ze sturen een mail voor de dag van levering en nog een mail en sms bericht voor de exacte tijd van levering!
Helemaal tevreden over Veiligkkopen.nu!

Abdulilah zaben 25-03-2022

Het was een perfecte aankoop. De wasmachine was zoals beschreven en op tijd geleverd. Heel erg bedankt

Paul 24-03-2022

Snelle levering, duidelijke communicatie. Levering geheel conform de afspraak. Fijn om zo zaken te doen.

Jos Colbers 24-03-2022

Komt afspraken na en belooft wat het zegt, prima service en goed bereikbaar

Henk 23-03-2022

Telefonisch goed bereikbaar en vriendelijke verkoper. Bij het betalen ging het bij mij mis ivb met daglimiet betaalapplicatie. Toch geleverd en kon pinnen bij aflevering. Het is voor mij belangrijk dat een bedrijf goed telefonisch bereikbaar is.👍

Tjerk Jongstra 23-03-2022

Vandaag werd onze nieuwe inbouw koffiemachine geleverd door Veilig Kopen. Veilig Kopen heeft een zeer klantvriendelijke klantenservice. Dat lijkt normaal maar helaas is dat niet overal zo. De klantenservice is ook nog eens zeer goed bereikbaar per telefoon en per mail en ook nog eens tot heel laat in de avonden. Veilig Kopen hanteert bovendien heel scherpe prijzen!!
Dat de levering lang op zich liet wachten kwam door het wereldwijde tekort aan chips. Geen enkele leverancier kon het apparaat leveren. Dus: top!!

Jacob 21-03-2022

Gaat allemaal eenvoudig en goed. Direct de volgende dag de wasmachine geleverd. Dus goede service.
Plaatsten ook prima geregeld.

Mohammad Samery 21-03-2022

The stove was fine but the delivery person didn't put the stove in right place, even I paid 19euro more to put the stove on right place.

Harrie VK1073790 20-03-2022

Bosch inductie kookplaat besteld snel gevonden op de overzichtelijke site en niet minder belangrijk voor een hele mooie prijs,
snel geleverd exact op het opgeven tijdstip, top !!!

Westenberg 20-03-2022

Makelijk bestellen ze zijn goed bereikbaar telefonisch en aantrekkelijk geprijsd
We hadden een wasmachine gekocht werd netjes geleverd en geplaatst
Mannen waren vriendelijk en nette werkers

Mines 18-03-2022

Deze shop kon artikelen snel leveren voor een scherpe prijs
Ook is het een origineel artikel van Siemens.

Henk 18-03-2022

Correct en net contact over de bestelling en de verwachtte levertijd.
Aankondiging van levering via email.

Knol 18-03-2022

Product voldoet aan mijn verwachtingen. Snelle levering kwam op de dag van levering erachter dat ik het verkeerde adres had opgegeven. Gelukkig was het juiste adres binnen straal van 500m en werd dit alsnog op dit adres geleverd.
Goed geïnformeerd over het tijdstip van leveren.

chris 17-03-2022

Prima afhandeling! Netjes in aangegeven termijn bezorgd, communicatie ook goed voor elkaar. Niets aan te merken

Top aankoop 17-03-2022

Top bedrijf, aangeraden door ons keukenbedrijf. Op dit moment is weinig apparatuur voor handen. Ik was opzoek naar een inbouw diepvriezer. Op de website gevonden, telefonisch gecheckt (om 21.00). Geholpen door een super klantvriendelijke medewerker. Gecontroleerd of het product voorradig was. Dat was het geval. Meteen besteld op de website. De volgende dag meteen in huis. Gebracht (met perfecte informatie over de aankomst) door twee vriendelijke bezorgers.
Conclusie: gigantische aanrader in tijd van schaarse apparatuur.

Mark 17-03-2022

Zou hier zeker weer bestellen. Wordt zeer snel gereageerd op mails of klachten. Prijs ergens goedkoper? Direct een korting!

Mila 16-03-2022

Uitstekend alles geregeld.
Wij werden op de hoogte gehouden van de levering en bestelling werd precies op aangegeven tijd gebracht
Ga zo door

Nora van der Lugt 15-03-2022

De website was heel duidelijk, alles wat je wilt weten voordat je overgaat tot kopen, stond erbij. Een hele ruime koelkast, en dat voor zo'n lage prijs. Ook de vervoerder is heel duidelijk, je krijgt een mail, waar in staat hoe laat ze komen. Hoef je niet de hele dag te wachten.

Tonnie 13-03-2022

Veilig kopen.nu is een stukje voordeliger dan andere websites. Daarom heb ik daar gekocht. Snelle levering en alles oke!!

Theo 13-03-2022

Goedkope aanbieding van het artikel wat ik zocht. De pagina geeft een goed beeld van het bestelde artikel met een overzicht van de specificaties. Simpele wijze van bestellen, correcte en snelle levering.

Mathieu 12-03-2022

Duidelijke en eenvoudige webshop. Telefonisch zeer goed bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan door de medewerker. Goede en duidelijke informatie ontvangen wat bijgedragen heeft tot het vertrouwen in deze webshop. Levering volgens afspraak en goed te volgen via de track en trace optie. Ook hierin duidelijk en goed geïnformeerd door de bezorgdienst met regelmatige update van de bezorgtijd. Vriendelijke en correcte bezorgers. Al met al een dikke 10 waard.